Login
Glemt password Opret bruger

Roma v Sassuolo

Kategori: Kampe

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30/12/17 15:19

Ser sløvt ud idag

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 30. december 2017

Ingen selvtillid overhovedet.. Ninja er den eneste der giver sig fuldt ud. Dzeko er helt væk igen, langsom i optræk, og ikke en første berøring fra ham der har været god?

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 30. december 2017

Sådan. Det er så vigtigt for alle.. Igen Nainggolan fortjeneste til målet.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Schick kan ikke ramme en medspiller på én meters afstand. Godt vi fik ham billigt :)

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Forfærdelig kamp af Schick. Savner Iturbe

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 30. december 2017

Tjaaa.. sådan går det når man skifter Jesus ind, og vi ikke kan score på vores chancer..

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Ja står og sover ved indlægget

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 30. december 2017

WHAATT??????? DER ER FUCKING IKKE OFFSIDE

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Han dømmer frispark og ikke offside
Ünder skærmer en af deres

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 30. december 2017

Det er Ünders obstruktion der gør at han er involveret i spillet ved Florenzis mål, og han var offside. Den er fin nok...

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Bye Bye scudetto

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 30. december 2017

Så må vi jo bare vinde Champions League..

Kasper Hørlyck
163 indlæg.
d. 30. december 2017

Next joke please..

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Scudetto 1000 x mere værd end Champions league. Kæft det er stramt at være Roma fan for tiden. Smidt point mod Genoa Chievo og Sassuolo. Det bliver man ikke mester af.
Kun Ninja der viser nosser!!
Fuck VAR systemet :)

Sofus
1910 indlæg.
d. 30. december 2017

Nu syntes jeg efterhånden det kan være nok. Der er absolut ingen idé i vores offensive spil og vi løber rundt som et bundt uskarpe, hovedløse kyllinger. Defensiven i den her sæson har været strålende, men offensivt har vi vel ikke spillet én kamp udover Chelsea-sejren på samme niveau som sidste sæson.

Ja, vi har mistet Salah, som gav meget til vores spil, men jeg syntes nu alligevel pilen peger mod EDF og Monchi, som ikke har hentet en rigtig erstatning for Salah og hentet alibispillere som Defrel, Gonalons og til dels Schick. EDF formår ikke at strukturere angrebsspillet på nogen måde, og kommer med intet alternativ for hans 4-3-3. Nainggollan var måske Serie A's bedste spiller sidste år, men I år bliver han brugt fuldstændig forkert, og ligner en skygge af sig selv. Dzeko ligner den Dzeko fra 15-16 sæsonen, og vi har ikke set et eneste tegn på forbedring.

Vi har vundet mange "grimme" sejre i år, men de sidste mange kampe viser, at heldet er ved at slippe op, og der skal satme snart nye boller på suppen hvis vi overhovedet har intention om Champions League til næste år.

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 30. december 2017

Vi mangler vindermentalitet.
Hvor er sulten i deres øjne?
Holdet ligner fanme en røv der er træt af at skide. Ingen struktur. Ingen fart
Ingen kreativitet. Ingen vilje.
Juve går på banen i hver kamp med en enorm gejst og er altid sultne. Selv efter 6 C scudetto på stribe. Aldrig mætte.

Kæft jeg er træt af mit hold lige nu men naiv som jeg er eller bare en rigtig fan så glæder jeg mig til de skal spille igen.

DDR ser også færdig ud.

Iøvrigt ville Politano være en god mand st hente ind i januar. Spændende.
Kreativ med fart i benene.

Sælg Strootman og hent Lucas M i PSG.

Øv!!

Kontakt | Copyright 2003-2018 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca