Login
Glemt password Opret bruger

Tilskurer til Roma-Inter

Kategori: Kampe


Il CapitanoTotti
75 indlæg.
d. 18/02/14 17:54

Jeg har lige fået flybilletter til Rom d 1. marts. Det var tiltænkt, at jeg skulle ind og se Roma-Inter, men er nu i tvivl, om man overhovedet kan komme på stadion pga racisme-sagen.
Er der nogen som ved noget om dette - er det kun dele af stadion, som vil være lukket eller er det det hele?:-(

På forhånd tak


Kvistus
1556 indlæg.
d. 18. februar 2014

Som jeg har forstået det er det kun Distinti Sud og Curva Sud som er blevet lukket..



mexes
2514 indlæg.
d. 18. februar 2014

Skam for stemningen. Det var lidt tamt mod Doria. Især, hvis Distini Sud også lukkes...


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 18. februar 2014

Distini sud, curva sud og curva nord er lukket mod Inter. Roma har anket afgørelsen og den endelige dom falder først i næste uge. Skandaløst at holdet ikke får opbakning fra lægterne. De behøver en 12 mand!!

[Rettet af: Tottithorsen - 18/02/2014 - 20:40]


skals100
18 indlæg.
d. 18. februar 2014

Jeg har billetter til Inter-kampen. Mig bekendt er der stadig masser af billetter at få...

Det sagt så krydser jeg i den grad stadig fingre for at karantænen bliver ophævet for det virkede godt nok lidt slapt i søndags på tribunerne.


MLP09
129 indlæg.
d. 18. februar 2014

Jeg var inde at se Sampdoria, og det var godt nok en anden oplevelse end de tidligere gange, hvor jeg har set Roma. Stemningen fra Curva Sud manglede i den grad, men Distini Sud var åben, og de gjorde hvad de kunne. Jeg sad på Tribuna Tevere, og her var der ok fyldt op, og stemningen var også god. Jeg synes klart, at du skal tage ind og se dem, når du nu er der.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma