Login
Glemt password Opret bruger

Plzen v Roma

Kategori: Kampe

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12/12/18 19:26

Ingen optakt eller kommentarer...

Roma fans i ritiro?

Dejligt passivt forsvarsspil idag

[Rettet af: Tottithorsen - 12/12/2018 - 19:34]

napstah
136 indlæg.
d. 12. december 2018

Umiddelbart den kedeligste og ringeste halvleg jeg har set i 2018. Hold nu kæft hvor er det sløjt

asroma87
790 indlæg.
d. 12. december 2018

Helt enig! Spillerne virker totalt ligeglade

Pastore er virkelig dårlig, det helt vildt

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. december 2018

Wauv hvor vi spiller langsomt. Det er tilnærmelsesvis imponerende, faktisk! Om 10 dage møder vi juve. Det skal nok blive - spændende?

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 12. december 2018

Det gør ikke presset på EDF mindre det her.
Kan godt være vi intet har at spille for men vi viser igen ingen nosser.
Kønsløst hold!

mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 12. december 2018

Hvor ringe skal AS Roma præstere førend at EDF bliver fyret? Ufattelig lang snor Roma giver EDF!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. december 2018

Hmmm, riccardi Garner løs for primavera. Måske han skulle forsøges? Kan da kun være bedre end Schick. Har han egentlig rørt bolden? Gad vide hvad EDF undskyldning nu er?? Kulden, banen måske?

asroma87
790 indlæg.
d. 12. december 2018

Hvis EDF ikke bliver fyret nu, så er der et eller andet helt galt

P.s. Hvorfor spiller vi med 2 venstre backs? Meget mærkeligt

edograpa
0 indlæg.
d. 12. december 2018

Hej Tottithorsen
Hvordan synes du selv det går?. Et kønsløst hold, Roma?. Det kan ikke være rigtig. Du påstod, at du bare var ude efter EDF og Dzeko, nu er det hele Romas hold. Ingen er forpligtet ud over sine evner og det er lige de manglende evner Roma udstiller gang på gang. Vælg nu et hold med nosser, et hold der kan spille fodbold til glæde for sine fans.

asroma87
790 indlæg.
d. 12. december 2018

Tror det er tid til at sige tak for nu til EDF! Det sejler jo fuldstændigt

Og please tag Monchi med!!!

Sofus
1910 indlæg.
d. 12. december 2018

@edograpa

Og du sagde vidst du var færdig med at “følge” Roma efter sidste skuffelse. Godnat og farvel herfra - find et andet sted at trolle rundt.

On topic:
Endnu en fuldstændig elendig perfomance i hvad der heldigvis også er en fuldstændig ligegyldig kamp resultatmæssigt. Har svært ved at se hvordan EDF skal hive os ud af den her sump. Det er jo helt forfærdeligt og ALLE i klubben bærer et kæmpe ansvar for det.

7

mmmdkRoma
66 indlæg.
d. 12. december 2018

Pis af til alle trolls, inkl. edograpa.

Øst, vest Roma er bedst - Always! :-)

1

[Rettet af: mmmdkRoma - 12/12/2018 - 20:57]

mexes
1753 indlæg.
d. 12. december 2018

Helt enig Sofus. Det er spillere, ledelse og EDF. Alle underpræsterer.
Jeg forventede ingenting af i aften. Det kunne være en måde at tanke selvtillid på. Nøøøj vi er elendige.
Gå all in på Conte. Gik manden hvad han vil have, om det så bliver halvdelen af vores samlede lønbudget.
Jeg kan rigtig godt lide EDF, men det må slutte nu, for spillerne tror ikke på ham. Ingen energi eller gejst.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. december 2018

Jeg kunne ikke sige det meget bedre mexes, med henblik på Conte.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. december 2018

Ser lige Bayern - Ajax. Nuuuj vi skulle have hentet Ziyech.

Lamela
1793 indlæg.
d. 12. december 2018

Det er ikke nederlaget, jeg ærgre mig over.. det er måden. Der er ingen ide i spillet. Jeg har støttet EDF længe, også endda inden dagens kamp. Men, det er det samme kønsløst spil uden visioner og ideer til, hvad med skal med bolden. Plzen gav eller plads nok.

Hent en Jardim, Andreazzoli, GuldGlen eller Peter Sørensen.. hvem som helstzz

Skytt0
1151 indlæg.
d. 12. december 2018

Jeg vil også sige, at det burde være slut for EDF nu!

Hans dårlige præstationer fra sidste sæsons 5-2 afklapser mod Liverpool, tæller i denne sæson rædselsfulde indsatster som:

- 3-3 fadæsen mod Atalanta (fuldt B-Atalanta hold, kører os over i første halvleg)
- Runden efter spiller vi 2-2 mod Chievo
- Elendig præstation mod Bologna
- Taber hjemme mod Spal
- Behøver jeg nævne Cagliari-kampen???
- Nederlag til Plzen (ligegyldig kamp, men comeon, Plzen!?)

EDF lever i den grad endnu på sidste sæsons flotte Champions League, og det er simpelthen ikke substantielt nok til at få så lang snor som træner i så stor en klub! Vi er galakser efter Juve og de andre store hold i CHL, Solsystemer efter Napoli og Inter, og oceaner efter Milan og Lazio!

Selv hold som Torino, Atalanta og Sassuolo er i min optik bedre end os lige pt, hvilket aldrig må være tilfældet!

Fair nok at vi taber et par kampe, men at vi allerede nu er 20+ (ikke engang halvvejs gennem sæsonen) efter Juve, er simpelthen for dårligt. 10 point havde være mere realistisk, men det vi har præsteret i denne sæson, er under al kritik.

Kombineret med den mest uinspirerende gang fodbold i mands minde (selv FC Zulu havde kørt os over som Plzen gjorde idag), så er det et tegn på total inkompetence og mangel på indsigt i egne fejl.

Spillerne er tydeligvis drænet for selvtillid, og det er de pga. de jammerlige, og totalt uacceptable indsatser vi har præsteret, og her er det, at træneren, "Flagskibet", skal få holdets moral tilbage, og forsøge at motivere holdet til at spille bedre. For vi har ikke noget dårligt hold. På papiret, uden skader, har vi et top 4 hold i ligaen, med potentiale til mere end det, og at vi ikke får mere ud af holdet, er simpelthen trænerens skyld!
SPillerne har selv dummet sig, ja, men når det står på så længe, så kan det ikke kun være spillerne den er gal med. Fordi spillere som Florenzi, Dzeko, Kolarov, NZonzi, Fazio, osv. De har jo præsteret godt før, og derfor mener jeg ikke at de har lige så stort ansvar i det her, som EDF og ledelsen!

Ledelsen må nu indse, at det her ikke kan fortsætte. Vi kan ikke ligne en flok pensionister på antabus mod Genoa i weekenden, og smide en 7-0 føring, og tabe alligevel. Vi kan ikke rende ind i en 6/7-0 lussing til Juve, og se os selv i øjnene bag efter (overdrivelse fremmer forståelsen), og derfor må de være konsekvente, og fyre EDF omgående! Det her kan ikke fortsætte! Holdet er ikke tjent med det her!

Det er tid for EDF til at sige farvel, og så skal vi gære alt for at få fat i Conte. Bedre træner får vi ikke mulighed for at hente de næste 10 år, så timingen kan ikke være bedre, ned at hente ham nu!

1

[Rettet af: Skytt0 - 12/12/2018 - 23:37]

ASRMichael
80 indlæg.
d. 13. december 2018

Er virkelig skuffet over kampen i dag!
Ved godt der resultatmæssigt ikke var meget at forvente,men føler alligevel at holdet havde alt at spille for!
Efter skuffelsen i weekenden + deres ophold på Trigoria siden mener jeg virkelig de havde alt at kæmpe for overfor fans, klubben, ledelsen osv. osv. osv. men puha hvor var det hele en hård omgang.

Vil ønske jeg kunne tale for EDF, for syntes egentlig godt om manden, men det virker som om at han både har tabt omklædningsrummet og truppen, hvorfor jeg virkelig ikke kan se nogen anden mulighed end at smide ham på porten.

Montella9
195 indlæg.
d. 13. december 2018

Det hold viser hvad der sker når der bliver fejlet totalt fra ledelsen, så spreder det sig som ringe i vandet.
Efter sidste sæson var der mulighed for at prøve at gå efter at vinde et trofæ indenfor en overskuelig fremtid. Hvis man havde bygget vidre på det hold vi havde. I stedet for valgte ledelsen at sælge ud.. nu betaler de prisen og det kommer også til at koste en ny træner.

Kontakt | Copyright 2003-2019 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca