Kategori: Kampe
Så er det lørdag aften at kampen om 2. pladsen pt. spilles. Milan gæster Olimpico, som efter rygterne skulle være helt fyldt op!
Lads os hellere få en snak om kampen igang!
Forventede formationer (Ifølge goal)
ROMA (4-2-3-1): Julio Sergio; Motta, Mexes, Juan, Riise; Brighi, De Rossi; Taddei, Perrotta, Vucinic; Toni.
MILAN (4-3-3): Abbiati; Bonera, Nesta, Thiago Silva, Jankulovski; Flamini, Pirlo, Ambrosini; Mancini, Borriello, Ronaldinho.
Det ser rigtig godt ud hvis Toni kunne blive klar, Pizarro melder sig selv klar, men tror personligt ikke selv at han starter inde.
Men vi er i Italien, alt kan ske op til kamp start!
Milan er uden Pato hvilket er meget positivt set fra vores side! Pato er suveræn for tiden, og plejer også at volde Romas forsvar store problemer.
Jeg tror på en tæt kamp, hvor vi vinder!
2-1
Vucinic
Ronaldinho
Riise vel? ;-)
Kampen vises på:
Canal+ Sport 1
Bet365
Optakt
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:46]
jamen jeg har nogle links, men de hopper hele tiden fra :(
lav en link tråd, og skriv om links der, brug den her til kampen.
canal sport, bet365, myP2P.eu, atdhe.net der er mange..
se den nu på bet365! Hvis i ikke har 30kr til at købe den over canalplus!
bappen virker meget tændt og klar !
Vi spiller ikke specielt godt.. Det kan da kun blive bedre!
Røvsyg kamp!
det var close Riise..
Kan vi vel ikke rigtigt bruge til noget... Men fin kamp og begge hold gør det godt :-)
øv øv ØV.. kampen bar tydeligt præg af to hold der bare ikke turde tabe.. zzzzZZZ
nok ikke lige den kamp der går over i historien - men positivt at vi får 1pts og holder nullet igen..
Men det kan kun blive bedre.. Nu ligger bolden til Inter - vi må bare håbe at de snubler..
Dog snubler de nok ikke over Genoa.. Men vi må bare holde os tæt op af dem til den 28/3.. Der tager vi imod Inter hjemme på Stadio Olympico..
Milan har Stadig Parma, Napoli og Lazio i de kommende kampe, hvor jeg tror der kan opstå problemer hos Milan.. Men lad os se.. En 0-0'er er fin.
Vi ender nr. 2 iår sikkert.. Men det var mesterskabet der røg i den her kamp tror jeg, medmindre Inter virkelig kommer ind i en krise..
Milan kommer til og tabe et par kampe i hvert fald (prøv kig deres kampprogram).. Derfor vil det være VIRKELIG DÅRLIGT, hvis vi ikke bliver nr. 2 i år :)
Er ikke helt enig med dig #TottiTheBest :
Mener ikke det er skidt hvis vi ender på en 3. Taget i betragtning af sidste sæson, og vores sæson start i år, vil jeg mene at en sikker cl plads er super dejligt !
Men coppa italia ser jeg meget gerne vi snupper!
Vigigt at inter laver 1-1 !!!
ja Tak Genoa!!!!
inter 0-0.
dejligt at se Stefano Guberti score for sampdoria selvom det vil have været bedre han gjorde det for roma....men han skal bare have noget spilletid...et vildt nok mål af ham lækkert sparket ind
[Rettet af: totti er gud - 08/03/10 - 17:30]
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123