Kategori: Kampe
Sæsonens første derby della capitale. Vi skal jo bare fortsætte vores fine statistik mod vores lillebror, og så ser vi forhåbentlig endnu flere positive takter fra Luis Enriques mandskab.
Det er relativt tidligt, at vi åbner kamptråden, men vi skal jo også lade godt op til det første af sæsonens to største brag!
Enig Anders! - "synes godt om"
Ellers en fed aften igår, ærgeligt det blev ødelagt af Lazio!
[Rettet af: Jonas - 17/10/11 - 11:25]
Ganske enkelt pinligt at komme ind dagen efter, og se den her tråd.
1 - Angreb på Kjær
2 - Angreb på hinanden for/imod Kjær
3 - Angreb på admin ? What the fuck !! ????????
Der er altså folk herinde der er nødt til at få sig nogle større sko, niveauet i disse tråde, er direkte blevet pinlige at se på.
Super ærgerligt resultat igår... Kjær, som i mine øjne spillede en fremragende første halvleg, blev desværre sorteper igår. Mener dog godt, at han kunne have fået gult i stedet for rødt. Men sket er sket. Det ærger mig enormt meget, at Klose, som jo spillede elendigt, scorer med 10 sekunder igen. Lazio havde overtaget, men de unge roma drenge kæmpede sku for det! Super bittert! Jeg var enormt imponeret af Pjanic igår! Synes han gjorde det fremragende og har bestemt en stor fremtid !! ---------
Jeg husker tilbage til Spalletti tiden, hvor jeg nød at være med herinde på siden og være med i samtalerne under kampene. Jeg ved simpelthen ikke hvorfor tonen og indholdet er blevet så trist? Det er jo hver eneste gang vi taber. Selv når vi vinder kommer der interne fights... Undskyld mig, men jeg synes simpelthen bare, at det er så lavt... Som der tidligere er blevet beskrevet, så mister man mere og mere lysten til at være herinde - og især til at deltage herinde. Det er simpelthen en skam - også for de hårdtarbejde administratorer, nyhedsskribenter osv... som gør en kæmpe indsats. Jeg synes det er respektløst for dem, jeg synes jeres hetz kommentarer er respektløse overfor hinanden. Ytringsfrihed ... I ved da vidst heller ikke hvordan den fungerer i praksis i Danmark? Jeres kommentarer er jo til tider syge i hovedet - og nej i prøvede ikke at lægge op til debat. Jeg kan sagtens forstå at I er frustrerede - det var jeg også! Men I gejler hinanden op og det ender som altid på et niveau, som er LANGT under værdighedens grænse. Selvfølgelig skal Geggeri fjerne de upassende kommentarer - og ja, det er ham som bestemmer. Bestemmer I måske ikke selv reglerne i jeres eget hus? Eller må folk komme og gøre som det passer dem? Hvorfor lave ordensregler hvis de alligevel ikke er gældende?
---------- Vi skal tilbage på sporet igen. Jeg synes der var mange gode takter igår. Vi kan heldigvis lune os med, at ingen hold endnu har været særlig overbevisende, så chancerne for en god sæson lever heldigvis i bedste velgående ! Glæder mig allerede som et lille barn til næste kamp! FORZA ROOMA
Alle sammen det her er ROMA MOD LAZIO vi taler om... selvfølgelig går diskutionerne og bølgerne højt. Der er så mange følelser involveret i den kamp!! kunne desværre ikke se kampen men da jeg læste at Kjær havde begået straffe og fået rødt kort, bandede og svinede jeg ham også til indvendig!! Det her er et debat forum, vi står altså ikke på stadion så alle behøver altså ikke støtte enkelte spillere her inde... her skal diskuteres følelser og meninger dog i en sober tone tak!! Er stadig utrolig frustreret og skuffet, men kom igen kig fremad.. det har jeg lært af at være Roma fan i 18 år :)
jeg har lige læst det hele igennem på denne tråd......
jeg er slet ikke med når folk der kalder sig ROMA fan, kan svine spiller til på den måde.....man skal have lov at sige noget er dårligt men rolig nu...... Kjær har også redet point for os i år så slap nu af.....samt han vandt stort set alle hovedestød dueller mod Klose og Cisse....de blev jo først farlig da han blev smidt ud....
pinligt pinligt plinligt sprog....er glad for jeg ikke har læst hvad der har stået i de slettede bekeder....men kan regne ud det ikke er er Romafan værdig det der har stået....
.¤ *¨¨*¤.¸¸...¸.¤
AS ROMA!!!!!!!!
.¸.¤ *¨¨*¤.¸¸.¸.¤*
..
[Rettet af: II-Capitano - 17/10/11 - 20:17]
Pinligt at kunne kalde sig selv Roma fan, når man har så mange medfans som simpelthen ikke kan styrer sig selv, eller deres sprog. At i ikke kan finde ud af at opfører jer ordentlig er simpelthen ikke godt nok. Taget alder i betragtning er de fleste sikkert ældre end mig, men det kan man sgu ikke se på den måde i skriver på. UMODENT!
Jeg er rørende enig med de seneste 5 posts i denne tråd.
Personligt synes jeg der skal enten en helt ny URL, eller et komplet re-design af siden til for at få orden på uromagerne. - Måden at skrive på herinde har virkelig brug for en revolution.
Jeg holder med Roma fordi det er det eneste hold i verden der repræsenterer de værdier jeg sætter pris på. Sammenhold, loyalitet, vilje og tradition uden frygt for fornyelse.
Hvis bare disse værdier afspejlede sig på denne side...
Forstår heller ikke at det er så svært at udtrykke sig på en ordenlig måde. Selvfølgelig skal man have lov til at ytre sin utilfredshed og sige sin mening, men det skal gøres på en velovervejet og behersket måde. Det kan simpelthen ikke passe at man direkte sviner den ene og den anden bare fordi man er frustreret, hvis man ikke kan styre sig når man er sur så gå væk fra siden, luk computeren; gør et eller andet der fjerner muligheden for at skrive noget uacceptabelt herinde. Jeg er overhovedet ikke nogen helgen selv og jeg skal ikke prædike, men man kan sagtens lære at opføre sig på en rolig og behersket måde.
PLEASE!!!!!!!! Hold op med at skrive om Roma fan værdi og at man er pinlig tilpas over at kalde sig Roma fan!!! ALLE og jeg mener Alle der skriver her holder med Roma på den ene eller anden måde.. lad nu folk have lov til at diskutere.. man behøver ikke være enige om alt.
Det her kamp var ROMA-LAZIO den bringer altså stærke følelser frem!! så diskuter i stedet for at svine hinanden til!! personligt synes jeg at Simon Kjær ikke er god nok, så kan jeg så diskutere om hvorfor.. men jeg behøver jo ikke svine folk til som er uenige med mig vel!!!
Admin: Fjernet
[Rettet af: geggeri - 18/10/11 - 23:04]
Admin: Fjernet. Kadim's bruger er blevet deaktiveret. Hvis han ønsker sin bruger tilbage kan han sende en email til os.
[Rettet af: geggeri - 18/10/11 - 23:05]
Synes godt om Hulio's kommentar!
Så meget ret du har!
Admin: Pas på med Caps Lock
[Rettet af: II-Capitano - 21/10/11 - 18:41]
@hulio. Jeg er slet ikke enig, det kan ikke være rigtigt at der skal skrives "vil du noget", inde på en Roma fan side. Så kan du sige så meget du vil men det er bare ikke okay. Jeg blev rystet over at læse de ting som er blevet skrevet i denne tråd og jeg har ikke engang læst de ting som er blevet fjernet! Pas på sproget ellers stop med at skriv.. Ved ikke med jer men jeg vil hellere læse indlæg som har en relevans end indlæg som intet med Roma har at gøre. Vil for den sags skyld hellere have at der er 10 ting skrevet end 200, da de 190 bare er lort.
Stram op !!!
okay=AndersRoma så forstod du ikke mit indlæg helt... nej det er ikke iorden at man sviner hinanden til!!! men man må godt være kritiske overfor spillerne,specielt efter et derby!! jeg bruger også argumentet "diskuter".. men i en sober tone.. men engang imellem kommer der nogle udbrud mod nogle spillere, og så kan man diskutere hvorfor/hvorfor ikke.. I stedenfor at svine folk til som ikke er enige med en selv.
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1