Login
Glemt password Opret bruger

Serie A: Roma-Cesena

Kategori: Kampe

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20/01/12 21:21

Lørdag, kl. 18:00, Cesena, hjemme på Olimpico. Det er en vigtig kamp som Roma meget gerne bør vinde.

Roma er inde i en god sejr-stime og det ville være positivt hvis dette fortsatte i denne kamp også.

God kamp til alle. Ifølge Canal+'s hjemmeside, så viser Canal+ Sport kampen live.

FORZA ROMA

FORZA GIALLOROSSI

[Rettet af: as-roma-italien - 20/01/12 - 23:36]

mexes
1753 indlæg.
d. 20. januar 2012

Nogen bestemt grund til, at tråden hedder "fiorentina" ?
Går ud fra, at det er en fejl?

[Rettet af: mexes - 20/01/12 - 23:09]

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 20. januar 2012

AS-Roma-Italien, du havde kaldt tråden "Roma-Fiorentina". Jeg har lige rettet det til Roma-Cesena. Husk lige at læse dine indlæg igennem før du poster dem, så undgår vi sådanne fejl.

I øvrigt bør en kamptråd altså være ret nøgtern og objektiv og mest af alt fokusere på opstillinger, skader, formkurver etc. Du fokuserer alt for meget på dine egne og ret markante holdninger, f.eks. i forhold til Kjær, som åbenbart har været elendig? Jeg er dybt uenig og bliver derfor lidt provokeret af, at du nærmest skriver det som om det et et faktum. Sådanne debatter kan komme længere nede i kamptråden, men ikke i det første indlæg, som skal være en præsentation af kampen, kort og godt. Du skriver jo heller ikke nogen kilder, så det bliver lidt svært at tage seriøst. Altså hvordan ved du at at Juan og Borini starter inde? Jeg har lige tjekket Corriere dello sports hjemmeside og de tror altså at både Borini og Juan starter på bænken.

http://www.corrieredellosport.it/live/SerieA/probabili-formazioni-377418.shtml

[Rettet af: Liam Gallagher - 20/01/12 - 23:21]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20. januar 2012

Forstår ikke helt den store påstyr?

Har ikke brudt nogle af retnings-linjerne og da dette er et Roma-site, er det vel lidt svært at forholde sig objektivt.

Men okay.

[Rettet af: as-roma-italien - 20/01/12 - 23:39]

Giallorossi
372 indlæg.
d. 20. januar 2012

Ifølge danskespil bliver den vist på Canal 9.
Det plejer, at være en ret pålidelig når det kommer til sådan noget.

- Men kan da godt se at Canal 9, ikke selv har skrevet noget om dette modsat Canal plus.

[Rettet af: Giallorossi - 20/01/12 - 23:51]

Koch
832 indlæg.
d. 21. januar 2012

Ifølge Canal 9's egen hjemmeside står der dog, at de viser noget andet. Så jeg ville ikke regne med det.

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 21. januar 2012

Det er heller ikke noget "angreb" på dig. Du må bare huske på at næsten alle der læser kamptråden, også læser det første indlæg og det skal derfor gerne være ret objektivt. Det bør (som det også ofte plejer) være med fokus på avisernes startopstillinger, skader og alt det der. Det du skriver om Kjær og Borini har du jo absolut ingen kilder på og det holder altså ikke.

Thinggaard
94 indlæg.
d. 21. januar 2012

Ifølge www.tvguide.dk bliver der kl. 18 sendt Serie A fodbold på Canal 9.

[Rettet af: Thinggaard - 21/01/12 - 10:01]

Jonas
4077 indlæg.
d. 21. januar 2012

Truppen til i aften:

BORINI, CURCI, GAGO, GRECO, HEINZE, JUAN, KJAER, KRKIC (BOJAN), LAMELA, LOBONT, PERROTTA, PJANIC, ROSI, SIMPLICIO, STEKELENBURG, TADDEI, TOTTI, JOSÉ ÁNGEL VALDES, VIVIANI

De Rossi er med sikkerhed ude og meget tvivlsom til tirsdagens Coppa Italia opgør

[Rettet af: Jonas - 21/01/12 - 10:44]

TheTotti
410 indlæg.
d. 21. januar 2012

Det er ikke for at starte en større debat, men hvorfor skal du gøre dig til herre over hvordan
AS-Roma-Italiens kamptråds åbningsindlæg skal se ud og indeholde? Hvis man er utilfreds står det vel en frit for at oprette sin egen kamptråd hvor man præsenterer kampen på den måde man selv finder passende.

Bare min mening.

Kelevra
1091 indlæg.
d. 21. januar 2012

Det er jo ikke det, det handler om.

Det handler om at man har påtaget sig opgaven at sætte en tråd op til kampen. Hvis man mener, man er moden nok til at løfte den opgave, så skal man også se i øjnene, at man må fremføre et overbevisende og objektivt første indlæg, der fortæller kort om kampen, opstillinger, osv. Jeg går ind for, at man må skrive stort set, hvad man har lyst til så længe, det er i en ordentlig tone, men når man opretter kamptråden og skal åbne den med et indlæg, så skal det også KUN handle om kampen og ikke personlige meninger, f.eks. i form af at Kjær er elendig.

@Jonas
Hvad er der galt med De Rossi? Er der noget, der er gået totalt forbi min næse.

[Rettet af: Kelevra - 21/01/12 - 11:19]

Hulio
85 indlæg.
d. 21. januar 2012

ah.. theTotti det har Liam forklaret længere oppe i tråden!!! En kamptråd bør starte med objektivitet.. så kan det supjektive komme længere nede i tråden.. det er vel heller ikke det smarteste at starte flere tråde op om en kamp vel :) det var bare et venligt indput!! Liam skriver ikke noget sted hvordan Han skal skrive og hvad der præcist skal stå.

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 21. januar 2012

Tak Hulio:) Det er ikke fordi jeg vil være politibetjent eller noget. MEN ønsker bare at der er et højt niveau på denne side, da folk ellers bliver skræmt væk. Skriver man en kamptråd, så skal den starte med lidt objektivitet, fakta, nyheder fra pressen osv. osv. Jeg synes netop som Kelevra skriver, at man altså påtager sig en opgave, og den skal gerne tages seriøst.

Og så tilbage til kampen. Nogen der har hørt noget nyt om dagens opstilling? Jeg er sgu spændt på om Kjær starter inde igen? Synes faktisk at han har fortjent det.

Giallorossi
372 indlæg.
d. 21. januar 2012

@Kelevra
Han har en lårskade - jeg mener det er en forstrækning i baglåret han døjer med.
Ifølge Corriere er han både ude i dag og tirsdag.

@Liam
Personligt tror jeg faktisk Kjær får lov at spille - men om igen, det kommer an på hvor højt kampen mod Juve vægtes - jeg tror ikke han starter begge inde.

[Rettet af: Giallorossi - 21/01/12 - 13:28]

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 21. januar 2012

Her er avisernes bud på start 11'eren:

IL MESSAGGERO
Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Gago, Simplicio, Pjanic, Totti, Lamela, Bojan
LA GAZZETTA DELLO SPORT
Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Gago, Simplicio, Pjanic, Totti, Borini, Bojan
IL ROMANISTA
Stekelenburg, Rosi, Juan, Kjaer, Taddei, Gago, Simplicio, Pjanic, Totti, Borini, Bojan
IL TEMPO
Stekelenburg, Rosi, Juan, Kjaer, Taddei, Gago, Simplicio, Pjanic, Totti, Lamela, Bojan
CORRIERE DELLO SPORT
Stekelenburg, Rosi, Heinze, Kjaer, Taddei, Gago, Simplicio, Pjanic, Totti, Borini, Bojan

Og ja, de er ret enige må man nok sige:)

Kim89
1171 indlæg.
d. 21. januar 2012

Jeg kunne nu godt tænkte mig og se Totti, Borini og Lamela som de 3 oppe foran, men ud over det så ser det sgu meget godt ud :-)

Giallorossi
372 indlæg.
d. 21. januar 2012

Man må sige de er enige om Kjær ihvertfald. Personligt håber jeg at makkeren til Kjær bliver Heinze frem for Kjær.

Den anden ting de varierer i er Lamela/Borini - det tror jeg meget simpelt er en effekt af, at Lamela har været tvivlsom. Han skulle dog være helt klar.

[Rettet af: Giallorossi - 21/01/12 - 13:53]

chrfog
331 indlæg.
d. 21. januar 2012

lige præcis kim89. den trekløver i angrebet tror jeg også er rigtig farlig

TheTotti
410 indlæg.
d. 21. januar 2012

Forstå mig ret, jeg er som sådan enig med dig Liam i hvordan jeg synes en kamptråd bør se ud. Men hvis hver enkelt kamptråd skal strømlines efter flertallets smag, så er det en opgave sidens administratorer bør påtage sig. AS-Roma-Italien havde lyst til at oprette en tråd omkring kampen, og han følte for at formulere og ytre sig som han gjorde, det er vel ikke ulovligt? Der står så vidt jeg ved ingen steder noget om hvad en kamptråd skal indeholde og hvordan den skal sættes op.
Med dette indlæg lukker jeg munden på mig selv og holder mig til dagens yderst vigtige kamp!

59971Cools
471 indlæg.
d. 21. januar 2012

Arg synes det burde være lige til! Det skal da ikke være den der laver den først, bare må skrive hvad man har lyst til. Lad os nu holde kamptråde ensrettet, det er da rarest for alle parter, hvis der står, hvem spiller vi mod, hvad tid, hvem er i truppen/mediernes forventning til opstilling, og ikke mindst links til kampen på nettet, m.m.
Så er det lige til at gå til for alle, samt så er det fokus på kampen, i stedet for at være en tråd om noget andet.
Hvis den der opretter først må styre det, kan der jo blive "konkurrence" om at starte tråde om kampe der først er om lang tid... Det bliver hurtigt rodet.

At trådstarter så i 2. indlæg (som han for min skyld må lave 10 sekunder efter trådens start), skriver sin holdning til at XX synes han/hun ikke bør være med efter seneste præstationer, eller XX har virkelig været vigtig på det seneste så lad os håbe han kan holde præstationerne i top etc. Det er helt fint! Så kan man starte en debat derfra som vi godt må være uenige i herinde på forum, og så er det da kun sundt og dejligt med noget aktivitet på forum om det.

Bottom line: Det er min holdning til det! Ensret 1. indlæg, og fra 2. indlæg må debatten gerne køre. Hvis det kører fra 1. indlæg fjerner det fokus på kampen og over på en debat om en spiller, træneren eller lign.

God kamp i aften til folket, med Stek på mål er jeg ikke nervøs! ;-)

Umiddelbart et link til kampen:
Link

Balbo
164 indlæg.
d. 21. januar 2012

Nogle der er friske på at se kampen på P&S eller Ørsted?

59971Cools
471 indlæg.
d. 21. januar 2012

Roma: (4-3-3): Stekelenburg; Rosi, Juan, Heinze, Taddei; Pjanic, Gago, Greco; Lamela, Totti, Borini.

Altså ingen Kjær i starteren... TIl gengæld som flere har ønsket, Lamela - Totti - Borini!! NICE!

59971Cools
471 indlæg.
d. 21. januar 2012

Bænken hedder: Curci, Kjaer, Josè Angel, Perrotta, Simplicio, Bojan, Viviani

Altsammen ifølge AS Roma's FB side...

Spændende... Er lidt skuffet over pladsen til Greco, da jeg ikke synes han helt har leveret i denne sæson, men er meget tilfreds med de 3 gutter offensivt! Håber det bliver til noget sprudlende bold oppe foran fra dem.

God kamp!!

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 21. januar 2012

Mærkeligt at Kjær er ude nu hvor ALLE kilder ellers har meldt ham i start 11'eren. Men hva faen, det går nok.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

Liam: I told you so ;) :)

59971Cools
471 indlæg.
d. 21. januar 2012

Håber det betyder at han spares til Juve kampen. :-)

Men 3 point og noget flot spil boys!

sascha_c
110 indlæg.
d. 21. januar 2012

jeg havde ellers en ide, om at LE gerne vil stille med med en hurtig midtstopper, hvilket gav Kjær pladsen. Trist for ham.

Som altid, hvis man har et godt link, må man gerne dele

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 21. januar 2012

Liiiiiiiiiink? :) :)

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

Der kan man bare se!

Hva Liam:) Så fik jeg alligevel ret i den opstilling jeg havde skrevet? Hva;)

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 21. januar 2012

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!! IIIIL CAPITANO!!!!

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

Så er vi igang!!! 1-0 og fantastisk at Totti score!!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

TOTTI!

TheTotti
410 indlæg.
d. 21. januar 2012

SÅDAN!!!!!!

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 21. januar 2012

Haha det var hurtigt, lækkert af lamela :)

il lupi
55 indlæg.
d. 21. januar 2012

undskyld jeg spørger om noget lidt irrelevant, men rasler jeres lyd også på dem der ser det på canal+ sport?

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

Dejlig hæl af Lamela :)

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

GOOOOL!!!! TOTTI GOL!!!!

TheTotti
410 indlæg.
d. 21. januar 2012

BAAAAAANG

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

TOTTI! 2-0

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 21. januar 2012

Haha 3-0 ??

RomaFanVejle
230 indlæg.
d. 21. januar 2012

3-0!!!!!

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 21. januar 2012

Fuck en vild start !!

TheTotti
410 indlæg.
d. 21. januar 2012

BORINIIIIIII

asroma87
790 indlæg.
d. 21. januar 2012

HVA SKER DER MAAAAAAAANDDDD!!!!!! :D JAAAAAAAAAAAAAAA

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

3-0 BORINI!

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

Laver de sjov??? 3-0??? Jeg troede kun det var Barcelona der kunne score så hurtigt!! For satan hvor er det vildt man 8 min og 3-0 til Roma!!!

Vi vinder scudetto!!!

Hulio
85 indlæg.
d. 21. januar 2012

ej.. det er for dårligt Roma... øv en møg start :) :) :) :) :)

P.Totti
953 indlæg.
d. 21. januar 2012

fuck hvor er det vildt, føler sig godt tilpas når man har tippet roma +2 til 4.7 gange pengene:)

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

Og det er ikke engang med stærkeste opstilling!!!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

UJJJ PJANIC. VAR DER HÅND DER?????

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 21. januar 2012

Skytt0: Hmm,. den er da rimelig stærk. Hvem så ud ellers? Eneste jeg kan se er at De Rossi mangler og evt. Osvaldo i stedet for Borini. Ellers ikke.

Sofus
1910 indlæg.
d. 21. januar 2012

Også misser man de første ti minutter som skulle være overdrevne :'(

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 21. januar 2012

Hvem siger vi har brug for De Rossi ?? :)
Ej Joke håber sku drengen bliver.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

AS-Roma-Italien:

Netop at vi mangler De Rossi, Pizarro og Osvaldo gør, at jeg ikke mener det er stærkeste opstilling. Det er da bare fedt at se at vi også kan uden dem!

[Rettet af: skytt0 - 21/01/12 - 18:28]

TheTotti
410 indlæg.
d. 21. januar 2012

Totti er jo all over the place! En sand fornøjelse at overvære :)

Denner
432 indlæg.
d. 21. januar 2012

Nogle der har et GODT link til noget livestream? min første halvleg har været i riiiinge kvalitet!

Sofus
1910 indlæg.
d. 21. januar 2012

Det her er nogenlunde :-)

Roma-Cesena

Denner
432 indlæg.
d. 21. januar 2012

Kæmpe forbedring tusind tak! og hvilken kamp og hvilken start! forsat god halvleg drenge :)
NO TOTTI NO PARTY!

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 21. januar 2012

Jeg tror der bliver sparet et par spillere til tirsdagens kamp mod Juventus.

59971Cools
471 indlæg.
d. 21. januar 2012

haha hvor er det nice at se dem spille i dag!! Fornøjelse...

Pjanic er iskold, hvis det ikke virker med højre, prøver vi da bare med venstre ;)

og så lidt tid til Kjær... fint :)

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

Klasse redning af Stek!!

P.Totti
953 indlæg.
d. 21. januar 2012

hold kæft hvor er det flot idag, LE er virkelig ved at få styr på det! kæmpe respekt for LE's arbejde!!

sascha_c
110 indlæg.
d. 21. januar 2012

Kjær han boozer på deres chance i stedet for at afvente. Der er ingen grund til han skal frem i den situtation. Heldig at Stek, og angriberens dårlige beslutning redder ham. Håber han kan lære lidt at de to gamle drenge kan konkurrere med

Rasmus
161 indlæg.
d. 21. januar 2012

Det minder mig om Torres i Chelsea at se Bojan spille. Rigtigt mange gode ting, men målene, og den sidste skarphed mangler. Det er super ærgeligt, når de nu i sidste ende er mål en angriber bliver vurderet på..

Skytt0
1151 indlæg.
d. 21. januar 2012

Forza ROMA!!

59971Cools
471 indlæg.
d. 21. januar 2012

Helt enig Rasmus! Det virker til at være marginaler der mangler for ham, for han virker tændt, og vil det, og sætter rigtig mange fødder rigtig...

Nå men helt eminent flot kamp af drengene i dag... Ingen nævnt, ingen glemt, holdet var bare klar i dag!!

totti er gud
1082 indlæg.
d. 21. januar 2012

fantastisk sejr idag...og det giver drengen en super selvtillid...samt Totti.Juan og Lamela har friske ben. til at lave samme nr mod juve den 24 hehe

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 22. januar 2012

Nu har jeg i den grad været kritisk overfor Enrique, men jeg må sgu indrømme at han begynder at imponere mig. Det virker rent faktisk til at han har et koncept, som så er begyndt at virke nu. Jeg er virkelig positiv og har den dybeste respekt for Totti. Resultaterne er jo i den grad begyndt at komme sammen med kaptajnen!

Anker Metallica
88 indlæg.
d. 22. januar 2012

Nogen der ved hvor meget boldbesiddelse vi havde?
For syntes da at vi havde bolden næsten hele tiden.

Nicklas95
315 indlæg.
d. 22. januar 2012

73 Procent - præcis ligeså meget som Barcelona havde mod Real Madrid i Coppa del rey! :D .

Kelevra
1091 indlæg.
d. 22. januar 2012

Ifølge Goal.com havde Roma 75% possession. :)

Jonas
4077 indlæg.
d. 22. januar 2012

Fantastisk sejr - grundet en 60 års fødselsdag havde jeg desværre ikke mulighed for at se kamp..

Så hvis en af jer støder på et link, til hvor jeg kan gense kampen - ville det være super :)

MLP09
126 indlæg.
d. 22. januar 2012

@Jonas: Man kan få en app fra Canal+ sport, hver der er klip fra alle Serie A's kampe - i rigtig god kvalitet. Jeg har selv app'en, og den er lige blevet opdateret med Cesena kampen.
Ellers kan du gå ind på denne side http://www.csports.dk/cmore/?progId=2139025 (csports.dk). Her kan du se en masse kampe mod betaling. Du kan også se gamle kampe, men om det koster noget, ved jeg ikke.

59971Cools
471 indlæg.
d. 22. januar 2012

Link til højdepunkter

Dejlig kamp, dejlige mål.... Og deres mål er sgu også ret skarpt ;)

Skytt0
1151 indlæg.
d. 22. januar 2012

MLP09:

Hvad hedder den app du snakker om, og er den gratis?

MLP09
126 indlæg.
d. 23. januar 2012

Den hedder Canal+ Sport, og den er gratis. Men Jeg har lige søgt på den i app store, og jeg ikke finde den igen. Jeg har den dog nu på min Tlf, så den må findes.. Søg evt på Canal+ sport app i Google.

59971Cools
471 indlæg.
d. 23. januar 2012

Link
Super lækker video af kampen foregårs!! :)

[Rettet af: 59971cools - 23/01/12 - 17:01]

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca