Kategori: Kampe
Ja vi kan ligeså godt glemme gårsdagens kamp og læge Europa League eventyret bag os.
På søndag klokken 15 gælder det så Derby del Sole. Napoli-Roma!
Det er Solens Derby og en af vores rivaler. Udover det er kampen også bare meget vigtig med at vi skal vise at kampene imod PAO ikke har påvirket os i Serie A.
Det vigtigste af alt er bare at vi får 3 point så vi stadigvæk kan være med i mesterskabs kampen mod Inter og Milan.
Optakten
KOM SÅ ROMA!
FORZA ROMA!
FORZA GIALLOROSSI!
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:46]
En anden ting.. vil gerne lige vide hvornår der var et straffe til Napoli, som ikke blev dømt? der må virkelig havde været noget jeg har overset.. Og det er jeg ret sikker på der ikke er, da jeg sad og så hele kampen på tv..
Jeg synes virkelig snart det er ved at tage overhånd, og det er mangel på respekt overfor en skaber af denne super side. Så stop dog med at angrib hinanden, det er sku da så irriterende at læse. Så please stop, og skriv om relevante emner her på siden!
[Rettet af: Julii Caesares - 01/03/10 - 08:59]
Noget andet og interessant er at Pato med stor sikkerhed er ude imod Roma næste weekend. Det vil virkelig hjælpe os, han plejer at score mindst en kasse når vi møder dem så det må siges at være positivt set med roma brillerne selvfølgelig :-)
Er jeg den eneste over 20 år her?
Kom nu videre :-)
præcis :-)
Nu må der tages en ordentlig tone i brug! Jeg gider ikke skulle læse diskussioner hvor brugere angriber hinanden. Det er skidt for siden og det lokker ikke ligefrem folk til, tværtimod.
Saglig diskussion er helt i orden, men hold det nu på et pænt niveau. Der er ingen grund til at lade et par dårlige resultater gå udover andre pga. frustration. Senest i Pana tråden måtte der trædes ind, så hold nu niveauet fremover. Ingen grund til at nævne navne i denne omgang; det har i forhåbentlig selv styr på. Jeg har fjernet og rettet de værste indlæg.
Lad os nu i stedet støtte op om det vi er her for.
[Rettet af: Julii Caesares - 01/03/10 - 09:00]
Har netop lagt en video op med højdepukter fra kampen, så kan i selv bedømme om der vra straffe til Napoli jeg synes den var tynd.. Situation hvos Juan måske laver straffe er også med..
* Vil lige sige at jeg faktisk er blevet 20 den 10. februar :D haha
Ja jeg er heller ikke tilhænger af en negativ tone overfor hinanden, men må hentyde til samtalen herinde, og det var ikke mig der begyndte med at rette direkte henvendelse til en anden bruger som alternativ til at diskutere holdet (som jeg så har fundet ud af IKKE må være i negative baner når det omhandler De Rossi - haha)
Mener at de to straffe 1)Juans tackling og 2)Mexes hånd på bold "følger" hinanden ad. Man skal dømme begge eller undlade. Så vi er ikke uheldige der.
Jeg synes godt nok ikke at nogen af dem er straffe.. men men lad os glemme kampen, istedet for at blive ved med og diskutere om det..
Er helt enig i, at nogle af os (incl. mig selv), bliver alt for hidsige, efter kampene, men det tænker man nok ikke lige på, lige efter kampen hvor frustrationerne virkelig kommer ud :)... Men sorry herfra :D!
men jeg holder altså stadig fast i at, inter og milan ikke er "rene" med alle de dommer kendelser der går deres vej..
En anden ting jeg gerne lige vil tilføje er, at efter jeg har set på tabellen og resterende kampe.. så har vi da en god chance for at skabe noget stort, så længe vi vinder over milan på lørdag.. hvilket jeg også regner stærk med vi gør :)!
Nej i mine øjne er det ikke noget ved nogle af dem.
Men begge situationer kan jeg sagtens forstå kan blive dømt. Dommeren skal reagerer meget hurtigt og synes sagtens de kan forsvares.
MEN - mener bare at man som dommer må lægge en lige linje. Det gik dommeren slet ikke lagt. Men det var ikke dommeres skyld, det stod napoli fortjent for, i romas mentale fravær.
ja sorry for mine indlæg. er bare en der lider meget under Romas resultater, og så er jeg træt af at høre om store barcelona hele tiden.
men det er ikk personligt mod nogen. jeg bliver bare sådan efter en Roma kamp hvis den går dårligt hehe :D
Det samme her :D
haha hvem er ikk træt af det hold . men i modsætning til andre ser jeg ik messi som den vigtige .. det er xavi .. og jeg mener de rossi sagtens kan være på det niveau. vil påstå at hvis han udvikler den ene ting som jeg nævnte - han skal træffe de rigtige beslutninger noget oftere. HVIS han får det på plads så er han ustoppelig og skal nok blive kåret til verdens bedste på et tidspunkt.
Men jeg lider også når det ikke går godt for roma. Og især når De Rossi (min favorit) slet ikke forløser sig potentiale - og spiller middelmådig.
Calciomercato estivo 2026
85
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1