Login
Glemt password Opret bruger

Napoli - Roma

Kategori: Kampe


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28/10/18 20:41

Kickoff blev lidt forsinket pga VAR ikke virker!! Men vi er igang nu

Start formation

Roma: Olsen; Santon, Manolas, Juan Jesus, Kolarov; De Rossi, Nzonzi; Under, Lorenzo Pellegrini, El Shaarawy, Dzeko



Sofus
3087 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Nogen med et godt stream? Har droppet Strive efter den ene dårlige kvalitetstream efter den anden.



Knudsen-rk
283 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Mit strive virker upåklageligt


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Strive kører også her


Sofus
3087 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Av de presser på nu


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Bliver en laaang aften


matti92
178 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Ved heller ikke hvad idéen med et opspil hvor der losses lange bolde væk fra Dzeko


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Værste der kunne ske. DDR skadet og erstattet med Cristante
Hvordan skal vi overleve anden halvleg??



Lund
466 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Super godt, at vi er effektive, men hold nu op vores pres- og markeringsspil er horribelt. Det er chance på chance. Så sid dog tættere og løb!


AndersRoma
998 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Olsen har virkelig været fantastisk i aften!


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Har smidt en sum efter en Napoli sejr. Ser ikke Roma holde hele vejen hjem. Ej hellere stjæle et point med hjem. Puha, det her er Godt en ulig kamp.

Vi har en mand i Dzeko, der skal holde på bolden, men han bliver hurtig omkringet af 3-4 Napoli spillere med det samme. Vi er presset maks. tilbage. Ikke engang Barca har været så overlegne mod os.


AndersRoma
998 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Haha.. hvorfor smide penge ud af vinduet Kumar? ;-)


Lamela
2782 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Så jeg ikke går i seng med en tom følelse :)


Sofus
3087 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Godt nok vildt den stadig står 1-0.



Lamela
2782 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Haha Jesus, Cristante og nu Fazio.. vi er færdige.


matti92
178 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Fuldstændig vanvittig disciplineret kamp Hold den nu det sidste!!


Sofus
3087 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Ja, det vidste man jo ville ske før eller siden når man har spillet med 8 forsvarer i 75 min. Nu skal vi bare få point med hjem.


Lund
466 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Ligegyldigt resultatet så er det her endnu en skændsel af en indsats. Sådan skal et CL-hold ikke spille - pinligt. Vi evner simpelthen ikke at holde bolden i egne rækker på noget tidspunkt i kampen, og i forsvaret bakker og skræmmer vi kun, og end ikke så det afholder dem fra at have over 20 skud i kampen.

Få nu banket noget form og noget presspil ind i det hold. Det er sgu så ladt at se på.

[Rettet af: Lund - 28/10/2018 - 22:33]


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Vi mødte et klart bedre hold og vi må erkende det bliver en lang sæson
Ufortjent vi fik point med hjem


mexes
2514 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Komplet uenig. Point på San Paulo (4 minutter fra 3 point) kan aldrig være en skændsel af en indsats i min øjne.
Flot fightende indsats herfra, fortjent at Napoli dog desværre får scoret, men rigtig dejligt med et positiv resultat, trods alt.



3


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Ikke mange hold får point med hjem fra Napoli så en flot fight idag.
Endelig viste vi nosser.


Lund
466 indlæg.
d. 28. oktober 2018

Jeg er helt enig i, at det er et godt resultat, men indsatsen er jo ikke Roma værdigt. Vi bliver spillet ned under gulvbrædderne, som det midterhold vi åbenbart er. Skal man virkelig til at acceptere og stille sig tilfreds med at være niveauer under Napoli? Det kommer jeg ikke til. Spiller for spiller bør vi kunne være med. Der er så meget uforløst potentiale i det her hold, og jeg tror ikke på, at EDF er manden, der kan forløse det.



1

[Rettet af: Lund - 28/10/2018 - 22:53]


mexes
2514 indlæg.
d. 29. oktober 2018

Her til aften var jeg overbevist om, at vi ikke vil få noget med hjem, hvis vi forsøgte at spille offensivt fodbold. På den lange bane, så er jeg helt enig i, at Roma ikke må spille som vi gjorde i aften. Men en enkelt aften - på den måske sværeste/næst sværeste udebane i ligaen, så har jeg intet problem med en meget - for ikke at sige ultra defensiv, tilgang, så længe det sandsynliggør vores mulighed for sejr/point.
Især med den forfatning vi pt. er i i mente. Jeg synes vi spiller en taktisk fin kamp og er jo yderst tæt det helt store kup. Især vores bagerste spillere, Jesus, Olsen, Manolas især og Santon spiller og forsvarer godt. Holdet kæmper og man kan mærke, at de vil det. Jeg synes afgjort, at vi spiller en taktisk fin kamp og når det isoleret set kun er én kamp, hvor vi står så dybt og ingen ting vil, så synes jeg bestemt, at det er Roma værdigt at spille sådan på San Paulo. Vi er ubesejret siden 2014 i Napoli - det jo næsten absurd.
Men på den lange bane, så skal vi selvfølgelig ville mere i en kamp. Men jeg synes personligt helt klar, at EDF skal have mere ros end ris i aften.



2

C. Panucci
190 indlæg.
d. 29. oktober 2018

Vi spiller ganske forfærdeligt. Der kæmpes ikke i duellerne fra midtbanen og frem, spillerne kan ikke finde hinanden og vi taber 9 ud af 10 andenbolde (hvis ikke mere) - alligevel får vi et point med hjem fra San Paolo. Det er absolut godkendt.


asroma87
3064 indlæg.
d. 29. oktober 2018

Vi er godt nok også hårdt ramt af skader + at De Rossi måtte gå ud med en skade. Vores absolut bedste spiller.

Pastore, Schick, Karsdorp, Florenzi, Perotti og nu også Kluivert og De Rossi.


mexes
2514 indlæg.
d. 29. oktober 2018

Tænkte også, at det ville gå helt galt, da De Rossi måtte udgå igår. Jeg synes han med afstand har været vores mest stabile spiller i denne sæson, hvilket for mig virkelig er glædeligt. Synes helt klart, at han har været nedadgående de seneste sæsoner, men han har godt nok være god i år.
Manolas udgik jo også igår. Han spillede en stor kamp. Håber de begge er klar mod Fiorentina i weekenden!



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma