Login
Glemt password Opret bruger

Inter - Atalanta

Kategori: Kampe

TottiErMejo
1136 indlæg.
d. 24/04/10 13:15

som det ser ud nu, sparer inter meget af deres forsvar. de tænker måske allerede på returopgøret mod barcelona og de er måske trætte. atalanta er desperate efter point, de er i god form. og er et af de hold der kæmper for nedrykning der spiller best for tiden. en sejr til atalanta er urealistisk, men man kan håbe på en uafgjort.

chrfog
331 indlæg.
d. 24. april 2010

jeg håber ikke for deres fans, at de kæmper for nedrykning. :D

at håbe på en atalanta sejr kræver nok meget optimisme. uafgjort kunne måske lade sig gøre, men jeg tror så, at det er fordi at de lukker inter af.
det ville være rart med nogle flere point ned til inter, men jeg tror de hænger fast i os, så vi skal selv afgøre det, hvilket også ligger en del pres på spillerne. især i denne weekends kamp, som jeg ser som den sværeste

Andreas
787 indlæg.
d. 24. april 2010

Korrekt - man skal være jubeloptimist for at tro på at Atalanta kan vinde over Inter. på den anden side på må man sige at det meste flasker sig for Roma for tiden.
Tænk på Inter's kamp mod Barca. Jeg kunne næste ikke have drømt om et bedre udfald af den kamp.
1) Inter vinder, og satser nu alt på CL
2) Inter-spillerne så meget trætte ud efter kampen
3) Selvom man ikke skal være skadesfro og det var synd for Maicon at han blev "skadet", er det nok noget der kan komme Roma til fordel...

Kom så Nerazzurri !

AndersRoma
831 indlæg.
d. 24. april 2010

Undskyld, men hvorfor fanden skriver du "Kom så Nerazzurri!" ? Selv tror jeg slet ikke på Atalanta og vi skal være mere end heldige hvis at de har nogen som helst lille chance for at vinde point mod Inter. Tror det er op til os selv og tror dog også at vi slår Sampdoria.

geggeri
649 indlæg.
d. 24. april 2010

Jeg ser det ikke som umuligt at Atalanta kan drille Inter. Deres første opgør i denne sæson endte 1-1, dog er Atalanta et dårligt udehold.

Men som jeg ser det, så skal vi selv afgøre det, og så må vi se om Inter stadig er 1 point efter når sæsonen er slut.

Andreas
787 indlæg.
d. 24. april 2010

@ AndersRoma

Det var tænkt som en lille vits :) ...begge hold bliver jo kaldt Nerazzurri (Sort-blå)

Men det er selvfølgelig rettet mod holdet fra Bergamo..hvis nogen skulle være i tvivl

AndersRoma
831 indlæg.
d. 24. april 2010

Det er rigtigt, havde jeg glemt. Mener også Pisa bliver kaldt Nerazzurri, faktisk. Nå, men nu skal kampen til at begynde - Kom så Nerazzurri ! ;-)

AndersRoma
831 indlæg.
d. 24. april 2010

GRAZIE GRAZIE GRAZIE!

Koch
832 indlæg.
d. 24. april 2010

YES MAND! :D

Santon
296 indlæg.
d. 24. april 2010

haha !

Santon
296 indlæg.
d. 24. april 2010

Så er der smidt 100kr på en atalanta sejr! xD

tommaso
210 indlæg.
d. 24. april 2010

yes 0-1 atalanta 5 min 2 Thumbs up

AndersRoma
831 indlæg.
d. 24. april 2010

orh ...fuck Milito

AndersRoma
831 indlæg.
d. 24. april 2010

det kunne man vel regne ud... Men fuck det, vi slår Sampdoria

Santon
296 indlæg.
d. 24. april 2010

Lort..
Ja vi nupper bare Sampdoria. No Problem.

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca