Kategori: Kampe
I aften kl. 18.00 tager Roma imod nr. 12 i Serie A: Chievo.
Efter den seneste kamp mod Cagliari, som skuffende endte 2-2 så skal vi tilbage i kampen med en sejr for at holde fast i 4. pladsen, som Napoli sidder på lige nu.
Optakten
Kampen sendes på
Bet365
myP2P.eu
atdhe.net
Forza Roma
God Kamp
[Rettet af: geggeri - 09/01/10 - 16:07]
SÅdan man! 3 point og en meget vigtigt og dejlig sejr at få i hus idag. Spillet var væsenligt bedre og mere sikkert end imod Cagliari. Den første ud af forhåbentlig mange i år 2010!
FORZA ROMA
GRAZIE ROMA
Ikke så meget mere og sige en god weekend til sidst.
LUCA TONI ER FOR NICE !
Han bliver Serie A's helt store overraskelse trust me :)
py ha spæmdende igen men en fortjent sejr selvom vi spiller i undertal en hel kamp næsten....
sådan ærgeligt Toni ikke fik scoret men det luner med en sejr... nu skal de andre bare smide point...TAK
Sådan er det Chievo.. Når man møder gude holdet ! 
må håbe siena kan klare et X over Inter nu her i aften tror ikke de kan slå dem men man ved aldrig med fodbold.. men inter har de sidste 5 kamp kun scoret 5 mål men 4 sejre og et X alligevel så forbandet heldig men så vigtigt at spille til nul
Typisk.. De var endda foran
HAHAHAHAHA sådan 2-2 :D YIR
Inter er helt på spanden :o
Et X ville være fint !
nej nej NEJ hvor er Inter lorte heldige.. på en aften hvor de reelt har 3gode chancer og 2frispark formår de at lave 4mål og hive de 3pts hjem i 4.min overtid!!! øv øv øv..
Det ville være rart hvis vi ku få samme held til hovedstaden!!
Havde nu været en dejlig afslutning på en god roma dag hvis Inter havde tabt point her.. et x imorgen mellem Juve og Milan imorgen sys jeg vi fortjener :)
De er så fucking heldige det lorte dommer hold
Tror Milan klasker Juve 3-0... også snupper Bari point fra Viola!
Det er første gang jeg ser Goal give 0 i karakter :O haha.. LINK.
Men vel fortjent nok..
ærgeligt vi ikke rigtig henter det vilde i denne runde men juve milan i aften gerne en uafgjort....
men de næste 2 kamp kan vi se hvor vi er da vi starte sæsonen med at tabe mod Genoa og juve....hvis det giver 6 point som jeg tror vi kan vil vi være med helt fremme...Inter kan sku da ikke blive ved med at være så heldige.... god søndag alle Roma drenge
Meget godt gættet af mig! Milan slog Juve 3-0 på udebane ;-)
http://www.bold.dk/snak/index.php?action=thread&id=1349987&start=40&vis=
læs kommentarerne igennem og se hvor dumme folk kan være. Inter-fans er for irriterende !!
Jeg er mexes05.
Calciomercato estivo 2026
79
0
Sęsonen 2024/25
118
0
Salg af tųj
4
0
Transfers 2025/26
123