Login
Glemt password Opret bruger

Lecce - Roma

Kategori: Kampe


Jonas
4091 indlæg.
d. 06/04/12 11:31

Så er det i morgen kl. 15. at Roma møder Lecce. Roma er tilbage på sporet efter en flot offensiv præstation sidste weekend, hvor man kørte Novara over 5-2.

Lecce har ikke haft nogen god sæson og ligger på en 18. plads. Lecce har spillet de sidste tre kampe uafgjort og kun scoret 1 mål. Det er dermed ikke et voldsomt farligt Lecce hold som Roma møder på Via Del Mare. Det kan derfor siges så nemt at hvis Roma forsat ønsker at kæmpe med om den eftertragtede Champions League plads, skal de slå Lecce! I en runde hvor også Lazio og Napoli mødes.

Gabriel Heinze er tilbage fra sin karantæne, hvilket betyder at De Rossi vender tilbage til sin vante plads på midtbanen. Lobont, Juan, Burdisso, Cassetti, Greco, Simplicio og Borini er stadig ude med skader. Pjanic er meget tvivlsom og starter højest på bænken, mens Totti ud fra de seneste reportager fra Trigoria er ude. Lamela forventes derfor at overtage Tottis plads, mens Osvaldo og Bojan starter i front.

Forventet opstilling:

Corriere dello Sport (4-3-1-2):
Stek; Rosi, Kjær, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Marquinho; Lamela; Bojan, Osvaldo

Gazzetta (4-3-1-2):
Stek; Taddei, Kjær, Heinze, Angel; Gago, De Rossi, Marquinho; Lamela; Bojan, Osvaldo

Kampen bliver desværre ikke sendt på Canal+. Men vi har fået lov til at streame kampen over Csports.dk, så kampen bliver vist på Danmarks Roma bar Krølben!



DeRossi16
515 indlæg.
d. 06. april 2012

En kamp som kræver 3 point. Uden tvivl. Drengene må også gå ind til kampen med høj motivation, efter sidste weekend. Men man frygter jo lidt at den kunne ende ligesom mod Siena. Vi er jo desværre ikke skide skarpe på udebane..

Tror dog alligevel på en sejr.

3-1..

Osvaldo, Osvaldo og De Rossi :)


FORZA ROMA!



Kim89
1171 indlæg.
d. 06. april 2012

Ja der er jo ikke så meget at diskutere der det er bare en kamp vi skal vinde og længere er den ikke :-)

Men jeg har lige et spørgsmål. Csport.dk har det noget med canal + at gøre???? og hvis det har det, skal man så betale for det selvom man har canal digital? :-)


Lamela
2782 indlæg.
d. 06. april 2012

Kim89,
Jeg tror det er lidt ligesom sputnik og Yousee play(online tv), hvor, man skal betale for den ekstra service.



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 06. april 2012

Lamela,
Okay det er sådan noget, men tak for svaret :-)


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 06. april 2012

Roma har ikke tabt mod Lecce i de 10 seneste kampe, hvor Roma har vundet 7 af dem..

Det er en kamp der SKAL vindes, hvis top 3 skal være muligt!



1

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 06. april 2012

Enrique har angiveligt udtalt at det flotte spil er ligemeget, og at det er resultatet det handler om. Så lad os håbe på at vi sejrer!



2

Sofus
3087 indlæg.
d. 06. april 2012

Tror og håber på en 3-1 sejr. To fra Osvaldo og en fra Marquinho.

HUSK AT GIVE JERES TIP I AS ROMA PL 2012!



Jonas
4091 indlæg.
d. 06. april 2012

Truppen:

CICINHO
CURCI Gianluca
DE ROSSI Daniele
GAGO Fernando
HEINZE Gabriel
KJAER Simon
KRKIC Bojan
LAMELA Erik
MARQUINHO
OSVALDO Pablo Daniel
PERROTTA Simone
PIGLIACELLI Mirko
PJANIC Miralem
RICCI Matteo
ROSI Aleandro
STEKELENBURG Maarten
TADDEI Rodrigo
TALLO
VALDES J. Angel
VIVIANI Federico

Altså ingen Totti..


Jonas
4091 indlæg.
d. 07. april 2012

Mediernes forventede:

IL ROMANISTA: Stekelenburg; Rosi, Kjaer, Heinze, José Angel; De Rossi, Gago, Marquinho; Pjanic, Osvaldo, Bojan.

IL TEMPO: Stekelenburg; Taddei, Kjaer, Heinze, José Angel; Gago, De Rossi, Marquinho; Pjanic, Bojan, Osvaldo.

CORRIERE DELLO SPORT: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, José Angel, Marquinho, De Rossi, Gago, Pjanic, Osvaldo, Bojan

GAZZETTA DELLO SPORT: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, José Angel, Marquinho, De Rossi, Gago, Pjanic, Osvaldo, Bojan

IL MESSAGGERO: Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Marquinho, De Rossi, Gago, Pjanic, Osvaldo, Bojan


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Kom så gutter.. En sejr så tror jeg på den CL plads for alvor igen..

Så længe Taddei ikke starter inden, så ser opstillingen fornuftig ud.

Matteo Ricci <33 Har vi en komfortabel førring så smid ham ind, han er fremtiden i Roma ;)



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

Dagens opstilling.
Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, José Angel, Marquinho, De Rossi, Gago, Lamela, Osvaldo, Bojan

[Rettet af: Kim89 - 07/04/12 - 14:40]


Romaswag
84 indlæg.
d. 07. april 2012

Dejligt LE prøver uden Taddei idag.
Tror på en smal Roma sejr, taget vores udebane og deres hjemmebane statistik taget i betragtning.
Håber selvfølgelig på nogle mål (2-3 stk) og clean sheet!

Btw, as roma streaming siger Lamela i stedet for Pjanic.

[Rettet af: romaswag - 07/04/12 - 14:02]


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

Syns godt nok holdet mangler noget rutine idag, men mon ikke det går godt idag.

Ellers er det for dårligt!!!



Kvistus
1556 indlæg.
d. 07. april 2012

Mangler rutine? Stek,Heinze, De Rossi og Gago må da siges at være ret rutinerede :)


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

Ja, men et hold med kun 4 rutinerede spillere er ikke ligefrem det der har givet os sejre i år desvære.

men lad os nu håbe på en sejr :-)


Jonas
4091 indlæg.
d. 07. april 2012

Opstillingen er (4-3-3): Stekelenburg; Rosi, Kjær, Heinze, Josè Angel; Gago, De Rossi, Marquinho; Lamela, Osvaldo, Bojan

Og 10 min til Kick Off!!


Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

Puha Angel det var tidligt.


tdj89
867 indlæg.
d. 07. april 2012

Nogen der kender et godt link til hvor kampen kan ses? :)


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 07. april 2012

Lige før Enrique kunne tage Angel ud allerede. Han virker jo fuldstændig overtændt. Han risikerede alt og var vel nærmest heldig med at slippe med et gult. Og så har han efterfølgende virker meget hidsig. Så ro på min fine ven!

- Fromsport.com fungerer perfekt



Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

Jeg tror aftalen er at vi ikke poster links herinde.

Men hvorfor ikke gå ind på facebook-siden og få den måneds gratis csports.dk aftale der er lavet med canal plus?

[Rettet af: Giallorossi - 07/04/12 - 15:13]


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvor på face er det ? har du et link ?



1

MURO
630 indlæg.
d. 07. april 2012

Godt trukket Kjær ..



1

Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

As Roma Club Danimarca

på facebook. Men nok ikke noget du kan nå til den her kamp, når du er blevet medlem der engang kan du læse nogle af de ting der er postet derinde igennem.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

FUCK Simon Kjær

og hvor er mit Roma henne?


Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

@As-Roma-Italien

Styr dig dog. Det er desuden meget klart Heinze&apos;s fejl. Simon gør sådan set alt rigtigt.

[Rettet af: Giallorossi - 07/04/12 - 15:26]



P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

hold nu kæft med at sige dårligt trukket af kjær. det heinze&apos;s mand, han lader ham bare passere, heinze ser ufatteligt skidt ud i situationen. når han kan se kjær hænger skal han jo ikke prøve at trække offsiden.


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Tag jer nu sammen, vi kan ikke smide den her væk mod Lecce man!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

det 100 % heinzes mål, han ligner en snegl i situationen


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Lige så meget Kjær&apos;s som Heinzes.

Og der var også et andet tilfælde hvor vi var heldig med at dommeren dømte offside, fordi vi ikke kunne finde ud af at trække den.


Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

As-Roma-Italien

Kjær giver Heinze muligheden for at trække offside eller dække manden, det er ene og alene Heinze&apos;s beslutning at forsøge at trække manden offside for sent.

Lukket. :)

[Rettet af: Giallorossi - 07/04/12 - 15:39]


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

@Giallorossi: Kan du ikke lide min mening?

Lad være at bruge tid på den så.



AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

@Giallorossi: Lad være at spil ordensmagt.


Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

Jeg kan ikke li&apos; din attitude. Kan du ikke li&apos; Roma, så lad vær&apos; at brug tid på dem.

Jeg spiller ikke "ordensmagt". Jeg bad dig om at styre dig pga. dit udbrud og derudover ytrede jeg min mening præcis som dig.



1

[Rettet af: Giallorossi - 07/04/12 - 15:29]


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

enig i hvad giallorossi skriver.


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvorfor hate på spillerne det er jo dagens opstilling der sucks fordi den ikke har nok rutine!

Det er ikke første gang vi har stillet med sådan et ungt hold i år og det er gået galt. Det var jo bl.a. derfor vi røg ud af Europa League.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

LOL kim89


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

@Giallorossi: Så lad være at brug tid på mig?

Jesus Christ&apos; altså. Svære er det ikke. BTW. Jo - Jeg Elsker Roma.

At jeg ikke kan lide visse spillere er ikke ensbetydende med jeg ikke holder med Roma.

Roma er meget mere end 11 eller 28 spillere.




AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Kim89: For mig at se har det intet med rutine at gøre eller alder.

Kjær har da en ok god rutine og samme har Taddei.

But they both sucks. Big time.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Oh shiit.

Ikke engang et indkast kan vi finde ud af lige nu.


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvad er der P Totti.

Er vi måske med i Europa League??? nej. er vi bag ud mod Lecce??? Ja. Har vi lige så meget rutine på holdet idag som når Totti, og eks. Taddei og Simplicio spiller Nej. Kan du se sammenhængen???


Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

Det ville bare være rart hvis der var plads til andre end dig herinde.
Det eneste jeg var irriteret over var dit "Fuck Simon Kjær" udbrud i sig selv - at det var på et tidspunkt hvor jeg slet ikke kan forstå hvor du får det fra er så mere min sag end din sag.

Men jeg vil da fortrække mig igen så og lade den åndsvage tone herske som sædvanligt.

[Rettet af: Giallorossi - 07/04/12 - 15:35]


Lund
466 indlæg.
d. 07. april 2012

Du godeste..... Stop dog debatten omkring forsvaret i den her situation! Kig på vores foruroligende offensiv, der i 30 minutter ikke har skabt én eneste farlig situation mod upåagtede Lecce- det er alarmerende. Gud, hvor jeg dog savner Pjanic!



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

AS-Roma-Italien

Det kan du have ret i, men lige bort set fra sidste kamp mod Novara der har Taddei tilføjet en eller anden form for rutine, lige som Totti gør selvom han ikke spiller så godt.

Så nej det har intet med alder at gøre, men det har noget at gøre med at have spillet mange kampe for Roma at gøre.



Lund
466 indlæg.
d. 07. april 2012

37 minutter skulle der gå.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Plads til andre end mig?

Du følger åbenbart ikke med i dette forum så. Jeg har været ekstrem passiv/fraværende på dette forum på det seneste.

Så jeg ved ikke hvad du taler om?

Plads til andre end mig.. må jeg være fri. Lyder det da til at jeg tror jeg er bedre end alle andre og fremhæver mig selv? Nej.

Frustration er grundlaget bare mit indlæg. Come on. Det er Lecce. 3 eller 4 sidste pladsen.

Come on.


MURO
630 indlæg.
d. 07. april 2012

Offensiven fejler ikke så meget, vi har svært ved at bygge spillet.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at Roma ikke har dækket deres højreback position ind på en ordentlig måde de sidste par sæsoner. Ufatteligt at vi bliver kædet sammen med spillere som Torres, Suarez osv. Når det burde at være deffensive spillere vi burde at hente.

Heinze har intet en CB skal have.
Ingen højde, ingen styrke. det er kun rutinen han har, det er ikke nok.



1

[Rettet af: muro - 07/04/12 - 15:40]


Koch
844 indlæg.
d. 07. april 2012

Taddei tilføjer absolut intet. INTET. Han er usikker i forsvaret, dårlig i duelspillet, kan ikke positionere sig ordenligt, er ukreativ i sit angrebsspil og langsom. I sidste kamp var han også skyld i et mål.



1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

kim89
den statistik kan du ikke bruge til noget overhovedet. totti var også med i EL kval kampene. lad nu være med at se på alle de skide tal altid, drop dine latterlige statistikker og se på hvad vi præsterer på banen.

Vi spiller alt alt for laaaaaaaaangsomt, snooooooork!!! vi har ingen på banen der kan lave det uventede. spillet går istå på midtbanen, og sådan er det stort set i alle kampe. Det kan du lave noget statistik på i stedet for, alt det med alder er noget pis. barca vandt en CL med deres ungdomshold. chamberlain var banens bedste med milan i CL. hvis man er god nok betyder alderen ingenting. kan godt være vi har et yngre hold end lecce, men vi har stadig mange flere landskampe osv på banen end dem. så drop det med rutinen.



1

[Rettet af: p.totti - 07/04/12 - 15:41]


Lund
466 indlæg.
d. 07. april 2012

Vi har gode offensive spillere - ja! Men de har spillet frustrende langt under vaneligt niveau indtil videre i denne kamp.



P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

kim89
du siger " det har noget at gøre med at man skal have spillet mange kampe for roma! yeah right.
så lad os spille med det samme hold som idag de næste 10 år, så kan vi nemlig ikke undgå at vinde! sikke da noget sludder


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

P.Totti

Totti var ikke med i den første Europa League kamp. den anden var han og vi lå til at gå vidre da han blev skiftet ud efter 65 minutter ca. så gik det helt i kage. Så du kan sige meget om de tal, men tal lyver aldrig.


Koch: Og alligevel har han kun kostet os det ene mål, samt været en del af de fleste af vores sejre iår. Jeg er med på han ikke er for god, men en opstilling med ham i er bedre end en der har både Rosi og Angel med.


Koch
844 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvor er de da også bare latterligt heldige.


Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Haha flot.. Der mistede jeg lige 300 på oddset der, tak :) Hvis man ikke kan spille op mod Lecce, så har vi sku hellere ikke fortjent CL nu hvor vi har chancen, kæft det er til grin.. KLAMT


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

P.Totti
ja hvorfor ikke vi er jo bag ud 2-0. så lad os da bare spille med det de næste 10 år.

Men du kan jo se på hold som Barca og United eksempelvis. Da United var på toppen havde de en grundstamme der havde spillet der i mange år og det samme har Barca nu. Så igen passer min teori.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Det er ikke det samme Roma hold jeg blev fan af.

Hvor er klubben AS Roma henne?



Aggerbeck
47 indlæg.
d. 07. april 2012

Forstår ikke, at De Rossi ikke får straffe. Klar albue i nakken.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

kim89 du ligger alt for meget i det teorien. man kan analysere nok så meget på spillet, men det er på banen det bliver afgjort. så drop det. Husk hvad ramos og pepe sagde til mourinho "du ved ikke en skid, da du aldrig har spillet selv".

endnu engang var heinze skyld i målet, dvs vores mest rutinerede på banen har kostet begge mål idag. vi skulle bare have stillet op med en 18 årig i forsvaret, så havde det gået meget bedre.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

ja nedren at være bagud 2-0... men vi er heller ikke ligefrem heldige ved det andet mål.. men sådan er fodbold nu engang. må man lære at leve med, det kan ske for alle bare ikke vores dag.. håber vi kommer i cl men er langtfra mit mål.. mit mål er at se vores spille vise fremgang på den måde at spille på...


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

kim89, ja din teori passer perfekt, chelsea har et gammelt hold, de stiller sometider i samme startopstilling som for 5 år siden og de vinder jo hver gang. Inter har et gammelt hold, med spillere der har været i klubben i mange år. de vinder også alt i år!!


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 07. april 2012

Kim89, du siger altså nogle ret underlige ting. Træk lige vejret dybt ind før du går til tasterne.
Altså hvad er det for noget vås med at tal aldrig lyver? Hvad mener du overhovedet med tal? Er det i virkeligheden statistik du mener?
Du har i øvrigt ikke styr på dine egne tal. Totti blev IKKE skiftet ud efter 65 minutter i den kamp. Han bliver skiftet ud, da der var spillet 74 minutter.


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

Og alligevel er Mourinho en af de mest vindene trænere siden 2000. Så drop nu bare dit hate på mig.

nej det er ikke altid teorier passer men lige idag passer de da meget godt.

18årig forsvars spiller. Ja det var en god ide, hvis det var en af vores Primavera spillere.



Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Gør det ikke bedre Udinese score lige før halveg.. Det er måske bare for naivt at tro vi kan nå den plads, når man ikke kan motivere spillerne til vinde en kamp mod et hold som Lecce, pffff..


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 07. april 2012

Nå, men jeg vil prøve at bevæge mig væk fra børnehaven. Er nogen med mig?

Jeg er godt nok skuffet over dette her. Enrique har meldt ud at vi satser på CL. Vi har lige vundet 5-2 og pga. pointtab fra andre hold, så har vi en reel mulighed for CL. Men denne mulighed nærmest forsvinder jo nu pga. dårlig indstilling og elendigt spil. Det er virkelig bekymrende at niveauet kan være så skiftende. Det kan vel ikke passe, at vi ikke kan vinde uden vores 35 årige kaptajn?


Kim89
1171 indlæg.
d. 07. april 2012

P.Totti
Men de er jo så i Chl semi finalen så det passer jo meget godt. at de klare det godt.


Liam Gallagher:
Jep jeg mener statistik. Jeg mener hvem der spiller de kampe som vi vinder og hvem som spiller dem vi taber.
Ja okay, men 65 var da ikke langt fra når jeg ikke lige slog det op :D


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

vi spiller uden sjæl idag. virker ikke som om spillerne har forstået hvor vigtig kampen er. vi skaber intet offensivt. man sidder ikke med følelsen af at vi er tæt på at score. man sidder i stedet med følelsen af at kampen kan gå begge veje. lige pt lecce&apos;s vej!!!!

vi har intet kreativitet på banen. lamela skuffer fælt. osvaldo og bojan er spillere der skal have bolde spillet til dem, og ikke selv føre den frem. gago er en balance spiller. marquinho kan vi ikke forvente noget af endnu. De rossi er og bliver en oprydder, han skaber ingenting, og er i øvrigt placeret for langt tilbage i forhold til at spiller er bygget op omkring ham. vi er alt for nemme at læse i vores pasningsspil fordi det går for langsomt, vi fedter alt for meget med bolden. og så tager vi generelt dumme beslutninger deffensivt, specielt heinze idag har været en grusom oplevelse.


Aggerbeck
47 indlæg.
d. 07. april 2012

Jeg synes, at man skal huske på, at der i starten af sæsonen blev skiftet enormt meget ud i truppen. At det så har flasket sig således, at vi kunne nå CL-pladserne er jo bare fantastisk. For en måned siden var der jo tvivl, om man overhovedet kunne nå EL-pladserne. Juventus rustede sig også sidste sæson. De har været meget svingende. Jeg tror, at det handler om tålmodighed - i usikre tider må man støtte klubben og stå sammen, når resultaterne ikke viser sig.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

ved godt at mange bruger herinde måske ikk er de ældste, men være nu voksne og bak holdet op.. vi er roma vi er ufattelig ustabile mod de hold der er gammeldags italiensk og kontra orienteret sådan er det, det er jo ikke noget nyt, lad os nu lige tag hele sæsonen og gennemgå den, så synes jeg den er tilfredstillende, sådan som vi til tider har spillet, ja vi røg ud af EL men det var sku også uheldigt.. og held og uheld er den del er fodbolden ikke noget de 22 spiller på banen kan gøre noget ved... kom nu drenge bak vores hold op.. eller blev barca fanboy og vind hele tiden, og se hvor sjovt det er i længden... de sidste 10 år har roma været kendt for at spille op med alle de store, men fejle mod de små... indse det nu drenge...



1


Skytt0
1510 indlæg.
d. 07. april 2012

Ærgeligt resultat.

Er lige kommet hjem, og jeg har glædet mig hele weekenden på enne kamp, og så er vi bagud 3-0. Det tegner ikke godt!


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 07. april 2012

Nej nej nej...


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

det her er simpelthen for pinligt. men godt at se heinze havde travlt med at komme efter sin mand igen, nooot!

sæsonens værste præstation.

ud med rosi, casetti, heinze,juan, taddei, simplicio, perrotta, pizarro, boriello.

eneste spillere der kan bruges til staropstillingen er.

stek, angel, kjær, de rossi, totti og osvaldo.

vi mangler 5 spillere!!!!!!


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

plus det posetive er at så kan de bendetto se vi mangler nogle spiller og han smider penge efter os... :)


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Zmartguy: Forkert! Så dårligt har vi ikke spillet eller været i mere end 12-13 år.

Så det noget lort at fyre af.

Og WTF?? Selvfølgelig er det sjovt at vinde hele tiden. Det handler om at vinde og man spiller for at vinde.

Så har du godt nok en "taber-indstilling".

Og nu ikke noget ondt om Barcelona fans. Bare fordi de har succes skal de ikke disset. Jalousi er en grim ting.


Koch
844 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvad fanden foregår der?



Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

ikke lige henzie kamp skønt...


totti er gud
1115 indlæg.
d. 07. april 2012

slap af det er pinligt.....


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

flot heinze, kæmpe nar


Denner
527 indlæg.
d. 07. april 2012

Tryk her Er der nogen der har lyst til at svare på mine spørgsmål ? :) så tryk på "tryk her"
+ det er godt nok ikke vores kamp det her :( men jeg har aldrig haft de store forventninger til denne her sæson og bare vi er med til at spille om EL pladserne er jeg tilfreds! KOM SÅ ROMA, KOM SÅ LE!



1

[Rettet af: denner - 07/04/12 - 16:17]


Kvistus
1556 indlæg.
d. 07. april 2012

FUCKING TILGRIN. INTET MINDRE.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

hvorfor er heinze ikke blevet udskiftet. hold kæft hvor jeg ikke håber han kan sove de næste 2 måneder. farvel til CL pga heinze som er holdets mest rutinerede spiller. manden har spillet i de største klubber i verden, og spiller alligevel så urutineret. idiot!



Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Fyr nu den klovn.. Min tålmodighed er fandme kogt over nu, synes ellers jeg har været tålmodig, men det her er fandme for groft..



1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

spiller vi for CL eller en fyring af LE, jeg har svært ved at finde ud af det!


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

så i de sidste 10 år har Roma bare smadret alle de små italienske hold er det det du siger?(as roma??)
nej men i min optik vil jeg ikke bare vinde for at vinde.. det er et projekt hvornår fatter folk det.. jeg vil se at spillet bliver bedre på banen også selvom det kan give nogle svipser... bare se Chealsea.. de prøvede det samme de havde bare ikke nosser til at forsætte det.. det håber jeg roma har....
Du lyder som en 2 årig dreng der elsker barca.. men er det fedt at være medløber?? bare fordi de vinder det hele...
så synes jeg du skulle hoppe på barca forum og se hvor hurtigt det bliver kedeligt....


Romaswag
84 indlæg.
d. 07. april 2012

Er det vores dårligste også rent pointmæssigt ??

Selvfølgelig er det ikk i orden det der sker idag, men jeg vil vente med at evaluere til sæsonen er færdig!

det da fucking ærgeligt vi har vores udfald, men ser ingen grund til at svine enkelte spillere eller hinanden!!

vi er så heldige at både inter, napoli, udinese og lazio også har sine udfald og 3 pladsen er altså ikk tabt endnu!

forza roma!!!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

man bliver sku nødt til at klappe muriel af banen, flot kamp!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvis LE bliver fyret, så starter vi jo bare forfra med de samme svingende resultater, og det bliver helt sikkert bare endnu værre end det har været før. Det her er en lorte kamp, men den bliver glemt igen til næste sæson, hvor vi har fået nye spillere til at forstærke holdet.

Jeg tror stadig på at Roma bliver et mere stabilt hold i næste sæson. Jeg ville ihvertfald være tilfreds med EL til næste sæson!



Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

ja kunne forstå hvis Lecce havde gennemspillet os og bare havde kørt os possesion over.. men det er jo ikke tilfældet, de har haft 4 chancer og scoret 4 mål, sådan er livet nu engang imellem...


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

vi er færdige for i år. hvorfor skulle vi ikke få flere udfald i de kommende kampe. vi skal møde juventus, som giver den 120 %, vi spiller jo på 30 % idag. pinligt.

endnu mere pinligt at LE udtalte forleden "vi skal vinde nu, og ikke spille kønt". det må man så give ham, han havde sku ret i vi ikke ville spille kønt, han glemte bare at fortælle spillerne at de skulle vinde!



1

AndersRoma
998 indlæg.
d. 07. april 2012

Haha - det er sgu en joke det her..



1

P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

ligemeget om der er sket meget indenfor 1 år. må man ikke have så store udfald som vi har haft. det ok vi taber på udebane, men så sandelig ikke med 0-4 mod et bundhold og samtidig spiller så ringe! det er utilgiveligt.

alt dette vil altid falde tilbage på træneren og det er helt ok.



1

Denner
527 indlæg.
d. 07. april 2012

Fuck Inter har udlignet til 2 - 2... :( Ps er der nogen der ved hvor man kan se en live oversigt af serie A?


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

@Zmartguy: Du er da for dum at høre på. Max latterligt det du lukker ud.

Bare fordi det ikke køre for os og man lufter sin utilfredshed skal man skifte klub?

Idiot altså. Undskyld mig, men der er da ingen grund til at disse Barcelona ellers deres fans.

Jeg bedømmer aldrig om andre folk er medløbere, glory-hunters, klub-ludere osv.

Det går en selv til en dårlig fan.


Lad være at have ondt i røven over at det køre for Barcelona. Kig på din egen klub.

Og nej vi har smidt mange point væk imod klubber, men da aldrig tabt 12-13 kampe en hel sæson. Ihvertfald ikke de snart 10-11 år jeg har været fan af Roma.

Og vi har slet ikke være så ustabile og vores spil så FCUKING ringe som det har i denne sæson.



1


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

LE skal fyres, det kan kun gå for langsomt. kanon arbejde han har lavet ved at lave romas spil om til noget mere seværdigt end den kedelige italienske stil. Dog skal der en ny ind der kan motivere spillerne og finpudse vores nye spillestil. en med større magt, en spillerne respekterer.

tak for alt LE, men du er ikke manden der fører os videre mod succes, du er i stedet manden der har støbt cementen til noget stort!


MY
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Kan godt være vi ikke har været så ustabile i lang tid som vi har nu, men det er nu også over ti år siden vi sidst vandt seria A. DER SKAL SKE NOGET - og det tager tid. 1 sæson måske 2 mere som denne her, men så vil man også have spillere der kender systemet, netop fordi man nu køber unge spillere der kan lære at spille LE&apos;s spil helt fra de er unge og det er simpelthen måden at gøre det på.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

klap klap til muriel


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Hør nu her man! Der er ingen garantier i fodbold og der er ikke en skid garanti for at vi spiller bedre bedre til næste år eller næste år igen.

Og hvad så...??? Så har vi spildt 2-3 år med sådan en klovn som LE.

FYR ham. Og det kan kun gå for langsomt.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

det er en børnehave det her.. der burde laves en alders grænse sørgeligt.. for klubben... vil altid støtte og elsker roma aldrig. svine dem til.. nogle der kun lære af.. eller blive barca fan....


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Zmartguy: Luk nu med det Barca snak. Lav en tråd om Barca hvis du så gerne vil snakke om dem.

Vi sviner ikke klubben men spillerne og træneren og de udgør jo ikke Roma, men kun en del af den.

Man skulle tro du gik i børnehave siden du ved så lidt. Åbenbart.



MY
182 indlæg.
d. 07. april 2012

Du siger det jo selv. Der er ingen garantier. Der er ingen garantier for at en anden træner gøre det bedre. Se nu på store billede. Vi har for første gang i 10 år en klub som store spillere rent faktisk gerne vil spille for, for første gang i 10 år bliver vi kædet sammen men internationale stjerner, det sker ikke, hvis vi skal til at spille 10 mands forsvar igen. Man må bare sande at når man laver ny spillestil kræver det spillere der kan spille på den måde og det tager tid.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

As-roma_itailen.. tror aldrig jeg har hørt dig sige noget posetiv på det forum her.... du må have et trist liv... desværre---



1

Jonas
4091 indlæg.
d. 07. april 2012

Haha til grin - intet andet kan jeg sige.. Dette hold har på ingen måde fortjent at komme i CL! At være så dårlige mod ligaens nummer 18, samt lukke 4 mål, til et hold der næsten ikke scorer mål.. Skandale

Tam tam offensiv og elendig defensiven.. Virkelig intet positivt i dag.. Lamela skuffer totalt, kan på ingen måde erstatte Totti på den plads.. Men Heinze er virkelige elendig i forsvaret.. Men ingen er bedre..

Men hvorfor gør Enrique ikke noget? Hvis Pjanic er på bænken kan han vel spille eller hvad!?



1

il lupi
55 indlæg.
d. 07. april 2012

Jeg har fandeme respekt for hvis en af jer siger LE skal fyres når vi vinder!

Jeg har nemlig aldrig set en fyringsopfordring i trådene fra jer drenge når vi har vundet, besynderligt ikke? ;)


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

MY: What??? Hvilke store spillere taler du om?

De er gode (tror jeg), men store? Ak nej.

Og de ser ikke ud til de gider spille. Ser du kampen?


Hellere tilbage til tiderne i 2005 til 2010 hvor vi havde gode spillere der gad og kunne spille for klubben. Og ikke nu, hvor holdet er fyldt med..... ja bedøm selv.


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Zmartguy: Tror ikke du var medlem dengang det gik nogenlunde for os.

Læs og ti: http://as-roma.dk/forum/kampe/9/Serie-A-Roma-Lecce-

http://as-roma.dk/forum/kampe/26/Serie-A-Milan-Roma


Dengang en 6. plads betød guld for mig.

Og fcuk lige dit liv. Hvordan skal du snakke om mit liv?



MY
182 indlæg.
d. 07. april 2012

@As-Roma-Italen
Forleden var det Suarez, Podolski tidligere på sæsonen, Sissoko for nogle dage siden - måske dét største franske midtbanetalent overhovedet.

Problemet er bare at i 2005-2010 vandt vi bare ikke serie A, selvom det nu engang er det vi spiller for. De eneste spillere der ville til klubben var folk der var blevet for gamle og langsomme til de store hold i Spanien og England.


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

jeg har hele tiden sagt at LE skal have tid og været fortaler for alt han skal blive, men set over de sidste mange kampe, har jeg endnu ikke fundet en rød tråd i taktikken, hvilket får en til at tvivle.

faktisk præcis det samme i liverpool lige pt. daglish har tilføjet noget vindermentalitet osv til liverpool. men de har jo ikke nogen spillestil, ingen sammenhæng.

LE virker ikke som manden der kan styre et prof hold endnu, ingen tvivl om at han har gode ideer osv, men han formår ikke at få spillerne tila t gøre det.

har aldrig i sæsonen synes vores angreb har været så godt spillende som folk skriver når vi vinder. vi har bare heldige at vi har borini og osvaldo der har scoret nogle kasser.

vi skal spille hurtigt possesion spil langs jorden, sjovt nok kommer de fleste af vores mål på kontra eller ved lange høje bolde, WTF. Et eller andet er der gået galt, svaret må være LE!!!!


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

MY: Vi vandt da Coppa Italia to gange og en Italiensk Super Cup.

Det er ligeså vigtig for mig og betyder ligeså meget.

Et trofæ et et trofæ og skal nydes, men ved aldrig hvor lang tid der går før man får et til.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

hahah right.. siger bare prøv at være posetiv selvom holdet ikke vinder.. kan du det? eller har du alt for høje forventinger til Roma??? du sikkert samme person der spiller Roma mod Real madrid.. og ikke kan forstå du aldrig vinder.. indse det basse, vi er ikke bedre endnu det tager tid....


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

plus deres målmand har heller ikke ligefrem haft sin dårligste kamp!


Giallorossi
372 indlæg.
d. 07. april 2012

Marquinho får sgu lidt plusser herfra - Han viser sgu vilje.


Er jeg den eneste der synes Kjær har haft en okay kamp selvom der er lukket 4 mål ind.



P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

hvorfor først så sent i kampen, gem dog målene til de andre kampe, vi scorer alt for lidt i forvejen!


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

kjær har spillet fint. på trods af de 4 mål imod!


AS-Roma-Italien
1674 indlæg.
d. 07. april 2012

Zmartguy: WTF er du bare dum eller ironisk lige nu?

Kalder du det at få en 6. plads at vinde?

Wwauw, der må være noget galt kammerat. Og så du overhovedet mine indlæg fra dengang? Eller er du bare....helt væk?

Og vi er da væsentlig ringere nu end vi var i sæsonen 2008-2009. Markant bedre.


Jonas
4091 indlæg.
d. 07. april 2012

Flot mål af Lamela - men de har squ tralvt drengene!


Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 07. april 2012

Det sku for sent drenge.. men godt det lige er Bojan og lamela der for et par mål.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

lad lamela eller pjani sparke frispark de er så meget bedre end totti...



MY
182 indlæg.
d. 07. april 2012

@As-Roma-Italien
Sandt, det er bare ikke de store titler. Jeg synes vi skal gå efter at være de bedste i Italien, set over en hel sæson. Vi skal jo gå efter at udvikle os så vi kan vinde titler hver eneste år, ellers er man jo bare et middelmådigt hold, og det er bestemt ikke det Roma er.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 07. april 2012

god kamp drenge dejligt de viste lidt vilje til sidst.. kampens flop Heinze!! synd for ham men det er menneskelig at fejle:=)


P.Totti
1008 indlæg.
d. 07. april 2012

hvor er det til grin vi spiller så elendigt idag. vores nærmeste konkurrenter mister alle point. inter uafgjort, catania taber. lazio - napoli senere som minimun havde sendt os 2 point tættere på begge hold hvis vi havde vundet idag.

vi får ikke mange chancer som den her i dag, vi skal simpelthen vinde sådan en kamp hvis vi vil på 3 pladsen.


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 07. april 2012

Hvor tilgrin!
Hele forsvaret skal skiftes, en ny midtbanegeneral og en ny spidsangriber!

L.E. skal self blive!


Dulan
2 indlæg.
d. 07. april 2012

Det var godt nok en skidt kamp..

Op på hesten!


Lamela
2782 indlæg.
d. 07. april 2012

Altid noget det ikke eksisterende straffe bliver tildelt på tidspunkt, hvor det ikke betyder om, vi taber 3-0 eller 4-0. Det havde ikke været til at holde ud, hvis vi havde tabt 1-0 på straffe mål. Der var end ikke kontakt mellem Heinze og Muriel. Føj, det var dog klamt alligevel.



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma