Kategori: Kampe
Så skal det sidste brag inden vinterpausen udkæmpes! Vinder Milan er vi 13 point efter dem, men kan med en sejr gøre Serie A en smule spændende igen.
Det bliver ikke nemt, men lad os da tro på at vi kan ryste Zlatans mandskab!
Jeg tager på Pub Og Sport. Håber folk møder op!?
God kamp til alle!
Se, det er jeg ikke enig i! Han har ikke været dårligere end så mange andre! Jeg mener, at det er meget vigtigt, at Totti er på banen, han er vores IKON OG ANFØRER og skaber bare mere end de fleste!! Desuden har Totti og Ranieri krydset et par sabler, hvor Totti rettede ind og kom med meget diplomatiske ord for at skabe ro!! Måske er det, som Ranieri lige vil hævne eller måske bruger Ranieri hele denne episode til at MOTIVERE Totti og så er ranieri jo genial(næppe), hvis Totti så spiller genialt i næste kamp!!!
Men nu skal vi være glade for de tre point, de luner og vi spillede en ganske OK kamp!!
Puha, fandeme surt man ikke nåede ind på Pub og Sport! ØV...
Nåh, 3 punti i en kamp hvor det ikke rigtig svingede. Især første halvleg var noget crap fra vores side, selvom Milan heller ikke leverede fantastisk bold.
Adriano bliver bedre i 2. halvleg og gør det vel egentlig fint nok. Han mangler stadig bevægelighed.
Fantastisk at gå på jul med en sejr over Milan! Så skal der bare en forlængelse med Mexes i hus og så er jeg en lykkelig mand!!
En anden teori kan vel være at Totti er småskadet og kun skulle ind, hvis vi virkelig havde brug for ham, altså hvis vi kom bagud og havde brug for noget spetakulært i slut minutterne?
Jeg forstår din holdning til Totti Burhøj, men realistisk set, skal "skiftet" ske før eller siden. og jeg tror desværre det er på vej. Jeg synes ikke han har fundet formen, og jeg håber at ranieri holder fast i 2 boksspillere (dvs mindre chance for at totti for spilletid fra start da han efterhånden ikke har fysikken til at dække en midtbaneplads).
Holdet spiller med en POWER jeg ikke har set i lang tid idag. Og det kreative der mangler ved Tottis fravær, det gør Menez ihvertfald alt hvad han kan for at kompensere (måske kan holdet godt fungere uden Totti?) [siger jeg velvidende om at der er mange fanatikere herinde der bliver tossede på mig nu hehe] :) Men ja jeg elsker holdet over Totti. Og jeg synes det ser rigtig rigtig fornuftigt ud idag, som hold.
Ja Geggeri, det håber jeg også på, for så er der virkelig harmoni i truppen med denne sejr og Ranieri har så styr på hvad han laver!!
Fuck hvor var vores forsvar godt idag!
Ikke mere Casetti og mere Burdisso - Mexes - Juan - Riise tak og vi får trofæer i år/næste år!! :D
Ranieri er sgu klogere end at lade småligt machopis komme i vejen for at lade Totti spille. Synes heller ikke at Totti har spillet forfærdeligt, men han har heller ikke spillet RIGTIG godt. Derfor synes jeg det er fint at lade andre komme til og få chancen, da vi nu også har så mange kvalificerede angribere kan man ikke bare regne med spilletid pga. tidligere præstationer, og fordi man er anfører. Man skal sgu gøre sig fortjent til en startplads i en storklub og det ved både Ranieri og Totti.
Korrekt, kort og præcist sagt!. Kunne ikke være mere enig. Så kan Totti jo selv afgøre om han vil ødelægge harmonien. Så længe holdet vinder er der ikke meget at komme efter.
ASROMA dk, jeg forstår, hvad du og andre skriver!! Men Totti har før haft lidt udsving for så at komme med 120 i timen, nu skal han bare rigtig i gang! Men ham der skrev det med at Totti ikke skyder så meget mere, han har helt ret! Før var et frispark 40 meter fra mål, et halvt straffespark for Totti!!
Jeg er så ikke helt enig, at Adriano spillede en super kamp, Men nu er han da igang, så han må hjertens gerne bombe tonsvis af mål ind!!
Ja, men tror desværre ikke han er istand til at lave det nummer igen. Og hvis han kan, så er spørgsmålet om det vil gøre holdet bedre som start 11'er. Det har jeg min tvivl om, med mindre han ville være istand til at rejse sig fysisk, og det har jeg svært ved at se. Han er ikke ung mere.
Fantastisk, intet mindre! Fedt af Boriello scorer og endnu mere fedt da han klapper ud mod Milans fans, virkelig sejt!
så scorer udinese selvmål i sidste min... lazio er sku også heldige i år.......
Ja heldig sejr til lorte Lazio.. Udinese fik annulleret et mål hvor den var 100 % i orden.. Trist.
Verdensklasse!!! Chievo sent udligning i overtiden.
Fuuck.. Så scorede Napoli (IGEN) i overtiden på et ordentlig hug.
Sikke dog én fantastisk og vigtig sejr! God måde at afslutte 2010 på, super forsvarsspil, noget vi godt kunne have brugt tidligere. Så måske Burdisso skal overtage højrebacken? Og hvor styrede Juan dog både Zlatan og forsvaret med hård hånd, fik trukket offside utallige gange.. Dejligt at se..
Og en god aktion af Menez var nok til en sejr! Herligt det var Boriello der fik scoret mod sin gamle klub!
Calciomercato estivo 2026
79
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1