Kategori: Kampe
Fredag kl. 20.45 er der brag i Serie A - det er nemlig tid til Derby del Sole!
Du kan læse optakt til kampen her. Ifølge de seneste reporter fra Italien skal både Maicon, Pjanic og Strootman blive klar. Balzaretti er ude med karantæne.
Forventet opstillinger:
Roma 4-3-3: De Santics; Maicon, Benatia, Castan, Dodo; Pjanic, De Rossi, Strootman; Florenzi, Totti, Gervinho
Napoli 4-2-3-1: Reina; Mesto, Albiol, Britos, Zuniga; Inler, Behrami; Callejon, Hamsik, Pandev; Higuain
Kampen vises på Canal 8 og selvfølgelig på Krølben hvor der vil være Quiz.
Quiz information: Quizen kan afhentes i baren fra kl. 18 og skal være afleveret kl. 20.30. 15 spørgsmål - man kan deltage enkeltvis eller som par. 2 kander øl til vinderen eller vinderholdet.
[Rettet af: Jonas - 17/10/2013 - 10:21]
A2j?? I må vist se på problemer med bruger log in
Jeg kan se, at jeg må ligge navn til en helt masse indlæg, som jeg ikke umiddelbart kan nikke genkendende til. Der må være noget galt med login - misbrug nu ikke mit gode navn ;-)
[Rettet af: a2j - 18/10/2013 - 23:23]
Eftersom Gervinho spillede lidt videre, så tror jeg nu nok han skal blive klar til udinese. Det var vidst også "bare" et trælår, som han pådrog. Totti frygter jeg lidt mere. Vores spil flyder meget bedre, når han er med. Men altså, Totti kom ud ved 0-0 og vi vandt jo som bekendt 2-0, så dejligt at se, at vi kan vinde uden Capitano!
Nemo
Jeg sad og kiggede blankt på den kommentar der. For det havde jeg slet ikke skrevet.
Jeg elsker Roma. Gud hvor jeg dog elsker det der sker atm.
Hvor er det dog vildt. Vi holdt altså lige nullet mod det det mest scorende hold, udover os selv. Selvfølgelig burde de have scoret 2 mål på deres meet store muligheder, men nullet står der! Castan og Benatia er virkelig virkelig vilde inde i det centrale, med De Rossi som en 3. centrale forsvarer meget af tiden idag også. Selvom Maicon og Dodô havde et par få blundere i dag.
Vores offensiv var dog ikke helt så imponerende idag som mod Inter. Dog heller ikke forfærdelig. Vi mangler lidt en spiller mere helt oppe foran a la Totti. Men alt i alt flot. Borriello gjorde det glimrende også!
Link til highlights?
borriello har ikke nogen fremtid på det her hold, hvis jeg var træner
@alle med login forvirring:
Er det kun indlæggene der har forkert afsender eller står I også som logget ind på en forkert bruger?
Uhh! Der er Serie A special i Fodbold FM på 24syv mandag aften. Det blvier lækker lytning med gårsdagens kamp in mente.
Og så kom lige og sige der ikke var Klart Straffe
Bedste hold i Europa lige nu? Det tror jeg sgu vi er ? :)
Nogen der ved, hvilke hold har den bedste start i Serie A nogensinde?
Jeg ved i hvertfald at Juve har 3 gange før vundet de første 8 kampe og nu har Roma også formået dette...
edit: har lige fundet ud af at hvis Roma vinder mod Udinese, så vil dette hold skrive sig ind i Serie A historiebøgerne. Ingen har nogensinde formået at vinde de første 9 kampe i Serie A. Endnu en grund til at glæde sig til kampen næste søndag.
link: http://www.thehindu.com/sport/football/roma-matches-best-start-in-serie-a-history/article5252063.ece
[Rettet af: romeren10 - 20/10/2013 - 12:07]
Det var ikke vores bedste kamp, men Napoli har også været vores stærkeste modstander. Bekymrende hvis gervinho og totti skal sidde ude med skade. Vi kan godt begynde at finde en angriber som kan tage over efter Totti også har samme spillestil. Jeg foreslår at Jovetic skuffer i City og vi gør brug af vores gode kontakt med klubben og henter ham "hjem" til Italien!
Derudover kan dodo godt fortsætte på venstreback !
http://www.bold.dk/nyt/Roma-haaber-paa-kort-Totti-pause
Det ikke for godt..
Calciomercato estivo 2026
79
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26