Login
Glemt password Opret bruger

CSKA - Roma

Kategori: Kampe

Skytt0
1151 indlæg.
d. 07/11/18 19:04

God start, og vigtigt for resten af kampen med den tidlige scoring!

Skytt0
1151 indlæg.
d. 07. november 2018

Og nu er Fernandes udgået fra kampen, hvilket er en klar svækkelse for CSKA!

MURO
550 indlæg.
d. 07. november 2018

Hvor er han bare dårlig Cristante!!!!!

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. november 2018

Min bror er så træt af mit Cristante brok, at han nu har smidt penge på ham til at score.

Dog kom der lige en god aktion fra ham, efterfulgt af, han smider bolden væk.

[Rettet af: Lamela - 07/11/2018 - 19:15]

MURO
550 indlæg.
d. 07. november 2018

Der er større chance for at jeg scorer herfra sofaen i Århus end at Cristante laver en kasse.

Skytt0
1151 indlæg.
d. 07. november 2018

Hvorfor overlader vi initiativet så meget til dem?
Istedet for at skabe noget selv, så lader vi dem styre spillet... Det er ret forudroligende at se på, og et evt. uafgjort vil kun gøre presset på os større!

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. november 2018

Haha

Vi kan jo ikke sætte to afleveringer sammen, den her kamp minder mig alt for meget om Shakhtar away, der scorer vi også et tidligt mål, for derefter at blive lagt under press i hele kampen.

Ku godt bruge DDR lige nu.

Mulighederne er der, men løbene er forkert.. nu to gange med Florenzi og Kluivert tidligere.

[Rettet af: Lamela - 07/11/2018 - 19:41]

JonasS
21 indlæg.
d. 07. november 2018

Hold op man savner DDR når han ikke er med. Når det er sagt, synes jeg sgu Nzonzi er en dejlig dreng at have løbende rundt. Den dag DDR og Nzonzi begge sidder ude, kigger jeg ikke med!

MURO
550 indlæg.
d. 07. november 2018

Ud med dzeko nu!

matti92
108 indlæg.
d. 07. november 2018

Dzeko ud indtil han gider at spille fodbold igen.
Flot

matti92
108 indlæg.
d. 07. november 2018

Wow hvor er kommentatoren ringe på tv3 max...

Lamela
1793 indlæg.
d. 07. november 2018

Heldigt vi har LP7 i klasseform for tiden.

Jep, typisk danske kommentatorer, glemmer stadig ikke Niels Christian Holmstrøm der sagde, Roma spillede catenaccio bold mod Real Madrid i den første kamp.

1

[Rettet af: Lamela - 07/11/2018 - 20:14]

asroma87
790 indlæg.
d. 07. november 2018

Dzeko spiller 90 min igen og Schick kommer ind i stedet for Florenzi i omkring det 73 min

I læste det her først

DeRossi16
350 indlæg.
d. 07. november 2018

Matti92: jeg sad lige og tænkte på det. Kæft hvor er han dårlig og uinspirerende!
Lidt alla vores hold. Gode takter for Kluivert synes jeg. Vild pace.

matti92
108 indlæg.
d. 07. november 2018

Jamen han reagerede jo knap nok på der kom et rødt kort...
Ja manglende harmoni kan vidst kalde den omgang fodbold i dag.
EDF tydeligvis heller ikke helt tilfreds.
Dzeko har jeg snart ikke nogle ord for hvor dårlig en han har medbragt i dagens anledning.

asroma87
790 indlæg.
d. 07. november 2018

Så får Dzeko 90 min igen og Schick spiller ikke! Hold da kæft hvor er det spild af penge! Jeg er så træt af EDF og håber han bliver fyret så hurtigt som muligt! CSKA med 10 mand dominerer os, har flere afleveringer og flere % boldbesiddelse end os og så står tumpe EDF og skaber sig og flagrer rundt med armene som en eller anden abe ude på side linjen hele tiden! Det er sgu da ham der sætter holdet, træner dem, instruerer dem i taktikken osv! Han burde se lidt ind ad! Ja det fint vi vinder men hold kæft vi spiller ringe og det er da kun fordi CSKA er så uskarpe at vi vinder den kamp!

P.S. Hvor er Ante Coric henne? Denne kamp var da også oplagt at give ham nogle minutter i! Please fyr nu EDF snart... kan ikke holde ham ud længere

mexes
1753 indlæg.
d. 07. november 2018

Vigtig sejr, alt andet end flot kamp. DDR mangler virkelig på det hold.
Lad os håbe vi kan gå på landsholdspause med en sejr i weekenden, så EDF kan få lidt arbejdsro

JonasS
21 indlæg.
d. 07. november 2018

3 VIRKELIG vigtige points, der 'freder' den ene af de to vigtige turneringer.
Dzeko!? Cristante!?
Kluivert!! Manolas!! LP7!! Og sgu...Olsen!!
Fint indhop af Zaniolo, omend han kommer ind under gunstige forhold. Der kunne være noget rigtig stort gemt i ham.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. november 2018

Dzeko klart MOM. Godt at se han bliver skarpere og skarpere. Hurtig med bolden, kliniske afslutning og viljen lyser ud af ham

mexes
1753 indlæg.
d. 07. november 2018

Synes bare problemet er med Dzeko, at vi ikke rigtig har er alternativt. Ved godt Schick ikke har fået mange chancer, men synes godt nok heller ikke han imponerer mig. Og man ved hvor Dzekos topniveau - trods alt - er. Men han har godt nok været sløj at se på siden det første møde med CSKA i Rom.

asroma87
790 indlæg.
d. 08. november 2018

Det er jo svært at vurdere ham, når han aldrig spiller. Man burde give ham 5-10 kampe fra start, for at se hvad han kan.

I min optik gik det allerede galt da han brændt den fri løber mod Juve sidste år. Så var det som om at han forsvandt stille og roligt ud på bænken.

Lige meget hvad er det fandme spild af mange penge.

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca