Kategori: Kampe
Allerede på onsdag er der kamp igen, hvor vi møder Bologna ude. Efter weekendens pointtab til begge Milano-klubber er vi pludselig med i mesterskabskampen igen, og med udsigten til at møde Inter på lørdag, er en sejr simpelthen et krav.
Kampen vises onsdag aften på Canal +. Jeg selv tager på Pub og Sport i København og ser den!
Kampen kan ses på:
Canal+ Sport 1
Bet365
Optakt
God kamp
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:45]
det ser fandme godt ud nu :D
sådan roma
yes vidste parma kunne gøre det onde ved milan....haha pirlo væk nu taber de til napoli også.....
ej hvor skal jeg være stiv hvis Roma vinder over Inter i weekenden
2. pladsen er vores... både Milan og Roma har 59 point, Roma har scoret seks mål mere end Milan, mens Milan har lukket 6 mål mindre i kassen. Men pga. de scorede mål, så rykker vi en plads op!
SPØRGSMÅL: skal Milan og Inter møde hinanden mere i denne sæson?
Totti Er Gud: Kun hvis de vinder? Hvis Roma taber, så skal jeg fandme have en gravøl... Men det gør det jo ikke! :D
[Rettet af: Nickell - 24/03/10 - 22:45]
Og både Sampdoria og Palermo endte med at smide point :D
Sampdoria tabte 2-1 til Bari efter at have været foran og vi kan takke Simon Kjær for at Palermo må nøjes med 2-2, da han laver straffe og bliver smidt ud! og Milan tabte :D dejlig aften!
Nu napper vi Inter på lørdag!
RomaValde er det et gæt det med der er udsolgt!!! Har bestilt billetter over nettet og de er ikke kommet frem endnu og hvis de ikke er der imorgen må jeg tage til Roma fredag morgen uden billetter, og gå efter at kunne købe dernede... Så håber det er noget du bare skriver, kan heller ikke finde nogen steder hvor det står.
Ja har hørt at stadion skulle være fyldt
Så må du have pungen frem Anders! Du kan 100% finde billetter ude foran stadion, men da de skal købes sorte skal du nok slippe en del. 200 euro for en billet skal du nok indstille dig på at skulle af med. Mindst! Du kan dog selvfølgelig godt være heldig og møde nogen der sælger billigere.
Kommentatoren på Bet365 sagde at der var udsolgt...
nu skal vi bare nakke de små bøsser fra milano!.... daje Roma... unica capitale!!!!
Nickell@
du er forkert på den.. milan sidder på 2. pladsen da det er indbyrdes opgør der tælles først. her slår milan os.
Ekstremt vigtigt!
Lad os krydse alt hvad der krydses kan
på at vi slår Inter!
Vi skal have det mesterskab i år---
Inde på lega-calcio er vi faktisk nummer 2? Skal det betyde at indbyrdes reglen er stoppet iår :-)
Tja.. på bold.dk ligger vi nummer 3.
http://www.bold.dk/statistik/tabel.php?liga=7
Det er selvfølgelig ikke særlig vigtigt om vi ligger nummer 2 eller 3, sålænge vi har samme antal point som Milan. Der dog noget rart over at se Roma på andenpladsen og ifølge http://en.wikipedia.org/wiki/2009–10_Serie_A tæller point først (surprise!), derefter målscorer (surprise igen!) og så er det mål scorede...hvor vi fører stort :)
my bad. det må da være ændret her for nyligt så?
Calciomercato estivo 2026
78
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1