AS-Roma.dk
Husk Opret

Roma - Bologna

Tilbage til Kampe

Jonas
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 28/01/12 10:25
Så er det i morgen kl. 15 at Roma hjemme tager mod Bologna. Holdet skal ovenpå igen efter midt ugens Coppa Italia nederlag til Juventus. Jeg har troen på at det helt sikkert nok skal lade sig gøre.

Bologna ligger på en 16. plads mens Roma efterhånden er kravlet op på en 6. plads i tabellen.

Bologna er bestemt ikke et dårligt hold og Romas forsvar skal i sær holde et godt øje med gode gamle Marco Di Vaio. Men en sejr bør og skal være krævet!

Osvaldo og Burdisso er stadig ude med skader, mens også problemer holder De Rossi ude af søndagens opgør.

Forventet opstilling:
Corriere:
4-3-3: Stek; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Pjanic, Gago, Greco; Borini, Totti, Lamela

Gazzetta:
4-3-1-2: Stek; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Simplicio, Gago, Pjanic; Totti; Borini, Lamela

Laroma24:
(4-3-1-2): Stek; Rosi, Juan, Kjær, Taddei; Greco, Gago, Pjanic; Totti; Bojan, Lamela

Kampen sendes ikke i fjernsynet – men husk vi viser den på storskærm til Roma Club Danimarcas stiftende generalforsamling. Kom Glad!
Kim89
552 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 28/01/12 10:33
jeg håber Gazzetta får ret i deres opstilling :-)fordi så skal vi nok vinde den kamp imorgen.

[Rettet af: Kim89 - 28/01/12 - 10:35]
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 28/01/12 11:39
Husk at tippe på jeres resultat i AS Roma Predictions League! Tror på 2-0 :-)
Mexes
641 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 29/01/12 00:53
Der er én ting, som har været i mit hoved under hele sæsonen: UEFA Champions League! Jeg savner simpelthen vores klub i Europas fineste selskab og for første gange i lang tid, synes jeg faktisk nu, at pladsen er mulig at skaffe. (Top 3) Udineses nederlag til den gamle kælling her til aften er derfor for mig en glæde. Top 2 er uden for rækkevidde og derfor var det bedst i mine øjne, at Juve vandt i aften. Hvis vi vinder over Bologna - som vi skal(!) plus får hevet en sejr hjem i kampen mod Catania, som blev udskudt, så vil det betyde, at afstanden til 3. pladsen kun er 2 point! Så nu skal vi til at vise, hvad vi er lavet af!

Desværre er kampen om 3. pladsen næsten umenneskelig - og lad mig lige sige her, at det er SÅ fuldstændigt frusterende, at Italien har mistet den 4. Champions League plads, at der er så mange klubben til den ene plads. I mine øjne er Juve og Milan "sikre" på top 2. Så det er altså Udinese, Inter, Roma, Lazio og Napoli, som kæmper om den ENE plads! Napoli ser ustabile ud og jeg kan ikke forestille mig, at Lazio kan hænge ved, så i sidste ende er det måske kun os, udinese og Inter tilbage. Men for da fast hvor jeg ønsker den 3. plads!! (Selvom det på ingen måde er garanti for CL bold: Udinese i år (Arsenal))

Så 3 points er et must når Bologna med Di Vaio i spidsen gæster os!
Vi har snart svære kampe igen, så dette er et must win! Men det tror jeg sgu godt nok også på! Nederlaget mod Juve var en kollektivt offday - så lad os finde formen igen og indhente vores direkte konkurrenter!!

Forza Roma!!!!
Morron
9 indlæg. [Romano]
d. 29/01/12 14:56
Er der nogen der har et godt stream?

fooorza roma
Giallorossi
312 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 15:04
http://www.firstrow.tv/watch/104787/3/watch-as-roma-vs-bologna-fc.html

Middelmådigt.

[Rettet af: Giallorossi - 29/01/12 - 15:04]
Liam Gallagher
668 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 29/01/12 15:25
Jeg har lagt mig med madforgiftning, så kan desværre ikke se kampen på stiftelsesmødet med i andre. Nå, men det her stream virker perkekt: http://www.sportlemon.tv/v-2/16/0/v-360188.html
MURO
423 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 15:39
Vi skaber jo intet ..
Liam Gallagher
d. 29/01/12 15:42
Hold da kæft en Bologna afbrænder! Der var jo fuldstændig frit mål.... Kom nu igang Roma!
MURO
423 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 15:46
Elendigt afslutning Borini!
Denner
63 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 15:50
ejj det var godt nok en skuffende første halvleg!
Anker Metallica
73 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 15:52
Meget skuffende og kedelig første halvleg
MURO
423 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 15:52
Giallorossi
312 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 16:16
Tak Juan.
Liam Gallagher
d. 29/01/12 16:17
Ud med Juan. Ind med Kjær.

Hold kæft hvor spiller hele holdet bare elendigt.
Liam Gallagher
d. 29/01/12 16:21
Tak Pjanic!
2Panucci
18 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:25
nej Bojan
brænder 2 kæmpe chancer

[Rettet af: 2Panucci - 29/01/12 - 16:27]
Rasmus
94 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:26
Så må Simplicio også gerne smides langt væk tak.
Thinggaard
47 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:26
Hold da op. I det mindste sker der noget nu. 2-1 målet skal nok komme.
Anker Metallica
73 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:31
håber du får ret Thinggaard
Thinggaard
47 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:37
Håber jeg virkelig også. Men synes tiden løber lidt fra os. Men nu kommer vi da i det mindste til chancerne - det gjorde vi ikke i første halveg!
Anker Metallica
73 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:39
Det rigtig. Men hva hjælper det når vi ikke engang kan score når målmanden ligger ned!
MURO
423 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 16:42
Cassetti, Cicinho, Perrotta, Simplicio, Taddei, Juan. hvis disse spillere spiller for os næste sæson så bliver jeg fandme skuffet.

Hvorfor spiller Totti over hovedet 90 min? man skulle tro at LE var tvunget til at bruge ham i hver eneste kamp.

[Rettet af: Muro - 29/01/12 - 16:46]
Thinggaard
47 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:46
Ja, det selvfølgelig rigtigt, og hamrende irriterende at se på!! Men man er nød til at tro på det! Synes tit der er en kedelig tendens til at svine alle de spillere til, som har en finger med i spillet, når det ikke fungerer!
Kvistus
1422 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 29/01/12 16:47
Hvor er det dog stressende at se på!
MURO
423 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 16:52
Haha bojan, han kalder på bolden også falder han, han slår et indlæg også ryger den af helvedes til. Bojan er virkelig elendig! han er det man kalder et evighedstalent. han slår aldrig til .. Selv Borini er mere effektiv end ham.
Rasmus
94 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 16:57
Hvor er det ærgeligt at vi ikke udnytter at Napoli og Inter taber point..
Giallorossi
312 indlæg. [Primavera]
d. 29/01/12 16:58
Der bliver spillet 1,5 minut udover tillægstiden, til trods for at Bologna spillere der tydeligvis ikke havde ondt brugte 2,5 på at komme ud. Dertil kommer Gillet's tidsudtræk, som han formåede at slippe afsted med uden at rede sig et gult kort.

Dårlig kamp af roma og møgirriterende Boglogna attitude.
Anker Metallica
73 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 17:00
Ved godt det er fotkert at side og svine spiller til.
Men er godt nok træt af Simplicio, han brænder på frit mål, da han prøver at hel flugte til bolden, rammer han den nærmest ikke så bolden ryger i en hel anden retning.
Kan ikke se hvad han bydrager til holdte med.
Syntes slet ikke han er god nok til holdet, håber satme at man snart finder noget bedre.
Daniel-Cumen
35 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 17:04
#Anker Metallica

Du er ikke den eneste. Det så irriterende, at se på spillere som Simplicio og Bojan. Jeg forstår ikke hvorfor der er, at vi ikke køber kvalitetsspillere. Læg mærke til hvem der bliver rygtet til klubben. En ungdomsspiller for serie B og kun en enkel fra Brasilien (Marquinhos), og ham kender vi intet til. Håber selvfølgelig, at han er en spiller der kan gøre forskel. Men vi mangler en rigtig bomber. Se på Lazio - Klose, som scorer konstant. Se på vores - Bojan og Borini. JOKE! Og endnu være er det, at Jose angel sidder ude og vi bruger en kantspiller som back (Taddei). Jeg kan ikke se hvad meningen er med al dette. Tvivler på at vi kan kvalificere os til CHL!!! Men lade os håbe.
FORZA ROMA
Kim89
d. 29/01/12 17:30
Nu ikke fordi jeg vil skabe den hel store diskution, men har vores mest vindende start opstilling i denne sæson ikke været noget i stil med.

4-3-1-2: Stek; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Simplicio, De Rossi, Pjanic; Totti; Bojan (på det seneste Borini), Lamela

Juan bliver erstatet af Burdisso når han en gang er klar, men jeg syntes Juan har gjort det okay, uden ham havde vi tabt 2-1 idag.

Og ja Simplicio skulle have scoret idag, men jeg syntes altså han giver holdet en slags ro, som der ikke var tilstede i de første kampe i år og som jeg heller ikke syntes der var der i starten af dagens kamp.

Taddei?? come on, manden har været i klubben i lang tid og han gør det altså fint, selvom han ikke er venstre back normalt, det er da en ting mig og LE åbenbart er enige om. Så nu er det mig der beder jeg om at slappe lidt af og give ham fred, han har efter min mening bevist sin klasse som Roma spiller.

Nej de spillere der skal have kritik er Bojan som i også nævner ,fordi han laver ikke andet end
at brænde åbene chancer og ligge på jorden og tude over han bliver taktlet. Og så skal Kjær også have en over nakken, vi vinder jo aldrig når han er med fra start. og hvor mange mål har han ikke været medskyldig i blev scoret mod os??
Jeg ved godt Kjær ikke er 100% skyld i alle målene, men han har en skyld fordi forsvaret sejler mere end normalt når han spiller.

de mål jeg mener han er skyld i er, et af målene i den første kamp mod Cagliari, strafesparket og det efterfølgene mål mod Lazio. et mål i en kamp vi vandet, jeg kan ikke huske hvem det var mod men vi vandt 3-1 og det var vist en midt uge kamp i november tror jeg. OG selvmålet og Juventuses andet mål der kunne han have gjort noget for at undgå målene, så send ham tilbage til Wolfsburg han kan ikke en skid og han ødelægger holdet.

Dette er min holdning og jeg ved godt der er mange der er uenige med mig, men vi har jo ret til at have vær vores mening :-)
Daniel-Cumen
35 indlæg. [Romanisti]
d. 29/01/12 17:48
#Kim
Selvfølgelig skal du have ret til din egen mening. Jeg giver dig ret i noget af det du skriver. Dog er jeg uenig af dit mening af Taddei'. Han har været i klubben i lang tid ja, det ved vi. Jeg siger heller ikke, at han skal sælges. Men Taddei er en offensiv spiller/kant, hvilket betyder, at hvis han blev brugt på én af de 3 forreste positioner ville det passe ham bedre. Han har ikke forsvars evner/egenskaber. Han har svært ved at markere sin mand ude på venstre side. Nu hvor Jose Angel er blevet købt til den position, og når han indtil videre har gjort det fint, forstår jeg simpelthen ikke hvorfor han ikke spiller på den plads. I fodbold er det vigtigt at have styr på den defensive ende, hvis man ønsker at vinde sikkert.

Ang. Simon Kjær. Du siger han begået mange fejl. Hvilke hvis jeg må spørger. Mod Lazio? Det var jo ikke en fejl som sådan, have han ikke ramt Rocchi, så have han bare lade ham stå fri. Udover det, så har Kjær reddet os mange gange. Han har reddet flere bolde på stregen, og han har en evne til at læse angribernes træk/spil. Det har Heinze ikke. Heninze har svært ved at markere og løbe med hjem. Se bare idag. Juan blev nød til tage hans position op til flere gange. Så jeg spørg dig: Ønsker du at se ustabilitet i forsvaret ved brug af Heinze og Taddei, når spillere som Kjær og Jose Angel gøre det bedre?

Dernæst. Du siger Bojan kritik er acceptabel. Det er det ja. Men det er Borini' også. Borini brænder også en del. Han har svært ved at spille det nye koncept når vi har bolden på modtandernes banehalvdel. Når jeg sammenligner vores Boksspillere (Bojan & Borini) med vores rivalers, så kan jeg godt se, hvorfor vi er på en 6. plads og ikke i top 3.

Altså kan al dette konkluderes således. Bestemte spillere spiller på unaturlige positioner, og der mangler kvalitet på holdet.
Kim89
d. 29/01/12 18:05
Daniel-Cumen

Teddei bliver vi nok ikke enige om det kan vi lige så godt slå fast nu :-)

og det gør vi heller ikke med Kjær, altså rødt kort = fejl ,selvmål= mega fejl. jeg ønsker mig et forsvar med de to Argentinere og ind til Burdisso bliver klar så overtager Juan hans plads. det forsvar jeg næst mest ønsker mig er en af de to argentinere sammen med Juan :-) Et forsvar med Kjær er som en meget dårlig drøm der vare i 90 minutter for mig. Han var lige ved at spille sig op, men så kom Juve kampen.

Ja Borini mangler også mange muligheder ja, men står valget mellem ham og Bojan så vil jeg til hver en tid vælge Borini, men jeg vil også hellere have endten en bedre angriber som score masser af mål eller at vi spiller med kun to angribere, Totti og Lamela.

Du har ret i at spillere på unaturlige positioner tyder meget på manglene kvalitet på holdet, men det skyldes nu nok at man har været fordårlig til at hente spillere. Bojan, Kjær, er spild af penge, Angel var god i starten, men så blev han skadet og sådan noget så han har heller ikke rigtig bevist han var pengene hver.
P.Totti
529 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 30/01/12 02:34
Kim89 du helt blank!!! Du behøves ikke kommentere, selvom du måske er uenig, gider ikke diskutere!
Rasmus
94 indlæg. [Romanisti]
d. 30/01/12 12:45
Hvis du ikke gider diskutere er der da ingen grund til, at du er her på siden. Kim89 har da helt lov til at have sin mening, om vi så er uenige eller ej.
Kim89
d. 30/01/12 16:52
P.Totti

Nej det er jeg ikke, men det må du da være siden du hele tiden skal komme med person angreb mod mig. fordi som Rasmus så smukt siger så har jeg lov at have min mening og du har ret til at være uenig.

Men du har ikke ret til at kalde mig blank eller det der er være, det står selv i sidens retningslinier. BUM!!!!!!!!!!
Don-Emilio
1347 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 30/01/12 22:48
"Taddei?? come on, manden har været i klubben i lang tid og han gør det altså fint, selvom han ikke er venstre back normalt, det er da en ting mig og LE åbenbart er enige om. Så nu er det mig der beder jeg om at slappe lidt af og give ham fred, han har efter min mening bevist sin klasse som Roma spiller."

Come-on selv. Taddei? Konsekvent fejlpositionering, dårlige eller manglende tacklinger og svage offensive aktioner. Vi har intet at bruge manden til, og slet ikke på back-pladsen. Han laver simpelthen så mange defensive småfejl så vi ikke kan være bekendt at have ham på banen. Offensivt har han heller ikke vist de evner han havde engang. Han har vist sit værd, men er over the hill og skal altså ikke spille fast på den venstre back!
Kim89
d. 31/01/12 08:07
altså nu har jeg kigget på stats fra de fleste af serie a kampene i år (alle dem jeg kunne finde her http://sportsresultater.tv2.dk/index.php?ttFK=55&tsFK=824735&hFK=0&aFK=0&p=stats&sportFK=1&teamFK=8686&limit=off&show=all)

og der så jeg på kampe med/uden Taddei.
med ham har vi vundet 4 kampe, 3 uafgjort og 2 nederlag.
uden ham. 3 sejre og 3 tabte.

Også så jeg jo også lige på hvordan det ser ud med Simon Kjær.

med ham. 2 sejre, 4 tabte og 1 uafgjort.
uden ham. 5 sejre, 2 tabte og 2 uafgjort.

Disse stats gælder der hvor de var i start opstillingen. og KUN i serie A.

Så meget kan man sige om Taddei, men skal man kritisrere ham for at gøre det dårligt skal man være endnu mere efter Simon Kjær.

[Rettet af: kim89 - 31/01/12 - 09:42]
P.Totti
d. 31/01/12 11:22
Fuldstændigt ligegyldige statistikker kim89! Holdet er først begyndt at spille godt nu, i mellemtiden har kjær været skadet, men har intet med det at gøre! Resultaterne fra starten af sæsonen var dårlige derfor "passer"statistikken for dig som elsker at hade simon kjær!
Don-Emilio
d. 31/01/12 15:40
Lille statistik, og for unuanceret Kim89. Har sagt det før, og siger det igen, du tænker for firkantet :)
Der er faktisk andre faktorer der spiller ind på sådanne statistikker. Prøv om du kan regne dem ud :)
Kim89
d. 31/01/12 16:58
P Totti, som om jeg går op i hvad du mener om det.

Don-Emilio, ja jeg ved godt jeg ser firkantet på det, men den statistik viser jo at holdet vinder flest kampe uden Kjær og klare sig forholdsvis godt når Taddei er med på holdet.

Spillet er ligegyldigt det eneste der tæller er sejre og der beviser min statistisk at Kjær er ring og Taddei er ikke så ring som nogle her inde påstår han er. De faktor som jeg mener spiller ind er mht Kjær at han ikke rigtig passer sammen med Heinze eller Juan så derfor spiller han dårligt pga. det.
Og mht til Taddei vil jeg mener som jeg iøvrigt også mener om Simplicio og de andre ældre spillere her under De Rossi og Totti. når de spillere er på banen sammen skaber de den ro som Lemela, Borini og Pjanic skal bruge for at de kan udfolde deres kvaliteter. Det var jo tydeligt at se at det meget unge hold EL stillede med i Europa League kampene ikke var modene nok til at løfte opgaven, men så tilføjde han de gamle drenge og så begyndte det at se forholdsvis godt ud.
Don-Emilio
d. 31/01/12 17:17
Taddei udstråler ingen ro når han nosser i det i forsvaret, tværtimod.
Din statistik beviser ikke en skid, så forstå det dog. Du skal kigge mere nuanceret på det. Hvilke hold har vi spillet mod, og tabt til. Er det på hjemmebane eller udebane. Hvis du ikke evner at bruge statistikken til mere, så glem den. Du vil jo aldrig blive taget seriøst på den måde.
Kim89
d. 31/01/12 17:28
Don-Emilio
Min statistik viser Kjær han er en taber. og det er der den ender. BUM jeg er da i de minste den eneste der har gidet bruge tid på at lave noget der ligner en statistik til at bevise jeg har ret end alle jer andre der bare hater på Taddei fordi det gør alle andre på siden.

Hvis du mener min statistisk ikke viser noget kan du jo selv udregne. og hvis du ikke kan det så har jeg vundet og du har tabt.

[Rettet af: Kim89 - 31/01/12 - 17:28]
Don-Emilio
d. 31/01/12 17:37
"og hvis du ikke kan det så har jeg vundet og du har tabt."

Du kan jo ikke have vundet hvis du ikke vil forholde dig til at der er andre faktorer der spiller ind :)

Jeg hater ikke på Taddei. Jeg kan se at han ikke har evnerne til at være venstreback, længere er den ikke.. Det behøver jeg ikke have statistik for at se..

Men gå du bare i seng, med den tro på at du har vundet, så kan vi andre få lidt fred :)
Kim89
d. 31/01/12 17:40
Jeg ved jeg har vundet :D hvis ikke nogen kan smide en statistik efter mig som viser det modsatte af min så har jeg vundet.

Men igen, vil jeg lige lige så stille påpege at hvis i ikke kommentere på det jeg skriver så svare jeg jo heller ikke på væres indlæg. så hvis du vil have fred skal du bare lade være med at kommentere på det jeg skriver :-)
Sofus
d. 31/01/12 17:42
" jeg er da i de minste den eneste der har gidet bruge tid på at lave noget der ligner en statistik til at bevise jeg har ret end alle jer andre"

Eller også har du bare for meget fritid ;-)

Der er ingen tvivl om at Kjærs statistisk set ser ringere ud end Taddei. Men det er han ikke, Taddei er blevet utrolig ringe, mens Kjær altså har været skadet og ikke været med når holdet skulle sammenspilles...

[Rettet af: Sofus - 31/01/12 - 17:43]
Kim89
d. 31/01/12 17:44
fritid er et stort ord Sofus, det gælder bare om at gå meget op i at bevise man har ret ;-)
P.Totti
d. 31/01/12 18:28
Kim89 - Her er en statistik!

Alle de tråde du har kommenteret i, er endt i kæmpe diskussion, hvilket i 100% af tilfældene er endt med at du har ødelagt tråden!

Du er hele tiden 100% forkert på den! Der kommer 0.0% rigtigt ud af din mund!

Du er altid 100% alene mod resten af forummet!

Jeg ved 100 % mere end dig omkring fodbold, hvilket må betyde du ligger på ca. 0.0%

Du har 100% lov til at have din egen holdning til tingene, så længe du holder den for dig selv! Forummet ligger op til konstruktive diskussioner, dine diskussioner er 100% destruktive diskussioner!!!!!

Jeg har selv lavet udregningernr, hvis du ikke kan regne det ud selv, har jeg vundet og du har tabt!
Kim89
d. 31/01/12 18:33
kære P.Totti

Du kan åbenbart ikke læse fordi hvis du kunne det ville du vide at jeg flere gange har bedt dig om at gå ind og læse sidens retningslinier

http://as-roma.dk/artikler/11/Retningslinjer

Og der vil du finde ud af at de ting du skriver om mig strider mod det der er lovligt på siden. BUM

og BTW du er og bliver den sidste her inde der nogensinde kommer til at vinde over mig :D
P.Totti
d. 31/01/12 18:53
Ja men regler er til for at blive brudt! Jeg har altid været meget aktiv herinde, og har aldrig været i diskussion med nogen og aldrig trådt nogle over tæerne, pånær lige dig, men dit tilfælde mener jeg er i orden! Det simpelthen for irriterende, når man dagligt kigger på de forskellige tråde, er der latterlige kommentarer fra dig " jeg hader simon kjær, fordi jeg hader morten olsen, fuck dk's landshold"! Og når man så spørger ind til det, siger du det er politisk, WTF, så fortjener man sku også at få en over nakken, for at bruge et af dine egne udtryk! Siden den kommentar er der kommet flere flere, og nu har jeg fået nok, derfor bliver det personligt! Og jeg mener helt klart at du skal have lukket din bruger, medmindre du ændrer stil, og ikke skriver så dumme ting! I tilfælde af at du hør det, er jeg der med det samme, stol trygt på det!!!!

Vinder jeg aldrig over dig? Kim89 det handler ikke om at vinde, være bedst, hurtigt what ever, det handler om at vi kan hygge med at diskutere fornuftige ting omkring vores elskede klub!

Endnu engang ligger du op til min far er stærkere end din far diskussion. Latterligt barnligt, beviser hvor langt uden for pædagogiskrækkevidde du er!

Hvis du endelig vil have afgjort det, kan vi tage støvlerne på og spille 1 vs 1!
Kim89
d. 31/01/12 18:58
P.Totti

What ever dude, du kan jo lige prøve at kigge de indlæg igennem du taler om også kan det være du kan se hvem det lige er der får kørt det længere ud end fodbolden lige fortiden, mit bud er at den person starter med P og hans efternavn er det samme som en rigtig god spiller for verdensbedste fodbold hold :-) du syns jeg skal have lukket min bruger det er fair nok fordi jeg syntes også du skal have lukket din. personlige angreb er ALDRIG iorden og som flere her inde siger, så har jeg ret til at ytre mine holdninger om holdet lige så meget som i har.

1 vs 1??? den ville du så nok vinde. jeg er ikke fodbold spiller jeg er fodbold nørd der har læst tonsvis af bøger om spillet, men aldrig selv har været god til at spille det.
P.Totti
d. 31/01/12 19:06
Sådan så kom der sku noget fornuftigt, endelig!!! Du har aldrig selv spillet, der har vi så forklaringen!

Siger det samme som Ramos sagde til Mourinho, "du forstår ikke spillet medmindre du har spillet selv, man kan ikke læse sig til at blive klog på fodbold".

Tak for Info, så vil jeg være lidt mildere overfor dig i fremtiden, fordi du ved jo ikke bedre!

Ja mine kommentarer ligger op til at jeg kan få en advarsel, og du må selvf. have dine egne holdninger, men som 20 har skrevet til dig før, overvej hvad du skriver, og hvis du har den mindste mistanke om at der kan komme en diskussion ud af det, så drop det! Du indledte også et indlæg tidligere i tråden med " ikke for at ligge op til diskussion, men", så du er jo udmærket godt klar over at du ligger op til diskussion, så drop det dog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kim89
d. 31/01/12 19:16
uden at drage pareleller mellem mig og Mourinho. Manden har vundet alt hvad der er hver at vinde i klub fodbold. Så han kan da noget selv om han ikke selv har spillet ret meget.

Jeg sagde ikke jeg ALDRIG har spillet, jeg har bare ikke spillet særlig meget da jeg ikke har teknikken til det. Sammenlagt har jeg spillet 1 år udendørs og har det siden december spillet indendørs, hvor jeg i det minste er begyndt at score lidt mål en gang i mellem :D

Med hensyn til den krig du jo åbenbart som ene mand har startet mod mig (jeg ved godt der er flere der ikke kan lide mig, men de er så lidt mere voksene i diskutioner med mig end du er) så kan jeg kun sige "you can hate me, but you can`t breake me!!" og hvis du vil have disse ord i en sang, ja så kan jeg da også finde det til dig.

Så kan du jo også lige nyde noget basket når du nu skal have banket de ord ind i hovedet http://www.youtube.com/watch?v=1VyOFOuMLYw (indrømmet jeg ved ikke hvad sangen hedder jeg kender den bare fra den video)

Også høre det jo også lige med at flere har fortalt mig jeg ved meget om fodbold. heriblandt min gamle træner som har spillet i AGF og har været professionel i USA. San Jose for at være helt præcis :-)

Og når ja lidt forstand må jeg da have på det siden jeg bliver ved med at hente flere points end dig i predictor ligaen.

[Rettet af: Kim89 - 31/01/12 - 19:17]
P.Totti
d. 31/01/12 19:27
Haha ikke for at drage paraleller, men "min træner sagde jeg ved meget om fodbold"! Ja og nogle mødre siger deres børn kan synge så godt at de stiller op i xfactor og gør sig selv til grin overfor hele Danmark!

Predictions League siger intet om hvor klog man er på fodbold, jeg melder mere det resultat op jeg ønsker, end hvad jeg tror, hvis nu der var mange penge indenover så tror jeg flere havde valgt anderledes! Man må ikke oddse med hjertet, men man kan ikke undgå det når det er Roma vi snakker om!
Kim89
d. 31/01/12 19:33
P.Totti

Jeg melder da også resultater med hjertet, der er jo ligesom en grund til jeg ikke oddser for penge :-)

Jeg ved noget om spillets hirstorie og pga. det kan jeg komme med de kommentare jeg kommer med. jeg ved hvad der har virket historisk set fordi det er fakta, de faktore i taler om er faktore som ses forskelligt fra øje til øje så der med er der intet resultat.
P.Totti
d. 31/01/12 19:43
Du tror ikke vi andre ved noget om historie? Gør vi nok skal du se! Men som alt andet i denne verden, så udvikler fodbold sig hele tiden, nye taktikker, nye træningsmetoder osv osv. så det kan du ikke bruge til noget..
Medmindre du selvfølgelig har læst nogle fremtidsbøger, tvivler! Så historien har du måske styr på, men fremtiden må for dig være helt ny, da du jo ikke kender fodbold på egen krop og ikke kan læse bøger om nutidens fodbold før om lang tid, så du vil altid være bagefter kim89, det må vel betyde at historien om dig stopper her. Og vi andre levede lykkeligt til vore dages ende.
Kim89
d. 31/01/12 19:46
"det må vel betyde at historien om dig stopper her. Og vi andre levede lykkeligt til vore dages ende." det kunne du tænke dig var?? :D men not gonna happen dude :D

Både og i bund og grund gælder det om det samme som det gjore for de omkring 150år siden da spillet som vi kender det idag sådan rigtig blev opfundet. Den gang var der 2 hold med 11 mand på hver og det hold der scorede flest må vandt og sådan er det så vidt jeg ved også idag.
Sofus
d. 31/01/12 19:52
Den her diskussion er bedre end kabel-tv.
Kim89
d. 31/01/12 19:54
Kender det godt Sofus, der er aldrig noget i TV , nogle kanaler "host" tv sport "host" vil eksempelvis hellere vise Håndbold end at vise vores kamp i sidste uge mod Juve.
Jonas
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 31/01/12 20:44
Så stopper vi diskussionen igen - tak!

Den har taget en helt andet drejning end fokus på kampen og hører derfor ikke til i denne tråd. Synes endnu engang at i bliver meget personlige og det er forummet ikke til for.

[Rettet af: Jonas - 31/01/12 - 20:49]

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca