Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Napoli

Kategori: Kampe

Jonas
4077 indlæg.
d. 18/05/13 14:22

Roma vs. Napoli Søndag kl. 20.45

Sæsonens sidste Serie A kamp står for døren og det er intet mindre end et opgør mellem Roma og Napoli – Derby del Sole. Desværre er det en kamp i mellem to hold der ikke har det store at spille for, og derfor forventes det også at især Roma vil spare nogle spillere, til næste weekends vigtige Coppa Italia finale.

Napoli er sikre på deres 2. plads og det er da også et Napoli hold i forrygende form, der har vundet deres 5 sidste kamp. Der skal selvfølgelig kæmpes for æren og give fansene en god kamp, men det er næste weekendens kamp der virkelig tæller!

Truppen: Bradley, Burdisso, Castan, Destro, Dodo, Florenzi, Goicoechea, Lamela, Lobont, Lopez, Lucca, Marquinho, Osvaldo, Perrotta, Piris, Pjanic, Romagnoli, Svedkauskas, Tachtsidis, Taddei, Torosidis

Stekelenburg, Marquinhos, Balzaretti, De Rossi er alle ude.

Forventet opstilling (4-3-1-2):
Lobont; Piris, Burdisso, Castan, Dodò; Bradley, Tachtsidis, Florenzi; Pjanic; Lamela, Destro.

Desværre bliver kampen ikke vist i hverken fjernsynet eller på Csports.dk, Krølben skal dog nok vise kampen, men der kan naturligvis ikke garanteres for kvaliteten.

[Rettet af: Jonas - 18/05/2013 - 14:23]

Daniele16
175 indlæg.
d. 18. maj 2013

Jeg synes Nico Lopez burde spille en kamp som denne!

P.Totti
953 indlæg.
d. 19. maj 2013

Vi burde give mange af de unge mere spilletid, denne kamp betyder ikke noget. Btw har vi kun fået en sejr de sidste 7 kampe, så de unge spillere fortjener snart en chance, nær nu de faste spillere ikke kan slå til. Dette er ydermere med til at sætte spørgsmålstegn ved andreazolli som i mine øjne ikke har nogle principper, men skifter taktik fra kamp til kamp. Gik godt i starten da truppen havde brug for et frisk pust, men nu sejler vi endnu mere, måske endda mere end under zeman.

johannt
60 indlæg.
d. 19. maj 2013

Seneste syv kampe? vi vandt da over torino, siena og fiorentina i træk?

Jonas
4077 indlæg.
d. 19. maj 2013

Mediernes forventede:

Gazzetta dello Sport: Lobont, Piris, Burdisso, Romagnoli, Dodò; Tachtsidis, Perrotta, Pjanic; Lamela, Destro, Lopez

Corriere dello Sport: Lobont; Piris, Burdisso, Romagnoli, Dodò; Bradley, Pjanic, Florenzi; Lopez, Marquinho, Destro

Il Messaggero: Lobont; Piris, Burdisso, Romagnoli, Dodò; Bradley, Perrotta; Lamela, Florenzi, Lopez; Destro

Il Romanista: Lobont; Piris, Burdisso, Romagnoli, Dodò; Tachtsidis, Bradley; Lopez, Perrotta, Marquinho; Destro.

Corriere della Sera: Lobont; Piris, Burdisso, Romagnoli, Dodò; Perrotta, Tachtsidis, Florenzi; Lamela, Marquinho; Destro

Il Tempo: Lobont; Piris, Burdisso, Romagnoli, Dodò; Pjanic, Perrotta; Lamela, Florenzi, Marquinho, Destro

mexes
1753 indlæg.
d. 19. maj 2013

3 sejre, 2 uafgjort og 2 nederlag i de seneste 7 kampe i ligaen, så P.Totti er ikke helt korrekt på den.

geggeri
649 indlæg.
d. 19. maj 2013

Roma stiller sådan op imod Napoli
(4-2-3-1)
Lobont
Torosidis, Burdisso, Castan, Dodò
Bradley, Tachtsidis
Lamela, Pjanic, Marquinho
Destro

Bænken:
Goicoechea, Svedkauskas, Romagnoli, Piris, Taddei, Lucca, Florenzi, Perrotta, Osvaldo, Lopez

Jeg fatter ikke at Lopez ikke starter, men sådan er det nu engang.

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. maj 2013

Tænker helt det samme. Smid dog Pjanic ned og Taxxen ud og så ind med Lopez i rummet lige bag Destro. Det er jo i sådan en kamp her man skal prøve ting af....

Jonas
4077 indlæg.
d. 19. maj 2013

En lidt tynd fornemmelse man sidder med inden kamp.. Men havde ligesom jer gerne set Lopez og især også Romagnoli i dag!

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. maj 2013

Men det er forståeligt.

Andreazzoli arbejder pt. for sig selv må man gå ud fra.

D.v.s at han har brug for alle de sejre og gode resultater han kan få. Han tænker ikke på, hvad 90 minutter kan gøre for Lopez set i det større perspektiv. Han ser ikke hvilken rutine og selvtillid spillere som Romagnoli og Lopez ville få opbygget hvis de fik nogle kampe i benene og noget tillid

Det er årsagen til at der snart skal komme ro på trænerposten kontinuerligt i et par år som minimum
Der er brug for at have en træner, som ikke kun er på arbejde som træner 'kamp-til-kamp.

Lige pt. er det vel vigtigere for Andreazzoli at sætte et hold op som kan vise han har trænerevner fremfor at sætte et hold op i balance med henblik på at udvikle klub og spillere.

Det er Romas helt store problem. Man må håbe der snart kommer noget kontinuitet på posten.

Daniele16
175 indlæg.
d. 19. maj 2013

Hvad sker der for de viser Senia - Milan i stedet!? Til grin

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. maj 2013

Haha ja. Serie A to mest underholdene hold spiller - og så viser man Serie A to tørreste hold haha..

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 19. maj 2013

Haha kom så Siena..

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. maj 2013

Haha GAL vores afslutninger og kølighed foran mål stinker!!!

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. maj 2013

Destro mann!

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. maj 2013

Gider ikke se Italien sakke længere ud i CHL/Europa ved Viola tager 3.pladsen.

Kom så Milan FFS.

Romaneren
573 indlæg.
d. 19. maj 2013

Marquinho <3

Daniele16
175 indlæg.
d. 19. maj 2013

Destro!

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. maj 2013

Pil nu Lamela ud.

asromadk
3083 indlæg.
d. 19. maj 2013

Er der nogen der kan fortælle mig hvad man SPORTSLIGT mangler hvis De Rossi ikke er i klubben?

Holdet spiller fanme næsten bedre når han er i karantæne.

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. maj 2013

Hold nu op A.A.

Han er helt væk.

Tot10
47 indlæg.
d. 19. maj 2013

hvor er det vigtigt med den sejr - god stime op til Coppa Italia...den skal vindes - særligt efter vi overhaler Lazio i tabellen! :-)

Tomas R
358 indlæg.
d. 19. maj 2013

"Hold nu op A.A. Han er helt væk.''
????

Vi var ikke skarpe i 1. halveg, men det gik jo fint efter pausen :-)

Jeg må give dig ret asroma.dk. sad netop havde den samme tanke undervejs. Omvendt synes jeg heller ikke Pjanic overbeviste centralt.
Lamela var svag, men spilelde sig dog op. Skal score på den kæmpe afbrænder, hvor han dribler sig igennem.

End of season: Hvad så?
Ny træner? Nye spillere - heraf ingen stjerner - allerede købt ind.

Vi får da aldrig en klasse-træner til at overtage det hold... Eller er der nogen, der har nogle bud?

[Rettet af: Tomas R - 19/05/2013 - 22:52]

Lamela
1793 indlæg.
d. 19. maj 2013

Tomas R

Han skulle have taget Lamela ud, der ikke virkede som en, der havde meget at byde ind med i kampen.

Men en fin sejr, som bringer os over Lazio i tabellen. Det er vel også, det eneste jeg glæder mig over. Pescara, Chievo & Palermo har været dyrebare pointtab. Satans.

Nu skal den coppa finale vindes for alle pengene.

sebbews
264 indlæg.
d. 19. maj 2013

Nogle der ved hvor man kan se high lights, fra kampen. Kan umiddelbart ikke lige finde nogle videoer på youtube.

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 20. maj 2013

Ja, jeg har link..

Skriv linktekst

[Rettet af: Kasper Hørlyck - 20/05/2013 - 01:53]

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca