Kategori: Kampe
Så tager vi også fat på Coppa Italia og i Romas første runde står den på Serie B holdet Triestina, som har spillet flot i Coppa Italia, men ikke nær så godt i Serie B.
Optakten
Kampen sendes på
myP2P.eu
Jeg tror vi tager en let sejr og sparer nogle spillere, for Triestina ser ikke skræmmende ud. Det kunne evt. være en ide at have Toni med for at give ham noget selvtillid, da der nok er en god chance for at han kan komme igang med scoringen mod Triestina.
Forza Roma
God kamp
[Rettet af: geggeri - 11/01/10 - 12:00]
Det gjorde han da også :P 3-1
ja tak !
hahaha kun fordi forsvaret dukker sig..
Det er godt nok heldigt den kommer over muren :D
Fuck, hvor stod deres målmand elendigt placeret :D:D
Kom så Baptista!
Baptista kasse
Synd for Cerci hans kamp skal slutte på den måde,vel nok kampens bedste.. Mener helt sikkert han vil kunne bruges på holdet!
godt gået Roma ! 
Lækkert med en sejr.. De forstår at skabe spænding de kære Roma drenge med først at komme bagud, og derefter at vinde.. Gad vide om de gør det med vilje ? ;)
Derudover er jeg ikke helt tilfreds med skarpheden.. Vi brændte mange chancer mod Chievo, og vi brændte mange idag.. Det er bare ikke godt nok.. Lad os bede til Remus og Romulus om at Toni finder sin målnæste, og at Totti ikke bliver mere skadet i år!!
Sådan god 3-1 sejr og videre i Coppa Italia :D
[Rettet af: Jonas - 12/01/10 - 22:54]
Vuci er desværre slet ikke så skarp som han tidligere har været :( og det betyder altså meget!
Desværre nej.. Ærgerligt det ikke var os der landede Floccari :(
Ja - det ville have været rigtig godt.. Forstår ikke hvorfor Genoa ikke kunne bruge ham..
Med lad os nu håbe Toni genfinder sit målinstinkt
[Rettet af: Jonas - 12/01/10 - 23:01]
Næh det er osse mig en gåde.. Men jeg vil da mene at vi godt kunne bruge en ekstra angriber.. For udover Toni og Totti ser det lidt skidt ud..
Calciomercato estivo 2026
78
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123
1