Login
Glemt password Opret bruger

Palermo - Roma

Kategori: Kampe

Jonas
4077 indlæg.
d. 29/03/13 13:31

Palermo vs. Roma lørdag kl. 15.00

Roma tager i morgen en tur til Sicilien, efter en alt for lang landsholdspause. Roma skal gerne forsætte sin gode stime under Andreazzoli (13 point i fem kampe) og få den bedst mulig optakt til derbyet. Roma ligger på en nuværende 6. plads i ligaen á point med både Lazio og Inter, dog en kamp mere end Inter.

Palermo er i gang med en katastrofe sæson hvor trænercirkusset endelig har vist at have negative konsekvenser. Palermo er Serie A's bundprop med 21 point, 5 point op til Genoa over stregen. Det mest imponerende er at klubben ikke har vundet siden slutningen af november og siden har skiftet træner hele tre gange. Palermo vil helt sikkert være desperate efter at få point denne lørdag, men det kommer de ikke til! Roma vandt da også overbevisende 4-1, da de to hold mødtes tidligere på sæsonen og skal gerne gentage den succes.

Pjanic og Destro er begge begyndt at træne med førsteholdet igen og er i truppen, men starter med alt sandsynlighed på bænken og det er meget tvivlsomt om de får spilletid, eller bliver sparet til derbyet. Marquinhos er ude med en skade, hvilket betyder at Piris er tilbage i centralforsvaret.

Der er derudover hele seks spillere som får karantæne hvis de modtager et gult kort og dermed ikke må spille i derbyet. De spillere er: Balzaretti, Destro, Osvaldo, Piris, Burdisso og Florenzi.

Truppen: Balzaretti, Bradley, Burdisso, Castan, De Rossi, Destro, Dodo, Florenzi, Goicoechea, Lamela, Lobont, Marquinho, Osvaldo, Perrotta, Piris, Pjanic, Romagnoli, Stekelenburg, Tachtsidis, Taddei, Torosidis, Totti

Forventet opstilling 3-4-2-1:
Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan; Torosidis, De Rossi, Tachtsidis, Marquinho; Lamela, Florenzi; Totti.

Kampen vises desværre ikke i fjernsynet, men kan ses på Csport.dk og Danmarks Roma bar Krølben.

mexes
1753 indlæg.
d. 29. marts 2013

Glæder mig virkelig til at se Destro på banen igen, men det nok ikke imorgen. Jeg tror det bliver en svær kamp, men vi bør vinde kampen, da vi meget simpelt har et bedre hold end Palermo. Men de vil give den 100 procent, taget deres situation i betragtning.

FORZA ROMA

Jonas
4077 indlæg.
d. 30. marts 2013

Dagens opstilling (3-4-2-1): Stekelenburg; Piris, Burdisso, Castan; Lamela, De Rossi, Tachtsidis, Marquinho; Florenzi, Perrotta; Totti

Lund
227 indlæg.
d. 30. marts 2013

Det svært at kritisere Aurelio Andreazzoli, men jeg synes virkelig, dagens startopstilling lugter. Jeg håber ikke desto mindre, at drengene leverer varen.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. marts 2013

jeg havde hellere set, at Torosidis spillede på højre midt, og at lamela så blev skubbet op på Perrottas plads. Men nu må vi se, Lamela gjorde det godt på højre midt mod Sampdoria.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 30. marts 2013

Fantastisk at Prinsessen stadig er ude på bænken!

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 30. marts 2013

Elendig start. Det er rent held vi ikke er bagud endnu.

Rytter
80 indlæg.
d. 30. marts 2013

.....................

Romaneren
573 indlæg.
d. 30. marts 2013

Av, av, av....

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

flot forsvar

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

kæft de sejler og er ringe kom nu igang drenge!

mexes
1753 indlæg.
d. 30. marts 2013

Få nu Perrotta ud...

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

marquinho skylder 2

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

burdisso så ringe!

Koch
832 indlæg.
d. 30. marts 2013

Det forsvar er simpelthen så pisse dårligt. Jeg fatter det ikke.

Lamela
1793 indlæg.
d. 30. marts 2013

Det er fucked up.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

det typsik roma mentalitet, de tror de er så meget bedre end de er flot!!!! drop nu bare jeres jagt på CL og håb på en pokal sejr!!! vi er ikke bedre!

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 30. marts 2013

Seriøst gider de ikke? Totti løber hele vejen med ned og hjælper. Det eneste De Rossi og vores forsvarskæde skal gøre er at dække én Palermo spiller op. Det gider de så åbenbart ikke, og så kan han få plads til at spille et indlæg ind til Miccoli, der KUN scorer på den chance fordi Burdisso snorksover. Få ham ud!

Romaneren
573 indlæg.
d. 30. marts 2013

Køn fan, Zmartguy....

En enkelt pind før pausen, så er vi med igen! Og Fiorentina er bagud 2-0 og Inter er også bagud. Vi skal ha' point!

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

det jo ikke løgn Romaneren, hver gang de snakker om nu skal de i top 3 så fejler de!! sådan er det hvergang, hvorfor kan de ikke bare tage og have fokus i en kamp afgangen. hvorfor er de så stolte!!!

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

MArqunho skal ud, han kan ikke ramme målet i dag

mexes
1753 indlæg.
d. 30. marts 2013

hvor er det simpelthen så frusterende, at vi ikke kan udnytte når de andre hold ligger til at miste point...
Ind med Osvaldo, nu!

[Rettet af: mexes - 30/03/2013 - 15:51]

Romaneren
573 indlæg.
d. 30. marts 2013

Zmartguy - jeg ved ikke med dig, men jeg har i hvert fald ikke hørt nogen af dem selv snakke om CL. Det er vist kun os selv, der gør det!

Bossvaldo ind nu i stedet for Florenzi, Perrotta ud for Torosidis. Kom så!!!

mexes
1753 indlæg.
d. 30. marts 2013

Osvaldo og Pjanic ind
Perrotta og Tacht ud.

Godt at se en reaktion!

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 30. marts 2013

Det passer nu ikke. Både ledelsen og spillerne er ovenpå et par sejre begyndt (igen) at snakke om CL. Totti har f.eks. i det seneste interview sagt, at han efter at have slået Nordahl, nu går efter en CL plads til Roma i år.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

micoli ud kæft det er vigtigt, han var i spille humør"

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

lige præsis, Liam, og de burde istedet tænke på den næste modstander, i stedet for og holde fokus!!

shah-e-roma
240 indlæg.
d. 30. marts 2013

Kæft vi skulle da vinde nu hvor alle de andre hold ser ud til at tabe. Stillingen lige nu:

Lazio 0-1 Catania
Inter 0-1 Juve
Cagliari 2-0 Viola

ej det er for dårligt at vi taber det ligaens absolutte bundhold som ikke har vundet i deres 5 seneste kampe.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. marts 2013

#Zmartguy

Alle er da vidst i spilhumør, når de står overfor burdisso ;)

2

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 30. marts 2013

Der skulle Osvaldo være smidt ud. Han kan simpelthen være så stor en klovn. Men heldigvis slap han med gult

Lamela
1793 indlæg.
d. 30. marts 2013

Jeg hader Sorretino. Han har ofte de der, brandvarme dage mod netop os.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 30. marts 2013

skidt roma kort og godt! Andreolli satte sin lid til de forkerte spiller.. men Pjanic ser klar ud endeste posetive

asromadk
3083 indlæg.
d. 31. marts 2013

Jeg sad i kogende varme på Curva Nord og så kampen. Det var bare den sædvanlige historie med Roma. Holdet spiller virkelig ikke godt i disse kampe. Der mangler meget - og der er mange spillere der skal skiftes ud med kvalitetsspillere før man kan vinde alle disse kampe (når tingene ikke lige går som det skal)

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca