CAT-INT
KoldingFC
d. 12/03/10 23:06
d. 12/03/10 23:06
Haha.. Jeg kiggede også lige en ekstra gang på livescore. Fantastisk Catania! :-) Så skal vi bare selv gøre arbejdet færdigt.
Don-Emilio
d. 12/03/10 23:26
d. 12/03/10 23:26
Yeah! Havde 600 bops på under 2.5 mål i kampen, så først blev jeg lidt træt af det, men så gik det lige op for mig hvad det egentlig betød og så var jeg sgu superglad igen :D:D.
Vi SKAL vinde over Livorno og så er der altså kun 4 point op.. Ærgerligt Milan ikke gik videre i CL, det ville kun have været en fordel i vores mesterskabskamp..
Milan tager hjemme imod Chievo.. Chievo har ikke lukket mange mål ind på det sidste, og vi kan håbe på at Milan er så trætte at Chievo kan hente en uafgjort så Milan osse taber point! Så bliver det en fantastisk weekend, hvis osse Toni scorer mod Livorno.!
Vi SKAL vinde over Livorno og så er der altså kun 4 point op.. Ærgerligt Milan ikke gik videre i CL, det ville kun have været en fordel i vores mesterskabskamp..
Milan tager hjemme imod Chievo.. Chievo har ikke lukket mange mål ind på det sidste, og vi kan håbe på at Milan er så trætte at Chievo kan hente en uafgjort så Milan osse taber point! Så bliver det en fantastisk weekend, hvis osse Toni scorer mod Livorno.!
Asromadk
d. 13/03/10 10:58
d. 13/03/10 10:58
haha den var sku ik sjov.. du sku hellere ha spillet catania med TO. haha ;) den havde ihvertfald givet godt tror jeg ..
ja det er skide godt. og det ligemegt meget milan.. de må gerne vinde os .. bar roma vinder... milan ska nok snuble til sidst.. og så er det bare om roma er stabil og om inter smider flere point..
ja det er skide godt. og det ligemegt meget milan.. de må gerne vinde os .. bar roma vinder... milan ska nok snuble til sidst.. og så er det bare om roma er stabil og om inter smider flere point..
Totti Er Gud
d. 13/03/10 11:46
d. 13/03/10 11:46
ja Catania vandt fuldt fortjent denne kamp, de fightede godt samt mange chancer.....
tak Catania.
og nu skal vi vinde ellers kan det jo være lige meget da milan kan stikke af også....
tak Catania.
og nu skal vi vinde ellers kan det jo være lige meget da milan kan stikke af også....
Asromadk
d. 15/03/10 17:11
d. 15/03/10 17:11
10 kampe tilbage. Jeg kan ikke tro at vi er istand til at hente 7 point på inter og 6 point på milan. Det er roma ikke i stand til for så skulle der været hevet sejr hjem igår mod livorno. Så havde der for alvor været pres på Milano holdene. Men nu står den sku imellem dem og tror godt Milan ku tage den. for tror inter snubler til sidst - og det er FANME ærgeligt roma har smidt så mange dumme point væk så vi ikke er der til at slå til. Havde fanme håbet på det. Men alle de her uafgjorte kampe mod de "dårlige" hold er bare ikke godt nok.
Liam Gallagher
d. 15/03/10 18:29
d. 15/03/10 18:29
Nu er du også forkert på den. Der er 6 point op til Inter og 5 point op til Milan!
Men nej, jeg tror heller ikke på det mere. Vi har haft alle chancer, men med tre uafgjorte i træk, så vinder man bare ikke!
Men nej, jeg tror heller ikke på det mere. Vi har haft alle chancer, men med tre uafgjorte i træk, så vinder man bare ikke!
Jonas
d. 15/03/10 20:16
d. 15/03/10 20:16
Må indrømme jeg hellere ser at Milan løber med titlen end Inter! er så træt af Inter og at de nu har Mourinho som træner gør det ikke bedre!
Men så er det virkelig skidt af Roma - med så mange dumme pointtab så bliver man bare ikke mestre og det må vi sande.. Selvfølgelig får vi chancen hjemme mod Inter og det ville være dejlig hvis den kamp ku vindes - men vi ska jo møde flere hold og vi smider nok nogle flere dumme point :( desværre..
Men så er det virkelig skidt af Roma - med så mange dumme pointtab så bliver man bare ikke mestre og det må vi sande.. Selvfølgelig får vi chancen hjemme mod Inter og det ville være dejlig hvis den kamp ku vindes - men vi ska jo møde flere hold og vi smider nok nogle flere dumme point :( desværre..
Asromadk
d. 15/03/10 20:59
d. 15/03/10 20:59
vi skulle jo gerne FORAN dem. jeg orker ik at tabe scudettoen på målscore IGEN ..
Asromadk
d. 15/03/10 21:00
d. 15/03/10 21:00
ja det ku være rart at vælte Inter af pinden snart.
KoldingFC
d. 15/03/10 23:19
d. 15/03/10 23:19
Så fik AA endelig scoret :D og lagede op til et flot mål. MOM
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5063889/
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/5063889/
Asromadk
d. 16/03/10 09:19
d. 16/03/10 09:19
haha det måtte han godt ha ladet være med .. manglede kun liverpool til at vinde 0-2 X.. så der var lige en enkelt kasse for meget.. satans alberto. men nyder heller ikke særligt at se det.. håber sku ik han slår igennem ..
d. 12/03/10 22:41