Login
Glemt password Opret bruger

Coppa Italia: Roma-Inter

Kategori: Kampe

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 17/04/11 23:11

Vi skal glemme alt om Serie A og vores nederlag imod Palermo. Fordi allerede tirsdag aften skal vi i kamp igen.
Denne gang gælder det den første af to semi-finale kampe i Coppa Italia.
Vi møder Inter, som vi har mødt mindst 1 gang i Coppa Italia siden 2004.
Der skal ikke tales, gejles noget op, snakke eller alt muligt andet.
Der skal spilles, kæmpes og fremfor alt VINDES!

Jeg vil vove at sige at det her er sæsonens vigtigste kamp indtil videre!
Vi skal simpelthen i den Coppa Italia finale, som spilles på Stadio Olimpico.
Derfor skal vi forbi Inter.

FORZA GIALLOROSSI

FORZA ROMA

Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 17. april 2011

Den sølvstjerne skal simpelthen i hus! Det her er chancen for, at redde lidt hjem i en miserabel sæson.

Liam, var det noget med at få afprøvet Cafe Sporten? Det må folk være friske på!

Det skal støttes op i så vigtig en kamp!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18. april 2011

Jep så også på deres hjemmeside at de viser kampen.

Julii Caesares: Hvis alt flasker sig, så kunne jeg godt være frisk på at møde op, hvis folk da ellers ønsker at jeg kommer (efter mine kommentarer osv.)

[Rettet af: as-roma-italien - 18/04/11 - 00:49]

Kvistus
1506 indlæg.
d. 18. april 2011

Totti har karantæne, tror jeg nok.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 18. april 2011

Kvistus: Jep Totti har karatæne indtil en evt. finale.
Han fik 4 dage i Coppa Italia.

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 18. april 2011

Nogen der ved om den bliver vist?

mexes
1753 indlæg.
d. 18. april 2011

Eto'o er dømt ude pga. ankelskade, så det er da meget positivt.
Lads os vinde den cup, så sæsonen da ikke har været en 100 %'s fiasko...

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 19. april 2011

As-Roma-Italien, vi slagter dig hvis du møder op!! Ej hold da op, du skal da selvfølgelig bare møde op. Jo flere roma-tilhængere desto bedre. Det plejer at være rigtig hyggeligt.

Men jeg kan sgu desværre ikke i denne omgang. Jeg skal nemlig til Odense i morgen...

Kvistus
1506 indlæg.
d. 19. april 2011

vi er favoritter

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 19. april 2011

opstiling: Doni Cassetti Juan N. Burdisso Riise De Rossi Pizarro Taddei Perrotta Vucinic Borriello

Skytt0
1151 indlæg.
d. 19. april 2011

Kom Så ROMA!!!! vi skal vinde i aften!!!

Koch
832 indlæg.
d. 19. april 2011

Er ikke helt tilfreds med at Taddei starter inde, synes han har spillet svagt. Havde hellere set Menez.

TottiCapitano
175 indlæg.
d. 19. april 2011

Vi bliver jo totalt udspillet.. Vi har målspark også har Inter bolden 2 sekunder efter!

Koch
832 indlæg.
d. 19. april 2011

For fanden Vucinic er ikke skarp for tiden.

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 19. april 2011

ikke igen vucinic

suttenkaj
91 indlæg.
d. 19. april 2011

Nogen som har link?

Skytt0
1151 indlæg.
d. 19. april 2011

Jeg synes det er så sørgeligt, og se holdet spille så slattent, og se så ligeglade ud. Håber snart de unge får lidt spilletid, for jeg tror sgu ikke at der er så meget mere hos de fleste stamspillere!

S.P.Q.R martin
518 indlæg.
d. 19. april 2011

Fuck et godt mål :(

Koch
832 indlæg.
d. 19. april 2011

Ja... det kan man sgu ikke gardere sig imod.

Zmartguy
1026 indlæg.
d. 19. april 2011

Sådan går det når man ikke er kynisk nok i sine scorings chancer, men lad os se anden halvleg, om vi ikke kan omdanne spille overtage, til scorings chancer!

Koch
832 indlæg.
d. 19. april 2011

Lorte kamp. Og Inter som man kender dem. Kedelig defensiv fodbold hvor man bare står og forsvarer sig. Irriterende at de kan slippe afsted med den indstilling.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 19. april 2011

MIN VREDE OVERSKYGGER ALT!
MAGEN TIL LORT, SKAL MAN LEDE LÆNGE EFTER.
Det var så det, slut for Roma.
KocH: Vi skaber intet, intet, intet selv.
Vucininc er eneste mand oppe i angrebet.

Fuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck You
Fuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck YouFuck You

Dedikeret til spillerne der spillede i dag!
Det kan de ikke være bekdnt, spiller uden pasion, mod. Som Skytt0 selv siger, de ser ligeglade og slatne ud.

De Rossi, må for min skyld gerne smutte. Ha laver intet og har intet bevist de senesete 2 år.

Giallorossi
372 indlæg.
d. 20. april 2011

#As-Roma-Italien..

- Jeg skulle lige til at spørge dig om vi har set samme kamp, efter din kommentar omkring De Rossi, men udfra resten du har skrevet kan jeg se vi har.

De eneste 3 spillere der igennem hele kampen løber og holder et decideret pres er jo De Rossi, Taddei og Burdisso. Alle andre lignede ikke de havde noget imod et nederlag.
De Rossi forsøgte også sent i kampen at trække forsvaret højere op og få gang i noget presspil. At han måske spillede knap så godt er en anden snak. I øjeblikket er jeg tilfreds med en indsats. Jeg synes godt nok der er mange der ikke yder tilstrækkeligt pt.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 20. april 2011

Jeg er skuffet, bitter, vred men også meget ked af det.
Det er simpelthen ikke rigtig det der sker for Roma lige nu.

Giallorossi: Altså De Rossi er jo fremtidens kaptajn, og nu hvor vi mangler Totti, synes jeg ikke han gør nok for at træde ind i den rolle.
Vi har bolden fra i omkring det 92-93 min. hvor der er 6-7 Roma spillere der står på vores egen banehalvdel.
Det er ikke godt nok, vi er bagud og skal score. Men det er bare et eksempel. Inter lukker sig klogt ned og vi har kun Taddei, Menez og Vucinic oppe i front, og til tider kun Vucinic.
det er simpelthen for sløvt.
Taddei løber og kæmper røven ud af bukserne, det samme gør Cassetti, MEN deres niveau er simpelthen ikke godt nok. De er ikke gode nok mere og de er udbrændte.
Juan er igen solid idag og Doni kan man ikke klandre noget for i dag.
Perrotta er som sædevanlig usynlig.

R.I.P ROMA HOLD FRA 2004-2011

DeRossi16
350 indlæg.
d. 20. april 2011

er dybt ked af det nederlag vi lidte i går :( Men uden vores kaptajn, så er der bare ikke meget offensiv fodbold. Han både skaber det og færdiggør det.
Alligevel synes jeg der er spillere som kan fremhæves, som alligevel gjorde en god indsats.

Burdisso var stabil og gjorde det rigtig godt i dag. Det samme med Juan.
Cassetti var for engang skyld god synes jeg, tog nogle gode løb og kom med nogle giftige indlæg. Synd og skam de ikke blev bedre udnyttet.
Pizarro fordeler spillet rigtig godt på midtbanen, og har virkelig kvalitet nok til at skabe overtalssituationer.
Taddei løb meget ja, men når han havde bolden var han godt nok uduelig.
Vucinic mangler godt nok skarphed foran målet. Ja, han var meget i spil, men han skal sku score på nogle chancer. Menez gjorde det godt og udfordrende da han kom ind. Virkelig ærgeligt Borrielolo blev skadet da han skulle på banen, havde gerne set de 3 sammen deroppe. Tror det var Montellas hensigt at skifte Taddei eller Perrotta ud.
De Rossi laver et godt stykke defensivt arbejde, men lykkedes desværre ikke med ret meget offensivt.

Alt i alt ligner det et Roma hold der ser meget frem til sommerpausen og til forandringer. Når man tænker på det var vores eneste mulighed for at få pokal (ved godt den mulighed stadig forelægger) Så burde de sku have kæmpet langt mere, og haft meget mere gejst.

Jeg indrømmer da også gerne at jeg glæder mig sygt meget til sommerpause i håbet om store forandringer.

FORZA ROMA!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 20. april 2011

Vucinic's selvtillid er meget meget meget meget lav.

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca