Kategori: Kampe
Hvad sker der i ROM? Igår aftes blev der spillet landskamp på olimpico i rugby bare 2 dage
Før vores elskede Roma skal møde cagliari og det skal så ske på en smadret plæne?? Pga 3 dages regn og førnævnte rugby kamp!! Useriøs "planlægning"
Daje Roma
[Rettet af: Jonas - 25/11/2013 - 19:52]
Fuck CL. Vi kommer jo ikke til CL hvis bliver ved det her. 3 point de sidste tre kampe er piv ringe resultat. Juvecrap ser ud til at have vundet ligaen allerede. det bliver endnu en lang sæson. Gab.
Lang sæson? Vi ligger 2'er og har ikke tabt efter 13 kampe!!!
er Skuffet over vi ikke har fået scoret særlig meget, men de hold vi har mødt de sidst 3 gange, har være "rigtige" italinske hold der stille bussen og lever på omstilinger, og vi er ikke ligesom de sidste par sæsoner tabt på kontra mål. men trods alt fået 1 point og ikke tabt en kamp i denne sæson hvilket jo med defensiv syn, er mere end godkendt, at vi så ikke har scoret, er så det næste, men så længe vi hellere ikke lukke nogle mål ind så skal det andet nok komme... er stadig stolt og når destro er helt klar så rulle der mål ind på stribe,,,,
Er ved at brække mig over folks negativitet herinde! Ubesejret efter 13 runder + vi har Totti ude pt. Alle hold har op og nedture over en sæson. Lad os nu ta det gode forsvar med videre og håbe på nogle mål og en sejr over Atlanta næste runde
Puha det var et dyrt point på hjemmebane tilmed. Benatia og Garcia ak ak. Atalanta plejer at være gode hjemme. Øv havde ellers set os som 1'er året ud men når man kigger på Juves program kontra Romas for resten af året ser det mere end svært ud for ikke at sige umuligt ud. Viola og Milan er jo som bekendt på Roma-menuen. Juve har spillet mod ditto. Va F.....
Ja. Efter kun 3 kampe gik vi fra at have 5 points føring til at være bagud nu.Jeg tror næppe at mafiaklubben taber flere points. De er ustoppelige i Italien. IMens ser det ud til at Romas lille bobble er sprunget. Klart sæsonens dårligste præstation.
...og ja fuck CL! Det kan kun glæde pengemænd og andet skrammel. CL vinder vi aldrig basta...
Og så stopper jeg tuderiet her...undskyld og forza Roma! Elsker bare det hold!!!
Vi får snart Totti tilbage og mulighed for at forstærke os i januar så truppen
Bliver bredere for pt har vi ikke nok kvalitet på bænken men enig drop det negative pis. Bedste sæson start ever og folk brokker sig? Ingen hold vinder alle sine kampe. Juve har et bedre hold og vi må bare hænge på og presse dem
Så længe som muligt!!
vi skla finde en spille der har nogle af de samme kvaliteter som Totti har..... det er det vi mangler,, og som jeg har skrevet i en anden tråd så er Diamanti netop sådan en spiller.....
Diamanti?! He he den må du længere op til Torino med...så hellere Totti med krykker!
Pastore er også en mulighed, men han virker bare noget dyre'r og svære'r at få til Rom....
ellers nogle der har et forslag på en kreativ spille der vil passe ind?
...den eneste moralske medicin mod mindreværskomplekset til Juve (man desværre fornemmer der begynder at indsnige sig hos spillerne) vil være at tage point (3 stk) i Torino. Det ville på ny sætte fut i fejemøget og åbne mesterskabet op på ny...
Jeg ved ikke om jeg synes der mangler en kreativ spiller. Roma får MASSER af plads igen idag - især på kanterne.
Afleveringerne er bare ufatteligt upræcise. Så er det sgu svært, selv får store Boriello at få noget som helst ud af kampen.
Hvis indlæggene(og den sidste aflevring ikke bliver bedre, så tror jeg altså, at det er ligemeget om boksspilleren hedder Boriello, Florenzi, Chicharito, Dzeko eller Ronaldo.
Jeg vil sige, at jeg på trods af denne kritik, er meget glad for sæsonstarten! Uden tvivl.
Det er bare lidt ærgerligt, når kvaliteten lige pludselig falder helt vildt. Det er hårdt at se på, når man ved hvor skarpe Ljalic, De Rossi, Strootman og Pjanic kan være, og så se dem slå så sløje afleveringer(hvilke andre også var idag) Øv øv øv. Men jeg tror på fremskridt!
Det kan godt være at gårsdagens indsats var alt andet end godkendt, men vi ligger trodsalt 2´er med 5 point ned til Napoli, kun et point op til Juve(som bare er Serie A´s pt bedste hold) og en målscorer på 26-3(læg meget mærke til hvor få mål vi har lukket ind), hvilket er utroligt flot, og som de fleste nok ikke havde regnet med, da sæsonen begyndte.
Vi mangler stadig at møde Juve. Slår vi dem, er vi altså med i mesterskabskampen igen, og CHL pladsen ser jeg som mere end realistisk. Gør ikke noget hvis vi ikke blive mestre i år,ville også være meget besynderligt hvis vi efter nogle(undskyld sproget, LORTE SÆSONER!) ligepludselig bliver mestre.
Vi red på en bølge i starten af sæsonen, men må indse at man ikke kan svæve på de høje skyer hele tiden. Nederlag er en del af fodbold. Nogle må tabe point, og vi har bare ikke været gode nok i de sidste par kampe. Vi mangler i den grad Totti og en rigtig angriber.
Glæder mig umådeligt meget til at se Destro komme i spil igen. Men uanset hvad skal vi hente en bomber i januar transfervinduet.
Med et par nye signings til januar og en forhåbentlig vendt stime i næste kamp, så køre det jo ligepludselig igen, og så kan vi begynde at snakke CHL næste sæson.
Jeg tror det vender snart, og at vi ligger de her uafgjorte kampe bag os.
Forza Roma!!!
Det er skuffende at en klub som Roma stadig er afhængig af en 37-årig spiller. Det lover ikke godt for fremtiden. Hvordan vil holdet klare sig når han stopper om et par sæsoner?
[Rettet af: romeren10 - 26/11/2013 - 13:17]
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123