Kategori: Kampe
Roma tager i morgen kl. 15 ude imod Livorno, som ligger til nedrykning og ikke har fået point i 4 kampe, og med Inter nederlag fredag aften, kan Roma igen spille sig helt med i kampen om titlen.
Kampen vises på:
Bet365
Optakt
Forza Roma
God kamp
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:46]
Altså vi må jo erkende at vi ikke kan drømme om Scudettoen - når vi ikke kan udnytte at Inter tabe, ved at slog Livorno! Det er bare ikke godt nok.. Det eneste trøst er vel at Juve smider en 3-0 føring!
[Rettet af: jonas - 14/03/10 - 17:00]
Det handler bare om den 3 plads nu... Nedtur!
dårligt dårligt dårligt! det var det! nu skal vi bare sørge for at holde fast i tredjepladsen og det bliver svært hvis vi bliver ved med at lukke så mange mål ind!
det er grundend til at ROma har være nr 2 10gange... og at vi aldrig vinder scudetto....
Tænk at gamle fede Lucarelli, kan få lov at lave 3 mål, jeg fatter det simpelthen ikke er rasende og selvom han 2. mål lugtede af offside..
Og så skal pizarro lige brænde, det er kraftedeme ikke til at holde ud!!!!!!!!!!!!!!!!
FlOT ROMA! TIL GRIIIIIN!
Vi har verdens dårligeste forsvar til offsidefælder!!
Og synes fandme Pizarro brænder ok tit straffe, iforhold til hvor sjællent han tager!
Det meget flot at man har chancen for at kæmpe om mesterskabet, og man smider den væk mod et BUND hold som lorte liverno.. Det viser, at Roma ikke er gode nok til at vinde pokaler, sleeet ikke!
er det mig eller vinder vi ikke mere ?... det er 5 kampe eller såddan noget vi ikke vinder....
noget i den stil. skidt.
fatter kraft deme heller ikke hvorfor pizarro tager straffespark :S .. lorte resultat. den burde sgu være hjemme..
hvis i finder highlights må i gerne sætte den her ind tak :)
Forstår godt hvorfor det er Pizarro der skal ta' staffesparket.. Men forstår ikke han vælger en triller over plænen i stedet for et højt placeret skud nu når han er så bold dygtig?
Forsvaret fejler i mit hovede kun et sted, og det er helt sikkert Motta. Gang på gang fatter han ikke at holdet er igang med en offside trap og bliver fanget langt bag resten af forsvaret. Det er ikke engang sådan hvor man kan sige "Arh heldigt at Motta lige var den cm for langt bagude." Nej nej, han er 2-3 meter væk.
Fatter heller ikke at den gamle lorte hest kan lave hattrick for Livorno. Hvad fanden sker der..
Synes nu heller ikke Sergio spillede sit bedste. Men for mig ligger fejlene ved Motta og Pizarro. Og MEST Motta. Synes ellers han er en god spiller, men blev faktisk glad når Cassetti kom ind? Pizarro burde ha' scoret men sådan kan alle lave en fejl nu og da.
Frygtede det her før kampen, og nu har jeg fået bevis på at Roma ikke engang kan slå hold under nedrykningsstregen, overbevisende. Ville være lækkert hvis Roma vandt noget, men sådan som de spiller for tiden så synes jeg heller ikke de fortjener at vinde noget. Hårdt sagt men det er seriøst min mening. Der skal arbejdes hårdt og hold som Livorno skal bare ha' klaps hver gang. Men det sker bare ikke.. Ellers en flot streak Roma var på vej ud i, men tror ikke der går lang tid endnu før vi ser nederlag igen.
Hvis de altså ikke vender situationen og tager sig sammen.
jeg kan godt følge dig og du har ret i at motta smider denne sejr...havde de ikke fået de 2 mål, havde alt været godt med en 3-1 sejr måske mere da de måske var faldt sammen, som nogen gange sker for et bund hold...
vinder vi nu de næst 2 kampe og milan smider point i aften kan vi sagtens nå det.....med Vucinic og totti tilbage
kom nu roma drenge tro på det, op med hovedet vi har ikke tabt i 18 serie A kampe i træk
Så ligner det Milan spiller uafgjort. Hold kæft hvor er det dumt Roma!!!
pis så fik milan en 1-0 sejr i overtiden.....
Fu*k Milan! hader dem!
Self skal Chievo få et mål dømt offside (til 0-1) - hvor der SLET ikke er offside!
Calciomercato estivo 2026
74
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1