Login
Glemt password Opret bruger

Roma - Inter

Kategori: Kampe

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02/12/18 16:15

Skæbnekamp for EDF ?
Medierne melder hvis Roma taber aftenens vigtige opgør hjemme mod Inter, så bliver EDF fyret mandag morgen.

Oddsene er ikke på EDF side men et hav af skader. Ude er DDR, Pelligrini, Sharaawy, Dzeko så det bliver mere end svært mod er godt kørende Inter hold ledet af Spaletti.
Kuriøst hvis Spaletti indirekte kan være med til at få EDF fyret....

Vores tidligere kriger på midten, Nainggolan er ude med en skade så der bliver ikke noget gensyn med Ninja denne gang.

De forventede 11:

Roma (4-2-3-1): Olsen; Florenzi, Manolas, Juan Jesus, Kolarov; Cristante, Nzonzi, Zaniolo, Ünder, Schick, Kluivert

På bænken sidder to drenge fra primavera holdet blandt andet Riccardi som har mål i støvlerne.

Forza Roma

mexes
1753 indlæg.
d. 02. december 2018

Jeg tror ikke, at EDF fyres, hvis vi taber i aften. Så skulle det være fordi, at vi tabte med 3-4 mål. Det bliver svært, når vi har alle de skader. Inter har en stærk defensiv og jeg får svært ved at se vores unge foran skabe dem kæmpe problemer. Spændende om Pastore og/eller Perotti kommer til at få minutter idag.

C. Panucci
12 indlæg.
d. 02. december 2018

Jeg tror og håber, vi rejser os i dag. Olsen skal tage det roligt med futterne og ellers skal vi jo "bare" køre den som vi gjorde i første halveg mod Real Madrid. Jeg tror på en sejr. Jeg tror på EDF og jeg tror på, at klubben nok skal vise sig stor og stærk. Det er et langsigtet projekt og langsidtegde projekter er bare ikke altid skide sjove som fan. Jeg tror på, at klubben om ganske få år kan blive en meget seriøs magtfaktor. Blive den klub, som vi vel alle har drømt om at den skal være. Vi har en ungt og talentfuldt hold. Vi har en ung og talentfuld træner. Tillid og tålmodighed. Nyt stadion - nye tider. Forza Roma!

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

Jeg har absolut ingen forventninger i dag - kan kun blive glædeligt overrasket!

I aften er det absurd svære arbejdsbetingelser for en mand, som kæmper nok med sine egne problemer i forvejen. Jeg er lidt træt af det konstante "nyt stadion, nye tider", der er vel gået 10 år nu og de er ikke engang gået igang?!?

Jeg håber Schick kommer i gang i aften og at Ünder genvinder selvtidlliden efter Real-kampen.

FORZA ROMA!

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

Fede første 15 min! Cristante og Zaniolo super indtil videre!

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

Nøøøj klasse fra Schick! En skam den ikke går ind fra Florenzi.

Emil
3 indlæg.
d. 02. december 2018

Kæmpe fan af Zaniolo allerede!

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

jesus..

EDIT:
Vi styrer kampen og det ligner noget der godt kunne være straffe. Zaniolo ejer fuldstændig kampen og så scorer de lige efter det mulige straffe. Hvor er det typisk!

[Rettet af: Sofus - 02/12/2018 - 21:10]

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

Nu handler det om at svare igen og ikke falde sammen!

MURO
550 indlæg.
d. 02. december 2018

Vores midtbane er alt alt for tunge.
Det er alt for nemt at komme forbi Nzonzi og Cristante.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02. december 2018

Meget mærkeligt Rocchi ikke behov for VAR da Zaniolo fældes i feltet!!
Straffe i mine øjne. Og jeg er IKKE farvet ;)

Lamela
1793 indlæg.
d. 02. december 2018

Rocchi har måske stadig horn i Roma efter han fik et Ban tidligere. Mener, det var efter Juve-Roma kampen, hvor han gjorde sit til Roma ikke skulle vinde den kamp.

Det var en forfærdelig beslutning, han ikke tjekkede igennem med VAR. Skandale!!!

JonasS
21 indlæg.
d. 02. december 2018

Hvad FANDEN skal vi med VAR??? Det var da et klokkeklart benspænd, bolden langt forbi - SKANDALE!!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 02. december 2018

2. Kamp Roma bliver snydt grundet manglende VAR. (Fiorentina kampen)

DeRossi16
350 indlæg.
d. 02. december 2018

Sjovt at observere Nzonzi. Han er stort set altid i lunt og spiller meget sjældent bolden fremad

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

CENGIZ!!!!!!

asroma87
790 indlæg.
d. 02. december 2018

UNDER!!!!!! BOOOOOM

Fucking kanon kugle mand

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02. december 2018

Bang. Selv rocchi måtte erkende der var mål

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

@DeRossi16

Jeg syntes nu N'Zonzi er god til at spille bolden frem og han kommer også med i presspillet så meget som hans rolle kan tillade det. I min optik, så gør han det godt og hvis han havde De Rossi ved siden af, ville det se rigtigt fornuftigt ud. Dog syntes jeg også, at Cristante gør det rigtig fint igen i dag - han skal bare lære at slå et indlæg.

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

HVORDAN KAN MAN LADE SERIE A'S FARLIGSTE ANGRIBER STÅ SÅ FRI?!?!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 02. december 2018

@sofus:

Hvis du sammenligner hans opspil med DDR, så er han meget mere til det sikre spil, og bredder det ud. (Er ikke kritik), hvor DDR, i min optik, er bedre til bolde mellem linjerne.
Cristante skal lære at slå en aflevering. Han er god spilbrydder - men ikke en ørn i pasningsspillet.

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

Ja, er også enig i, at hans force er der!

Straffe!

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

SÅDAN KOLA!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 02. december 2018

Sådan sparker man straffe!!!

Sofus
1910 indlæg.
d. 02. december 2018

God kamp og godt resultat taget omstændighederne i mente. Perrotti var godt nok ikke i form, han var jo slet ikke i stand til at tage en sprint.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 02. december 2018

Taget samtlige skader i betragtning er det et okay resultat. Også taget Inters form in mente.
De Rossi, pellegrini, Dzeko, SES, så tror jeg kampen havde været anderledes..

Gode takter for Schick. Han skaber flere gode chancer. Også god kamp af Kolarov og Jesus/manolas. Set bort fra hjørnet er Icardi jo usynlig. Til gengæld mig en gåde hvordan fanden de dækker op der??? Zaniolo også stærk kamp.

2 pligtsejre mod Csgliari og Genoa på vej!
Forza Roma!

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 02. december 2018

Zaniolo bliver en konge spiller.
Men til den tid er han solgt...

asromadk
3083 indlæg.
d. 02. december 2018

Efter den her kamp kommer det sikkert frem, at Inter har tilbagekøbsklausul på Zaniolo til 42 mio euro og haps, så er han tilbage i Inter til sommer - og når han så bliver så god som der ingen tvivl kan herske om han bliver, så scorer de det tredobbelte om et par år.

Edit:
Når det så er sagt, så er der for en gangs skyld positive elementer i overflod - man tror nærmest på projektet i de her kampe (altid mod de store hold). Men hvis man ikke snart begynder at kunne holde på sine talenter der slår igennem, så kører det bare i ring og i ring som i de sidste mange, mange år.

Sommer 2019, kunne man ikke bare for en gangs skyld lade være med at 'være nødsaget til at sælge' spillere fra øverste hylde i truppen - hvis man nu spørger pænt, Monchi?

[Rettet af: asromadk - 02/12/2018 - 22:45]

Lamela
1793 indlæg.
d. 02. december 2018

Monchi svarer dig:

Sommer 2019, kunne man ikke bare for en gangs skyld lade være med at 'være nødsaget til at sælge' spillere fra øverste hylde i truppen - hvis man nu spørger pænt, Monchi?

Beklager asroma. Jeg er ikke ansat til at skabe en vindertrup. Kun PlusValenza!!!

1

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca