Login
Glemt password Opret bruger

Juventus - Roma

Kategori: Kampe

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 22/01/10 18:27

Så skal vi til det. Lørdag aften skal der drikkes godt med fadøl og heppes på vores elskede Roma, når det kriseramte og sårede dyr fra Juventus skal ned med nakken! Den nuværende form in mente, gør at jeg vil udråbe os som svage favoritter, selvom det foregår i Torino.

Totti er efter en længere skadespause meldt klar og forventes at starte inde sammen med Toni og Vucinic i front. Dermed skal vi for første gang se Totti og Toni på banen sammen. Det har jeg personligt set meget frem til, og tror og håber på at T'N'T slår til mod Den Gamle Dame!".

Kom på Pub og Sport og giv den gas!!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 22. januar 2010

Goal.com tror på en Juventus 2-3 roma :)

mexes
1753 indlæg.
d. 22. januar 2010

Hvad jeg har hørt så er totti og mexes begge tilbage??
Men kunne nu forestille mig at mexes vil starte ude. Håber meget på at totti starter inde !

mit bud på en start 11'er:

Julio Sergio
Cassetti-Burdisso-Juan-Riise
De Rossi
Taddei-Pizarro-Vucinic
Toni-Totti

mexes
1753 indlæg.
d. 22. januar 2010

Men nu hvor jeg lige tænker bare en smule - så må jeg sige at jeg har glemt perrotta! Er næsten sikker på at han starter inde ! Så det bliver med en perrotta inde på den offensive midt, og så totti starter på bænken

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 23. januar 2010

Hvad mener du med det? Altså er Totti klar, så starter han selvfølgelig inde. Det kan Perrotta ikke lave om på. Men ja bliver spændende at se hvad Ranieri gør. Han kunne jo også bænke Vucinic eller Toni? Håber dog virkelig at han satser offensivt og lader Vucinic-Toni-Totti starte inde, hvis altså sidstnævnte er fit for fight!

sascha_c
110 indlæg.
d. 23. januar 2010

Ifølge La Gazzetta er den sandsynlige holdopstilling en 4-3-1-2.

Julio Sergio
Cassetti-Mexes-Juan-Riise
Taddei-Pizzaro-De Rossi
Perrotta
Totti-Toni

Se selv:

http://www.gazzetta.it/Calcio/prob_form/21_giornata.shtml

mexes
1753 indlæg.
d. 23. januar 2010

# Liam

Ja jeg fik blandet tingene godt sammen. Jeg mente at jeg ikke troede at totti vil starte inde. det er klart hvis han er klar så spiller han ,ingen tvil om det.

# Sascha_c :

Virker da meget mærkeligt at Vuci i så fald vi starte ude? Han spiller godt for tiden, og har ikke mindst et godt samarbjede for toni. Lavede blandt andet begge hans assist i sidste weekend??

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jeg forudser en sikker 3 - 1 sejr til os.

Riise (32min)
Toni (54min)
Del Piero (72min)
Vuci (83min)

og så ser jeg ellers fred til et, forhåbentligt, sprudlende Roma hold som tør presse Juve og udnytte deres usikkerhed. Hvis vi kan lægge et pres fra start og stresse deres forsvar, vil det påvirke deres spil resten af kampen og vi kan spille vores eget spil og styre kampen :)

FORZA ROMA FORZA

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Totti er klar, men nok ikke kamp-fit til at spille en hel kamp. Spørgsmålet er jo så om vi skal starte med Totti og ofre Perrotta som så skal skiftes ind senere i kampen. Eller om vi skal ofre Totti og lade Perrotta starte og skifte Totti ind. Perrotta har spillet forrygende på det sidste, løber virkelig meget og skaber dynamik som Totti ikke vil være i stand til. Men Totti er jo Totti :). Jeg kunne godt tænke mig at Totti startede inde, og Perrotta så kommer ind når der er spillet 60 minutter og vi fører 2-0. Perrotta har så dobbelt så meget energi som Juventus spillerne og de kan slet ikke følge med ham. Kampen ender så 5-0 :D.

Det er godt nok en svær situation. Holdet spiller virkelig godt over det hele og det vil man jo helst ikke ændre på. Men når Kongen vender tilbage kan man jo blive nødt til det :)

Alt i alt så tror jeg godt vi kan hive sejren hjem i aften. Ciro Ferrara ser lost ud med sit hold, og jeg tror ikke at Juventus vil være i stand til at stå i mod vores velspillende hold i aften. Det er et super tidspunkt vi skal møde Juve på!
0-2 sejr til os i aften!!

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Håber virkelig vi udnytter Juves dårlige stime og gir dem en lærestreg, ser også gerne en 3-1 sejr :D og mon ikke både Toni og Totti får scoret, glæder mig virkelig til at se dem sammen..

Håber vi holder fast i vores 4-2-3-1 opstilling, og Totti så glider ind som offensiv midt.. Perrotta kunne sagtens spille højre, men på grund af Taddei faktisk har gjort det godt de seneste par kampe tror jeg på;

Julio Sergio; Cassetti, Burdisso, Juan, Riise; Pizarro, De Rossi; Taddei, Totti, Vucinic; Toni..

Mexes er stadig ikke helt klar og derfor tror jeg Burdisso starter inde, mens jeg virkelig håber Vuci også starter efter hans gode præstation sidste weekend..

sascha_c
110 indlæg.
d. 23. januar 2010

til Mexes.

Jeg var rimelig ukritisk ift. gazzettas opstilling. Men de ved jo alt om, hvad der rører sig dernede. Og de har tit ret i deres gæt. Jeg tror at juve vil spille en fysisk kamp, og derfor er der måske ikke plads til en "luksus" spiller som Vucinic. Derfor den kompakte midtbane. Men lad os se.

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jeg vil mene vores stærkeste opstilling lige pt vil være:
J. Sergio
Motta - Mexes - Juan - Riise
Pizarro - De Rossi
Perrotta - Totti - Vucinic
Toni

Hvis Mexes spiller iaften, er jeg sikker på vi ikke lukker mål inde, selvom han ikke er på 100%. Så kan del piero og Amauri jo ikke stille noget op mod ham..
En anden ting er at jeg virkelig vil synes det er dumt og´lade enten vuci, toni eller totti starte ude. så mener jeg det bedre og starte med Taddei ude.

AndersRoma
831 indlæg.
d. 23. januar 2010

Haha, Del Piero & Amauri ikke stille noget op mod Mexes selvom han ikke er 100p, arh jeg tvivler men ville da være super at have ham tilbage i vores start 11. De seneste nyheder går på at Toni er skadet og derfor måske er ude af kampen. Mener vi har gode muligheder og at én sejr ikke ville være for meget at forlange. Totti har forresten aldrig scoret i Torino (så mon ikke det er i aften han gør det)

God kamp drenge... PS. Montella er det ikke lige optimistisk nok at gætte på minut scoringer ;-)

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

http://www.goal.com/en/news/10/italy/2010/01/23/1757556/roma-captain-francesco-totti-ready-to-take-on-juventus

Totti skulle være klar, men Toni tvivlsom - hvor er det typisk! øv øv.. heh.. Men så få vi jo nok en offensiv midt med Taddei - Perrotta - Vuci som vi kender den og Totti på toppen..

mexes
1753 indlæg.
d. 23. januar 2010

ahhh :S Toni skal være klar! Håber virkelig at det er en slags "spil for galleriet" - skal være klar!

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jamen helt ærligt, jeg kan ikke se hvad Del piero og Amauri (begge SLET ikke i form) kan stille op mod Mexes, især når Juan også er der i storfom :D

NEJ, Toni må bare ikke være skadet :(

mexes
1753 indlæg.
d. 23. januar 2010

http://www.blitzquotidiano.it/sport/juventus-roma-probabili-formazioni-live-totti-titolare-215899/

vi sten sikkert være den optimale opstilling idag. Artiklen er under eb halv time gammel så vi kan håbe at det er seneste nyt

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Ja det ser spændende ud Mexes.. Der står ikke noget om at Toni sku være usikker..

Kelevra
1091 indlæg.
d. 23. januar 2010

Håber bare ikke at cassetti skal spille.. det gik ikke ligefrem godt sidst mod juve. :D

Hulio
85 indlæg.
d. 23. januar 2010

Det er en kæmpe vigtig kamp i aften! vi kan sætte os solidt på 3 pladsen, og med tanke på starten af sæsonen er det forrygende :) er dog altid nervøs når vi spiller på udebane og så mod Juventus.. historien er ikke med os, men vi inde i en god stime og det skal udnyttes! Håber der kommer mange på Pub og sport i aften til øl og Roma sejr :) Viva Roma
tror Vuci starter ude og angrebet hedde Totti/Toni

Sofus
1910 indlæg.
d. 23. januar 2010

Link tak? (:

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Må dog indrømme jeg heller ser Cassetti på den højreback, end Burdisso!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Bliver sendt på Kanal 9 og Bet365.. Ellers kig på www.myp2p.eu eller www.atdhe.net.

TottiTheBest
1459 indlæg.
d. 23. januar 2010

Arhhh fatter virkelig ikke hvorfor Motta og Cicinho ikke bliver brugt.. det går mig helt på nerverne :S!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jeg forstår heller ikke helt vores højreback-issue. Jeg ville helt klart foretrække at vi spillede med Motta. Jeg ser ham værende pt. ligeså godt som Cassetti, og der er noget mere udviklingspotentiale i Motta, og jeg mener derfor vi burde bruge ham.!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Totti starter åbenbart på bænken ifølge Goal.com..

kadim
68 indlæg.
d. 23. januar 2010

Hvor viser de den henne ? på internettet

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

KAN NOGLE GIVE MIG ET LINK TIL DER HVOR MAN SER "PAY PER VIEW" TV? undskyld caps xD

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

5 posts oppe: Bliver sendt på Kanal 9 og Bet365.. Ellers kig på www.myp2p.eu eller www.atdhe.net.

totti er gud
1082 indlæg.
d. 23. januar 2010

ja Totti starte hvis på bænken det sige også bare noget om hvor godt vi er kørende lige pt....og rart Toni er klar gik lidt rygter om han var skadet.... og Totti er nok hele ikke i topform endnu og rart hans knæ kan få den fred det nu skal have så han ikke bare går istykker igen....

nu starte kampen sku sbart glæder mig helt vild til den sejr

FORZA ROMA

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jeg synes egentlig det er fint at Totti starter ude.. Han er som i siger ikke helt fit, og det hold vi stiller med idag spiller jo eminent for tiden. Tror osse det er det Ranieri synes, og derfor ikke vil ændre på det..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Toni skadet efter 5 mins :(

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Totti back!!!!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jeg ser http://www.ustream.tv/channel-popup/lenacica2 okay indtil videre

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Hvor spiller vi ikke særlig godt :/

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Det kommer i 2. halvleg..

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Kan vi da håbe på - Totti ligner en mand der lige ska bruge 45 minutter på at blive klar..

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

FUCK jeg sidder og er VILDT nervøs !! SCOR NU ROMA

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Alt alt alt for mange fejl, det er slet ikke til at holde ud at se på..

Paulmann
39 indlæg.
d. 23. januar 2010

Håber vi kommer mere offensivt ud i 2. halvleg!!

totti er gud
1082 indlæg.
d. 23. januar 2010

har godt nok været en kedlig omgang.....og juve skal bare smide sig hele tiden synd han fløjter på det hele tiden.....ærgeligt med Toni han er nok væk i næste kamp...

kom så Roma 2 halvleg læg nu et presse på juve som med Genoa så vinder vi

burhøi
79 indlæg.
d. 23. januar 2010

Så er det nu, kom så ROMA!!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

KOM NU DRENGE.. kan kun blive bedre i 2.halvleg...
Totti er godt nok uskarp.. men han er heldigvis også manden der kun skal bruge en halv chance for at lave et drømmemål!! kom nu. kom nu. kom nu

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

nej nej NEJ

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

FUCK JUVENTUS!! Men vi plejer at vinde når vi har været bagud :)

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

er der offside??

AndersRoma
831 indlæg.
d. 23. januar 2010

Orh, ffs..

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

øv rammer juan.. troede det var Amauris fod.. SKOD SKOD

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

Juventus spiller som nogle svin

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

FUCK NU AF MED AT FLØJTE HELE TIDEN DOMMER

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

Hjemmebane dommer lol

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Tror vi skal have Menez ind i stedet for Perrotta. Perrotta får ikke rigtig plads til at lave de løb han er så god til. Menez kan lidt mere på egen hånd og på mindre plads!!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

Gad vide om juve bestyrelsen har overtaget den gamle sorte bog med vigtige telefonnumre på diverse italienske dommere!!!!!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

HAHA ...

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

rigtigt set med Menez.. han vil ku skabe lidt mere end Perrotta formår i øjeblikket.. vi spiller sku ikke særlig godt lige nu.. kom så med den udligning drenge

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

hold kæft hvor falder de latterligt let.. det er jo pinagtigt at se på!!!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

JA !=!?!?!?=?!?!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

KEDELIGT SPIL AF JUVENTUS

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

kom nu kom nu KOM NU.. flot af Taddei

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

STRAFFE!!!!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

TOTTI!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AndersRoma
831 indlæg.
d. 23. januar 2010

Yes Franco :-)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

TOTTI!! THE KING RETURNS!! HAN ER SÅ VIGTIG!! Håber det er med til at vække ham, han har ikke spillet helt optimalt indtil videre.. Kunne forestille mig at det vil frustrere Juve-spillerne, håber det munder ud i et rødt kort til Sissoko. Kunne lige ligne ham..

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Så er det Romas kamp!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Nu skal vi altså have skiftet nogle af de spillere med gult ud!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

SISSOKO ER ET STYK FEDT SVIN!!!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

haha. sissoko læner sig op af et kort må man sige.. hvis dommeren ser bare halvdelen af hans svinestreger varer det ikke længe

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

GIV HAM NU GULT KORT FOR FILM SELVOM HAN HEDDER DEL PIERO!! Smid et svin til Sissoko ud.. Hvad sker der for at dommeren intet magte når det gælder Juventus..

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

ja sådan kan man også sige det ;)

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

DDR skal nok også nå at trække sig det røde kort.. hans engagement kan også blive lidt for meget i de her store kampe.. kan vi holde bolden i vores rækker mindsker vi risikoen for en DDR hjerneblødning..

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

HAHA.. Sissoko er sur og frustreret nu..

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

Seriøst jeg forudser en slåskamp xD

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Synes vi skal score et mål mere og ved 90. minut skifte Doni ind i stedet for Perrotta og så få ham til at FLÆSKE Sissoko ordentligt.. Vi kan vist godt klare at reservemålmanden får karantæne :D

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

HAHAHHAA

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Tror sgu godt vi kan hive den hjem!!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

Det kan vi 100% :)

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

ahhh vi mangler lige en 3meters penge på de afleveringer i dybden til Vuci... masser af eksempler på et godt løb men aflevering kommer for sent og for upræcist..

det kan vi sku godt gøre bedre...! Totti mangler lige det sidste gear!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

hold da kæft!!! jeg anede ikke Cassetti kunne sprinte!!!!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

FARVEL BUFFE!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

BUFFON RØDT!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

FEDT!"

AndersRoma
831 indlæg.
d. 23. januar 2010

Syg i hovedet lavet af Buf... FORZA FORZA FORZA ROMA!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Lækkert professionelt klaret af Buffon.. Ikke så meget brok. Har sgu respekt for den mand

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Manninger er desværre god.! :(

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Håber sgu Ranieri har los cojones til at gå efter sejren!!

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

MOMENTUM MOMENTUM.. kom nu Roma.. attack attack attack.
Manninger er god ja, men dejlig kold...

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

fuck der er spændende det her..........

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Eej Vuci.. Ikke flere offside - det er ikke sjovt længere

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Ej kom nu.. Ikke spasse rundt. Stille og roligt drenge.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! joooooooooooooooooooonnnnnnnnnnnn

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE
RIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE

AndersRoma
831 indlæg.
d. 23. januar 2010

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES MAND, FORZA RIIIIIIIISE!!!!!!!!!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

FUCK HVOR ER DET VERDENS SYGESTE AFLEVERING PIZARRO!!! HVORDAN GJORDE HAN DET??

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Tror sgu Pizarro bruge Riise til at underskrive Ciro Ferraras fyreseddel der!! FUCKING ROMA!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

FT!! Den mest spændende kamp i år!! Ryster næsten på hænderne!!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Totti scorer i Torino!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Perfekt aften!! Bedste kamp i sæsonen !! Men hvor kan det dog blive for meget at vi altid skal være bagud for at vinde!!!

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

ROMA ROMA ROMA!!! <3

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Hvor er det genialt af Pizarro og godt headet ind af Riise! også æder ulven sku lige den gamle dame! MUHAHA! Bella Bella Roma!

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Totti sidste spiller til at forlade stadion.. Bliver snart ikke smukkere

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

HAHAHA ROOOOOOOOOMA!!! FORZA ROMA !!!! SÅ SKAL DE FEDE JUVENTUS FANS I MIN KLASSE MOBBES

Montella
136 indlæg.
d. 23. januar 2010

fantastisk præstation.... men gud hvor er jeg træt af at komme bagud før vi nosser os sammen!! :)

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Ja det er lidt nedern.. Men det skaber dælme spænding!!

totti er gud
1082 indlæg.
d. 23. januar 2010

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sådan mand riise du er lækker......syntes jeg har hørt den sang før bagud 1-0 ender altid med sejr 1-2 hehe

sikke en lørdag

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Og så sikrede de osse lige 1800 kroner til mig med en sejr :) Det var ligesom toppen :D:D:D

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Må dog indrømme vi ikke spiller særlig godt i aften, men for en gang skyld er vi lidt heldige og vinder i overtiden! haha.. Sissoko sikke dog et svin..

Men trods sejren vil jeg lige sige - hvorfor fanden skifter vi ikke ind Ranieri, forstår slet ikke den taktik.. Tror Menez kunne havde skabt noget mere måske med de sidste 15 min, ja selv Baptista så jeg gerne inde.. Men nu vandt vi - så ingen brok fra mig!

Fuck hvor jeg dog elsker ROMA! <3

burhøi
79 indlæg.
d. 23. januar 2010

Det er sådan en kamp der gør, at vi ikke er ude af mesterskabskampen!! Hold da op en aflevering, der så afsluttes så smukt, fedt mål. Nu skal MILAN bare vinde i morgen og så er vi med igen! Otte point, det kan sagtens hentes, vi skal bare holde formen og de to Milanohold får gummiben!! Fed afslutning på en lørdag aften!! GRAZIE ROMA

Paulmann
39 indlæg.
d. 23. januar 2010

Jeg sidder her og ryster over det hele!!! Min fejring af Riises mål og perlen af en aflevering fra Pizarro varede længere end den gjorde for Romas spillere!!! FUCK HVOR ER DET HER BARE LÆKKERT!!! FORZA ROMA!!!

LA ROMA NN SI DISCUTE.......................... SI AMA!!!!!!!!!!

Roma flag Roma flag

tommaso
210 indlæg.
d. 23. januar 2010

3 dejlige på kontoen, fedt at vinde uden at spille nogen stor kamp (pizarro, juan vores bedste i dag. det er jo det alle klassehold gør, man kan ikke spille 30-40 storre kampe på en sæson, men hvis man kan vinde når man spiller på det jævne når man langt (lugter af champions league nu). nu skal mine kære juve venner ha mega røg tak RIISE

Kelevra
1091 indlæg.
d. 23. januar 2010

Hvor er det vigtigt!

Jonas
4077 indlæg.
d. 23. januar 2010

Kommer ikke til at sove i nat - det her er for vildt! Er helt oppe og kører!

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

HVOR ER DET LANG TID SIDEN ROMA VANDT MOD JUVENTUS!!! VIGTIGT.

Don-Emilio
1677 indlæg.
d. 23. januar 2010

Egentlig skræmmende at se hvor ufarlige vi bliver inde i boksen når Toni ikke er der..

Kvistus
1506 indlæg.
d. 23. januar 2010

Vil ik sige at vi er HELT ufarlige.. Vi kan stadig godt være farlige selv om han ikke er der

Paulmann
39 indlæg.
d. 23. januar 2010

Det var tydeligt at se hvor meget det mentale aspekt spillede ind i dag!
Det var et meget nervøst Roma hold igennem den første time.
De spillede med alt for meget respekt for Giuve, en unødvendig respekt i mine øjne!!!

Dejligt med 3 point, og lad os så få 6 point mod Siena og La Viola!

totti er gud
1082 indlæg.
d. 23. januar 2010

meget meget vigtig sejr den her utroligt vigtigt nu skal vi bar holde fast og kæmpe vider som mod Genoa så kan det ikke gå galt.... vi skal efter de milano klubber nu

Montella
136 indlæg.
d. 24. januar 2010

http://www.youtube.com/watch?v=wsYtaC41SqQ

Så kan Werge og Frimann godt pakke sammen og bøje sig i støvet for en HELT neutral kommentator ;)

hold kæft det er en fed aften det her drenge.. jeg må indrømme at jeg var sortsynet i starten - specielt efter første halvleg.. Men sikke en moral holdet udviser igen, igen.. Det må man sku gi Ranieri - han har sku formået at sparke gejst og selvsikkerhed ind på holdet.

- Tvunget til udskiftning efter 2min af manden som var udset til at score aftenens mål efter 2min.
- Spiller i det hele taget en elendig første time..
- Kommer bagud og ser ikke alt for godt ud over hele linjen!

At man kan samle sig sammen og alligevel levere en vaskeægte fighter indsats og på den måde tvinge den gamle dame på knæ er sku flot..
Mit Roma hjerte brænder som aldrig før og det er i den grad vores til at sole os i succes. Men for faen den er tæt den top. De næste to spillerunder blir meget afgørende.. 6pts TAK.. intet mindre beder vi om...

Roma flag

KoldingFC
371 indlæg.
d. 24. januar 2010

Er også først lige kommet hjem nu ;) efter at have set den med nogle Roma fans her i Jylland, i Kolding.

Perfekt aften, men damn hvor er jeg dog fuld :D

Montella
136 indlæg.
d. 24. januar 2010

hold kæft en dejlig morgen af vågne op til.. Kampen igår sidder dugfrisk på nethinden - ikke mindst Pizarros fantastiske oplæg.. Han laver først en kanon takling og vinder bolden, tager 6-7meter og serverer en sukkerbold i hovedet på vores dejlige nordmand :)

FORZA ROMA FORZA..

[Rettet af: Montella - 24/01/10 - 11:13]

Svenzoni
344 indlæg.
d. 24. januar 2010

Fulgte kampen fra text tv fra hospitalet hvor min søn
var indlagt....et meget meget smukt øjeblik da John Arne
Riise&apos;s scoring klikkende ind på side 260.....

TAK!

Altid Roma!
Juve Merda

Liam Gallagher
801 indlæg.
d. 24. januar 2010

Også tak til Riise herfra! En helt fantastisk 2. halvleg hvor vi heldigvis havde heldet på vores side!

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca