Login
Glemt password Opret bruger

Napoli - Roma

Kategori: Kampe

geggeri
649 indlæg.
d. 02/10/10 14:24

I morgen kl. 15 drager Roma til Napoli for at spille Derby del Sole.

Roma har ikke tabt til Napoli siden 1998.

Kampen kan ses på:
Canal+ sport 1
MyP2P.eu

Optakt

Forza Roma
God kamp!

[Rettet af: geggeri - 03/10/10 - 13:19]

Jonas
4077 indlæg.
d. 02. oktober 2010

Bliver en utrolig spændende kampe, og drengene får det ikke nemt, men nu er vi kommet igang med sejrene, så lad os håbe det fortsætter :)

Er der nogle Roma fans i Odense der tager på Kickoff og ser den?

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 02. oktober 2010

Skal også lige nævnes at kampen kan ses på Canal+.

Jeg selv og lidt flere tager på Pub og Sport!

DHHRoma
138 indlæg.
d. 02. oktober 2010

Jeg kommer Jonas!! Kommer der og mange og hvad ligger alderen på?

Jonas
4077 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Jeg kommer og er 20 :) jeg er lige flyttet til Odense, så ville da være fedt hvis vi kunne samle en del Roma fans..

AndersRoma
831 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Smutter også forbi pub og sport :-)

59971Cools
471 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Man bliver jo bare i godt humør af videoer som denne når man har tømmermænd:
http://www.youtube.com/watch?v=NeOi1WaG__w&feature=related

ISÆR 4:20 inde i videoen, straffe mod Lazio, det er bare insane!!

DHHRoma
138 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Ok Jonas.. Længe siden jeg har været der inde. Håber der kommer en del.

RomaBolding
147 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Prøv www.fromsport.com :D

zambiasi
246 indlæg.
d. 03. oktober 2010

puha, cassetti i et 3mands forsvar:/

Skytt0
1151 indlæg.
d. 03. oktober 2010

pas nu på!

chrfog
331 indlæg.
d. 03. oktober 2010

jeg var sgu ikke vild med boriello før, men jeg elsker ham nærmest nu. tænkte hvad kan han hjælpe os med, men han er jo kongen i spidsen. lækker boldkontakt og tilpas farlig

erlind
89 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Er det bare mig eller stå lobont godt.

La Magica
27 indlæg.
d. 03. oktober 2010

lobont står virkelig godt! pfeew!

La Magica
27 indlæg.
d. 03. oktober 2010

totti gør også en god figur i dag. han har godt nok været tæt på at assist'e genialt 3-4 gange. de rossi synes jeg dog ikke gør meget væsen af sig!

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

lazio vinder igen..... hvad sker der...

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

hvorfor menez ud!!!

La Magica
27 indlæg.
d. 03. oktober 2010

tror ranieri vil sikre bagtil. god chance borriello havde lige før!

La Magica
27 indlæg.
d. 03. oktober 2010

bravo danielino!

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Lobont har altså stået flot indtil videre.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 03. oktober 2010

kæft man... det der var måske dødsstødet... :(

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Aaarj! Hvor er det uheldigt for Lobont. Dårligt forsvar af Cicinho. :

zambiasi
246 indlæg.
d. 03. oktober 2010

øv, han er fandeme tæt på at tage den!

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

det lå i luften
hvorfor spiller vi så defensivt ?

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Yep.. :(

II-Capitano
321 indlæg.
d. 03. oktober 2010

FUUUUUUUUCK HVOR ER DET DOG PINLIGT AT SE PÅ MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skytt0
1151 indlæg.
d. 03. oktober 2010

lort, hvor er jeg træt af de her ukoncentrerede hændelser! håber virkelig at vi kan tage os sammen de næste mange kampoe, og få strammet op på vores fejl...

Napoli har jo styret hele kampen, og vi har kun haft et par småchancer, så nu må de søreme til at tage sig sammen!

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

hvorfor kan vi ikke klare modgang ? hvorfor!!!

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

hvorfor valgte vi lige at stille os ned i defensiven ligepludselig ?. det gik meget bedre da vi havde alt boldbesidelsen. når vi har bolden scorer de andre ikke.... meget enkelt... men nej vi skal altid pakke os ned.... Roma og defensivt = ikke godt

Stigtotti
265 indlæg.
d. 03. oktober 2010

FYR RAINERI, kan ikke klare at se hans måde at ødelægge fodbold på, hvis vi bare gjorde ligesom napoli, havde vi fandeme vundet kampen, SPIL forhelved direkte istedet for at vend om gang på fucking gang....!!!!!!!!!

II-Capitano
321 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Ja StigTotti, han ødelægger det sgu, det bare ikke i orden at pakke sig når man er et som Roma.. Vi har så mange offensiv kræfter, men alligevel skal vi pakke os..

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

vi kan bare ikke komme over den nedrykningsstreg.... og så er vi gået tilbage..istædet for frem og det betyder krisen er tilbage hvis jeg kender Roma...

Stigtotti
265 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Jeg forstår ikke Raineris filosofi, han forsøger det der clean sheet pis, men det lykkedes måske 1 ud af 10, hvor vi så scorer et mål som imod inter.. Et eller andet sted savner jeg sgu Spalletti, selvom det gik dårligt i starten, formåede han gøre roma til et hold der blev omtalt for at spille seværdigt, og på bekostning af at vi lukkede mange mål ind, men vi scorede altså også mange flere!!
det er bare min mening, jeg ved godt at flere vil kommentere op raineris præstation i sidste sæson, men man bliver simpelthen nød til at forny sig, og det har han tydeligvis ikke gjort.. Vi lægger under stregen det er helt væk!

Skytt0
1151 indlæg.
d. 03. oktober 2010

synes heler ikke at ranieri passer ind i roma overhovedet... Når man spiller så defensivt som han gør, så er der sgu ikke nogen grund til at have ham i klubben... Og ja, han skabte et mirakel sidste sæson, men det kan vi ikke bruge til noget nu!

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

vi skal tilbage til de offensive.. ellers klare vi den ikke

Jonas
4077 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Er positivt overraskter over Lobont som står en rigtig god kamp, kunne intet gøre ved de to mål.. Men endnu engang forstår jeg ikke Ranieri? Hvorfor fanden tager du Menez ud i pausen, som skaber chancer på egen hånd i første halvleg.. Borriello er klassespiller og hvor han skaber rigtig med selv, med sin stærke fysik, men også ham tager vi ud!? og så stiller vi os tilbage på banen - jamen jeg forstår slet ikke hvad der skete idag..
Totti har mange lækre aflevering, men ellers skaber vi ikke de store chancer..

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Har sagt det flere gange nu - ud med Ranieri!
Manden STINKER jo når det gælder udskiftninger og taktik!!

Vi møder et hold som spiller 3-4-3 på UDEBANE, med virkelige hurtige angribere.. også vælger han også at spille 3-4-3!? og giver frit plads til Napoli's angribere, idet vi spiller uden backs :S.. Det jo som at spille Lotto, hvor man bare håber ens spillere har en bedre dag..

Ud med Ranieri! og det kan kun gå for langsomt!

Stigtotti
265 indlæg.
d. 03. oktober 2010

måske er det på tide kun at give Totti en time, da han absolut ikke bidrager med noget defensivt, hvilket menez gør engang imellem og det er jo vigtigt hvis vi skal spille offensivt og så forstår jeg stadig ikke hvorfor vi skal ''varme'' bolden så meget, man kunne se hvor farlige Napoli blev når de spillede hurtigt og direkte, ved godt de er i besiddelse af Lavezzi, men mener altså godt at man kunne få noget af det samme ud af Vucinic eller Menez eksempelvis, når vi spiller som vi gør nu, er det rigtigt let for modstanderen bare at stille sig ned og sparke væk, hvilket faktisk har været tilstede i alle vores foreløbige kampe og der må Raineri da ku' se at der er et problem, det mener jeg ihvertfald der er!

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Synes Totti løb mere end Borrellio i den her kamp :)..

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

har lige set inde på lazio.dk. hahah de tror di er mestre!!! der er langt endnu.... underligt pludselig holder lazios fans ikke med inter i aften hahaha!! falske burini fans.
sono falsi questi lanziali

[Rettet af: TottiErMejo - 03/10/10 - 19:46]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Jeg holder da heller ikke med Inter i aften, de skal bare tabe jo?
Bare lad Lazio holde den første plads imens der er landsholds pause. Det er det længste de har holdt den siden deres mesterskab for 10 år siden. Jeg VED bare at de alligevel ikke kan holde den 1 plads i 32 runder endnu.
De spiller bare smart de der Lazio fans. Fatter ikke hvorfor de er så høje i hatten. De jo ikke med i CHL.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03. oktober 2010

HAHA og drenge manden hedder Ranieri og ikke Raineri

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 03. oktober 2010

holder heller ikke med inter... men lazios fans skifter hurtigt side.. nu holder de ikke med deres venner mere,når de skal kæmpe mod dem. AS_Roma_Italien. har du være inde op lazio.dk og se hvordan de håner os XD. der skal ikke meget til for at få dem til at grine haha

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 03. oktober 2010

TottiErMejo: Haha ja sådan er det jo, de har ingen venner jo, hvem gider osse være venner med sådan en klub??
Haha nej har ikke lige set Lazios forum. Altså håner de selve klubben eller os bruger XD?

DHHRoma
138 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Gider ikke læse på deres taber hjemmeside.. De er og bliver en lille lorte klub..

Kend jeres plads Lazio.. I er og vil altid være lillebror

Kvistus
1506 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Lazio kommer ik til at vinde noget overhovedet...

totti er gud
1082 indlæg.
d. 03. oktober 2010

forstår ikke helt vores udskiftninger idag?????? vi skal da vinde den kamp

AndersRoma
831 indlæg.
d. 03. oktober 2010

Lillebror? de vil sgu aldrig være i vores familie...
^ gid man kunne "like" sin kommentar ;-)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 03. oktober 2010

AS-Roma-Italien, tror TottiErMejo henviser til episoden hvor Lazio's egne hardcore supporters ville ha' deres hold til at tabe med vilje til Inter, udelukkende for at Roma ikke skulle vinde mesterskabet sidste sæson.

DanielLicht
86 indlæg.
d. 04. oktober 2010

Jo før jo bedre Ranieri bliver fyret jo bedre. Jeg sætter stor pris på hvad han gjorde sidste sæson, men han er helt agurk mange gange.... Vi har mange klasse spillere og jeg syntes ikke truppen fejler noget. Det er bare ham der ikke kan få noget ud af spillerene..:( de udskiftninger han laver for det meste er helt ballon... Når man syntes at Menez spiller fantastisk, så ryger han ud. Når Vuci mange gange er helt væk, så bliver han... Der er mange gange man klør sig i håret og tænker: Hva fuck laver han? hvis der kom gode resultater ud af det er det jo fint, men det er jo ikke lige det der sker:( Med hensyn til Lazio, så tro mig at vi slutter højre end dem i tabellen!! Ellers så løber jeg nøgen ned af Nørrebrogade en lørdag aften. Det lover jeg jer!! Lad dem nyde den lille succes de har, det må man unde dem... Det er jo ikke så tit det sker;) FORZA ROMA!!! LAZIO MERDA!!!

Stigtotti
265 indlæg.
d. 04. oktober 2010

Jeg vil aldrig unde lazio noget, de er en flok retarderede idioter, som er så naive at tro at man vinder et mesterskab efter blot 6 spillede runder. Når det kommer til stykket smuldrer det for Lazio og jo før jo bedre, de svin skal intet ha' efter den opførsel sidste sæson og deres generelle tåbelige opførsel med nazistiske hilsner osv... de er helt væk de lyseblå.. kan man overhovedet kalde dem for romere, mener ikke de er værdige for hverken italien, byen rom eller dens historie!!! MERDEA motherfucker Lazio Lazio Merda Lazio Merda

[Rettet af: stigtotti - 04/10/10 - 22:09]

DanielLicht
86 indlæg.
d. 04. oktober 2010

Jeg giver dig fuldstændig ret! Jeg håber at du bemærkede at det var sarkastisk ment:) De er og bliver nogle grimme bøsse smulfer!!! Nok om Nazio, dem kan man jeg skrive flere bøger om hvor usle de er!!! Men hvem ser i som alternativ for Ranieri?

Stigtotti
265 indlæg.
d. 05. oktober 2010

ja, ved jeg godt, men havde lige brug for at svine Nazio..

- Jeg ser ihvertfald ikke Lippi som en ideel løsning!

Jonas
4077 indlæg.
d. 05. oktober 2010

Lippi skal aldrig være Roma træner! Han er Juve mand hele vejen igennem, og hans latterlige udtagelser til VM, viser vel alt.. Altså jeg ville jo elske at få Prandelli, men det virker ret urealistisk.. En anden mulighed er altså Leonardo, en ung mand, med en masse nye idé.. Mener han gjorde det udemærket i Milan, men tror godt han kan gøre en forskel i Roma..

Hvilke trænere er ellers ledige på markedet?

Stigtotti
265 indlæg.
d. 05. oktober 2010

Leonardo, jan han er ung og har nye spillemæssige ideer, men han er ligesom ikke en mand, som har formået at vinde trofæer, ved godt han har haft en kort karriere, men måske leder vi efter en mand, som har prøvet det at vinde og er ekspert i pressede situationer!

Jonas
4077 indlæg.
d. 05. oktober 2010

Leonardo har været træner i en sæson, så nej han har ikke nået at vinde noget endnu..

Hvis det er en erfaren træner du vil have, skal vi jo vælge Lippi, han er vel den mest erfarne på markedet og manden har jo vundet en VM titel + mange andre titler..

[Rettet af: Jonas - 05/10/10 - 11:06]

Koch
832 indlæg.
d. 05. oktober 2010

Hvad med Pellegrini? Han gjorde det jo fremragende for Real Madrid, selvom han blev fyret.

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 05. oktober 2010

Jeg stemmer også på Leonardo..

Det jeg aller mest kan lide ved ham, er hans offensive tilgang :).. jeg vil elske og se Roma spille noget ordenligt offensivt fodbold igen (som for et par år tilbage)..

Ellers også Ja tak! til en Pellegrini.. vi skal i hvert fald ikke have Lippi.. det bliver bare noget defensivt fodbold, og indkøb af juve spillere :S

Kezic
148 indlæg.
d. 05. oktober 2010

totti skal bænkes indtil han forstår, at han også skal kæmpe for sin plads ligesom alle andre, desuden kan han næsten ikke løbe længere, så han skal bruges som udskifter.. vi skal stille op 4-3-3:
(så helst man købt en ny venstreback)>Casseti-burdisso-juan-Riise
De Rossi-Pizzaro-Perrota
Menez-Borrielo-Vucinic
et hold med masser af fart og agressivitet, og samtidig denfensivt ansvarligt.

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 05. oktober 2010

Totti skal ikke bænkes!! om vi så ikke vinder en skid og ender nummer 15 er jeg ligeglad!! :D

Spillere som Totti, De Rossi og Mexes gør at jeg virkelig elsker Roma.. og hvis de ikke får lov til og spille, så er Roma et ligeså normalt hold som alle andre klubber - og det håber jeg ikke sker!

PS: Totti løb f.eks. mere end Borriello i sidste kamp (Mod Napoli).. som de f.eks. skriver inde på goal.com "He was the last to give up for the Giallorossi"..

[Rettet af: TottiThebest - 06/10/10 - 00:02]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Synes helt det kommer an på hvilke hold Roma spiller imod. Mener nu heller ikke at Totti skal ha' en hel kamp mod topholdende, det holder han simpelt hen ikke til længere. Totti er en meget stor mand for mig og vil altid være stor fan af ham! Elsker hans spil & magi, plus han har så meget udstråling og kæmper hårdt for klubben!

Med det sagt, så hvis Roma f.eks. skal spille mod Real Madrid, så skal Totti måske maks ha' en halvleg til en time. Men mod klubber som f.eks. Napoli, Chievo, Palermo osv. osv. der synes jeg det er fint hvis Totti får en hel kamp, manden laver altså nogle helt exceptionelle ting engang imellem, og han må efterhånden ha' en del assists på sin kappe, uden at begynde at snakke om mål. ;)

Kelevra
1091 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Og hvem husker ikke Totti's hattrick på 28 min, efter skade + Ranieri havde kaldt ham en sten? :D

DanielLicht
86 indlæg.
d. 06. oktober 2010

Prøv at hør boys... der er sku mange gange han har spillet så dårligt og hver gang han fik bolden så smed han den væk, især med hans hæl og tå moves...! Så er jeg sku ligeglad hvem det er... Så skal man bare ikke spille!!!! Jeg elsker den mand lige så meget som jer og syntes at han er fantastisk! Men at sige at han skal spille lige meget hvad, er sku lidt tamt:(

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca