Kategori: Kampe
Så er det i morgen at Roma spiller imod Atalanta i Bergamo. Holdet flyver afsted i aften og kampen spilles i morgen eftermiddag kl. 15.00
Optakt
Forventet holdopstilling:
Goal.com: Stekelenburg; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Lamela; Borini, Osvaldo
Football-italia.net:
Stekelenburg; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Gago, De Rossi, Pjanic; Lamela; Borini, Osvaldo;
RomaForever.it:
Stekelenburg; Rosi, Kjær, Heinze, José Angel; Gago, De Rossi, Pjanic; Borini, Lamela, Osvaldo;
Jeg håber Borini og Lamela kan pille det solid Atalanta forsvar ned og vi kan komme i gang med en længere stime af sejre. Og så må Osvaldo gerne bombe igennem!
Forza Roma
God kamp!
[Rettet af: geggeri - 25/02/12 - 11:35]
Hvad var det Osvaldo gjorde? Jeg så ikke situationen.
Er meget enig med dig, Mexes. Forsvaret er simpelthen for ringe, og jeg forstår heller ikke selv at vi ikke købte en forsvarsspiller i sidste transfervindue.
[Rettet af: koch - 26/02/12 - 16:38]
Jeg ved godt at jeg overreagerer, men man bliver bare ekstremt sur, når man har fået et uforståeligt rødt kort og er bagud 4-1..
Koch - Osvaldo prikkede let til benet af Atalanta spilleren, som ikke faldt eller noget, men som derefter også fjernede Osvaldos støtteben...
Et gult kort til hver havde været på sin plads, der skal være sagt/gjort noget yderligere, ellers giver det ingen mening...
hmm hvad så nu med calciopoli.... 2 røde kort for hvad... han er doom... stakels mand når de finder ud af hvad adressen er...
Herregud forbandet dommeren. Nok er vores forsvar elendigt, og vi spiller, som en pose nødder.
Men to røde kort for, hvad der normalt slippes med gult er jo vanvittig.
Det er mandens 5.røde kort mod os. Sæk
[Rettet af: lamela - 26/02/12 - 16:54]
Drop nu det konspirations-fis..
Katastrofal kamp. Så er det ind med Kjær og De Rossi til derbyet!
Skandale i dag! Har absolut intet positivt eller fornuftigt at sige!!!???
Tale er sølv, tavshed er guld.
udvisningerne giver stadig ingen mening.
Som en anden skriver, enten burde begge have fået rødt eller gult hver.
Osvaldos dumhed var ikke værre end Atalanta spillerens.
Og nu er det officielt. De Rossi var ikke med, fordi han kom for sent til teammødet. Rygterne siger at han kun kom et par minutter for sent, og at De Rossi var rasende over LE's beslutning om at droppe ham til kampen. Det virker da også direkte stupidt af LE. For faen, vi har i den grad brug for point og så vælger han at fravælge vores vigtigste mand. En bøde havde da været på plads, men at lade De Rossi sidde på tribunen i sådan en kamp er jo pinligt.
http://www.football-italia.net/node/16089
Ja jeg har mistet min tålmodighed mht. LE.. Fyr ham nu! Og tak Bojan med hjem tak!
Fedt du inddrager Bojan. Manden har ikke gjort det blændende - enig. Men det også svært at overbevise dig samt andre kritikere, når man ikke får chancen. Jeg bryder mig meget om Lamela, Osvaldo, Borini osv. Men synes heller ikke de spiller særlig godt i øjeblikket. Især ikke de to første! Så lad vær med at associere LE og Bojan bare fordi de kommer fra samme klub! Er træt af fans som hopper og danser, når vi vinder over Inter, Napoli osv. Men når vi ugen efter er en flok statister på udebane, så skal dommen over LE falde! VÆLG SIDE!
Hvis nogen ikke så kampen mellem Lazio-Viola, så blev Viola/Cerci snydt for mål. Dommeren dømte ham til at være offside, selv cerci ikke var i nærheden af det.
Vi får smidt to mand ud. Ja, sikken dejlig weekend, og det bliver kun værre løbet ugen, når vi skal til at høre på Totti,DDR vs. L.E, Sabatini.
Der kan argumenteres både for og imod LEs beslutning om at droppe DDR.
LE har et regelsæt, der ligger helt fast, og som han har printet ind i spillerne. Vi så samme episode tidligere på sæsonen med PDO.
Derfor ville det svække LE som træner, hvis han valgte at tage DDR med, selvom denne overtrådte klubbens regelsæt.
Hvis der på den anden side angiveligt har været tale om blot få minutter, som DDR kom for sent, kan man overveje, om LE ikke har overreageret og brugt sin magt til det forkerte.
I LEs spilfilosofi går holdet over spilleren, og det er jo den rigtige og en meget romantisk tilgang.
Men vi så, hvordan holdet i DDRs fravær var ude af balance fra første minut. Og selvom LE sagde, at han ikke fortryder sit valg, må han i sin analyse have overvejet, om ikke det var at overreagere.
Noget helt andet er, at det er yderst skræmmende, at blot én spillers fravær kan være årsag til en så stor ubalance på et hold.
Note: Roma starter sæsonens vigtigste ude med hårde tømmermænd. Faktum er, at LEs valg uden tvivl har skabt et misforhold. Samtidig må vi til derbyet undvære Gago, Casetti og PDO.
vil tildels give jer ret i at de rossi var meget savnet idag, men efter LE filosofi burde det jo ikke betyde noget. og i det store hele, så var det hele holdet der fejlede idag.
det værste jeg har set længe er deres fjerde mål, prøv at tjekke heinze placering allerede da 4 sek før afleveringen, han ligner overhovedet ikke en der gider, og ikke nok med det, så gider han heller ikke løbe efter Denis, det er simpelthen for dårlig stil. heinze skal bare på porten efter dette, ingen respekt for klubben og sine medspillere. juan og heinze er hovedårsagerne til at vi tabte igår, ufattelig dårlig placeringsevne, og snegle langsomme. med vores høje presspil kan vi ikke bruge 2 så elendigt langsomme spillere.
de har i øvrigt også begge fået bundkarakter af medierne.
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1