Kategori: Kampe
I morgen, fredag, skal vi en tur til Lecce. Der er nok lidt langt for mange af os, så derfor kan dem der er friske på fodbold og øl tage til kamp på Pub og Sport i København.
Kampen starter 20:45. Lad os så få vendt den kedelige form med en sejr!
tak tak tak
fuck 4 minuter
tak borriello/pizzaro vigtigt!!!1
GRANDE PIZARRO!
er det pige fodbold lige pludselig eller hvad sker der?
dejligt, men vi burde kunne vinde sådan en kamp uden et straffe i 90 min
yes yes endelig en sejr
Sådan! Ikke imponerende spil - endnu engang.. men 3 vigtige point!
jeg må også begynde at unde mig over hvor vi ikke spiller med vucinic/totti(menez... og enaf de gamle på de 4 øverste pladseR!!!! vi skal begynde at spille med en philosofi der heder det hold der scorer flest mål vinder!!! vi har spillerne til det.
Hvor er det helt utrolig vigtigt det her. Men synes stadig at vores forsvar er uhyggelige lette at ryste.
frem over!!! de fire øverste er enten
totti
vucinic-menez-taddei
eller
totti
vucinic-brighi-menez
der skal være 1 af dem der er lidt deffensiv...
så vi spiller med 3 offensive teknisk gode spiller... bare mit forslag for montella vil åbenbart have et lidt mere defensiv spiller oppe foran...
ja der skal være en defensiv spiller mellem, men han må også gerne kunne spille fodbold som Pizarro....
Brighi Taddei DDR Perrotta ser man jo næsten aldrig gå forbi en mand... vi skal kun have en skraldemand ( DDR ) så skal der købes lidt boldspiller til midten med et fighter hjerte...
Er jeg den endeste der sys vi skal ha guberti tilbage og spille med ham i stedet for taddei.
Rigtig rigtig vigtigt med sejren.
Syntes ikke Roma skabte så meget som de nok burde. Men de er inde i en lille krise lige nu, og her er det vigtigt at man får point. Så 3 point er rigtig flot.
Nu skal vi så møde Shakhtar tirsdag. Her tror jeg til gengæld modsat mange andre, at vi sagtens kan gå videre.
Shakhtar så jeg spille i torsdag hvor de vandt i 95 min. 0-1. De er ikke specielt gode, og jeg tror på at vi vinder samt går videre.
Selvom der nok er lidt for meget "hjerte" med i dette spil. Så syntes jeg roma-1 til odds 9 er særdeles fristende på oddset
tja.....jeg tror også på at vi går vider....vigtig kamp på tirsdag ser gerne en 0-2 sejr :-) vil være vigtigt for klubben
som det ser ud nu i serie A med 10 kampe tilbage 30 point at spille om og 5 point op til den 4 plads..... det kan nåes endnu....
kom nu roma 2 vigtige kampe lazio og udinese vinder vi dem tror jeg på 4 pladsen....
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1