Kategori: Kampe
I aften tager Roma imod Panathinaikos i anden kamp i 1/16-delsfinalen i Europa League.
Roma skal hente et nederlag op 3-2 fra første kamp.
Optakt
Forza Roma
God Kamp
[Rettet af: geggeri - 13/02/2024 - 14:46]
men sergio er tilbage imod milan ik?
Betegnelsen "Chok" vil jeg også mene er den rigtige at bruge om min tilstand nu. Jeg har aldrig taget de to kampe her som "walk overs" (På ingen måde)
Koncentrations svigt gav panastinakos sejren i athen, samt 5 min hér i rom - det er simpelthen ikke godt nok. Jeg synes ærligt talt at de næsten ikke kan være det bekendt. Lagde i mærke til den store støtte ude på tribunerne?? Og hvor mange der vil hjælpe dem til sejren. Det er sku surt - og på baggrund af denne skuffelse så forventer jeg en oprejsning (HAHA!!...) og en sejr i weekenden - også endda også imod Milan, det er den eneste måde jeg kan se den her skuffelse blive skyllet væk på.
ROMA ROMA ROMA. CORE DE STA CITTA
UNICO GRANDE AMORE DE TANTE E TANTE
GENTE CHA FAI SOSPIRA.
FORZA ROMA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey ''zmartguy'' snak for det første pænt og jeg ved at Liam er enorm Roma-fan, jeg tror fx ikke at du har set en eneste kamp ? eller hvad og for det andet, så sker disse 5-6 scoringer i 10 uopmærksomme minutter ud af 180 minutter, så om det er Donis skyld eller hele holdet må Raineri sgu afgøre!
[Rettet af: stigtotti - 25/02/10 - 21:07]
Det er meget dumt at skabe intern splid, efter min mening. Vi er alle herinde for at støtte vores ROMA, så jeg synes bare vi skal gøre det sammen. Selvfølgelig kan vi diskutere udfaldene i kampe og andre områder der vedrører ASR, men at diskutere herinde hvordan man holder mest med holdet og hvordan man gør det bedst synes jeg er uacceptabelt.
Roma non si discute, si ama!
Enig - sproget skal altså ikke være så grimt !
Vi støtter alle roma, og det er tydeligt at vi alle er så fustreret ..
Vi må op på hesten igen - og det bliver i weekenden !
Forza Roma Alle Sammen !
Er også helt i chok :'(
ang. Doni, så mener jeg altså også han har meget af skylden.. Hvor mange bolde var indenfor målrammen idag? hvad jeg ved, ikke meget mere end 4 (incl straffe)?..
Men ja, jeg så fandme heller ikke det Fu**ing straffe der blev dømt..
FORZA ROMA!
Haha Theoffside nævner at Doni kun havde en redning i hele kampen:
http://roma.theoffside.com/team-news/panathinaikos-well-call-this-a-do-over.html
jeg forstår ingenting. så ikk kampen idag desværre. men er godt nok målløs. ved slet ik hva jeg ska mene om det. intet andet hold i verden.. om det så er i dks 2 division formår at være så udelige til tider.
hvordan man man være foran 1-0 når der er spillet 40 min og så være bagud 3-1 ved pausen.
meget sjovt da roma var ude efter cisse i sommers. utroligt utroligt
SLETTET
[Rettet af: geggeri - 26/02/10 - 00:14]
Og til alle jer andre. Nu skal jeg nok slappe af. Blev bare nødt til at svare ham tilbage.
Forza Giallorossi
Vi rejser os i Napoli!
Forstående ^^
@Liam og Zmartguy:
JEG BLIVER SINDSYG!!!!
Så hold dog en ordenlig tone overfor hinanden. Det er forståeligt at resultatet giver vredesudbrud, men hold det venligst på et nogenlunde niveau og lad da for gud skyld vær med at betvivle hinandens status som fans!
Og Zmartguy gider du ikke lige kigge dine indlæg igennem 1 gang før du poster dem. De er meget svære at læse og ikke nok med det, så er de ikke ligefrem saglige.
Tak og FUCK DEN KAMP!
EDIT: Har fjernet det værste fra tråden.
[Rettet af: geggeri - 26/02/10 - 00:15]
syntes vi spiller en god 2 halvleg med mange chancer men kun 1 mål...men håber virkeligt vi vinder over napoli for ellers kan det gå meget galt.. det er 2 vigtig kampe vi går ind til om vi stadig har mesterskabet at spille om... hvis nu vi vinder det og pokalen er denne kamp glemt.....
kom så Roma vind over napoli og milan og mesterskabet vil være meget tæt på
Utilgiveligt at vi lukker 3 mål ind på så kort tid.. Vores forsvar har ellers spillet så godt det sidste lange stykke tid. Mon ikke det har givet en del usikkerhed i forsvaret at de nu skulle spille sammen med Doni i stedet for Sergio..
Jeg er nu heller ikke overbevist om at vores trup er bred nok til at kunne kæmpe med i 3 turneringer her i foråret..
Der er ingen undskyldning her, Doni er ikke nogen undskyldning, det var simpelthen bare for ringe af hele holdet, så simpelt er det.
Calciomercato estivo 2026
79
0
Sæsonen 2024/25
118
0
Salg af tøj
4
0
Transfers 2025/26
123
1