Login
Glemt password Opret bruger

Bedste måde at købe billetter

Kategori: Kampe

AlexanderB
0 indlæg.
d. 02/07/17 15:55

Hej Alle.

Jeg er i gang med at planlægge en tur til Rom i efteråret, som blandt andet skal byde på lidt bold. I den forbindelse vil jeg høre, om der er nogle, der har erfaringer med at købe billetter til Roma-kampe.
Er der nogen sider, som kan anbefales, eller køber man dernede?

På forhånd tak!

napstah
136 indlæg.
d. 02. juli 2017

Jeg har brugt fodboldrejser.dk 2 gange med stor tilfredshed. Måske det kan gøres billigere ved selv at booke hotel og billet, men synes sgu det dejlig nemt at bestille en pakkeløsning også ligger billetterne bare i receptionen når man ankommer.

AlexanderB
0 indlæg.
d. 03. juli 2017

Det er også en mulighed, og virker dejlig simpelt! Men som du selv siger, så tror jeg, det kan gøres billigere.

Er der en officiel dato for udgivelsen af kampprogram? Har hørt en lille fugl synge om, at der er derby i efteråret.

Jonas
4077 indlæg.
d. 04. juli 2017

Lodtrækningen vil finde sted d. 26 juli og sæsonen vil begynde i weekenden d. 19-20 august. Det er ikke muligt at vide noget om hvornår der vil være derby.

Jonas
4077 indlæg.
d. 04. juli 2017

Og du kan købe billetter i Rom eller på listicket :)

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 05. juli 2017

Jeg vil også klart anbefale listticket eller en pakkeløsning à la fodboldrejser.dk.

Men vil gerne lige understrege at man aldrig og jeg mener virkelig ALDRIG skal bruge den hjemmeside der hedder viagogo!!! Jeg købte billetter til Roma-Genoa og betalte over 3000 kr for et par billetter til Curva Sud, som jeg derefter kunne se viagogo havde købt over listticket til 25 € pr. styk. Der kommer gebyrer og alt muligt andet på efter man har betalt den pris de oprindeligt stod til.

Jeg var naiv og blev presset af at de skrev at billetterne forsvandt hurtigt og at der stod så og så mange i kø til lige netop de billetter jeg var i gang med at bestille.

Det var en dyr lærestreg og jeg håber aldrig der er andre Roma fans der kommer til at lave den samme ;)

God tur!

bobo
79 indlæg.
d. 06. juli 2017

Køb i ROM i en af de 2 officielle Roma-butikker eller i en "kiosk" ved piazza madonna på via serpenti 165 (også officielt).
Listticket er ellers officiel, men virkede ikke for mig pga. hjemmesidefejl eller sådan noget...
(Undgå viagogo og stubhub og andre resellers, hvis muligt).
Stubhub er god nok, bare meget dyr. Hvis du bruger dem, så sørg for billetten er digital for at undgå problemer med afhentning og levering..

AlexanderB
0 indlæg.
d. 06. juli 2017

Mange tak for svar, drenge! Tror, jeg hælder mest til at købe dem i Rom. I forhold til de "store" kampe - hvad er jeres erfaringer i forhold til, at der bliver udsolgt? Kan man godt vente med at købe til man er dernede, eller ville i anbefale at købe hjemmefra?

Tottithorsen
1262 indlæg.
d. 07. juli 2017

Aldrig udsolgt. Kun da Totti spillede sin sidste kamp for Roma ellers er det altid muligt at få billetter

DeRossi16
350 indlæg.
d. 11. juli 2017

Kan godt være der aldrig er udsolgt. Men jeg har oplevet 2 derby inde for ee sidste par år, og en gang købte jeg online og 2. Gang i romastore. HVIS det er en stor kamp (Nazio, Juve, Napoli) ville jeg anbefale st
Købe hjemmefra. Så undgår du skod pladser i en sektion du måske ikke er interesseret i.

God tur.

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 25. august 2017

Kigger lidt efter CL biletter på listicket og asroma.it men der er ingen info.
Nogen der ved hvor cl biletter normalt bliver solgt ?

mexes
1753 indlæg.
d. 25. august 2017

Jeg tænker det vel snart kommer. Gruppen er jo først også lige blevet trukket :)

Pilgrim
10 indlæg.
d. 25. august 2017

Kan jo være at vi skulle lave en fælles tur? ;)

Jonas
4077 indlæg.
d. 28. august 2017

Så er der lidt info om Champions League billetter: Link.

Det lader ligeledes til at Roma er væk fra listticket som udbyder til Vivaticket.

mexes
1753 indlæg.
d. 28. august 2017

Overvejer personligt at tage derned fra 25/10-31/10.
Hele 3 hjemmekampe den uge.

Arsi
505 indlæg.
d. 06. september 2017

Er der nogen der ved hvornår billetterne mod Napoli bliver sat til salg? Vil gerne være hurtigt ude og købe til mig og min kæreste! Hun skal mærke Roma på højeste niveau forhåbentlig ;)

Wør3n
306 indlæg.
d. 08. september 2017

@Arsi Billetter til kampe mod Napoli skal du være "lokal" for at købe. Altså du skal vise tilhørsforhold til Roma for at få lov. Forrige år var jeg selv nede til derby del sole og jeg kunne ikke bestille hjemmefra, men derimod kun i en af billetbutikkerne dernede.

Husk pas! Og information på det hotel I bor på. Skriv til mig via Facebook, hvis jeg kan være behjælpelig med noget.
Søren Weikop.

God tur!

1

Kontakt | Copyright 2003-2017 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca