Login
Glemt password Opret bruger

Udinese - Roma

Kategori: Kampe

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24/11/18 14:52

En del skader har resulteret i flgekde start 11'er:

Roma: Mirante; Santon, Fazio, Jesus, Kolarov; Nzonzi, Cristante; Kluivert, Lo Pellegrini, El Shaarawy; Schick

Sofus
1910 indlæg.
d. 24. november 2018

Ved virkelig ikke hvad man kan forvente i dag. En masse skader og trætte ben efter landsholdspausen og en ny træner i Udinese, som dog ikke har slået Roma i mange, mange år. De sidste 10 er da også vundet af La Magica, men man ved jo aldrig med Giallorossi - og specielt ikke i denne sæson.

FORZA ROMA!

[Rettet af: Sofus - 24/11/2018 - 14:57]

Sofus
1910 indlæg.
d. 24. november 2018

Fint intiativ i forhold til kampen mod hustruvold, hvor Morgan deler røde streger ud til spillere og dommere!

asroma87
790 indlæg.
d. 24. november 2018

Som sædvanlig kører Strive af helvedes til

Sofus
1910 indlæg.
d. 24. november 2018

Mit kører fint nok.

Det gør spillet tilgengæld ikke. Nøj, en kedelig halv time!

Lund
227 indlæg.
d. 24. november 2018

Santon....

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24. november 2018

Endnu en flot uinspireret indsats
Gå-bold

Lund
227 indlæg.
d. 24. november 2018

Cristante gør det ganske godt på den defensive.

asroma87
790 indlæg.
d. 24. november 2018

Shit hvor er vi dog forfærdelig ringe...

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24. november 2018

VAR er vores MOM idag

Sofus
1910 indlæg.
d. 24. november 2018

Fyr EDF nu så vi kan redde sæsonen. Føler alt kan gøre det bedre lige nu!

Og skub gerne Monchi afsted til Barcelona eller Manchester.

Lund
227 indlæg.
d. 24. november 2018

Hvad skal man snart sige? Vi er det dårligst coachede hold i Europa. Gør en ende på det, køb en ny makker til Manolas og spils Kluivert og Under samtidigt.

asroma87
790 indlæg.
d. 24. november 2018

Nu bliver ledelsen også nød til at træde i karakter og vise at det her ikke går længere! Det kræver at EDF fyres nu, inden det her cirkus show løber løbsk

Og Monchi må hjertens gerne skride af helvedes til også, han har smadret holdet fuldstændigt! Tror aldrig jeg har oplevet noget lignende, han sælger Alisson, Radja og Strootman i et transfer vindue!

mexes
1753 indlæg.
d. 24. november 2018

Skan-da-løs indsats. Det er decideret jammerligt, og nu må det stoppe.
Jeg har hele tiden forsvaret EDF, men nu er min tålmodighed slut. For et er, at resultaterne i Serie A er så elendige, som de er, men noget helt andet er, at vores spil er så skandaløst elendig. Frataget ugen med sejrene over Frosinone og Lazio, så har vi i samtlige andre kampe spillet elendigt. Det kan tælles på én hånd hvor mange kampe jeg har misset med Roma de seneste 15 sæsoner - og jeg mindes aldrig en så lang "stime" med så elendig spil. Nøh, hvor er det elendigt og pinligt.

Noget helt andet er, at jeg slet ikke vil undre mig over, hvis vi slår Real tirsdag nu.

1

mexes
1753 indlæg.
d. 24. november 2018

Og er helt enig asroma87.
Tilliden til Monchi herfra forsvinder også mere og mere. Vores hold ligner jo en flok juniorspillere ift. sidste år. Jeg føler vi snart har brug for at starte forfra - ny træner og stor udskiftning i truppen.

Sofus
1910 indlæg.
d. 24. november 2018

Mon ikke de mange skader får skylden i dag? :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24. november 2018

Slår vi Real er EDF fredet. Så taber vi et par kampe mere i serie A for så at slå Plzen i cl og så er EDF fredet igen.
Dårligste kamp i flere år.

edograpa
0 indlæg.
d. 24. november 2018

I snakker som om der er en kø af fantastiske trænere der bare ønsker at træne et hold som Roma. Vågn op, der er ingen klasse trænere der vil gøre det, ellers havde de været for længst i klubben. Roma er uden for pædagogisk
rækkevide, den trup er den mest dovne trup uden personligheder jeg længe har set. Efter i dag gider jeg ikke mere at bruge min tid på de lallende amatører.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 24. november 2018

Edograpa: du er en rigtig fan!!

edograpa
0 indlæg.
d. 24. november 2018

Det er du til gengæld. Gang på gang du og andre sviner spillerne, træneren, sportsdirektøren til og hver gang kræver I udskiftning af hele truppen, kommer med nogle ligegyldige navne bare for at vise hvor godt et kendskab I har til spillerne. Jeg har bare erkendt, at det aldrig bliver bedre, derfor stopper jeg bare med at se Roma. Dette gælder også mine kommentarer så slap du bare af.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 25. november 2018

Det er i medgang og modgang. Ligesom ens ægteskab :) hende sviner jeg også til engang imellem !
Jeg er som regel kun ude efter EDF og Dzeko.

I mine øjne er der pt en del trænere der kan gøre det bedre end EDF.

matti92
108 indlæg.
d. 26. november 2018

Jeg vil tage EDF og truppen i forsvar.

Jeg ser ikke en træner fyring eller en udskiftning i truppen som en løsning.
Jeg ser derimod at vi skal holde på spillerne og EDF.

Vi viser gode takter inden landsholds pausen og spiller egentlig bedre og bedre i løbet af sæsonen.
At der er nogle kampe hvor det hele bare falder sammen kan man forvente andet når vi har så mange unge spillere som ikke har fået deres helt store gennembrud endnu?

Hver gang jeg ser Roma spille sidder jeg med en følelse af at der skal så lidt til før det virkelig ser godt ud i ROMA.
Schick score et par kasser, Cristante laver et par assists/sætter sig igennem på midtbanen, Zaniolo laver en æske, Kluivert afdribler et par spillere og score en kasse.

Men når det så er sagt er der selvfølgelig ikke en anden udvej end træner fyring hvis vi taber de næste 3-4 kampe men deltagelse i CHL næste år er et must!

asroma87
790 indlæg.
d. 26. november 2018

Det vi ser resultatet af nu, er en kombination af en dårlig træner og for mange salg af store profiler på én gang. Monchi er løbet fuldstændig løbsk i hans transfer koger og sælger den ene profil efter den anden og dette er jeg ikke et sekund i tvivl om, er med godkendelse af EDF. Så det er bare ris til egen røv.

Alisson salget var ok i min verden, da buddet var så højt men samtidig er det bare trist at vores dårlige økonomi skal have indflydelse på sådan noget. Samtidig mener jeg at jeg læste i slutningen af sidste sæson, at grundet den gode sæson i CL, at Roma nu ikke var nød til at sælge, da FFP blev overholdt. Så jeg ved ikke helt hvordan det hele hænger sammen. Det eneste jeg ved er at vi lige nu ligger som vi har redt. En dårlig træner kombineret med salg af 3 så store profiler og ledere, kan kun ende galt.

Jeg tror desværre vi må indfinde os med denne situation, indtil det nye stadion er bygget engang (hvis det nogensinde bliver bygget) og vi har spillet på stadionen i 2-3 sæsoner og det er kommet økonomien til gode at have vores eget stadion.

Indtil da vil Monchi fortsætte sin transfer strategi og sælge ud, så snart der kommer et stort bud på en spiller, derfor tror jeg også Under bliver solgt til januar for 30-40 mio euro. Hans transfer strategi er 100 procent også en del af finansieringen af stadionet.

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca