Kategori: Kampe
Årets hidtil vigtigste kamp starter kl 18.00 på Stadio Olimpico. Her tager Giallorossi imod Inter, i en kamp mellem nr. 1 og 2. En sejr til Roma vil være af afgørende betydning, da hullet til Inter derefter kun vil være på et enkelt point.
Lad os krydse fingre for at drengene vil fighte sig til sejr og triumfere på det totalt udsolgte Olimpico!
Kampen vises på:
Canal 9
Bet365
optakt
God kamp til alle!!
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:45]
ROMAAAAAA FORZA ROMA!!!! Vi napper det Scudetto!!!!!!!!!!!
GRAZIE ROMA!!! HVILKEN FANTASTISK KAMP OG HVILKEN FANTASTISK FOELSE I KROPPEN. Vildt hvordan han stadig kan doemme serieA, det er mig stadig en gaade? Kiggede lige paa Inter forum - Er jeg den eneste eller doemte han KUN til Inters fordel og overhovedet ikke doemte noget vores vej?
Fuck det, nyder livet her i Rom!!! og KAEFT HVOR ER HER SINDSYGT OG DEN VILDESTE STEMNING PAA STADION OG DEN VILDESTE STEMNING I BYEN
[Rettet af: andersroma - 27/03/10 - 23:03]
Chivu burde henrettes ved daggry!
Fantastisk kamp. Den bedste jeg har set i årevis - seriøst! Alt er åbent nu!!
FORZA ROMA!!!
Jeg studsede lige over den her kommentar inde på inters danske forum, og selvfølgelig kan personen ikke stave og formulere sig ordenligt:
"Jamen af og se enten milan eller roma tag den vil være en skandale begge hold er kedelig og ik fortjent jo. Og særligt ik roma de spiller så SYGT kedeligt jo det er vildt..
Men ja sådan er fodbold, men hvis vi forsætter sådan her med spillet også retter op på de feil så vinder vi også, roma har bari ude næste gang"
Synes det er sjovt at han siger, at det er OS som spiller sygt kedeligt..
Generelt er de sku nogle dårlige tabere derinde. Men det er sku meget sjovt at læse :D
Hahaha se lige hvad ham "interfan" skriver.
http://www.inter.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=3046&postdays=0&postorder=asc&start=60
Han er 100% sikker på vi får ét point mod Bari.
Han har tilsyneladende glemt hvor mange karantæner de har mod Bologna ^^
Sikke et fjols.. Men hva fanden, han er sikkert bare et barn, han staver i hvert fald som om han ikke er startet i skole endnu ;)
Kan kun grine af de kommentar på inter.dk - at sige at Roma spiller kedeligt, er da det dummeste jeg endnu har hørt! i forhold til Inter, er vi jo Barcelona! Inter er så kedelige, de spiller kun på fysiske og endnu engang viste de igår, hvor svinsk et hold det er! At de fik 7 gule kort igår, siger vist alt! og de burde mindst have en spiller smidt ud!
Synes bestemt ikke dommeren var med os igår! Inter fik et mål, hvor der burde være fløjtet offside tidligere! Og synes altså det ligner et straffe til Brighi.. Men lige meget - vi vandt og nu nupper vi sku Scudettoen! :D Jeg tror på det!
Dimmi cos'è che ci fa sentire amici
anche se non ci conosciamo.
Dimmi cos'è che ci fa sentire uniti
anche se siamo lontani.
Dimmi cos'è, cos'è
che batte forte, forte, forte in fondo al cuore,
che ci toglie il respiro e ci parla d'amore.
Grazie Roma,
che ci fai piangere e abbracciarci ancora.
Grazie Roma, grazie Roma,
che ci fai vivere e sentire ancora una persona nuova.
Dimmi cos'è quella stella grande grande in fondo al cielo
che brilla dentro di te
e grida forte forte in alto al cuore,
Grazie Roma,
Grazie Roma,
grazie Roma, che ci fai vivere e sentire ancora una persona nuova.
Dimmi chi è chi è che mi fa sentì importante
anche se non conto niente,
che mi fa re quando sento le campane
la domenica mattina.
Dimmi chi è chi è
che mi fa campà sta vita così piena di problemi
e mi dà coraggio se tu non mi vuoi bene.
Grazie Roma,
Grazie Roma,
grazie Roma, che ci fai vivere e sentire ancora una persona nuova..
Chivu burde have haft rødt kort, da han tramper bevist på Luca Toni´s ben sikker dog et svin.....
men sejren var vigtigt håber bare ikke det var på hans dårlig muskel så han er ude igen.....
haha er han sprogspasser ham fra inter.dk ? han er jo retarderet! kan ikke stoppe med at grine... Roma og milan spiller kedeligt! haha og det skulle komme fra en interfan!!
HHAHAHA de der kommentarer på Inter.dk :P "omg, dommeren var jo tydeligvis imod os iaften" hahahaha xD helt sikkert...
den største joke af dem alle.. en inter fan der siger at dommeren er imod dem hahaha!!!!!
sådan drenge Milan smider 2 point mod Lazio.....lige i det her tilfælde er det ok med mig lazio får point
det bliver bedre og bedre inde på inter.dk prøv at høre:
Hold nu op også vær ærlig..
Har du set roma i år?? De trækker sig tilbage og spiller som det gode gamle italien.. Også satser på kontra.
Og så du kampen igår roma inter?? De ville jo intet de havde vel 2 chancer i kampen og scorer 2 mål og deres første var et kæmpe drop, de ville jo INTET. Men det virke og sådan er det jo..
Roma spillet flot fodbold under spelitti (eller hvordan han nu staves) der spillet det KANON fedt fodbold og underholdene, men nu det er jo så røve sygt at se på jo..
haha vil rigtig gerne møde den bums, å jeg kan grine ham i hovedt
Så.. Kanon fodbold er at ryge i UEFA cup? :P og hans mor er røv syg at se på.
Sneijder har åbenbart også ondt i røven over de tabte, og giver dommeren skylden! - fjols..
Speaking to Sport 1, Sneijder said: “There was a penalty on me in the first half, but we'll still win the Scudetto.
“I believe that the referee put us at a disadvantage, but we must accept it. They have told me that our goal was offside, but before that there were other episodes.
“For example, Toni stands two metres tall, but he is always on the ground. The refereeing was not in our favour,” he concluded.
Sikke dog noget lort at lukke ud og der var bestemt ikke straffe på ham!
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1