Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Napoli

Kategori: Kampe


Jonas
4091 indlæg.
d. 26/04/12 11:47

Roma – Napoli lørdag d.28. april kl. 20.45

Efter endnu et nederlag er vi igen nød til at se frem af. Kampen om Champions League er slut, men vi er stadig med i kampen om Europa League. Holdet skal forsøge at komme oven på igen, men modstanderen hedder Napoli og det bliver derfor ingen nem opgave.

Vi er efter onsdagens nederlag til Fiorentina røget ned på en 7.plads med to point op til Inter og Udinese som ligger lige over og fire point op til Napoli på 4. pladsen.

Napoli har været noget svingende i Serie A, efter de blev slået ud af Champions League. Men har alligevel fundet formen den sidste uge med to sejre over Lecce og Novara. Begge bundhold, men alligevel nok til at skabe selvtillid og en tro på at Napoli stadig kan nå 3. pladsen som giver Champions League til næste sæson. Det er derfor et Napoli hold som vil kæmpe en vis del ud af bukserne på Stadio Olimpico.

Roma er stadig uden forsvarsduoen Juan og Burdisso, mens også Lobont er ude med skade. Lamela, De Rossi og Osvaldo er alle ude med karantæne.

Mediernes forventede:

Corriere dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, Perrotta, Marquinho; Pjanic; Totti, Borini

Gazzetta dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, Perrotta, Marquinho; Pjanic; Totti, Borini

Den opstilling jeg håber på, (4-3-1-2):
Stek; Sabelli, Kjær, Barba, Nego; Verre, Viviani, Marquinho; Totti; Bojan, Piscitella

Mulig bænk: Curci, Rosi, Heinze, Gago, Ciciretti, Lopez, Borini

Kampen vises på Krølben i København, Tir Na Nóg i Århus og Kick Off i Odense. Lige meget hvordan det er gået Roma på det sidste og hvordan kamp vil forløbe, synes jeg alligevel i skal møde op og have en hyggelig aften med andre Romanisti. Hvor i eventuelt sammen kan give udtryk for jeres frustrationer.

[Rettet af: Jonas - 26/04/12 - 18:16]



DeRossi16
515 indlæg.
d. 26. april 2012

Tja, ville elske en sejr. Og alt andet ville også være helt uacceptabelt. Men man husker vel også sidste sæson hvordan Cavani gjorde det onde ved os. 2 gange vel at mærke.

Tror vi får en sejr.

Den opstilling jeg håber på:

Stek, Rosi, Kjær, Heinze, Angel, Gago, Viviani, Marquinho, Totti, Bojan og Piscitella..

Savner lidt Caprari. Håber han kommer tilbage til sommer.



Wør3n
324 indlæg.
d. 26. april 2012

De Rossi ude med karantæne?


Jonas
4091 indlæg.
d. 26. april 2012

Football-italia:

Roma striker Pablo Daniel Osvaldo has been banned for two games after his dismissal on Wednesday. Another 16 players have been given one-match suspensions.

Osvaldo was shown the red card late in the 2-1 defeat to Fiorentina for verbally abusing the referee and then ironically applauding the fourth official.

The 26-year-old, 11 goals in 25 League games this term, will now miss the matches against Napoli and Chievo.

Roma will still be without Erik Lamela for those two ties after he served the first of his three-match stop yesterday.

Daniele De Rossi will also be banned after he was one of 16 men to be handed a one-game stop after the midweek round.


Denner
527 indlæg.
d. 27. april 2012

jeg har svært ved at tro på den :(


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 27. april 2012

ahva??? forklar tak!!!!:(


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 28. april 2012

Stekelenburg meldes ude i aften pga. skulderskade.


Jonas
4091 indlæg.
d. 28. april 2012

Kom på Krølben i god tid! Der bliver gang i den med Quiz og god stemning - kom ved 20 tiden! Vi ses ;)



Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

Er der nogen der ved hvad Sofus går og laver?? det er nemlig lang tid siden han har opdateret stillingen i AS Roma Predictions-League :-)

Din startopstilling kunne være mega nice Jonas :-)


Jonas
4091 indlæg.
d. 28. april 2012

Truppen:

BORINI Fabio
CURCI Gianluca
GAGO Fernando
GRECO Leandro
HEINZE Gabriel
KJAER Simon
KRKIC Bojan
LOBONT Bogdan
MARQUINHO
PERROTTA Simone
PIGLIACELLI Mirko
PISCITELLA Giammario
PJANIC Miralem
ROSI Aleandro
SIMPLICIO Fabio
TADDEI Rodrigo
TALLO
TOTTI Francesco
VALDES J. Angel

Stek er ikke blevet klar og derfor starter Curci på mål.


MY
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Godt at se Tallo i truppen igen, han imponerede alligevel lidt mod Fiorentina. Hvis Borini spiller som han har gjort de sidste to kampe, tror jeg Tallo vil være en rigtig fin indskiftning.

[Rettet af: my - 28/04/12 - 10:46]


Andreas
789 indlæg.
d. 28. april 2012

Jeg har det meget svært med, at LE begynder at tage Primavera-drenge op i førstholdstruppen, når man ser på den situation som holdet er i. Man skal tænke på, at de her unge drenge er jo ikke med fordi de er talentfulde, de er med fordi vi ikke har andre at spille med - de er med af nød, ikke af "lyst"...

Jeg er lidt bange for at man kommer til at ødelægge en ung spiller ved at give ham det knæk det er at komme ind på et hold der ikke fungerer. Jeg er meget sikker på, at unge spillere har større chance for at få en god karriere ved at få debut på et hold i fremgang, end et hold i modgang...


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. april 2012

Enig Andreas.

Det er ikke de unge drenge, som skal hjælpe os igennem en tid som denne. Jeg er stor tilhænger af, at man giver chancen til de talenter som er klar til det, men når et hold er inde i en svær periode så lægger det et unødvendigt pres på den unge gut, som får chancen.


MY
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Jeg er som sådan også enig, problemet er jo bare, som du siger Andres, at vi ikke har andre at spille med. Lamela og Osvaldo ude gør at man så enten skal vælge to angribere og en midtbane som den bagerste i trequartistaen, det har bare ikke rigtig lykkede de sidste to kampe, så jeg tror ikke mulighederne er der for at gøre det meget anderledes.



Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 28. april 2012

Der er kun fem hold i ligaen der har tabt flere kampe end Roma.

Det er ret godt gået. Jeg sælger den gerne for et point i dag - overfor det angreb som Napoli har, så kommer forsvaret virkelig på prøve.

[Rettet af: Julii Caesares - 28/04/12 - 12:52]


Thinggaard
161 indlæg.
d. 28. april 2012

Roma-Napoli:
ROMA (4-3-3): Lobont; Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei; Pjanic, Gago, Marquinho; Borini, Totti, Bojan


tdj89
867 indlæg.
d. 28. april 2012

God kamp everyone. Lad os håbe på 3 point!


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

ej synd for Curci ikke for chancen, sys han har fortjent den,...


sascha_c
110 indlæg.
d. 28. april 2012

er det kun mig csports ikke virker for?


tdj89
867 indlæg.
d. 28. april 2012

Det virker her



Skytt0
1512 indlæg.
d. 28. april 2012

Den der skal bare ind


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Hold kæft en klovn..


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Kom så gutter.. Mål inden pausen, de gør det sku godt.


Skytt0
1512 indlæg.
d. 28. april 2012

YES!!! EL IS RIGHT AHEAD!!!!


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

Goaaaaaaaaaaaallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll :D

Rosi spiller godt idag :-)

[Rettet af: Kim89 - 28/04/12 - 21:30]


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 28. april 2012

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!


GENIALITETER AF TOTTI!!!!



Lokumspoet
94 indlæg.
d. 28. april 2012

det var fanme nice scoret


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 28. april 2012

Totti = All Time Greatest Roma player.

hans opspil er genialt.


Frankie
32 indlæg.
d. 28. april 2012

Synes Roma har spillet en god første halvvej, ville måske gerne se bolden lidt mere ind i feltet (som ved målet) istedet for alle de lang skud, men alt i alt en god første halvvej, keep it up! Daje Roma!


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

Lækkert første half.. de spiller jo godt igen.. ligesom de altid lige skal have en ordentlig røffel i pressen før de begynder at spille LE spil... Marquinho har sku været et scoop godt set sabatini!!!!


MY
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Det må være Marquinho på den næste trøje! (hvis altså han bliver, men mon ikke?) og DEJLIGT at se Bojan spille så godt! :D


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

Marquinho = The next Perrotta!!;O)



1


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

godt sparket:/ men føler at Stek vil have taget den;(



1

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

vi er mental fuldstændige til grin. når vi komme bagud..


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

Sys lige drengene skulle få BS på besøg vil hjælpe gevaldigt!!!!


Koch
844 indlæg.
d. 28. april 2012

Det sejler jo fuldstændig.


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

Lort!!!!!!!!!!!!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 28. april 2012

Godt mål Cavani. :(



Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

ja de skal angribe og forsvare som et hold,, det kan de ikke de kan ikke forstå LE... de er pisse ligeglade... ego hold... ingen gider at hjælpe forsvaret!!! så taber man som hold..


MURO
630 indlæg.
d. 28. april 2012

gå nu væk enrique ..


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

hvordan kan det være det kører fantastisk i først halvleg og så i anden der er det et helt andet hold der ikke vil eller kan noget....


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

MURO!!! hvordan kan det nogesinde være LE's skyld at midtbanen og angrebet ikke gider at hjælpe og bakke forsvaret op, har jeg lidt svært ved at se!!


MURO
630 indlæg.
d. 28. april 2012

Zmartguy.
Hvordan holdet fungerer er sådan set hans skyld vel. det er ham der holder taktikken og spilleinstruktioner og spillerne spiller ud fra det.

[Rettet af: muro - 28/04/12 - 22:19]


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

så de spiller mega godt i første,,, og så har LE altså sagt i pausen "bare fuck det op?" du kan godt se det ikke helt hænger sammen.. de er voksne menesker og skal tag ansvar for det de gør, og arbejde som et hold, jo ikke LE der er på banen..



MURO
630 indlæg.
d. 28. april 2012

I bund og grund har han jo hele sæsoner gjort det elendigt.. langt under forventningerne.


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

Jeg gad sgu godt have hørt hvad LE har sagt til drengene i pausen. han har tydeligvis ikke været i stand til at sige de ting til dem der kan motivere dem :(


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

jamen har han jo ikke roma er blive blandt de hold i europa, med mest bold besidelse...!! havde vi ikke før i tiden... at så holdet ikke har de spiller der er gode nok eller er i form til at spille som en enhed, som "tika taka er" er jo ikke hans skyld.. de skal sku vise vilje og tag de trælse meter hjem og bak forsvaret op...


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

Altså nu har vi vist lige fået bevist i løbet af den sidste uges tid at man ikke kommer ret langt med at have meget bold besidelse i en kamp, men det gør man derimod ved at være effektive :D


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

ja måske, men vi er også enige om at på hvilken anden dag, så havde barca kørt chealsea over,, at de så er uskarpe(uheldige) kan man jo ikke gøre ved, det er en af de factor(held) i fodbold man ikke kan røre ved.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

fortjent,g godt lavet TAlLo!!!!!!



Skytt0
1512 indlæg.
d. 28. april 2012

GOOOOL!!! Tallo gør det fandme godt



1

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

går de all in igen ? tror i

[Rettet af: zmartguy - 28/04/12 - 22:35]


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

nemlig det er nemlig det, havde Barca været skarbe kunne de have vundet, lige som vi måske kan idag hvis vi er lidt mere skarbe (som Simplicio).

Så i virkeligheden har det intet med bold bessidelse at gøre det har noget med skarb hed at gøre. score du på dine chancer vinder du, score du ikke så taber du. Også selvom du har bolden 90% af tiden.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

jamen kim det er rigtig men er vi enige om at lige meget hvor skarp du er, så er du også uheldig nogle gange?


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 28. april 2012

fair resultat når man ser hele kampen igennem.. men de skla altså lære at en kamp er 90 min, og ikke 45 min...


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 28. april 2012

Håbløst hold.

Til grin.

Fyr LE den spanske klovn. Lorte præstation af holdet.

Især Taddei. Til grin. 1 point kan vi ikke bruge til en skid når vi tabte i onsdags.



2


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

både og, selvfølgelig kan man være uheldig inden for sport, det er jo klart, men ikke over en hel sæson eller for den sags skyld 3 kampe (hvis man skal bruge barca) er man så uheldig så ligger der noget andet bag, så er det enten fordi man spiller på den forkerte måde eller fordi man ikke kan finde motivationen til at spille.

Jeg vil mene i vores tilfælde har det ikke ret meget med uheld at gøre fordi det har været det samme igennem hele sæsonen, så jeg vil mene i vores tilfælde er det en blanding af forket spille stil og motivation.
Mens i Barcas tilfælde tror jeg det er motivationen den er gal med, som så har ført til svigt på de tidspunkter hvor der var mest brug for det eks. Messis brændte straffe spark.


shah-e-roma
240 indlæg.
d. 28. april 2012

Er jeg den eneste som foretrak et Napoli sejr, fremfor et UAFGJORT? jeg mener, det 1 point hjælper hverken os eller Napoli. Ville helt klart foretrække Napoli end Lazio i Champs league næste sæson. Jeg tror ikke vi kommer til at spille Europæisk fodbold næste sæson, hvilket også er helt fint, da vi alligevel er til grin (SLOVAN BRATISVA anyone?). suk

[Rettet af: shah-e-roma - 28/04/12 - 22:51]


Kim89
1171 indlæg.
d. 28. april 2012

Jeg kan faktisk godt følge dig Shah-e-roma

Nazio i CHL ville være en katastrofe.


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Lort vi taber to point, på et hjørnespark der ikke skulle have været dømt.. Men tak til Tallo og Simplicio for at redde et point til sidst.. Håbløs anden halveg.. Nøj hvor er Kjær dog så piv elendig.


il lupi
55 indlæg.
d. 28. april 2012

Drop nu det hetz mod Kjær. Jer som gør det, fokuserer kun på det negative i hans spil. Kom nu videre, for han er også i Roma næste sæson!


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Har altid set AS-Roma-Italien, som lidt af en pessimist.. Men han har jo haft ret i det meste.

Og Lupi, hvordan skulle jeg kunne fokuserer på det positive, når der ikke er noget?

Fyr LE, og det kan ikke gå for hurtigt.



il lupi
55 indlæg.
d. 28. april 2012

Selvfølgelig er der noget godt! :) Men han var på ingen måde verdensklasse i dag - men det tror jeg på at der nok skal komme noget af på et tidspunkt. Derudover er der så mange andre spillere som er langt under det niveau man forventer og tænker jeg på Gago, Borini, Bojan og Taddei :)


MY
182 indlæg.
d. 28. april 2012

Bojan spillede en god kamp.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 29. april 2012

Jeg synes Marquinho spillede en god kamp, kæmpede for det og fandt de rigtige positioner i det offensive.

Men generelt synes jeg at det er lidt som om at Roma ikke har nogen midtbane. Det er alt for nemt at komme fra målfelt til Romas forsvar.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 29. april 2012

1. mål: Fair nok, vi bliver fanget af en indstuderet hjørnesparkskombination af Napoli. Men målet? Det er jo ikk engang fantastisk hårdt skudt, og den sidder ikke i hjørnet. Lobont er totalt fejlplaceret ved første stolpe, må få skylden for det mål. Så desuden usikker ud resten af aftenen.

2. mål: Vores forsvareres manglende evner i duelspillet bliver igen udstillet. I dette tilfælde er det lige Kjær. Ind på kroppen af Cavani. Giv ham ingen tid og ingen plads i stedet for bare at afvente.

Generelt: Midtanen mangler jo. Total væk nede ved forsvaret.
Offensivt bliver spillernes manglende evne til at skabe løb for hinanden igen udstillet. Marquinho gør det dog i aften, og det gav pote. Virkelig flot løb, køb den mand!!
Rosi viser igen at han ikke bør være back. Er totalt væk ved Cavanis mål.

Den manglende villighed til at løbe, hvad kommer den af? 4 mulige scenarier:

1. Dårlig form. Spillerne har simpelthen ikke den fysiske form til at lave det store løbearbejde det kræver både at angribe og forsvare.

2. Manglende selvtillid. De tror for lidt på sig selv, og deraf dropper moralen og lysten til at løbe.

3. Træneren. Måske kan det være manglende tro på Enriques ideer og evner der gør at de mister moralen til at løbe?¨

4. Dårlige spillere? Måske er de simpelthen bare ikke gode nok til at overskue både at angribe og forsvare.

Tallo gør det utroligt godt. Han har en god højde, okay teknik og god speed. Han taber dog ret mange dueller, og jeg kunne godt tænke mig at der blev fokuseret på hans fysik i vægtræningsrummet. Han skal have nogle flere guns, så han flytter modspillerne og de ikke flytter ham!


Kim89
1171 indlæg.
d. 29. april 2012

Bojan spiller kun en god kamp når han score... score han ikke spiller han en mega dårlig kamp så send ham bare tilbage til det hul han kom fra. Hvis ikke han kan score i hver kamp skal han ikke være i klubben.

Og Taddei, spillede da ikke skidt igår syntes jeg. Der var da ingen af målene der var "hans". Ikke iforhold til Fiorentinas 2-1 mål.

Også skal den lige med Fyr LE. den træner vi smed på borten i sommers er lige ved at overhale os med et hold der ikke burde være i nærheden af os :D så hent nu bare Montella hjem, manden kan jo noget, som træner.


Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 29. april 2012

"Og Taddei, spillede da ikke skidt igår syntes jeg. Der var da ingen af målene der var "hans". Ikke iforhold til Fiorentinas 2-1 mål."

Øøh jo. Gav en 100% chance til Dzemaili. Holdt åbent hus i venstresiden. Uduelig defensiv præstation, basta!.



MY
182 indlæg.
d. 29. april 2012

Kim89:
Ingen angribere scorer, hver kamp :D
Desuden er en angriber i L.E's system ikke en angriber som i klassisk forstand. Hans opgave er lige så meget at lægge op til målene som det er selv at score dem.
Bojan havde rigtig mange gode løb forbi Napolis forsvar og var en af de spillere der rent faktisk skabte chancer. Oplægget er jo lige så vigtigt som målet, der er jo ikke Bojans skyld at fx Marquinho headede store chancer over flere gange i løbet af kampen (han spillede dog en god kamp).


Kim89
1171 indlæg.
d. 29. april 2012

My:
Nej det er rigtigt ingen angriber score i hver kamp, men så ihvertfald i hver anden kamp. altså et mål gennemsnit på 0,5 eller der over.

Men Bojan lægger jo heller ikke op til mål, han løber jo bare rundt og er maga indeffektiv, men okay det er jo okay der hvor han kommer fra at være det :D Men det er altså ikke okay i mine øjne, og den der skal vi kalde den Barca opfattelse af en angriber den holder ikke.
Et hold er nød til at have en rigtig angriber på holdet. en der score de der 20-30 mål i en sæson.

Desuden skal det lige siges at hvis ikke en spiller med relation til Barca spiller helt perfekt i en kamp. dvs. score på ALLE sine muligheder og lægger op til alle de mål han kan, så spiller han en mega ring kamp :D


MY
182 indlæg.
d. 29. april 2012

Haha fair nok, hver sing smag. Jeg synes han præsterer godt. Synes ikke man kan klandre ham for at de andre ikke scorer på hans oplæg! :D

Tror snart jeg opretter et "Bojan appreciation society"! :D



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 29. april 2012

Jo fordi, det er jo bare fordi hans indlæg ikke ligger godt nok :D

Men helt ærlig jeg har ikke noget imod Bojan, som person, men jeg har noget imod, den type for fodbold han repræsentere og det hold han kommer til at spille for en gang.
Jeg bryder mig ikke om at vi bare har lånt ham, så vi kan udvikle ham og de kan høste frugterne af vores arbejde.


MY
182 indlæg.
d. 29. april 2012

Hehe jeg er heller ikke den store Barcelona fan. Er træt af at alle er så vilde med dem bare fordi de vinder. Jeg tror heller ikke han er lånt for at skulle sendes tilbage. Da han ankom til klubben sagde han jo meget præcist at han ikke vilde tilbage igen. Jeg synes han har den rette indstilling og jeg tror at han er ved at have spillet sig ind til italiensk fodbold og så tror jeg han kan blive rigtig god.
Fattede ikke at det var ham og ikke Borini der blev taget ud i går :)


Kim89
1171 indlæg.
d. 29. april 2012

Men alligevel så prøver ham og LE at forgifte os med den der triste og dødsyge måde at spille fodbold på :D



TheTotti
456 indlæg.
d. 29. april 2012

MY:
Vi to tænker næsten helt ens omkring Bojan!
Fortsæt du bare med at ytre dig, så behøver jeg ikke lave indlæg, men bare trykke på "thumbs up" knappen ;)



1

MY
182 indlæg.
d. 29. april 2012

Haha stærkt TheTotti. Dejligt at høre!


chrfugl
70 indlæg.
d. 29. april 2012

Jeg har lige set highlights fra kampen igår, da jeg ikke havde mulighed for at se den live. I slutningen af videoen står Totti og kigger ud mod fansene som umiddelbart prøver at fortælle ham noget. Nogen der ved hvad det handlede om ?

Se episoden i slutningen af denne video: http://www.101greatgoals.com/gvideos/roma-2-napoli-2-serie-a-april-28-2012/


MY
182 indlæg.
d. 29. april 2012

Totti og en håndfuld andre spillere gik efter kampen ud for at snakke med nogle at fansnene. Jeg er ikke lige sikker omkring, hvad det konkret gik ud på.

[Rettet af: my - 29/04/12 - 11:46]


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 29. april 2012

Il Corriere mener at vide, at Curvaen er utilfreds med Enrique og vil have ham fyret og det var det de lod Totti og co. vide i går.

Hvis vi ikke når EL så tror jeg, at Enrique er fortid. Om han så fyres eller selv går, det er spørgsmålet for Baldini vil ikke tale om fyringer.


Denner
527 indlæg.
d. 29. april 2012

I det mindste tabte vi ikke!



Jonas
4091 indlæg.
d. 29. april 2012

I kan se hele episoden her:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CiRgSCbcPBY


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 30. april 2012

Nogen der kan oversætte det her, så det lige er til og forstå lidt :)

"molti tifosi hanno chiesto proprio al numero 10 giallorosso di far avvicinare il tecnico asturiano Luis Enrique: “Francesco, devi portare qui Luis Enrique“, “Come faccio?“, “allora digli che deve andare via” la risposta della Curva."


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma