Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Genoa

Kategori: Kampe

Sofus
1910 indlæg.
d. 16/12/18 20:58

Ingen tråd eller optakt igen. Mon ikke EDF ryger hvis det går galt i aften?

20 min gået - 1-0 til Genoa...

Forza Roma!

ASRMichael
80 indlæg.
d. 16. december 2018

Elendig første halvleg hvor Robin vel laver årets drop og det eneste gode var Kluiverts mål
Der skal fandme sparkes noget mere energi ind i spillerne til 2. Halvleg

asroma87
790 indlæg.
d. 16. december 2018

Efter denne halvleg, sammen med alle de andre dårlige kampe vi har spillet denne sæson, så mener jeg at EDF skal fyres efter kampen, sejr eller ej!

Hold da kæft vi er dårlige! Intet hænger sammen, Genoa kan spille sig igennem så nemt som ingen ting, det helt vildt så dårligt vores forsvar er. Jeg tror det er det dårligste Roma hold jeg har set i alle de år jeg har været Roma fan, kombiner det med en komplet retarderet træner, så er det dømt til at gå galt!

JonasS
21 indlæg.
d. 16. december 2018

Olsen vil af med EdF...

asroma87
790 indlæg.
d. 16. december 2018

Olsen... hva laver han dog som målmand i Roma

VAR reddede ham men hold da kæft nogle drops

Håber at vågne imorgen til nyheden om at EDF og Monchi er blevet fyret

Elzerbe
11 indlæg.
d. 16. december 2018

Cristante måtte gerne ha scoret på frit mål, så vi ikke skulle bide negle til sidst... Umiddelbart også heldigt, at Genoa ikke får straffe på skubbet fra Florenzi til sidst. Skønt med 3 point, men det er ikke flot.

JonasS
21 indlæg.
d. 16. december 2018

Ufatteligt at de skal summe så meget rundt omkring vores lille felt så mange gange til sidst, vi skiller slet ikke bold.

Lamela
1793 indlæg.
d. 16. december 2018

Elzerbe:

Det havde været vildt heldigt, hvis Cristante havde fået drejet den ind. Han kommer i høj fart, skal skyde bolden modsat, hvor han har balancen.

Men Ünders var større i starten af 2.h. Hvor end det var utroligt, han ikke formåede at smide den bold ind.

Cristante MOM, formationen passer tydeligvis godt til ham, hvilket han også spillede i Atalanta. Men resten af holdet, var knap så glad for den. Især defensiven havde det hårdt, hvor forsvaret tillod den ene store chance efter det andet.

Desuden, så Florenzi væk fra forsvaret, han duer ikke som back, det må trænerne snart forstå. Smid ham ind som Mezzalla, hvor vi gøre brug af han driv med bolden og engergiske løb inde i feltet.

3-4-3 er afprøvet, håber bestemt ikkke, det er opstillingen mod Juve. Det er en gratis kamp, jeg ikke forventer noget fra, så skal der en ny træner ind, så kunne han passe med at få et gratis skud der.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 16. december 2018

Negativt: Olsen, og første halvleg. Samt hvordan vi pakker os til sidst!
Positivt: Cristante. Han tager mere og mere ansvar og ligner snart spilleren fra Atalanta sidste sæson. Kan han holde den formkurve og vi får DDR og Pellegrini retur på samme niveau, så har vi en konkurrence dygtig midtbane igen. Dejligt at se vores angribere være første forsvarskæde i dag. Samt se gløden i DDRs øjne ved scoringen. Det er fandme det vi mangler.

Forza Roma!

Lamela
1793 indlæg.
d. 16. december 2018

Holdet mangler noget vildskab, de ser så skrøbelige ud.

Jeg har altid en følelse af, de andre hold ikke rigtig frygter Roma. Det oplever jeg ikke, når jeg ser Inter, Napoli og Juve spiller, der sidder jeg med en følelse af, modstanderne frygter dem, og at de altid vil score til sidst.

[Rettet af: Lamela - 16/12/2018 - 22:56]

asroma87
790 indlæg.
d. 17. december 2018

https://www.football-italia.net/132144/rock-bottom-roma

Hahaha fantastisk sjov læsning

mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 17. december 2018

Det er faktisk helt rart med en Roma sejr! Jeg har dog stadigvæk ikke meget tiltro til EDF.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca