Login
Glemt password Opret bruger

Pub & Sport: Lazio - Roma$

Kategori: Kampe


AndersRoma
998 indlæg.
d. 13/04/10 23:32

For at få så mange som muligt med opretter jeg allerede en tråd. På søndag skal vi spille derby mod Lazio i et af måske de vigtigste derbyer nogensinde. Roma er nummer 1 i serie A og vil virkelig gøre ALT for at vinde, samtidig vil Lazio nok gøre alt for at det ikke er Roma, som står med pokalen når sæsonen er slut. Derfor synes jeg at så mange som muligt skal tage ind på danmarks "roma" bar og se et festfyrværkeri af en kamp. Som forhåbentlig går til vores favør...

Lidt info - Kampen er blevet flyttet og spilles derfor allerede klokken 6 søndag eftermiddag. Pub & Sport lægger på Vester Voldgade 7-9, meget tæt på vesterport station. Tror selv at jeg vil komme omkring en halv time før kampstart. Lad os se en masse glade mennesker samt en masse Roma trøjer.

FORZA LUPI

[Rettet af: ANdersroma - 13/04/10 - 23:33]


Jonas
4091 indlæg.
d. 14. april 2010

Dejlig video theoffside har fundet frem - Derby minder :D

http://roma.theoffside.com/team-news/votd-the-trumpets-wail.html

DelVecchio, Batistuta, Totti, 5-1, Montella og Mancinis hælscoring :D



Nickell
23 indlæg.
d. 15. april 2010

Fuck, hvor kunne jeg godt finde på det... Melder lige tilbage... :)

PS. Hvilken trøje ville i tage på? Jeg har kun hjemmebanetrøjen i en kopi, og udebane og tredje-trøjen som originaler... :S Det kunne være fedt, hvis vi alle mødte ens... :D

[Rettet af: Nickell - 15/04/10 - 21:58]


Liam Gallagher
808 indlæg.
d. 15. april 2010

Jeg kommer! Giver en omgang hvis vi vinder:-)


Nickell
23 indlæg.
d. 18. april 2010

Nej, jeg er måske nødt til at blive hjemme og lave opgave... håber at kunne nå det, men hvis ikke, så må i nyde kampen uden mig... damn! :(


AndersRoma
998 indlæg.
d. 18. april 2010

Lidt tyndt med så mange bruger og så lidt som er friske på så stort et derby... :-)


Jonas
4091 indlæg.
d. 18. april 2010

Ville utrolig gerne, men må indrømme at den lange tur til KBH, ikke bliver i aften..

Den gamle har inviteret på kamp, med italienske pizza&apos;er, så den må sku gå :D og så må den første halvetime blive set på computeren! Forza Roma <3


CHP
46 indlæg.
d. 18. april 2010

Jeg hopper også i trøjen og kommer på pub&sport.



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma