Login
Glemt password Opret bruger

Atalanta - Roma

Kategori: Kampe

geggeri
675 indlæg.
d. 25/02/12 11:31

Så er det i morgen at Roma spiller imod Atalanta i Bergamo. Holdet flyver afsted i aften og kampen spilles i morgen eftermiddag kl. 15.00

Optakt

Forventet holdopstilling:
Goal.com: Stekelenburg; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Lamela; Borini, Osvaldo

Football-italia.net:
Stekelenburg; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Lamela; Borini, Osvaldo;

RomaForever.it:
Stekelenburg; Rosi, Kjær, Heinze, José Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Borini, Lamela, Osvaldo;

Jeg håber Borini og Lamela kan pille det solid Atalanta forsvar ned og vi kan komme i gang med en længere stime af sejre. Og så må Osvaldo gerne bombe igennem!

Forza Roma
God kamp!

[Rettet af: geggeri - 25/02/12 - 11:35]

geggeri
675 indlæg.
d. 25. februar 2012

Truppen
Borini, Cassetti, Curci, De Rossi, Gago, Greco, Heinze, Juan, Kjaer, Krkic (Bojan), Lamela, Lobont, Marquinho, Osvaldo, Perrotta, Pjanic, Piscitella, Rosi, Stekelenburg, Taddei, José Ángel Valdes

Kim89
1171 indlæg.
d. 25. februar 2012

Den kamp skal så meget vindes, så vi kan overhale Lazio i næste weekend :D

btw. så håber jeg på at Goal eller football-italia får ret i deres bud på start opstillingen :-)

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 25. februar 2012

Jeg håber i den grad på at Kjær starter inde. Nu skal han rejse sig og jeg tror på ham! I øvrigt, så vil Juan misse derbyet hvis han får et gult kort, så mon ikke Enrique sparer ham, så han er sikker på at være med mod Lazio?

Kim89
1171 indlæg.
d. 25. februar 2012

Spare man spillere vinder man igen kampe, bare spørg Sir Alex der flere gange i år har dummet sig på den front. Jeg ved så godt at selv samme sir Alex er den mest vindende træner i historien, men han har sgu også tabt nogle turneringer ved at spare spillere.

LE er nød til at stille med det stærkest mulige hold hver gang. Så hvis Juan kan spille så skal han spille og får han det gule kort, så kan Kjær jo passende lukke sin onde cirkel ved at hjælpe os med at vinde over Lazio :-)

Kelevra
1261 indlæg.
d. 25. februar 2012

Der er jeg så meget uenig med dig, Kim.

Mener det er vigtigt at holde hele truppen klar og at man ved man har spillere der kan gå ind og dække positioner i tilfælde af skader, karantæner osv.

Ved at stille med stærkeste opstilling HVER gang så kan man ligeså godt sige det er ligegyldigt at ha' backup spillere.. Chancen for at ha' klasse spillere siddende på bænken der kun får chancen når nogen er skadet er ret lille. De gider da selvfølgelig ikke sidde der og glo og vide at de kun kommer til at spille hvis noget går galt med start 11. (ifølge din taktiske overbevisning.) Så har du måske en betydeligt dårlige spiller siddende fordi han er den eneste der gider finde sig i at udelukkende være backup. Kræver da ikke meget for at se hvor det bærer hen i sidste ende.. 2/4 af holdet på banen er godt, 1/4 er middelmådigt og 1/4 er ringe. Det går jo helt i kage. Fint at se frem til en vigtig kamp og tænke "Hov, jeg sparer da lige en god spiller så." fordi han evt. er i fare.

Kim89
1171 indlæg.
d. 25. februar 2012

Kelevra

Det kan du så godt have ret i, men men men vi er på et tidspunkt i sæsonen hvor vi ikke har råd til flere points tab, hvis vi skal nå CHL pladser, så derfor mener jeg at vi skal stille med den stærkeste opstilling hver gang.

Det er jo lige netop meget vigtigt at have back up spillere ifølge min taktik, fordi hvis man spiller sådan hele sæsonen så vil det lige netop give skader og karentæner også gælder det jo om for back up spillerne at bevise de ikke bare skal være back ups, men at de rent faktisk er den bedste på den position også er det dem der skal spille ind til de eventuelt bliver skadet eller får en karentæne.

lad os bruge Juan eksemplet. Juan spiller i morgen han får et gult kort, så han ikke kan være med i næste uge mod Lazio, så derfor bliver Kjær nød til at spille mod Lazio. Kjær spiller så en mega god kamp så derfor starter han selvfølgelig weekenden efter. Kjær bliver så ved med at spille godt i en periode over 5 kampe og er den bedste til den position. Så får Kjær karentæne også kommer Juan ind og overtager hans plads. Havde Kjær nu spillet en dårlig kom mod Lazio var det selvfølgelig Juan der havde spillet weekenden efter.

Det er den naturlige rangliste på et fodbold hold, du har en start 11 som spiller HVER gang, hvis der så kommer skader er skal der skiftes ud i den start 11 også er det udskiftnings spillerens opgave at overbevise tæneren om at han høre til som fast mand i start 11 :-)

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 25. februar 2012

Vi skal bare ikke glemme at Kjær altså ikke er købt endnu. Så LE bør da vise Kjær tillid, også selvom han har været lidt uheldig på det seneste. Derfor vil jeg mene at han bør få kampen mod Atalanta, så han kan få en chance mere for at bevise sit værd. Men lad os nu se, hvad det ender med. Jeg er nu ret sikker på at LE vil satse på Kjær i morgen.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 25. februar 2012

kim89, der er ingen hold i fodboldverdenen der spiller som du råder til. alle hold sparer spillere nogengange. som kelevra skriver, så er det ikke muligt at have en god og bred trup hvis ikke man roterer lidt. Noget af det vigtigste for en spiller er at holde kampformen ved lige, og det gøres sjovt nok kun ved kamp minutter i benene, og ikke kun 10 min her og der.

for at en spiller som kjær skal komme op og ramme topformen igen, har han brug for at spille i f.eks. kampe mod de lidt dårligere hold, hvor så man kan give juan/burdisso/heinze et lille vil, så de er 100 % klar til næste kamp. hvis de samme spillere spiller hver gang, vil de på et tidspunkt køre trætte og performe langt under niveau.

det er naturligt i fodboldverdenen, at hvis man ikke præsterer får en ny chancen i næste kamp, nogle spillere har selvf. længere snor, men genetelt når du ikke leverer så står der en sulten klar i kulissen. dette er også med til at alle i truppen hele tiden sørger for at holde sig skarpe, levere 100 til træning og kamp, hvorimod hvis man aldrig skifter ud som er din overbevisning, så vil alle reservernes moral på et tidspunkt falde og blive utilfredse, som vil føre til dårlig harmoni i truppen.

Du er sikkert en der spiller en masse fm12, hvilket faktisk er et meget godt blik for virkeligheden, altså rent formmæssigt, ikke transfermsæssigt:). så du må have opdaget at man ikke kan spille mod samme opstilling hver gang, og at spillere blive trætte og har brug for et pause nu og da.

i øvrigt dårligt eksempel du kom med, så når du skal argumentere for din sag, så sæt dig lidt mere ind i hvad det er du mener og så se om det er det du også har skrevet til os andre, fordi du modsiger faktisk dig selv flere gange, når man læser dine indlæg igennem fra toppen.

Kim89
1171 indlæg.
d. 25. februar 2012

Nej Kjær er ikke købt inu, men derfor er det ikke et must at han skal have spilletid og at LE skal vise tillid til ham, jeg syntes faktsik LE har vist Kjær en masse tillid. Kjær har bare ikke vist at den tillid LE har vist til ham har været det hver. Så Kjær skal først bevise på banen at han skal spille hver kamp.

Men ja lad os nu se hvordan det ender :-) selv tror jeg nu stadig på den med at Juan spiller imorgen. får han så gult kort så spiller Kjær en brænd kamp mod Lazio og får brudt den onde cirkel han er inde i :-)

Kim89
1171 indlæg.
d. 25. februar 2012

P Totti.

Selvfølgelig skal der spares spillere en gang imellem, det er klart, men så skal man gøre det mod bundholdene altså de 3 der er placeret nederst i tabellen. og der skal da også skiftes ud i truppen, det skal bare ske når der er skader og karentæner og det vil der jo komme, så at jeg mener der ikke skal skiftes ud det er forkert tolket fordi det mener jeg der skal, når der er brug for det.

Kjær har jo fået chancen mod de små hold og det har ikke hjulpet ret meget, derimod tror jeg at han ville kunne sætte sig mere op til at gøre det godt mod Lazio, fordi det ligesom var i den kamp at han fik den første nedtur.

Det kan godt ske jeg modsiger mig selv en gang i mellem, men for at forklare min filosofi meget kort kan jeg bare sige "never chance a winning team"

Nej jeg spiller ikke FM 12, jeg indrømmer blankt at jeg er så old school at jeg spiller fifa manager 07 :D det er nok ikke så realistisk som FM 12, men man får alligevel advarsler hvis ens spillere er for trætte og kan risikere at blive skadet snart og ens spillere bliver også trætte hvis man spiller 3 kampe på en uge eksempelvis, men der bruger jeg den her taktik, inden kampene skifter jeg kun ud når der er skader og karentæner og i kampene skifter jeg selvfølgelig de mest trætte spillere ud.
Derudover spiller jeg med en 5-4-1 formation altså en meget definsiv en og det gjore at jeg vandt mesterskabet i første sæson :-)2 points foran Inter. kom til CHL semi finalen og coppa kvartfinalen.
Jeg ved godt at det er et spil og man ikke kan sammenligne det så meget med virkeligheden, men syns alligevel det giver et billede af at min taktik kan virke hvis man har truppen til det :-)

Sofus
3108 indlæg.
d. 25. februar 2012

HUSK AT TIPPE I AS ROMA PL!

Tror på en Roma sejr!

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. februar 2012

Flere forventede:

CORRIERE DELLO SPORT: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Lamela, Borini, Osvaldo

GAZZETTA DELLO SPORT: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Lamela, Borini, Osvaldo

CORRIERE DELLA SERA: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Lamela, Borini, Osvaldo

IL MESSAGGERO: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Lamela, Borini, Osvaldo

IL TEMPO: Stekelenburg, Rosi, Juan, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Lamela, Borini, Osvaldo

IL ROMANISTA: Stekelenburg, Rosi, Kjaer, Heinze, Taddei, Gago, De Rossi, Pjanic, Lamela, Borini, Osvaldo

Mere og mere tyder på at Kjær spiller fra start ;) Derudover at det bliver Lamela der erstatter Totti, mens Borini og Osvaldo starter i angrebet.

En god opstillingen - som tager sejren i dag! FORZA ROMA!

RomaFanDk
57 indlæg.
d. 26. februar 2012

Atalanta - Roma 1-2
Lazio - Fiorentina 0-1
Bologna - Udinese 2-1
Napoli - Inter 2-2
Liverpool - Cardiff 4-0

God søndag til alle ;)

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. februar 2012

En svineheldig 1-0 sejr kan jeg satens leve med i eftermiddag.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

de rossi på bænken.. i stedet for er det gago marquinho og pjanic;/

Sofus
3108 indlæg.
d. 26. februar 2012

Marquinho fra start? Fedt. Men havde nu fortrukket De Rossi - Marquinho - Pjanic..

geggeri
675 indlæg.
d. 26. februar 2012

De Rossi er overhovedet ikke med, heller ikke Kjær(ifølge ASRoma.it)

Stekelenburg; Rosi, Heinze, Juan, Taddei; Pjanic, Gago, Marquinho; Osvaldo, Lamela, Borini
Bænken: Lobont, Cassetti, José Angel, Perrotta, Greco, Piscitella, Bojan

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

de rossi ikke engang med på bænken,, skadet??

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. februar 2012

fedt med marquinho fra start. virker som om LE virkelig har tiltro til ham, bliver spændende at se idag!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. februar 2012

hvem er kaptajn idag?

Kvistus
1556 indlæg.
d. 26. februar 2012

=hvad der sker når de rossi ikke er med

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

flot forsvar....

Thinggaard
161 indlæg.
d. 26. februar 2012

Rosi er forfærdelig skidt kørende! To fejl fra ham har resulteret i en scoring og et stolpeskud til Atalanta.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 26. februar 2012

Defensiv placeringsevne - 0.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvad er det der sker mod de omstillings hold hele tiden.. .. det kan vi ikke klare åbenbart.. skidt skidt...

Agurk
93 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvad jeg nåede at høre, er officielle udmelding vedrørende DDRs fravær, at han spares til derbyet mod Lazio. Og Totti er jo ude med karantæne.

Men hvad sker når, når DDR ikke er med? Det sejler rundt.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. februar 2012

skidt skidt forsvarsspil. hvad laver juan længere fremme end gago? vores forsvar er for langsomt, juan og heinze, ville knap kunne følge gode gamle rene henriksen i 100 m sprint!

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

De venter bare på at vi mister den og så losser de den op skændels for fodbolden.. men sådan er italien...

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. februar 2012

ja men hold som atalanta og de andre bundhold der spiller på denne måde, vil ikke udvikle sig, hvor vi derimod er et hold i stor udvikling, og vil med tiden udspille de små hold. nutidens fodbold er blevet væsentligt mere offensiv end tidligere.

tror vi ville gøre det væsentligt bedre i CL eller EL nu end vi gjorde for 2-3 år siden pga den spilmæssige udvikling holdet har taget, vi spiller meget mere internationalt fodbold nu, hvilket jeg synes er en positiv udvikling.

Kvistus
1556 indlæg.
d. 26. februar 2012

fuck vi er lort uden De Rossi?! MIN. 2 NYE CB'er næste transfer.

Skytt0
1536 indlæg.
d. 26. februar 2012

Åhh nej....! Vi er intet uden Totti og De Rossi!

Romanista
250 indlæg.
d. 26. februar 2012

Super bare Super

Kelevra
1261 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvordan kan han få lov da!? Midtbanen sejler, Pjanic laver mange fejl. Rosi laver mange fejl. Forsvaret kan slet ikke følge med eller trække offside.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 26. februar 2012

Nogen der ved noget omkring Kjær? Han må være blevet skadet. Bare bittert, da vi sgu godt kunne have brugt ham i midterforsvaret idag. Juan spiller ligeså ringe som han har gjort i hele sæsonen desværre.

Jeg er i øvrigt i chok over LE hvis han seriøst har sparet DDR til dagens kamp. Det er jo det rene vanvid hvis det passer! Uden Totti er vi svage. Uden DDR er vi elendige. Trist

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

ja vi er et udviklings hold.. men er ingen undskyldning at tabe til atalanta... vi vinder aldrig noget hvis vi ikke har en plan mod de "små hold" og nemmer point...

Romanista
250 indlæg.
d. 26. februar 2012

Nøj hvor vores spil slet ikke hænger sammen, gør helt ondt at se på :(

Romanista
250 indlæg.
d. 26. februar 2012

Goal borini <3

Koch
844 indlæg.
d. 26. februar 2012

Tak Borini!

P.Totti
1008 indlæg.
d. 26. februar 2012

vigtigt borini

Romanista
250 indlæg.
d. 26. februar 2012

Spillerne burde se og lære af borini

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

de har bedre fat nu, og må sige at det er lækkert t se vi tør kører bolden rundt oppe på deres banehalvdel.. men man kan også se vi lige skal blive mere rutineret til det... men det kommer, vi har i hvert fald spillerne til det...

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

flot forsvar i sejler rundt.

Kelevra
1261 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvad fik Osvaldo rødt for?

59971Cools
691 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvor fan&apos; kom det røde kort fra?

Rygterne går på disciplinære årsager til at DDR og Kjær er ude af truppen i dag.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

flot dommer-!!! håber der kommer nogle roma fan efter ham eller han stopper sin dommer kariarer.. for det da for latterligt...

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. februar 2012

Dette er selv pineri!

Koch
844 indlæg.
d. 26. februar 2012

Det er jo for pinligt til at se på det her.

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

offside er vejen frem ja det må man jo sige!!

59971Cools
691 indlæg.
d. 26. februar 2012

Nå skal man finde noget positivt, så må det være på med de danske briller, og sige, Kjær skal da STEN-sikkert starte inde i derbyet, disciplinære problemer eller ej, han vil 100% være en markant forstærkning i forhold til dagens forsvar....

Og hold da fest hvor vi mangler en DDR, han betyder alt for det her hold efterhånden... Mere end Totti nu...

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

det jo som at se en fifa 12 kamp... kontra det way to go... hele tiden,,, sørgeligt at kigge på...

Sofus
3108 indlæg.
d. 26. februar 2012

Er jeg den eneste der tror Calciopoli er kommet tilbage? Juventus gør det igen, med kampen igår mod Milan hvor bolden var en meter over stregen, Osvaldo&apos;s røde kort og en masse andre skandale kendelser. Jeg ved godt at jeg overreagerer lidt for meget...

[Rettet af: Sofus - 26/02/12 - 16:40]

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

men sådan er italien... 3 point er bedre end flot spil... må man bare se i øjene

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 26. februar 2012

Altså det er jo håbløst. Enriques filosofi virker jo bare ikke. Han burde fokusere på at få defensiven til at fungere, men det tror jeg bare ikke at han magter. Det er sgu trist

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

calciopoli vi altid være der... det er italien det her..

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

men nok ikke i den her kamp.. for de mål de har fået er jo ikke dommerens skyld...

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 26. februar 2012

Men Sofus, hold nu op med det calciopoli-pjat. Der skal kunne komme nogle fejlkendelser uden at vi anklager de andre for snyd, ellers kommer vi jo ingen vegne. I øvrigt fik Juve også et hårdt rødt kort og fik annulleret et mål for offside, selvom Matri altså var onside.

mexes
2516 indlæg.
d. 26. februar 2012

spillermaterialet i forsvaret er ganske enkelt heller ikke en top 5 klub værdigt:
Rosi/Angel - Juan/Cassetti - Heinze - Taddei
er simpelthen ikke gode nok. Længere er den ikke. Det er mig en gåde hvorfor vi ikke købte bare én til forsvarskæden i vintertransferen. Vi kunne næsten spille med om titlen hvis vi havde haft en forsvar....

Calciopoli? Come on...

Koch
844 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvad var det Osvaldo gjorde? Jeg så ikke situationen.

Er meget enig med dig, Mexes. Forsvaret er simpelthen for ringe, og jeg forstår heller ikke selv at vi ikke købte en forsvarsspiller i sidste transfervindue.

[Rettet af: koch - 26/02/12 - 16:38]

Sofus
3108 indlæg.
d. 26. februar 2012

Jeg ved godt at jeg overreagerer, men man bliver bare ekstremt sur, når man har fået et uforståeligt rødt kort og er bagud 4-1..

59971Cools
691 indlæg.
d. 26. februar 2012

Koch - Osvaldo prikkede let til benet af Atalanta spilleren, som ikke faldt eller noget, men som derefter også fjernede Osvaldos støtteben...
Et gult kort til hver havde været på sin plads, der skal være sagt/gjort noget yderligere, ellers giver det ingen mening...

Zmartguy
1033 indlæg.
d. 26. februar 2012

hmm hvad så nu med calciopoli.... 2 røde kort for hvad... han er doom... stakels mand når de finder ud af hvad adressen er...

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. februar 2012

Herregud forbandet dommeren. Nok er vores forsvar elendigt, og vi spiller, som en pose nødder.

Men to røde kort for, hvad der normalt slippes med gult er jo vanvittig.

Det er mandens 5.røde kort mod os. Sæk

[Rettet af: lamela - 26/02/12 - 16:54]

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 26. februar 2012

Drop nu det konspirations-fis..

Katastrofal kamp. Så er det ind med Kjær og De Rossi til derbyet!

Jonas
4091 indlæg.
d. 26. februar 2012

Skandale i dag! Har absolut intet positivt eller fornuftigt at sige!!!???

AS-Roma-Italien
1696 indlæg.
d. 26. februar 2012

Tale er sølv, tavshed er guld.

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. februar 2012

udvisningerne giver stadig ingen mening.

Som en anden skriver, enten burde begge have fået rødt eller gult hver.

Osvaldos dumhed var ikke værre end Atalanta spillerens.

Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 26. februar 2012

Og nu er det officielt. De Rossi var ikke med, fordi han kom for sent til teammødet. Rygterne siger at han kun kom et par minutter for sent, og at De Rossi var rasende over LE&apos;s beslutning om at droppe ham til kampen. Det virker da også direkte stupidt af LE. For faen, vi har i den grad brug for point og så vælger han at fravælge vores vigtigste mand. En bøde havde da været på plads, men at lade De Rossi sidde på tribunen i sådan en kamp er jo pinligt.

http://www.football-italia.net/node/16089

Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 26. februar 2012

Ja jeg har mistet min tålmodighed mht. LE.. Fyr ham nu! Og tak Bojan med hjem tak!

Thinggaard
161 indlæg.
d. 26. februar 2012

Fedt du inddrager Bojan. Manden har ikke gjort det blændende - enig. Men det også svært at overbevise dig samt andre kritikere, når man ikke får chancen. Jeg bryder mig meget om Lamela, Osvaldo, Borini osv. Men synes heller ikke de spiller særlig godt i øjeblikket. Især ikke de to første! Så lad vær med at associere LE og Bojan bare fordi de kommer fra samme klub! Er træt af fans som hopper og danser, når vi vinder over Inter, Napoli osv. Men når vi ugen efter er en flok statister på udebane, så skal dommen over LE falde! VÆLG SIDE!

Lamela
2782 indlæg.
d. 26. februar 2012

Hvis nogen ikke så kampen mellem Lazio-Viola, så blev Viola/Cerci snydt for mål. Dommeren dømte ham til at være offside, selv cerci ikke var i nærheden af det.

Vi får smidt to mand ud. Ja, sikken dejlig weekend, og det bliver kun værre løbet ugen, når vi skal til at høre på Totti,DDR vs. L.E, Sabatini.

Agurk
93 indlæg.
d. 27. februar 2012

Der kan argumenteres både for og imod LEs beslutning om at droppe DDR.

LE har et regelsæt, der ligger helt fast, og som han har printet ind i spillerne. Vi så samme episode tidligere på sæsonen med PDO.

Derfor ville det svække LE som træner, hvis han valgte at tage DDR med, selvom denne overtrådte klubbens regelsæt.

Hvis der på den anden side angiveligt har været tale om blot få minutter, som DDR kom for sent, kan man overveje, om LE ikke har overreageret og brugt sin magt til det forkerte.

I LEs spilfilosofi går holdet over spilleren, og det er jo den rigtige og en meget romantisk tilgang.

Men vi så, hvordan holdet i DDRs fravær var ude af balance fra første minut. Og selvom LE sagde, at han ikke fortryder sit valg, må han i sin analyse have overvejet, om ikke det var at overreagere.

Noget helt andet er, at det er yderst skræmmende, at blot én spillers fravær kan være årsag til en så stor ubalance på et hold.

Note: Roma starter sæsonens vigtigste ude med hårde tømmermænd. Faktum er, at LEs valg uden tvivl har skabt et misforhold. Samtidig må vi til derbyet undvære Gago, Casetti og PDO.

P.Totti
1008 indlæg.
d. 27. februar 2012

vil tildels give jer ret i at de rossi var meget savnet idag, men efter LE filosofi burde det jo ikke betyde noget. og i det store hele, så var det hele holdet der fejlede idag.

det værste jeg har set længe er deres fjerde mål, prøv at tjekke heinze placering allerede da 4 sek før afleveringen, han ligner overhovedet ikke en der gider, og ikke nok med det, så gider han heller ikke løbe efter Denis, det er simpelthen for dårlig stil. heinze skal bare på porten efter dette, ingen respekt for klubben og sine medspillere. juan og heinze er hovedårsagerne til at vi tabte igår, ufattelig dårlig placeringsevne, og snegle langsomme. med vores høje presspil kan vi ikke bruge 2 så elendigt langsomme spillere.

de har i øvrigt også begge fået bundkarakter af medierne.

Kontakt | Copyright 2003-2026 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma