Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Genoa

Kategori: Kampe


Jonas
4091 indlæg.
d. 01/03/13 09:43

Roma vs. Genoa på søndag kl. 20.45

Roma skal søndag aften forsøge at tage tredje sejr i træk, når man hjemme tager i mod Genoa. Efter en imponerende 1-0 sejr over Juventus og sidste weekend en 2-3 sejr over Atalanta i sneklædte Bergamo (en kamp Roma tidligere på sæsonen ikke ville have fået 3 point i!) - er holdet inde i en god stime som gerne skal fortsætte. Roma ligger på trods af de to sejre stadig på en 8. plads i Serie A med 40 point, men der er dog ikke længere så langt op til de europæiske pladser. Inter på 5. pladsen har 44 point og Lazio på den champions league givende 3. plads har 47 point. Begge hold står overfor svære kampe denne weekend og hvis alt gå vel, kan Roma rykke endnu tættere på.

Genoa har haft en dårlig sæson og ligger på en nuværende 17 plads. lige over stregen med 26 point. Det er dermed et Genoa hold der vil kæmpe en vis del ud af bukserne for overlevelse og det bliver bestemt ikke nogen nem kamp. Genoa er inde i en fin stime og har ikke tabt i de sidste 5 kampe, men spillet uafgjort mod Juventus og slået både Lazio og Udinese. Da de to hold mødtes tidligere på sæsonen vandt Roma med 2-4, efter at have været bagud 2-0 i en underholdende kamp. Osvaldo scorede i den kamp to af målene og han skal meget gerne i gang igen, da han ikke har scoret siden d.22 december. Genoa må undvære Granqvist og Matuzalem grundet karantæne.

Destro og Castan er begge ude med skader, men ellers ser den resterende trup ud til at være klar. Totti og De Rossi er begge tilbage fra karantæne. Andreazzoli forventes at fortsætte i sin 3-4-2-1 opstilling.

Forventet 3-4-2-1:
Stekelenburg; Piris, Burdisso, Marquinhos; Torosidis, Pjanic, De Rossi, Balzaretti; Lamela, Totti; Osvaldo

Kampen vises på Canal 8, Csports.dk og Krølben.

Odds fra Bet365
Roma: 1.50
Uafgjort: 4.33
Genoa: 6.00

[Rettet af: geggeri - 16/03/2013 - 11:06]



Jonas
4091 indlæg.
d. 02. marts 2013

Truppen:
BALZARETTI
BRADLEY
BURDISSO
DE ROSSI
DODO'
FLORENZI
GOICOECHEA
LAMELA
LOBONT
LOPEZ
LUCCA
MARQUINHO
MARQUINHOS
OSVALDO
PERROTTA
PIRIS
PJANIC
ROMAGNOLI
STEKELENBURG
TACHTSIDIS
TADDEI
TOROSIDIS
TOTTI



asromadk
3631 indlæg.
d. 02. marts 2013

Marquinhos er vist tvivlsom..


Romaneren
1506 indlæg.
d. 02. marts 2013

Balza må VIRKELIG gøre det godt til træning, hvis han bliver foretrukket fremfor Marquinho efter 2 strålende kampe i træk fra hans side af, den ene endda med mål. Det har jeg lidt svært ved at forstå, må jeg indrømme.

Men altså, uanset hvad skal vi bare nuppe de 3 point i morgen, og det gør vi også.


asromadk
3631 indlæg.
d. 02. marts 2013

Synes Nico Lopez skal prøves, og så kan man smide Osvaldo med en masse tyngde ind senere i kampen hvis man har brug for det.



Jonas
4091 indlæg.
d. 03. marts 2013

Marquinhos er tvivlsom efter at have måtte forlade gårsdagens træning og kan blive erstattet af Romagnoli. Tvivl om Marquinho eller Balzaretti starter på venstrekanten.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Jeg må godt nok indrømme at jeg hellere så, at vi så rykkede De Rossi ned i forsvaret og så smed Bradley på midten i De Rossis rolle. Et 3-mands-forsvar med Piris, Burdisso og Romagnoli lyder lidt for risikabelt til min smag.


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Det ville være det bedste hvis DDR kunne affinde sig med en CB rolle. Han burde spille fast dernede.



Jonas
4091 indlæg.
d. 03. marts 2013

Marquinhos meldes ude.. Lige hvad der var brug for. Romagnoli forventes at starte.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Til gengæld stryger vi over Catania i tabellen, hvis vi vinder - Inter fik vendt 0-2 til 3-2 mod dem!


Jonas
4091 indlæg.
d. 03. marts 2013

Rigtig nok vi kan overhælde Catania, havde dog helst set at den kamp var endt uafgjort. Fiorentina hev også sejren hjem til sidst!

Men nu skal vi bare have 3 point i aften!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

True - men det var bare meget bedre end den Catania-sejr, det så ud til at blive!

Men altså, ja, for kampen om tredjepladsens skyld havde det været bedre med uafgjort - men for EL-kval-pladserne må det være positivt! Så må vi tage de små skridt først ;)

Men i dén sammenhæng er det så også ærgerligt med Fiorentina-sejren til sidst. Men ligegyldigt hvad skal vi jo bare hive de 3 point hjem i aften, og det gør vi også!


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Selvom jeg gerne så DDR spille midtstopperen (gerne ALTID), så er det fint med Romagnoli. Det er hans plads, den er ledig = giv ham tillid og lad ham spille.


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Tanken om et bagkæde med Piris-Burdisso-Unge Romangolli, giver mig gåsehud.

Jeg håber bare, vores ankermand (DDR) kan støtte bagkæden idag og spiller årets bedste kamp idag.

Nøgle spillere i aften bliver Stek, DDR, Lamela. De 3 skal gøre forskellen for Roma i dag.



Jonas
4091 indlæg.
d. 03. marts 2013

Dagens opstilling (3-4-2-1): Stekelenburg, Piris, Burdisso, Romagnoli; Torosidis, De Rossi, Pjanic, Balzaretti; Lamela, Totti; Osvaldo


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Ej hallo. Romagnoli er 23 år. Slap nu af. At han så er uerfaren er noget andet, men hav nu lidt tillid til ham :)


Koch
844 indlæg.
d. 03. marts 2013

Romagnoli er 18 og har kun spillet én Serie A Kamp før.
Jeg er meget utryg ved dette valg.


MY
182 indlæg.
d. 03. marts 2013

aarrrrh asromadk han er altså født i 95' :D

http://www.asroma.it/it/team/alessio_romagnoli/

[Rettet af: MY - 03/03/2013 - 20:06]


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Nå jo, haha. Det er sku da også rigtigt - den tager jeg på min kappe.


Men når det så er sagt, så mener jeg stadig an skal slå koldt vand i blodet. Det er slet ikke for tidligt at teste dem når de er 18. Synes jeg klubben skulle gøre noget mere. Så får man allerede inden de fylder 20 fundet ud af om de skal blive i klubben eller ej.

Og så kunne man måske slippe for alle de elendige co-ownerships til spillerne er langt oppe i 20'erne.


Beatminister
151 indlæg.
d. 03. marts 2013

Jeg synes da det er super man tør bruge sine unge spillere. Det viser tillid ud til resten af omverden, så unge spillere vil til klubben og vores egne unge gider blive i klubben.
Ja han er 18, men har Piris, som selvfølgelig stadig er urutineret, men har vænnet sig rimelig godt til spillet i Italien. Ved sin side har han Burdisso, som ikke er nogen våreunge og har massere af erfaring, der kan hjælpe ham. Desuden, hvornår skal Romagnoli ellers spille? Vi har vores 2 bedste midterforsvare ude, så det er da helt fint han får chancen.
Jeg har set ham i en kamp for ungdomsholdet, så har ikke noget ordentligt kendskab til ham, men historierne går på han er et stort stort talent. Fedt han starter inde :)
Derudover er det en farlig offensiv vi har og mon ikke Pablo smider 1 eler 2 ind i dag!



Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013


Men når det så er sagt, så mener jeg stadig an skal slå koldt vand i blodet. Det er slet ikke for tidligt at teste dem når de er 18. Synes jeg klubben skulle gøre noget mere. Så får man allerede inden de fylder 20 fundet ud af om de skal blive i klubben eller ej.



Jeg tror du misforstår, det jeg skriver.
Det er nu ikke fordi, jeg er bekymret over hans alder, men derimod kombinationen af netop de 3. Jeg ville have været noget mere tryg, hvis f.eks. Marcos eller Castan havde været med i stedet for en Burdisso eller Piris i den konstellation.


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Ah ja. Det har du selvfølgelig ret i. Og er faktisk også enig.

MEN..

Pga. den (i mine øjne herlige) opstilling Andreazzoli kører betyder det faktisk ikke så meget. For forsvaret spiller som et hold nu.

Som jeg ser det, er opstillingen i over 50 procent af tiden en opstilling med minimum 4 bagtil. Ofte også 5. Balza og Toro hele tiden nede og hjælpe den yderste forsvar så man ofte bliver 2 mod 1. De Rossi og Pjanic ligger på skift hele tiden og støder helt ned i rummet foran forsvaret.


Jeg mener at der er så god backup på efterhånden at det bliver "nemmere" for individet nede bagi at undgå personlige fejl. Noget som har manglet i jeg ved ikke hvor lang tid.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Osvaldo tæsker den ind i dag! Tror på 2-1 til os.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. marts 2013

Fedt med Romagnoli fra start!

Ærgerligt Nico ikke starter inde i stedet for prinsessen.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. marts 2013

Fedt med Romagnoli fra start!

Ærgerligt Nico ikke starter inde i stedet for prinsessen.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. marts 2013

Fedt med Romagnoli fra start!

Ærgerligt Nico ikke starter inde i stedet for prinsessen.



Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

STORT, De Rossi!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Og Capitano følger op <3

Grande Roma!


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

HIHI der var da ikke straffe...

PS FUCK GUNNER NORDAHL....VI HAR TOTTI


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

HIHI der var da ikke straffe...

PS FUCK GUNNER NORDAHL....VI HAR TOTTI


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Det var et tyndt straffe. Men den kan sagtens dømmes. Der var kontakt.


Han lod sig falde ved kontakten ja, men Messi,Ronaldo etc er set smide sig for mindre.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Skal måske også lige understrege, at det ikke var måden han faldt på eller noget, der var stort - det var hele turen op til!



Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Stek = klasse!!


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Endnu en gang:

- Gioco hvem? Altså Zeman skulle skamme sig over det rod han fik lavet mht målmandsposten. Stek laver 100 procentsredninger hver kamp han spiller. Verdensklassekeeper! Intet mindre.



Romagnoli gør det upåklageligt!


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Stek!!!!!!!!!!


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Det var sæsonen for Pjanic!! :(

Edit: Vildt hvis hans ledbånd kan have overleve det.

[Rettet af: asromadk - 03/03/2013 - 21:24]


Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

det er noget rigtig lort det der..


Crap_Bag
1171 indlæg.
d. 03. marts 2013

Det var også min første tanke, asromadk, utroligt at han kunne støtte på foden, da han gik ud! Hvis vi er heldige er der nok "kun" tale om 3-4 uger tror jeg..



Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

fuck fuck fuck... skidt ændring på kampen det her.


TheTotti
456 indlæg.
d. 03. marts 2013

Flot Burdisso


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Pjanic skadet i et godt stykke tid og Genoa udligning på straffe.......... Snak lige om 3-4 lorteminutter.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

hvor er det idiotisk at leje en spiller ud, og så ikke får skrevet ind i aftalen at han "ikke" må spille mod egne klub, boriello har været bedste mand på banen lige pt, plus har har fremtvunget et straffe og selv scoret på det, pinligt af romas ledelse...


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

Skrid af helvedes til Burdisso, dit store fjols!

Der var jo slet ingen grund til at takle på den måde, fucking gamle mongol!!!

Og så var han ved at koste 1 til mål! Skøre olding


TheTotti
456 indlæg.
d. 03. marts 2013

Haha Burdisso bliver da lige ved med at fucke op :)



P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

balzaretti kan simpelthen ikke slå et indlæg, han er så pinlig dårlig, han skal bare ud af klubben hurtigst muligt!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Nu spiller Burdisso jo som en total amatør.

Til gengæld en positiv overraskelse med Romagnoli! Selvom det selvfølgelig også er nemt at se godt ud ved siden af Burdisso.... Øv, for en afslutning på halvlegen! Det er nu at Andreazzoli skal vise, hvad han kan!


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Gult til Lamela?


Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

for fanden vi skal ha de 3 point i dag! kom nuuuu!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

På tide med Marquinho i stedet for Balza. Skulle nok have været sådan fra start, men omvendt kunne man ikke vide at Romagnoli ville spille så fint. Forza!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

jaaaaaaa romagnoliiiiii



P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

fuck hvor er det flot!!!


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Romangoliiiiiii


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

ROMAGNOLIIIIII


Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

smuuuukt <3


TheTotti
456 indlæg.
d. 03. marts 2013

Haha hold kæft det er dejligt det der!!!!!


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. marts 2013

Fuck Burdisso. VI har Romagnoli.! Romagnoli - Castan - Marquinhos!!!!



1


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

En ny forsvars legende i svøb!


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

Don:

Det forsvar lyder fucking niiiice


Basnandez
157 indlæg.
d. 03. marts 2013

Drømmedebut!


Hauge
80 indlæg.
d. 03. marts 2013

FEDT at se hele holdet feste sammen i hjørnet

[Rettet af: Hauge - 03/03/2013 - 22:03]


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Skønt at se!! Velkommen på Burdissos plads i forsvaret ;)


P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

fedt at se det for en gang skyld er os der er pisse heldige, vi har været helt væk idag... angrebet spiller ikke, når osvaldo ligger deroppe. lamela og totti spiller begge bedre når destro ligger deroppe.



Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. marts 2013

FÅ PRINSESSE OSVALDINE UD !!!!


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Flabet Tv billed af GOIC efter Steks fantom kamp.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

For FANDEN, hvor kunne Stek have reddet os nogle point, hvis han havde stået Gois kampe. Han er jo et bæst i det mål!!


Romadk
151 indlæg.
d. 03. marts 2013

Jeg brækker mig over osvaldo !!


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

Ej hvor er Stek god<3


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Haha fedt lavet af Totti...



asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

Håber Osvaldo er skadet:)


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 03. marts 2013

Jaaaaaaa Perrotta på banen!


Romadk
151 indlæg.
d. 03. marts 2013

Måske vi skal tage Totti ud , inden han bliver vist ud ?


NEMO
331 indlæg.
d. 03. marts 2013

Har for en sjælden gangs skyld ikke set kampen fra start - DEJLIGT resultat at finde :D


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 03. marts 2013

Osvaldo er da bare en primadonna. Han går ikke engang ud til bænken eller giver hånden til Adreazzoli.

Når Destro kommer tilbage fra sin skade så skal han bare starte inde :)


P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

Torosids spiller som om han har været i Roma i flere sæsoner, spiller usandsynligt stabilt og har både dækket højre og venstrekanten idag. han har idag haft flere gode afleveringer og indlæg end balzaretti har lavet på HELE sæsonen.... stærkt køb



P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

av av av en kasse. vanvittigt flot opspil


Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

Lækkert!


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

PERROTTA!


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 03. marts 2013

det minder om de gode gamle spalletti tider det mål der!!!1


asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

Flot mål!

Vi seeees Genoa!! God tur hjem!!!!


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 03. marts 2013

PERROTTA!

LEGENDE!



Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

Nej nogle gode målscorere vi har haft i dag! - vi mangler bare De Rossi :D


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Fantastisk fantastisk fantastisk.

Osvaldo mangler at få hul på bylden (nej hvor spiller han ringe - bidrager med intet).

De Rossi mener jeg stadig spiller på et niveau lige under gennemsnit. Jeg mener ikke han gør det godt nok. Ellers er det fanme smukt.


Bliver bare mere og mere imponeret af Piris. Han fortjener at beholde den plads.


Torosidis!! Jeg er vild med det. Han er overalt og der er kvalitet i alt han laver. (Han gør jo pt det man havde forventet af Balzaretti da han kom til - at gå ind fra start og hæve niveauet).





Smukt at se Romagnoli med tårer i øjnene ved målet..!1


Rasmus
162 indlæg.
d. 03. marts 2013

Hvor er det lækkert, at vi pludselig står i sådan en situation!
Tidligere på sæsonen var vi gået helt ned med flaget efter udligningen. Det er klasse det Andreazolli har haft gang i, hold kæft hvor er det fantastisk.

Og at en ung gut som Romagnoli kommer ind og scorer i sin første start, er jo også et kæmpe selvtillidsboost til ham. Og hvor varmer det også at se Perrotta komme på tavlen, den mand er det mest sympatiske nogensinde!

Forza!


Romadk
151 indlæg.
d. 03. marts 2013

2 pensionist mål og 1 startdebutant . 3 point , stor del af kampen med forfærdelig , effektivtet !!!
Mange tak :-) men osvaldo skal godt nok finde sig en anden klub til sommer !


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Tak for kampen Roma og jer drenge. Fin fin søndag.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 03. marts 2013

det minder om de gode gamle spalletti tider det mål der!!!1



asroma87
3064 indlæg.
d. 03. marts 2013

Den fyring af Zeman er vist det bedste der er sket for Roma længe:)


Denner
527 indlæg.
d. 03. marts 2013

At se Romagnoli med tåre i øjnene var smukt! 3 point i dag og et klimt af håb om de europæiske pladser! -GODNAT!


Lamela
2782 indlæg.
d. 03. marts 2013

Totti og Stek bag dagens sejr.

Hold da op en kamp. Zeman kunne have reddet sin røv ved at bruge Stek og DDR i stedet for shit & sheisse.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 03. marts 2013

må sige at Genoa spillet deres chance, og synes godt nok tabel kan snyde i italien, men en god kamp og dejligt perrotta stadig har et plads på holdet!!!!

og klasse kamp af steek!!!!!


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 03. marts 2013

Zeman må side og tænke, hvorfor brugte jeg ikke stekk?? hmm dumme dumme mig!!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 03. marts 2013

Status på idag:
- 3 vigtige point
- tredje sejr på stribe, lang tid siden det er sket!!
- Totti scorer og laver 2 assist
- Totti er med målet idag den næstmest scorende i serie a
- debutant mål af romagnoli, som derudover gjorde det fantastisk

det kunne ikke være meget bedre vel???



AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 03. marts 2013

Sikke en kamp.

Totti score sit mål nr. 225 i Serie A

Romagnoli score i sin anden kamp (hans Serie A debut var imod Milan og første Roma kamp var imod Atalanta i Coppa Italia)

Og gode gamle Perrotta kommer ind og lavet et mål.

Ellers spillede hele holdet godt. Specielt Stek, De Rossi og Torosidis.

Osvaldo endnu en dårlig kamp fra hans side.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 03. marts 2013

Sikke en kamp.

Totti score sit mål nr. 225 i Serie A

Romagnoli score i sin anden kamp (hans Serie A debut var imod Milan og første Roma kamp var imod Atalanta i Coppa Italia)

Og gode gamle Perrotta kommer ind og lavet et mål.

Ellers spillede hele holdet godt. Specielt Stek, De Rossi og Torosidis.

Osvaldo endnu en dårlig kamp fra hans side.


Romaneren
1506 indlæg.
d. 03. marts 2013

Fantastisk med tre sejre i træk - vi har jo ikke vundet 3 Serie A-kampe i streg siden midt-slut november (og der var det mod Torino, Pescara og Siena)!

Og en virkelig fed måde at tage den på i dag - det var ellers ikke godt i slutningen af første halvleg med Pjanic-skade, Burdisso-idioti og efterfølgende Genoa-mål.... Andreazzoli må tydeligvis have banket noget gejst ind i drengene i pausen. Det er godt nok svært ikke at have kæmpestor respekt for det, han laver. Og så på så kort tid. Krydser i øvrigt fingre for Pjanic, selvom det gik fint i dag mener jeg ikke, at han er en mand, der kan undværes alt for længe.

Nu skal vi bare fortsætte de takter her - næste kamp ude mod Udinese bliver nok månedens sværeste, i hvert fald på papiret. Men kan vi tage fucking Juve uden at lukke mål ind, Atalanta på en VIRKELIG ringe bane og Genoa uden vores 2 bedste midterforsvarere, så kan vi også tage Udinese ude.

FORZA ROMA!


asromadk
3631 indlæg.
d. 03. marts 2013

Romagnoli har lige bevist idag at man sagtens kan give tillid til de unge spillere. Nu skal der bare spilletid til Nico Lopez til at starte med..


Hvor er det TRÆLS at man ikke får ham at se.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 03. marts 2013

Romagnoli - Fantastisk! Hvor var det godt at se. Håber virkelig han får nogle flere chancer efter den meget fine kamp. Roligt forsvarsspil. Hurtig i opfattelsen. God positionering. Og god distribution med bolden.! Og vigtigst: Han er egen avl!


Burdisso? Har han aktier i Genoa siden han syntes at de skulle ind i kampen? Det kunne være utroligt interessant at tælle sammen hvor mange mål han direkte har været skyld i i denne sæson!

Flot kontrolleret kamp. Vi spiller godt, holder Genoa fint nede.

Andreazzoli? Fantastisk! Får gejst og glæde i holdet.

Det virker til at vi faktisk har fået en taktiker ved roret. Før spillede vi ét og samme system hele tiden. Andreazzoli tilpasser holdet efter evner og kampens forløb, og det er fantastisk at se på.

Var det gået anderledes i sommers kunne Zeman have siddet ved roret netop nu og misundet det hold der er tilgængeligt i Roma og drømme om hvad han kunne drive det til :).

Kort og godt: For første gang i sæsonen har vi et hold!


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 04. marts 2013

10 dage til Pjanic kun - pyh!
Marquinhos stadig i tvivl til Udinese kampen.

Osvaldo buet af banen? Måske hans tid i Rom lakker mod enden. håber inderligt på at se Nico Lopez næste kamp!



Romaneren
1506 indlæg.
d. 04. marts 2013

Rygter vil at Anzhi havde en scout på Olimpico til at se på Osvaldo. Omvendt imponerede han jo ikke just.


asroma87
3064 indlæg.
d. 04. marts 2013

Selvom jeg så kampen igår, kunne jeg godt lige tænke mig at se highlights, for at gense spillernes reaktioner ved målene og efter kamp?:)

Er der nogen der kan hjælpe??


Skytt0
1510 indlæg.
d. 04. marts 2013

Gå på youtube og gense highlightsne.

Der er en channel som hedder loveseriea, hvor der bliver lagt samtlige highlights af alle kampene i serie a ind, og forskellige nyheder fra serie a.

Ligesom det der program på canal 8, før de sene serie a kampe.


mexes
2514 indlæg.
d. 04. marts 2013

...Eller

se dem med Zampa lige her! ;)

HIGHLIGHTS MED ZAMPA



1

asromadk
3631 indlæg.
d. 05. marts 2013

Der meldes 1 mdr til Pjanic - det skulle være ledbåndet der er rykket godt rundt. Imponerende det ikke røg helt - han må være i rigtig god form (i led, muskler osv) - utroligt ledbåndene tilsyneladende kunne holde til det og kun er voldsomt forstrukket.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma