Login
Glemt password Opret bruger

Transfer rygter sommer 2017

Kategori: Generelt

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 22/03/17 13:01

Radja er en dejlig mand, jeg er utrolig glad for, han blev hos Roma i denne sæson. Han har potentialet vinde de helt store trofæer. Naturligvis skal han have lov til at smutte, når det rigtige bud kommer.

Muligt farvel?

asroma87
790 indlæg.
d. 22. marts 2017

Han bliver nok solgt og så henter vi Kessie som erstatning mon ikke

mexes
1753 indlæg.
d. 22. marts 2017

Pilen peger mere i retningen af, at "årets salg" bliver Manolas.

asroma87
790 indlæg.
d. 22. marts 2017

Hellere Manolas end Radja

3

Skytt0
1151 indlæg.
d. 22. marts 2017

Så længe det ikke er Juventus han skifter til!

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 22. marts 2017

Falit erklæring. Vi finder ikke en central forsvarsspiller som Manolas.
Når en af vores 3 bagerste har været ude, har Det sku sejlet dernede.

Forskellen på os og Juventus.
Vi kan bare aldrig holde på vores profiler.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 22. marts 2017

Langt hellere Manolas end Radja - uden diskussion. Radja synes jeg simpelthen man bør holde på for enhver pris. Med mindre man er oppe i noget der minder om Pogbas pris, så synes jeg man bør feje alt af bordet, give ham en lønforhøjelse og så er resten historie. Han er så vigtig, og jeg synes man bør gå langt for at gøre ham endegyldigt til en af Roms egne.

Men der skal klart også noget mere gang i det sportslige i klubben, ellers kan man vel godt forstå han vil videre.

Manolas føler jeg mere og mere at man godt kan erstatte. Men synes stadig at alt under 40 mio EUR er en hånd og en cementering af, at AS Roma er en 2.rangs-klub.

Det nye rygte er er Emerson nu er jaget af det halve Europa. Det kan man godt forstå. Frygter lidt af klubben 'slår til' hvis man pludselig kan sælge ham for 16-18 mio euro. Men som med så mange andre spillere, så nytter det jo ikke hvis han rammer et endnu højere niveau om nogle år og pludselig går for det dobbelte.

1

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 22. marts 2017

Manolas rykker nærmere og nærmere Inter, 32-35 + bonus, sammenlagt omkring 40 mio EURO. Jeg synes det er fint man sælger ham til den pris, hvis man så beholder Radja.

Men til Inter? Why, but why... Der må sku være en engelsk klub der står klar med de samme penge til sommer - nu må man lige lade være med at tabe sutten...

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. marts 2017

Jeg er ikke så bekymret for vores Manolas-salg - synes vi har været voldsomt gode til at finde midterforsvarere, når store navne er skredet. Manolas, Rüdiger, Fazio, Marquinhos, Castan (før han var ude i forever), Benatia.... Det er vel kun Vermaelen af de højtprofilerede, som ikke har været pengene værd.

Noget, jeg straks er mere bekymret for, det er, hvis det er sandt, at vi har kontaktet Paulo Sousa. Som erstatning for Spalletti. Det tror jeg virkelig ikke på ville være specielt godt.

Romaneren
573 indlæg.
d. 22. marts 2017

Nåh ja - så har Italien 4 pladser i CL fra 18/19-sæsonen! Det kan ikke undgå at være gunstigt for italiensk fodbold og Roma som sådan (med fremadstormende Milan-klubber, så er det et ret fint sikkerhedsnet, hvis der også er mulighed for CL-fodbold for nummer 4).

Det er selvfølgelig lidt off topic, men det er nyt! Og på sigt kan det jo sagtens påvirke vores transfers ;)

Lund
227 indlæg.
d. 22. marts 2017

Puha der kan blive gang i svingdøren over sommeren Rüdiger, Manolas, Radja og Strootman er alle oplagte salgsemner, og desværre er der flere tegn på, at flere af dem vil være klar til at forlade klubben, hvis chancen skulle byde sig. Radja jf. udmeldingerne i den ovennævnte artikel, Manolas var på vej ud allerede sidste sommer og Rüdiger grundet i særdelseshed racistisk tilråb og behandling i Italien.

I min bog har vi råd til at miste én af de fire ovennævnte spillere, hvis vi stadig vil lege med om CL-pladser. Lad Manolas smutte og hent Davinson Sanchez i Ajax for det halve, så er skaden minimeret. Derudover kunne man overveje at sælge spillere som man kan lave en god handel på Emerson og Paredes. Her kan der efter min mening hentes fuldgode erstatninger for billigere penge.

Noget helt andet men ligeledes skræmmende læsning er, hvordan Pjanic har oplevet en betydelig forskel i vindermentalitet fra Roma til Juve... Måske man skulle starte med at sætte ind der for det er ved gud blevet forsømt og søgt omgået med trænerfyringer og udskiftninger i spillertruppen.

asroma87
790 indlæg.
d. 23. marts 2017

Var vi ikke kun nød til at sælge hvis vi ikke kom i CL?

Det bliver i hvert fald spændende at se hvad der sker med trænerposten, spillertruppen osv.

Personligt håber jeg Spalletti bliver! Hvis han kører videre næste sæson, Florenzi bliver klar og vi kan hente en back up til Dzeko(Umar Sadiq), hvis ikke han bliver solgt, så ser det da ok ud.

Hvis vi så også kan forstærke os på en plads eller 2, måske hente nogle af alle de talenter hjem vi har rundt omkring (Sassuolo) Så er jeg meget tilfreds.

[Rettet af: asroma87 - 23/03/2017 - 07:59]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 23. marts 2017

Det er bare så forfærdeligt og indiskutabelt at man ikke kan tåle et salg af Radja. Og til dels Strootman. Radja kan simpelthen ikke erstattes som jeg ser det. Strootman kunne potentielt erstattes hvis man rammer helt rigtigt - hvis Kessie slår til ellers hvis man henter en type som Kavacic og han rammer sit højeste niveau. Men mister man Radja, så vil det gør en utrolig skade på holdet tror jeg. Han bærer med sig ikke bare kvaliteten, men også mentaliteten, som er så vigtig for at holde holdet ved ilden.

Rudiger og Manolas bør man kunne erstatte - de bærer, som jeg ser det, mest bare kvalitet.

Mister man alle 4, så giver jeg sku op!

mexes
1753 indlæg.
d. 23. marts 2017

Radja kan ikke erstattes i min bog. Han er klart den vigtigste af dem alle.
Manolas har måske det højeste topniveau af dem alle, men tror desværre ikke hans fremtid er i Rom.
Jeg kan leve med at han skippes, men som andre også skriver herinde.. Der er såå mange bejlere - især fra England, hvorfor så sende ham til Inter?? Virker utopisk.

Strootman elsker jeg, og jeg synes nu heller ikke han er tæt på det niveau han havde før sin skade (et niveau som var umådelig højt), men han kan nu erstattes, hvis det blev nødvendigt. (Kessie som godt bud). Men Strootman ser jeg nu slet, slet ikke på vej væk.

Det er primært Radja, Manolas og Paredes, som jeg ser som mulige salg.

vi skal have styr på trænerposten hurtigst muligt tilgengæld. Håber Spa bliver. Så skal vi bygge videre på vores nuværende stamme, så mangler vi kun 2-3 folk ind.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 23. marts 2017

Chancerne for Rudiger skydes afsted før Manolas er større. Hvis vi kan snuppe de 35-40 mio euro for ham, vil det være en fin handel.

Jeg tror ikke på Inter rygterne. Næsten samtlige Roma spillere er rygtet til Inter.

En Spiller der skal sælges til sommer, håber jeg lidt på Salah. Vi har en fin El-Shaarawy i truppen, der har flere facetter i sit spil end Salah. Det skal vi udnytte bedre.

Kan vi få forstærket HB, samt ikke sælge for meget, så tror jeg næste år, vil vi være endnu tættere på Juve.

Cagliari 2-2 kampen var ren uheld, vi ikke vandt. I Empoli, stod der en supermand på mål. Det er 4 dumme point, vi smed væk der.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 23. marts 2017

Man kommer bare ikke rigtig videre før man sælger fra bunden af truppen. I Roma er det evigt og altid i toppen af fødekæden man skifter ud.

1

mexes
1753 indlæg.
d. 23. marts 2017

Det vil virkelig også klæde Roma, at holde på profilerne for en gangs skyld. Det er der også en signalværdi ved. At vise, at vi også er et tophold.
For jeg er helt enig i, at hvis vi dog bare kunne holde på grundstammen og komme med 3-4 tillæg til truppen, så kan den hurtig blive rigtig stærkt.

Desværre er der bare flere ting, som modsiger dette.

Økonomien:
desværre er den endnu ikke sund. Der skal højst sandsynligt spillere ud, før de går ind.

Ny sportsdirektør:
Han har selv sagt nogle tilføjelser, som han sikkert (hvem det så ender med ar blive) gerne vil have ind.

Ny træner?:
En ny træner håber jeg virkelig ikke på. For skal vi så til at have spillere efter et nyt system?
Jeg synes også eksempelvis at Salah lider under det nye system, hvorfor han - hvis vi ikke skifter system, kunne være et oplagt salgsemne, hvis der skulle kroner på kontoen. Omvendt hvis vi kører tilbage til 4-3-3 kan han hurtig blive en af vores vigtigste. Så det er meget afgørende.

I det hele taget, så er det simpelthen så afsindig vigtigt at vi snart få styr på den trænerpost!

mexes
1753 indlæg.
d. 23. marts 2017

Jeg vil næsten gå så langt at sige, at hvis vi får Monchi ind, så er jeg en glad mand uanset om vi sælger ud til sommer eller ej.
Monchi skulle eftersigende også være interesseret i, at vi gør mere brug af vores egne talenter ligeledes.

Spørgsmålet er bare om Monchi og Spalletti - to stærke personligheder, kan komme til at fungere sammen.

mexes
1753 indlæg.
d. 23. marts 2017

Darmian rygtes i disse dage til Roma.
Han vil passer som hånd i handske ind i Spallettis system - og kan angivelig hentes for lidt under 10 mio euro. Kunne være en super signing. Han vil også være en væsentlig bedre HB end Peres og Florenzi rent defensiv. Tror hans erfaring fra United har gavner ham meget.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 23. marts 2017

Desuden, hvis Roma skal overbevise profilerne i truppen til at blive en sæson mere, kræver det en tidlig "STOR" investering. På den måde, vil spillerne indse klubben mener det denne gang. Så er spørgsmålet om, hvor pengene skal komme fra.

Som udgangspunkt, har vi en stærkt start 11'er. Men, vi skal hente nogen kanter, der rent faktisk kan slå nogle indlæg i panden på Dzeko eller andre spillere inde i feltet.

Hverken Peres eller Emerson er god nok til det. En Candreva er en drøm men utopisk efter hans ophold i Lazio, desværre. Mens, der er håb for Emerson kan udvikle sig, så kan jeg ikke se perspektiverne i Peres.

De sidste udskiftninger af Peres viser, at Spa måske endeligt er træt af ham.

Ud:
Peres (leje slut)
Salah
Paredes (jeg kan virkelig godt lide ham)
Gerson (udleje)
Skorupski
Scezny (leje slut)
Juan Jesus
Castan
Doumbia
Iturbe

Ind:
Politano
Pellegrini
En angriber, gerne en der sender et stærkt signal!
En ny HB eller back-up til Florenzi.

Edit:
Så gerne vi rykkede Turminello, Keba & Marchiza op.

[Rettet af: Lamela - 23/03/2017 - 19:06]

Kelevra
1091 indlæg.
d. 24. marts 2017

Er klubben ikke tvunget til at købe Peres til sommer?

mexes
1753 indlæg.
d. 24. marts 2017

Nainggolan flirter med Chelsea .. av

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 28. marts 2017

Monchi underskriver 3-årig med AS Roma.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 28. marts 2017

Bekræftet eller bare football – Italia Report/suggest?

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 28. marts 2017

Den er 99,99^. Det er bekræftet alle steder, og der skrives i London idag 3 år med ham.

asroma87
790 indlæg.
d. 28. marts 2017

Kun 1 Roma spiller med i aftenens Italien kamp imod Holland.

Er der andre end mig der gerne så flere italienere i truppen?

Denner
432 indlæg.
d. 29. marts 2017

Så gerne nogle flere pokaler i klubben! og det syntes jeg faktisk er vigtigere end italienere. Vi bliver simpelthen nød til at få noget succes før vi kan opbygge noget, ellers bliver vi aldrig i stand til at holde på vores talenter og profiler. - så efterfølgende kan vi fylde lidt nationale helte på!

Men jo, tror bare succes er nøglen, ellers vil de hellere til; Inter, Milan og Juve. Pga løn og historie.

asroma87
790 indlæg.
d. 29. marts 2017

Haha der er nok større chance for at se flere italienere i truppen end at vi vinder nogle pokaler....

Husk også diverse regler om x antal italienere i truppen + x antal spillere af egen avl!

Så italienske klubber er nødsaget til at have italienske spillere og egne udviklede talenter i truppen og det har Roma fandme ikke mange af...

Romaneren
573 indlæg.
d. 29. marts 2017

Jeg håber fandme sådan, at vi køber Pellegrini tilbage.

asroma87
790 indlæg.
d. 29. marts 2017

Det håber jeg også!

P.S. Nu fik vi da én italiener mere i truppen :-)

http://www.football-italia.net/100345/official-emerson-eligible-italy

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 30. marts 2017

Så er Monchi officielt fortid i Sevilla - så varer det ikke længe før den er officiel, at han skal til Rom.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 02. april 2017

Flere italinere i truppen behøves ikke være ligmed, vi går ned i kvalitet.

Sidder og ser Torino - Udinese. Zappacosta er en sand fornøjelse at følge. Er med i næsten, hvert Torino angreb, laver knivskarpe indlæg og tager gode hjørnespark, defensivt har han været klasse bedre end vores backs i år. Roma burde sende Peres retur, samt Iturbe & Castan for Zappacostas underskrift.

Grenier & Gerson kunne sagtens erstattes af en Baselli. Der er krummer i knægten, helt sikker en spiller, der kun vil forbedre kvaliteten på midtbanen.

Edit: Foruden Belotti naturligvis. Ham ser jeg ikke som et realistisk emne hos os.

[Rettet af: Lamela - 02/04/2017 - 13:33]

Romaneren
573 indlæg.
d. 02. april 2017

Hvorfor er det, vi har så meget kig på den højreback? Florenzi er vel nærmest selvskrevet til den fra næste sæson, når han kommer tilbage fra sin skade. Synes i det store hele, at han har været ganske fremragende der, han er italiener, han er romer og alt det dér! :)

Jeg kan ikke rigtig se, hvad vi skal bruge Zappacosta og/eller Darmian til, medmindre vi skal have Bruno Peres ud og dermed have en ny reserve/konkurrent til Florenzi. Og det er både Zappacosta og Darmian vel både for dyre og for gode til?

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 17. april 2017

Spørgsmålet er bare, i hvilken forfatning Florenzi vender tilbage i. Spa har åbenlyst mistet tålmodigheden med Bruno Peres, i det, han begynder at bruge Rudiger som første valg på HB.

Jeg kan ikke aftalen med Bruno Peres, om det er en option eller en obligation. Håber på det første.

Ydermere, PSG har måske tabt interessen for Monchi, så jeg håber, at han inden længe bliver præsenteret i klubben snart.

I forbindelse med Monchi, nævnes Jesus Navas som en mulighed. For at være ærlig, har jeg altid set ham som en Rommedahl upgrade, han spiller i øvrigt samme posistion som Salah & Iturbe. Ikke en transfer, der begejstre mig.

mexes
1753 indlæg.
d. 17. april 2017

Florenzi passer fint som wingback i et 3-5-3 (3-5-2-1) system, men ikke som back i en 4-3-3. Dertil er hans defensive kvaliteter simpelthen for svage - han er jo også en offensiv spiller!
Ikke at jeg ser Zappacosta og Darmian som væsentlige defensive forbedringer.

Det er svært at spå om hvem der skal hentes og sælges, når vi ikke ved hvem der skal stå i spidsen for holdet næste år. Hvordan kommer vi til at spille?
Jesus Navas som eksempel vil i mine øjne være håbløst at hente til vores nuværende 3-4-2-1 formation, men vil måske være en god tilføjelse til et evt. 4-3-3 hold.

Håber derfor snart vi får styr på sportsdirektør og træner positionen.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 18. april 2017

Er bestyrelsen stadig i live på denne side???

Kelevra
1091 indlæg.
d. 20. april 2017

De fleste er vel bekendte med Football Italia, men er vi igang med at miste Manolas til Inter for €30 mio?

mexes
1753 indlæg.
d. 20. april 2017

Manolas til Inter har længere været en offentlig secret. Så intet nyt der.
Han har også lignet og spillet som en mand, er væk til sommer længe efterhånden.

Havde dog ønsket at han blev skippet til PL i stedet, når nu interessen er der.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 20. april 2017

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 20. april 2017

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 20. april 2017

Mens Monchi (vel snart?) er officiel, så ligner det også mere og mere et trænerskifte sammen med denne. Emery skulle på nuværende være det mest sandsynlige bud på en 'Monchi'-Man - og alle forlydender melder, at PSG ikke skulle være særlig insisterende på at beholde ham efter denne sæson, sportslig succes eller ej.

Det er vel en spændende kombination, der dog kan blive fugl såvel som fisk. Emery er nødt til at have noget at arbejde med, spillere, som rammer og holder niveau. Radja og Strootman er vel et must, såfremt en ny træner skal have en realistisk chance for at have et mesterhold allerede næste sæson.

Manolas er tabt. Alt tyder på dette - der er jo meldt ud at der ikke er en forlængelse på vej, så spørgsmålet er blot, hvor han skal hen. Hermed må også Rudiger (og Fazio?) regnes for spillere, man for alt i verden skal holde på. Samtlige rygter som gør Monchi til kommende DS i AS Roma, melder også om op til flere CB'ere, ikke overraskende fra Sydamerika, men ser skidt ud hvis både Manolas og Rudiger ryger, synes jeg.

Summa summarum - Monchi eller ej - Emery, eller hvilket som helst anden træner, eller ej - Pallotta og Co er nødt til at stramme hjelmen til sommer og træffe kloge beslutninger. Ud af Manolas, Rudiger, Strootman og Radja, der har man kun råd til at miste 1, i min optik.

Potentielle salg (da det vel er utopi, at klubben ikke skal sælge ud fra 'toppen'):
Dzeko, Salah, Bruno P, Rui.
Forhåbentlig dem, som ikke skal ofres i jagten på at hente en type som Jesus Navas eller hvem der ellers har været nævnt:
Perotti, SES, Emerson, Paredes, Alisson.

mexes
1753 indlæg.
d. 20. april 2017

Emery synes jeg er en ganske fornuftig mulighed, hvis Spa forlader os. Især grundet forholdet til Monchi.
Monchi lyder til at blive officiel i næste uge. Det må vi så håbe!

mexes
1753 indlæg.
d. 20. april 2017

...det eneste jeg synes vi så skal give Monchi og Emery.. er tid! Vi har brug for tid, hvis vi skal opbygge en fornuftig klub ala Sevilla, Atl. Madrid, Dortmund osv.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 23. april 2017

Man kunne hente Simeone, Conte og Guardiola i en utopisk symbiose, og det ville stadig ikke hjælpe hvis ikke der er tid til at omstrukturere og etablere klubben. 2-3 år er ikke nødvendigvis nok til at ændre tingene grundlæggende.

Der skrives med Kessie i næste uge. Bare han ikke er tænkt som afløser for Radja....

mexes
1753 indlæg.
d. 23. april 2017

Kessie og Radja er to forskellige spillere, men selvfølglig ikke umuligt.
Jeg tror ikke, at klubben som udgangspunkt har planer om at sælge Radja til sommer. Det klart, at Radjas egen ønsker kan ændre på det, og at et bud, som man ikke kan sige nej til også kan påvirke dette.
Men som sagt, så tror jeg ikke det er planen.

Jeg tror mere at der spekuleres i spillere som Manolas og Paredes, som salgsmuligheder.

Men igen, jeg tror det hele meget afhænger af Monchi og hvilken træner, som står på sidelinjen fra næste sæson.

Off topic.
Dejligt med Napoli-pointtab idag! Især med vores kommende program i mente. Napoli var ikke heldige i dag!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 23. april 2017

Radja og Kessie minder nu ganske meget om hinanden. Radja er en kontrollerende, bolderobrende CM, som er begyndt at spille mere offensivt grundet hans felt-til-felt kapacitet og skud. Kessie er en fremskudt offensiv midtbane, som grundet hans arbejds-ratio og styrke kan spille i en mere kontrollerende CM rolle - og dette vil han kun blive bedre til med tiden/erfaringen.

Det er svært at tro at man kan smide op imod 30 mio euro efter Kessie uden at sælge for det samme. Så man må håbe det er 1:1 med Manolas der ryger afsted og ikke tænkt som arvetager fra Radja.

mexes
1753 indlæg.
d. 24. april 2017

Jeg er nu ikke enig med dig. Kessie er den type, som Radja spillede under Garcia. Men det er jo, som den offensive Radja under Spalletti, som virkelig har gjort ham til en verdensstjerne.
Jeg ser mere Kessie som en fremtidig afløser for DDR, selvom at jeg egentlig allerhelst vil sammenligne ham med Strootman, hvis man skulle vælge en af dem til at sammenligne ham med.
ser Kessie som en 6'er.

[Rettet af: mexes - 24/04/2017 - 12:36]

mexes
1753 indlæg.
d. 24. april 2017

Monchi er her til eftermiddag landet i Rom.

asroma87
790 indlæg.
d. 24. april 2017

Jeg så Sassuolo i går og Lorenzo Pellegrini imponerede mig meget....Go teknik og fysik og kun 20 år!

Håber vi henter ham hjem til sommer og så håber jeg Monchi får tilføjet et par italienere til truppen.

Gerson lader overhoved ikke til at være med i Spallettis planer længere, så han skal vel udlejes? Synes godt nok det er synd. Dels fordi hans udvikling går i stå, grundet manglende spilletid og dels fordi at vi brugte så mange penge på ham. Det kan jo være han bare ikke er god nok men så må han da være det ultimative flop køb denne sæson. Han kostede alligevel 15 mio. euro :-/
Ham og Iturbe har desværre været kæmpe fejl køb, sammen med Vermaelen, Vainqueur, Falque, Ljalic, Doumbia, Zukanovic, Gyomber, Grenier (som vel aldrig har fået en reel chance for at vise hvad han kan) osv. osv.

Back up til Dzeko kunne være Umar Sadiq eller Ezequiel Ponce! Frederico Ricci kommer tilbage fra lån i Sassuolo, han kunne vel fungere som back up til Salah?? Ved dog ikke om han er god nok, han starter jo ikke inde hos Sassuolo.

Lad os håbe at Monchi kan få lavet en langsigtet plan for truppen, så vi ikke hele tiden skal udskifte i spillertruppen og hente den ene mærkelige spiller efter den anden, i stedet for at bruge klubbens egne talenter.

http://www.football-italia.net/101591/video-monchi-arrives-roma

http://www.football-italia.net/101592/monchi-roma-his-best-transfers

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24. april 2017

Jeg vil ikke mene spillemæssigt Ljajic var et flop, men han har et skrøbeligt mentalitet, hvilket de godt nok vidste på købstidspunktet. Gerson må virkelig være elendig til træning, siden han ikke har fået flere førsteholds optrædener. Jeg synes dog ikke, hans førsteholds minutter har været nok til at afskrive ham. Et lejeophold ala Paredes vil være sundt, hvis hans ego ellers kan tillade det.

Desuden, er jeg småt forelsket i Szecezny, jeg vil virkelig være ked af at se ham rende rundt i Inter eller Napoli. Jeg vil dog hellere gå så langt at sige, vi skal sælge Alison og beholde Ceszny. Han er med afstand den bedste keeper i Roma siden Antonelli.

[Rettet af: Lamela - 24/04/2017 - 22:41]

mexes
1753 indlæg.
d. 24. april 2017

Jeg er også svær begejstret for Szczesny, og jeg ser gode mulige i at beholde ham, så frem han selv ønsker det. Jeg føler mig meget overbevist om, at han er glad for at være i Roma. Men det store spørgsmål er hvad hans udsigter i Arsenal er. Det er altid hans første prioritet. Men hvis han ikke kan være første valget i London, så tror jeg hellere, at han vil blive i den italienske hovedstad.
Det vil jo, ideelt set, være bedst, hvis vi kunne leje ham igen igen. Både for os, ham og Arsenal... faktisk for alle, undtagen Alisson.
Alisson har potentialet, men jeg foretrækker nu også vores kære Polak. Enig i, at han har været en af de bedste keeper i klubben læææænge!

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 29. april 2017

Der er potentiale i Schick. Endnu et flot mål fra ham. Udover målene kommer godt med i samspillet med de øvrige spillere.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 30. april 2017

Kessie synes tabt for Roma pga lønnen.
Milan ligner hans kommende arbejdsgiver

Slapt

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 30. april 2017

Kommer valget mellem om, man skal sælge Pellegrini for at finansiere Kessie, ser jeg vi hellere skal satse på førstnævnte.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. april 2017

Min holdning til Kessie er nu også, at jo han er et kæmpe talent, men det jo heller ikke sådan, at man laver et kæmpe scoop. Prisen på ham er jo også sat efter, hvor stort og åbenlyst talent han er.
Og hvis han nu også vil have noget helt vanvittigt i løn, så siger jeg god for, at han tager til Milano i stedet. Så kommer han heller ikke til at skulle rejse så meget rundt i Europa næste år... ;)

Lund
227 indlæg.
d. 30. april 2017

http://www.football-italia.net/101822/roma-consider-denis-suarez

Gud hvor jeg håber, at man gør noget seriøst ud af det her i stedet.

mexes
1753 indlæg.
d. 01. maj 2017

Enig, Lund. De sekundære spillere i Bayern, Real og Barca har kæmpe klasse og man kan virkelig lave scoops der.
Denis Suarez vil blive en kæmpe succes.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 02. maj 2017

Spaletti ligner mere og mere en færdig mand i Roma. Jeg tror ikke, han får kontrakten forlænget. Nederlagene til Lazio og nederlaget i Lyon har desværre nok været det sidste søm i kisten. Generelt har han været ret svag i kampene mod Lazio, (i begge perioder) selvom vi i de fleste af tilfældene har haft bedre hold end Lazio på papiret, men har manglet det sidste motivations element til at vinde disse kampe.

Jeg tror Monchi venter med at se, hvad PSG finder ud af med Emery, ellers håber jeg han går efter en italiensk træner (EDF), så vi kan få bygget et godt hold op igen.

Jeg ser gerne, flere af profilerne bliver solgt. Dzeko, Salah, Ninja, Strootmann, Manolas & Peres.

Det burde frigøre en masse likvid til at satse ungt og italiensk.

Denner
432 indlæg.
d. 02. maj 2017

Det går jo også super godt i AC Milan Lamela ;)

Nej vi skal ikke sælge ud, vi skal ikke starte helt forfra, det ville simpelthen være at skyde sig selv i foden. Ninja Og strootmann ser jeg gerne blive i klubben. Resten er simpelthen for humørsvingende.

Dzeko, kommer an på hvad den kommende træner ser i ham. Jeg syntes han brænder nogle absurd store chancer(specielt de sidste par kampe), men samtidig ligger kan til at kunne blive topscore i ligaen, hvis det flasker sig lidt.

Vi har brug for CHL for at holde hjulene i gang, og et ungt italiensk hold vil ikke kunne spille os til en aktuel CHL plads. (selv ikke nu når 4. pladsen også får CHL).

især nu når vi får Monchi, han skal have mest mulig kapital at handle med.

Men lidt mere Italiensk ville altid være lækkert, men jeg syntes nu man skal kigge mod egne rækker først, før man henter talenter udefra.

mexes
1753 indlæg.
d. 02. maj 2017

Lamela: Synes ikke Peres bør indgå under 'profiler' ;)

Vi kan ikke bare sælge helt ud og starte fra 0. Det vil ikke blive en succes.
Vi skal holde på kernen og tilføje klogt 3-4 nye mulige startere.
Jeg synes det er svært at være utilfreds med Dzeko, når han står som topscorer i ligaen. Jeg er helt med på, at han ikke kan kaldes effektiv efter denne sæson, men han har altså samlet set scoret flere mål på én sæson end nogen anden i Roma trøjen før.

Men igen igen, som jeg har tidligere skrevet, så skal vi have styr på hvem vi har på trænerposten inden at vi skal have styr på truppen. Emery tror jeg pt. at det sagtens kunne blive, ellers er jeg også tilbøjelig til at satse lidt på Di Francesco - for jo, det vil være et stats med ham.

Bliver spændende med Monchi projektet.

59971Cools
Medlem af RCD
471 indlæg.
d. 02. maj 2017

Såden en sidebemærkning og ikke så relevant, men Cornelius til Atalanta... Jeg er bestemt ikke fan af manden, men det er da interessant nok med noget dansk islæt som medierne også har øje for, på den måde er det jo positivt.
Flere danskere til Serie-A (og Roma), ville være godt!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 02. maj 2017

Vildt nok at melde ud, at man bør sælge rub og stup og Radja Nainggolan.. Ser du kampene? Uden Radja, ene mand, ville LS være fyret og Roma ligge nummer 7.

Radja og Stroot bør fredes, Rudiger, Emerson, Paredes, SES og Alison (man er ik rigtig klog hvis man bruger 18 mio euro på Szeghny) bør man holde fast i. Alle andre kan og bør vel stå til diskussion.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 02. maj 2017

Jeg var godt klar over Ninja og Stroot vil skabe debat. Men, jeg skrev dem os på for deres skyld. Misforstå mig ikke, jeg elsker dem begge, men Ninja specielt, hvis han skal komme til en storklub og vinde noget, så er der ikke mere end 3-4 år i ham, som den type spiller han er.

Med Dzeko, er det alligevel utroligt, man kan være pissed på en mand, der har scoret 25 mål i sæsonen, og er delt topscorer i ligaen. Men det har knebet med kynismen i de stor kampe, hvor der ikke tilfalder mere end 1-2 chancer til en angriber.

Sorry Mexes, Peres er naturligvis ingen profil, men blev han ikke købt ind som en profil?

Edit: Med Strootman har jeg den konstante frygt for, hans knæ skal gå i stykker igen.

[Rettet af: Lamela - 02/05/2017 - 14:12]

Sofus
1910 indlæg.
d. 23. maj 2017

Spalletti ligner mere og mere en Inter-mand med 4 millioner i løn. Super ærgerligt syntes jeg. Jeg tror stadigvæk at han om nogen er er manden som kan føre os længere frem, men det lader til at han ikke selv vil og jeg tvivler på at Roma vil betale samme løncheck.

Med en sejr søndag er det også vores bedste Serie A sæson nogensinde baseret på point.

mexes
1753 indlæg.
d. 23. maj 2017

Eusebio Di Francesco modsat skulle eftersigende være tæt på at blive enig med Roma.
Jeg synes han er et sats qua han ingen erfaring har med de helt store europæiske turneringer - men for satan jeg kan godt lide ham!

mexes
1753 indlæg.
d. 23. maj 2017

Han kan jo passende tage Berardi med så ;)

[Rettet af: mexes - 23/05/2017 - 21:50]

Sofus
1910 indlæg.
d. 23. maj 2017

Og Pellegrini!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 23. maj 2017

Eusebio er lukket. Drejer sig om et par dage (host host sæsonafslutning).

Det er det rigtige valg. Jeg kan ganske enkelt ikke se, hvem man skulle tage. Unai Emery kunne da også være vejen at gå, men mon ikke den vej er en smule mere kompliceret; hvad får han i løn? Hvem står ellers klar til at overtage ham, såfremt PSG lader ham gå?

Valverde har været nævnt? Han er hverken manden eller realistisk.
Paolo Sousa?

Hvem er der ellers.

Eusebio Di Francesco er det rigtig valg - men hvorvidt det giver succes, det afhænger af klubben. Hvis man ligesom RG blot er klar til at give et nyt 'projekt 3,5 år - så ender man nok i samme boldgade. Nogle gode præstationer og store forhåbninger, men det store gennembrud vil lade vente på sig.

EDF - lyder jo som en ejemdomsmægler - er nødt til at få et seriøst skud i bøssen, såfremt man giver ham chancen. Vi snakker 3-4-5 år hvor det OK, man ikke bliver mestre, 5 år hvor det er OK man ikke pludselig laver en 'Juventus' i CHL.

Man er nødt til, en gang for alle, at komme ud på den anden side af det show med en træner, showet hvor man hver halve og hele år for alvor er i tvivl om det er det rigtige. Man skal tro på det, også selvom man bliver nummer 5 i sæson 2 eller 3.

Han skal have en seriøs mulighed, i et forhåbentligt frugtbart samarbejde med Monchi, at stable en klub på benene - for guderne skal vide, at AS Roma har savnet en følelse af dette siden - ja nærmest siden Gabriel Bastituta blev købt ind i dyre domme og sparkede mesterskabet til Rom. Det er på tide at komme videre og få en sammenhængende klub stablet på benene.

1

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 30. maj 2017

Monchi er en kæmpe chef.
Først en tidlig forlængelse af Marco Tuminello.
Igår Strootman deal til 2022 og i dag DDR deal for yderligere 2 år. Fedt at se, han ikke hviler på laurbærrene efter en flot sæson afslutning.
Jeg håber, han forsætter de flotte takter med en forlængelse til Kostos, Rudiger & Ninja. Så grundstammen, kan blive fastmonteret i Roma i de næste 2-3 år. Jeg magter simpelthen ikke endnu et nyt midterforsvar, der skal bruge 10-15 kampe på at sync.

EDF, Tuchel eller Emery, i dont care. Fordelen ved de to førstenævnte er, de er gode til at arbejde med unge spillere, mens Emerys titler taler for sig selv.

Iøvrigt mener jeg at have læst på twitter, at Pellegrinis Agent (Far) har været til en kærlig samtale hos Monchi.

[Rettet af: Lamela - 30/05/2017 - 23:37]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 01. juni 2017

Salah til Liverpool er nært forestående.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 01. juni 2017

Håber da prisen er 50+, ellers vil det ikke give mening, når det nu er Bpl transfer.

Montella9
195 indlæg.
d. 01. juni 2017

Traditionen tro vil roma sælge minimum 1 ad de bedste spillere. Hvem tror i det bliver?
Og hvem vil i helst beholde?
Jeg håber at Roma holder på Salah,manolas og Ninja.
Hvis der skal en afsted håber jeg på Dzeko eller Rudiger

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juni 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-103467&menu=news-all

Det ser ud til at blive Salah!

Prisen skal dog presses gevaldigt op, før det kan retfærdiggøres. 50 + mio euro som Lamela skriver. Han har trods alt været en af vores bedste spillere de sidste par sæsoner. Sælg ham for 50 + og hent Berardi

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juni 2017

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/officielt-city-koeber-benfica-maalmand/

Hvis City giver 300 mio. kr. for en relativ ukendt målmand fra Benfica, så skal Salah da koste 500 mio. kr.

Det er jo helt vanvittigt så mange penge de engelske klubber har. Først Bernardo Silva for ca. 500, nu ham her Ederson for 300 og der er allerede snak om Mendy (Monaco) også snart bliver officiel. Han koster vel 400 mio. så.

Så har City allerede brugt næsten en milliard!

Nogen der egentlig ved hvordan Milan bare kan købe Mussachio, Kessie, Rodriguez (Wolfsburg) og Biglia som er rygtet til klubben? Er det deres kinesiske bagmænd? Og er de ikke hæmmet af FFP, som vi også er?

Lund
227 indlæg.
d. 02. juni 2017

Umiddelbart har jeg tænkt, at €40 millioner for Salah vil være et fint salg, men når jeg samtidig læser, at United er klar til smide €52 millioner efter Ivan Perisic, så fatter jeg ingenting længere. Sammenhængen mellem pris og talent er i opbrud.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 03. juni 2017

Sczezhny på vej til Juventus, der både har 16 mio euro klar til Arsenal samt en 4-årig kontrakt til polakken. Løn omkring de 4, så her ønsker man næppe at være med (ligesom Kessie).

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 03. juni 2017

Hvordan er aftalen med JJ? Skal Roma købe ham for 10 mio euro?

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 03. juni 2017

Football-Italia skriver at Rüdiger rygtes til Inter for 40 millioner euro, mens Manolas så skulle blive. De skriver også at budgettet balanceres inden financial fair play deadline sidst i måneden. I nyheden om Salah til Liverpool-rygtet skriver de det samme, at vi skulle være interesseret i at sælge inden månedens slut. Er der nogen der ved hvor vi står i forhold til denne situation? Jeg går ud fra at vores kvalifikation til CL først tæller fra efter juli i forhold til transferbudget?

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 03. juni 2017

Monchi største opgave, udfordring og mulige forhindring, er at få stabiliseret tingene, så man ikke død og pine skal sælge ud for medium beløb.
Rudiger til Inter handler netop om dette, Salah nok også. I AS Roma forventer mange klubber ofte at kunne handle profiler for 25-35 mio euro - og det er lykkedes alt for tit. Årsagerne er mange og komplekse, men dette er Monchis største opgave. Der skal rettes op på tendensen med at man mister sine profiler for billigt.

Fred være med at man sælger Manolas, Rudiger, Salah og Strootman - men så ville man forvente at man stod med 2,5 mia dkk i hånden efter - sådan som markedet er pt.

Nu ville folk ikke betale 40-50 mio euro for Manolas, så er det Rudiger man forsøger med. Håber man står fast i de vurdinger, som ville gøre det til et godt salg fremfor et godt køb. Pogba var i min optik primært et godt salg. Pjanic primært et godt køb.

Monchi skal have skabt den her balance i klubben, hvor man rent faktisk rykker sig fremad hver sommer. I for mange år har sommeren betydet kaos og kræmmermarkedsligende tilstande.

Behold truppen, få priser værdige for en topklub for sine spillere såfremt de forlader klubben og byg så på derfra. Så bør man jo ikke komme i problemer med FFP, det har i høj grad være fordi man har haft alle de her elendige leje med købs obligation- det må gerne stoppe lige nu.

1

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 04. juni 2017

Prisen, som Liverpool skulle være villige til at betale, begynder dog nu at være tættere på de 40 m euro, som Roma forlanger.

Så det er altid noget. Berardi nævnes som erstatning, og kan man få ham for max 20 mio euro - så er dette fornuftigt af Monchi; tjene 20 mio euro på at skifte Salah ud med Berardi. Godkendt.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 04. juni 2017

Max Meyer forlænger ikke i Schalke og ryger nok nu. Burde man gå efter, synes jeg.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 05. juni 2017

30 millioner euro skal ind inden månedens slut i forhold til Financial Fair Play. Det er vel salget af en profil der dækker det, uden nødvendigvis at kunne købe en ny...

Pallotta udtaler desuden at vores stærke talenter ikke længere skal udlejes til højre og venstre men stilles til klubbens egen rådighed!

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juni 2017

Hvis der SKAL sælges en spiller for 30+ mio. €, så skal det jo nok være mellem
- Salah
- Manolsa
- Rudiger

Det forlyder jo kraftigt, at det bliver Salah. Jeg synes nu det er lidt ærgerligt, men det er nok ham, som vi lettest vil kunne erstatte, når det endelig er.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 05. juni 2017

Man må håbe at JP kan bakke sine ord op med handling, for det er et super interview, der referes til både her og andre steder.

Respekt til LS

Slut med at leje købmand, hvor han bla fremhæver Juventus forsvar som eksemplet på, hvad der sker når man holder fast på en stamme.

Talenterne skal have chancen og ikke sendes alle mulige andre steder hen.

God selvindsigt omkring, at han har skulle bruge noget tid på at finde sig til rette i Italien og hvordan tingene fungerer her - ikke mindst omkring det financielle aspekt og stadionplaner. Han er optimist.

Alle de rigtige ting, faktisk, formår han at udtrykke. Så ser vi om 2mdr hvordan det gik med handlingerne

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 05. juni 2017

DanieleTotti: "30 millioner euro skal ind inden månedens slut i forhold til Financial Fair Play. Det er vel salget af en profil der dækker det, uden nødvendigvis at kunne købe en ny..."

Kan du eller andre forklare, eller linke til noget der forklarer, hvordan det kan være at der skal 30 millioner euro ind, inden månedens udgang, når den oven i købet står på direkte CL?

Hvordan hænger det desuden sammen for Milan og Inter mht. FFP og deres nye ejeres voldsomme pengeforbrug uden CL-deltagelse? Hvorfor kommer de ikke i problemer med FFP? Ved godt de er "større" klubber mht. indtægter på merchandise og sponsor osv. men så meget større? Mon sandheden ikke er at deres ejere er ligeglade med FFP? Og betaler de bøder der evt. kommer? Ellers kan det vel ikke hænge sammen for dem? Forvirret og en hurtig googling finder ikke så meget.

God pinse.

Forza Roma!

[Rettet af: De Rossi - 05/06/2017 - 16:06]

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 05. juni 2017

Mht. Berardi, ville meget gerne se ham i Roma og meget, meget gerne sammen med Pellegrini, som der så skal bruges en formue på at købe hjem. Forstår ikke man lod ham gå. Men der ser ud til at blive lidt større fokus på vores egne talenter, hvilket er godt. Romas talentafdeling har et godt ry. Store forventninger til Pellegrini herfra. Men mht. Berardi, var der noget med at Juve havde forkøbsret, men at han har udtalt at han helst ikke vil til Juventus da han er stor Interista? Et skifte til Inter er vel endnu mere sandsynligt, nu hvor deres nye ejere bruger uanede mængder af penge.

God pinse.

Forza Roma!

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 05. juni 2017

Og den meget talentfulde angriber Patrik Schick fra Sampdoria ser ud til at tage til Juventus. Han var ellers også rygtet til Inter og Roma. Sabatini siger at det ser ud til at Juventus betaler frikøbsklausulen på 25 mio. euro. Og Sampdorias præsident (han snakker meget! Og er vist i øvrigt Romanista?) siger at "det var tæt på med Roma, men de har ikke pengene". Suk.

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juni 2017

Vi skal da heller aldrig bruge 25 mio € for Schick.

Berardi ind for Salah synes jeg også er helt ok. Vi kommer ikke til at finde en fuldgod erstatning for ham.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 06. juni 2017

Burde Roma ikke matche Juve 14 mio euro på Scez? Vi kunne sagtens sælge Alisson for samme pris Benfica, der mangler en målmand.

mexes
1753 indlæg.
d. 06. juni 2017

Jeg kan ikke se at Szczesny til Juve er andet end en and.
1. jeg tror ikke at han vil tage til den direkte konkurrent
2. Buffon er ikke færdig endnu og Szczesny vil da umuligt tage til Juve for at sidde på bænken.

mexes
1753 indlæg.
d. 06. juni 2017

Faktisk præcist det, som vores præsident udtaler ifølge denne artikel:
Skriv linktekst

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 08. juni 2017

Hvis Salah ikke sælges kan Nainggolan blive ofret og ryge til United iflg rygterne
Håber det er det pure opspind

asroma87
790 indlæg.
d. 08. juni 2017

Er alle spillere snart ikke rygtet til United??

Tror ikke vi skal ligge så meget i det :-)

mexes
1753 indlæg.
d. 08. juni 2017

Dem jeg føler ikke sælges
Radja
Strootman
Manolas

Dem jeg føler muligt sælges
Salah
Rudiger
Paredes

DeRossi16
350 indlæg.
d. 08. juni 2017

Nogen af jer der kan forklare hvordan Milan kan banke så mange penge af (som de tilsydendladende gør), uden at blive ramt af FFP? De har jo ikke fået penge fra diverse turneringer.
De bliver jo skræmmende !

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 08. juni 2017

Mon ikke, de har kalkuleret med FFP i deres indkøb. Så vidt som jeg har forstået det, laver de klassiske italienske handler, så omkostningerne bliver fordelt over flere år. De skal nok få en bøde, men de er nok os villige til at betale den. Deres europæiske sæson starter først fra 18/19 med CHL.

Ligeså glædeligt, som det ville være at få Inter & Milan tilbage i toppen og styrker Serie A, har jeg også en masse bekymringer med romas posistion.
Ligenu, står Roma som det økonomisk svækkede hold blandt de 5 bedste italienske hold. Vi får aldrig opbygget et kontinuerligt hold, når vi desværre er tvunget til at sælge profiler år efter år, for at stabilisere økonomien og indkøb til truppen.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 09. juni 2017

Roma skal nok hente forstærkninger når den nye træner (de francesco) bliver præsenteret i næste uge
og Salah bliver skudt afsted for at frigive lidt midler til indkøb

Højre back er tiltrængt - hent Spinazzola tak

Vi får jo også 2 forstærkninger retur - Doumbia og Iturbe ,)

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 10. juni 2017

Ikke så meget med transfer rygter at gøre, men var der nogen der så Dzeko og Manolas fare i flint på hinanden under Bosnien 1 Grækenland kampen?

[Rettet af: napstah - 10/06/2017 - 13:15]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 10. juni 2017

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 10. juni 2017

asroma87
790 indlæg.
d. 11. juni 2017

Lorenzo Pellegrini starter inde for Italien her til aften! Glæder mig til at se ham spille

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 11. juni 2017

Han starter ikke bare inde, men starter inde ved siden af De Rossi !

Elzerbe
Medlem af RCD
11 indlæg.
d. 11. juni 2017

Nogen der tror på Zlatan i Rom?

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 11. juni 2017

Zlatan er ikke et Monchi indkøb, og
med hans skade og høje løn niveau, tror jeg ikke på det. Han slutter i MLS.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 12. juni 2017

Zlatan til Roma har jo ikke engang været nævnt? Det kommer på ingen måde til at til at ske.

Bekymrende er det, at Juventus' interesse i Paredes øges og skulle være ganske konkret. Samtidig med at man ikke er afvisende overfor at Paredes kan blive solgt generelt.

Katastrofe, hvis man sælger noget som helst til Juventus. Gider næsten ikke mere, hvis det sker...

asroma87
790 indlæg.
d. 12. juni 2017

http://www.football-italia.net/104015/sassuolo-di-francesco-roma

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 12. juni 2017

Synes det er svært at blive klog på, hvorfor man tilsyneladende er så vild med Jean Seri (Nice). Kender intet til ham - måske er han det hele værd. Men at man nu har smidt 25 mio euro (og er tæt på at kunne blive enige med Nice), det forstår jeg ikke.

Måske den position man er bedst besat på? Plus, at Pellegrini bør få chancen. Frygter at det igen, igen igen, handler om at man vil prøve at lege købmand og tjene lidt på at erstatte Paredes med Seri... Håbløst.

mexes
1753 indlæg.
d. 12. juni 2017

Håber virkelig Di Francesco tager Pellegrini og Berardi med sig til hovedstaden. Det er slet ikke urealistisk, hvis vi sælger en dyr spiller.

asroma87
790 indlæg.
d. 13. juni 2017

http://www.football-italia.net/104047/di-francesco-roma-today

Lund
227 indlæg.
d. 13. juni 2017

Jep og det forlyder også, at Monchi skulle være i Holland for at snakke med Feyenoord om deres højreback Rick Karsdorp.

Derudover beretter twitter om, at Romas dårligste indkøb i nyere tid - Juan Manuel Iturbe - er blevet gift i dag. Og der er endnu mere godt nyt at berette fra den uønskede lejr, hvor der eftersigende skulle være ganske pæn interesse for Doumbia, hvor både Hull, Newcastle og sågar Fenerbahce skulle have meldt sig på banen. Til trods for interessen berettes der om et mindre beløb i omegnen af €5 millioner.

Endelige blev der i går meldt om fremgang i Salah-forhandlingerne, hvor Liverpool nu skulle have tilbudt €40 millioner + €5 millioner i bonusser. Det virker som om et salg er nært forestående. Lad os få lukket den og få fikset FFP inden månedens udgang, og hent så forstærkninger ind efter starten af det nye FFP regnskabsår.

asroma87
790 indlæg.
d. 13. juni 2017

Bliver spændende om EDF´s ansættelse kan lokke Berardi til - Ham som erstatning for Salah eventuelt.

Og så håber jeg at Pellegrini bliver hentet hjem også, og ellers skal der købes ind til bredden, nu hvor vi skal spille Serie A, Coppa Italia og CL!

Det rygte som jeg er mest forundret over lige pt, er rygterne om at Szczesny er på vej til Juventus. :-(

Derudover skal Monchi vel have ryddet op i truppen, Doumbia, Iturbe, Castan, Skorupski, Sadiq, Zukanovic, Gyomber, Vainqueur, Ponce, Ricci, Verde, Seck, Gerson, Lobont, Peres - Listen er lang!

Lund
227 indlæg.
d. 13. juni 2017

Det forlød fra morgensstunden, at Monchi var i Holland for at forhandle om Karsdorp. Men nu forlyder det, at Roma har hentet Hector Moreno fra PSV for omkring €5,7 millioner.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. juni 2017

Moreno er officiel.
Det første gang vi signer en spiller, hvor jeg seriøst intet anede!!

asroma87
790 indlæg.
d. 13. juni 2017

What?? Er han god nok til at starte inde? Eller er han back up.

Så ryger Rudiger eller Manolas nok eller Fazio (Håber mest på Fazio)

Så har vi Jesus, Moreno, Manolas og Rudiger!

[Rettet af: asroma87 - 13/06/2017 - 15:05]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 13. juni 2017

Ehhh. Out of nowhere!! Jamen, velkommen til, solid forsvar spiller med en masse rutine.

Han skal nok være back-up til Manolas og Fazio, sammen med JJ.

[Rettet af: Lamela - 13/06/2017 - 15:16]

Sofus
1910 indlæg.
d. 13. juni 2017

Jeg håber lidt at han bare er erstatning for Vermaelen i stedet for at de andre ryger. Han er også venstrebenet, så han ville være en oplagt afløser.

[Rettet af: Sofus - 13/06/2017 - 15:23]

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 13. juni 2017

Er Moreno første mexicaner i Roma trøjen?

59971Cools
Medlem af RCD
471 indlæg.
d. 13. juni 2017

Di Francesco officielt færdig i Sas... Er spændt på det her projekt, ikke glad endnu men meget spændt må jeg sige.
In Monchi we trust...

Er der egentlig nogen der har hørt nye rygter om Totti's fremtidsplaner?

Edit: og nu bekræftet :)

[Rettet af: 59971Cools - 13/06/2017 - 19:11]

Romaneren
573 indlæg.
d. 13. juni 2017

EdF officielt på plads i Roma - så er det bare med at få Pellegrini og/eller Berardi med!

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 14. juni 2017

Rudiger skulle være på vej til Inter?

Om jeg fatter hvorfor at alle vores spillere bliver ved med at tage til konkurrenterne.

asroma87
790 indlæg.
d. 14. juni 2017

De bliver jo nok lokket med en ordentlig løn forhøjelse som vi ikke kan matche.

Det som vi så burde gøre er at sige, ok du vil væk men vi sælger dig ikke til en rival i Serie A.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 14. juni 2017

Roma er tvunget til at sælge, med mindre vi kan solgt vores flops inden da.

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juni 2017

Jeg køber også præmissen, at vi er tvunget til at sælge. Dog ser jeg det nu også som et stort problem, at det er konkurrenter, at vi sælger til. Eks. Pjanic, der var konkret interesse fra andre lande, så det er skidt, at vi forstærker konkurrenterne.

Salah menes også tæt på Liverpool. Mon vi både sælger Rudiger og Salah?

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juni 2017

ift. Pellegrini, som jeg også virkelig ønsker, så er det måske et dumt sted at bruge penge. Vi har altså DDR, Strootman, Paredes og Nainggolan til at dække de pladser. Vi kan ikke både have Pellegrini og Paredes, og så må jeg nok hellere gå med Paredes, som har slået igennem nu - og desuden allerede er vores spiller.

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 14. juni 2017

@mexes: Tror heller ikke Pellegrini hentes, det vil være lidt overkill, selvom jeg også gerne så han kom hjem. Dog kan det ikke udelukkes. Der blev jo brugt mange penge på Alisson til målmandsposten, som så ikke fik meget spilletid. Men Pellegrini viser hvor ærgerligt og dyrt det kan være at tænke kortsigtet. Utroligt hvis Rüdiger sælges til Inter, men ikke overraskende desværre. Tror Inter henter Berardi. Han er vist stor Interista og har tidligere udtalt at han ikke vil til Juventus, som der ellers var tale om, men venter på Inter. Deres ejere har ingen pengeproblemer, suk.

Mht. Schick så var det suk, mest pga. udtalelsen fra Sampdorias præsident: At det var tæt på med Roma, men de har ikke pengene. Ville dog gerne have ham, men ja, for dyr hvis 25 mio. euro er prisen Juventus skal betale.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 14. juni 2017

Monchi udtaler idag at Rüdiger ikke sælges.
Roma er ikke et supermarked !

Lund
227 indlæg.
d. 14. juni 2017

@Tottithorsen
Jeg har også lige læst hans update. For satan den man lyder som den perfekte styrmand!
Her er et link til updaten: http://www.asroma.com/en/news/2017/6/monchi-issues-update-on-futures-of-salah-and-rudiger

Jeg faldt desuden over den analyse, som jeg også synes er ret interessant: https://adamsummerton.wordpress.com/2017/06/14/opportunity-knocks-for-di-francesco/

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 14. juni 2017

Ikke at benytte sig af klausulen (10mio euro)på Pellegrini vil jo være hovedrystede dårlig ledelse.

Hvis man havde være klog, han man aktiveret den allerede og lejet tilbage til Sassuolo for de næste 2 sæsoner for lidt penge og muligheden for at kalde ham tilbage for de samme penge. Så er der ro på den, og man har en super spiller i baghånden.

For det er ekstremt svært at se hvad han skal bruges til lige nu - synd hvis Paredes sælges i denne sammenhæng. De ville kunne være sammen på midtbanen om 1-2 år med ovennævnte deal med sassuolo

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 14. juni 2017

Ej rolig nu guttere. Som EDF har udtalt, så er hans foretrukne opstilling 4-3-3, her skal han naturligvis bruge minimum 6 midtbane spillere, uden kvaliteten bliver forringet ved rotation, skader & karantæner. Pelle ligner Strootmann i spillestil, hvilket adskiller ham fra Paredes, der er bedst, hvor han står lidt længere tilbage, lidt ala DDR. Og naturligvis skal han hentes tilbage.

Mht. Pjanic, så skyldes afskeden, den ekstremt ringe kontrakt, han blev udstyret med. 38 mio i frikøbs klausul var altså ingenting. Jeg var da os overrasket over, at klubber som PSG, Barca og Bpl klubber ikke viste mere interesse for ham.

Når klausulen bliver udløst, så kan Roma gøre ingenting.

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juni 2017

Lamela

Roma solgte ham til Juve for mindre end hans klausul, så den holder altså ikke.

[Rettet af: mexes - 14/06/2017 - 16:58]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 14. juni 2017

Han klausul var på 38 mio euro, hvilket Juventus aktiverede. 6-7 mio euro ud af de får Pjanic selv. De penge frasagde han, for at få Juve skiftet igennem.

Juventus were able to close the deal quickly because Pjanic was keen on joining the Bianconeri and waived his 20% stake in the transfer fee allowing Juventus to come down off the €38 million release clause.

Vælg selv et link

Romas eneste fejl her var, at de blev taget på sengen af Pjanic & Juventus. De nåede knap nok at tilbyde ham til andre klubber, før Juve havde trykket på knappen. Jeg kan tydeligt huske transferen, da handlen kom frem ud af ingen ting.

Ret mig, hvis jeg tager fejl.

mexes
1753 indlæg.
d. 15. juni 2017

Lige et sidespor, men

Donnarumma meddeler, at han ikke ønsker at forlænge med Milan.
Av et slag for Milan og deres fans. Den må gøre ondt - især hvis han i sidste ende ender i Juve!

asroma87
790 indlæg.
d. 15. juni 2017

Kom så Monchi, Work your magic!

HENT DONNARUMMA!!!!

Denner
432 indlæg.
d. 15. juni 2017

Wow hvis bare han endte i Rom! så har jeg ikke noget mod at polakken tager til juve.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 15. juni 2017

Han er nok for dyr til vores økonomi

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 15. juni 2017

Eller James Rodriquez.. Eller Zlatan.. Eller Berardi.. Eller Douglas Costa, Lacazette eller Lukaku..

Spøg til side. Ved - håber - at I ikke mener det. Ellers er man godt nok fjerne fra virkeligheden. AS Roma er bare ikke med i den liga. Man er nok mere i Davy Klaasen niveau, som man nu ser gå til Everton, forhåbentlig pga. manglende købelyst og ikke købepower...

Mon ikke Milan får løst det og at Donna har skrevet under på en kontrakt 31 august. Ville undre mig andet.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 15. juni 2017

Det bedste 'køb' denne sommer er og bliver, at man ikke mister Radja, Stroot, Manolas og Rudiger...

mexes
1753 indlæg.
d. 15. juni 2017

Synes godt du kan fjerne Berardi fra den liste. Han er da på ingen måde total urealistisk.

1

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 15. juni 2017

Jeg er mere til Meret fra Udinese, der er os noget krudt i ham, men han bliver ikke billig. Læste Napoli havde budt 17 mio euro, som Udinese havde afvist.

Jeg glæder mig til at se, hvormange primavera, der kommer til at blive rykket op i første-holds truppen.
Jeg tror enten Ponce eller Turminello kommer til at spille en rolle fra bænken næsten år. Turminello har da os lige fået en kontraktforlængelse til 2022.
Spørgsmålet er om, Coly, De Santis & Marchizza også kommer med op.

[Rettet af: Lamela - 15/06/2017 - 23:53]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 16. juni 2017

Berardi er og bliver et af de større 'talenter' i Europa. Mange klubber er interesserede, og det er kun pga. prisen, at han ikke allerede er skiftet.

AS Roma har hverken penge eller sportslig kapital til at hente ham. Der er mange bud på ham som kommer til at presse prisen op, og der ved man jo godt at AS Roma ikke kan være med.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 16. juni 2017

Skifter han til Roma, så står jeg selvfølgelig til måls for lidt hån og latterliggørelse - det er jeg med på. Men i min verden, kan der ikke være tvivl om ovenstående.

asroma87
790 indlæg.
d. 16. juni 2017

Monchi har styr på det! Bare rolig

1

romaus
35 indlæg.
d. 16. juni 2017

Ser i dag nogle rygter om Jean Seri fra Nice.. Er der nogen der ved noget om ham? Jeg ved Nice har klaret sig godt i sidste sæson, men har aldrig rigtig hørt om ham.

Der står i en artikel på Football Italia, at vi har fået et bud på 20 mio euro afvist. Virker lidt vildt, når vi nu har ret godt dækket ind på midten, og muligvis har udsigt til Pellegrini som en billigere backup. Er tilbagekøbsklausulen ikke 10 mio euro på Pellegrini?

Hvad siger i?

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 17. juni 2017

Seri har været det navn, som oftest har være nævnt efter Monchi kom på plads. Det er ved at tage overhånd, synes jeg... Man skal jo ingen måde ud og bruge et 2-cifret million beløb på Seri. Håber, man strammer sig an og holder på det man har istedet.

Keres Masangu skifter til gengæld til AS Roma.

På Berardi, så er det ikke nogen tvivl om, at EdF næsten har ham som 1.prioritet. Det taler for, at han kunne skifte. Men udgangspunktet er, som også rapporteret idag af La Gazzetta dello Sport, 40 mio EURO.

Og det er i denne forbindelse, at jeg bare konstaterer, at AS Roma hverken kan eller vil være med i det leje, nok mest det første...

Og skulle man pludselig kunne finde en anden pris, så kan man nok godt regne med at blive udkonkurreret. Lidt a la Kessie.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 17. juni 2017

Vi har jo #Iturbulence kanten ;)

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 18. juni 2017

Salah til LFC tirsdag.
Ghezzal er udset til at afløse ham.
Nogen der har et bedre kendskab til ham?
Vi jagter Seri fra Nice så mon ikke han skal erstatte Paredes??
In Monchi We trust

asroma87
790 indlæg.
d. 18. juni 2017

Ghezzal spillede godt i den første EL kamp imod Lyon. Der var jeg ret imponeret af ham!

Mener også han kan hentes gratis, da hans kontrakt udløber snart - 30.06.2017

Seri fra Nice aner jeg ikke hvem er

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 18. juni 2017

Havde håbet på Fekir hvis vi skulle have en fra Lyon. Men han er vel også for dyr. Han imponerer de gange jeg har set Lyon. Mere end deres største stjerne Lacazette. Har ikke set Ghezzal spille særlig meget. He, kun mod Roma. Men er han ikke meget ind og ud af holdet? Spillede han fast for selveste Lyon var han vel også udenfor rækkevidde, suk. Men Forza FFP eller noget.

Hvis det passer at Berardis pris starter ved 40 mio. euro. så bør vi kigge andetsteds. Havde ellers gerne set ham nu! Og Pellegrini og Sensi på sigt.

Portugal-Mexico på DR3 i dag og et første kig på vores nye forsvarsspiller.

Mht. Seri så ja, det lugter af et Paredes salg, desværre. Andre der faktisk næsten (næsten) hellere ville sælge Strootman og beholde Paredes?

mexes
1753 indlæg.
d. 18. juni 2017

Ja, Salah til Liverpool er efterhånden en realitet. 40 mio € og op til 5 mio € i bonusser, det synes jeg er en fin pris.
Ikke fordi jeg ønsker, at sælge Salah, men holder ved, at jeg hellere så ham solgt end Eks. Manolas, Rudiger og Paredes.

Lad os nu holde på resten!

Seri fra Nice føler jeg ikke meget for, qua han spiller en plads, hvor vi er bedst besat. Så hellere hente en kant eller en back. Uanset om Seri har været forrygende for Nice i år.
Men ingen tivl om at der ryger en Paredes ud hvis Seri skal ind, hvilket jeg synes vil være en kænpe fejl.

Ja, Berardi til 40 mio € lyder voldsomt, tror bestemt han kan hentes for mindre. Jeg har også læst 25 mio €.
40 kommer vi i hvertfald aldrig til at give nej, men tror nu også han kan hentes for mindre... måske igennem vores "henrivende gode forhold til Sassuolo" (som Sassuolo bossen selv hævede)

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 18. juni 2017

Hvis Berardi er Di Francescos førstevalg, hvilket det virker som, og han kan hentes for omkring det halve af hvad Salah sælges for så er det utroligt hvis han ikke hentes. Mener han er lovende, men han har ikke vist nok til at skulle koste omkring 40 mio. euro og kan sagtens forstå man ikke vil give det. Men hvis han kan fåes for omkring 20 mio. euro. og Di Francesco "kræver" ham så tror jeg han hentes. Selvom han hellere selv vil til Inter og eftersigende har sagt at han vil afvise Juventus for at komme til Inter. Skal han til Inter og have spilletid skal de i hvert fald først sælge en spiller eller to.

Seri betyder som du siger mexes nok at Paredes sælges (og sikkert til en plads på Juves bænk...) Men det betyder nok samtidig også at Pellegrini ikke kommer hjem. Så Seri må gerne være ret god fra dag 1 hvis det er scenariet.

Juves direktør meldte ud at de kigger på Donnarumma (big surprise) men at Szczescny har førsteprioritet som det ser ud nu. Det skal man nok ikke lægge så meget i. De vil uden tvivl vælge Donnarumma hvis valget står mellem de to. Men mht. målmandsposten: Med den pengemangel der er så har det fra starten virket som en spøjst prioritering at bruge en del penge på Alisson til en plads på bænken. Man må vel så gå ud fra at han enten sælges/udlejes eller bruges mere i den nye sæson?

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 18. juni 2017

Moreno på tavlen mod Portugal.
Godt hovedstødsmål

DeRossi16
350 indlæg.
d. 18. juni 2017

Nogen af jer der har helt styr på vores polske makker i empiri, skorupski? Er han udlejet, solgt eller hvordan? Og hvornår kommer han retur?

Han havde, trods nedrykning, en god sæson for empoli.

asroma87
790 indlæg.
d. 18. juni 2017

Han er udlejet til Empoli. Han vender tilbage sammen med de mange andre udlejede spillere Roma har.

Pellegrini spiller desuden vanvittigt godt for U21 holdet imod Danmark, han har lige lavet et vildt saksesparksmål. Hvis vi ikke henter ham til næste sæson bliver jeg fandme skuffet.

Berardi spiller af helvdes til. Ham skal vi ikke købe. Hvis vi erstatter Salah med sådan en spiller, vil vores hold være meget svagere.

Køb Bernadeschi i stedet, han spiller også rigtig godt og virker skarpere end Berardi

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 18. juni 2017

Enig. Berardi er totalt overvurderet.
Og så er han alt for dyr. En rigtig gadedreng som ikke kan styre sit temperament. Bernadeschi har klasse.
Jeg var ikke imponeret af pellegrini andet end det super mål han lavede.
Han får ikke mange minutter hvis vi også henter ham den næste Kante fra Nice (Seri)

Vi mangler vel også nogle backs.
Darmian er vi interesserede i

Hvad med VB nu hvor Emerson er ude i 6 måneder? Vel ikke meningen Moreno skal den dække den position. Og Rui er ikke god nok.

mexes
1753 indlæg.
d. 18. juni 2017

Darmian vil være en super signing.
Han kan lokkes væk fra United, og så kan han dække begge backs. Han vil være en klasse signing.

[Rettet af: mexes - 18/06/2017 - 23:29]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 19. juni 2017

Roma har budt 10 mio euro for Lorenzo

Emerson Santos, et løs rygte, at vi er interesseret i ham her.
Jeg tænker Marquinhos, når jeg ser ham her

Hvis Roma for alvor vil gøre noget af Seri handlen, så kunne de jo bringe Vanquer med i handlen. Han minder mig om version 2.Nainggolan. Hvilket da ikke vil være så tosset igen.

Ghezzal, Lorenzo, Seri & (Zappacosta eller Darmian) ind, så vil vinduet være perfekt for mig.

Bruno Peres, Doumbia, Iturbe, Castan etc. må vi gerne tage afsked med, så Roma kan få nedbragt lønningerne.

[Rettet af: Lamela - 19/06/2017 - 00:49]

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 19. juni 2017

Apropos backs, Karsdorp, Feyenoords 22-årige højreback rygtes stadig. Virker også som en meget realistisk transfer mht. pris, niveau osv. Og lidt Monchi er der også over det indkøb. Betyder så nok farvel til dyre Bruno Peres? Han var ellers lovende i Torino og det er da muligt man ikke har opgivet ham. Nok svært at få så meget for ham på nuværende tidspunkt. Tvivler på Darmian, mener det var fremme at Man Utd er lønførende ikke bare i Premier League, men i hele Europa! Og han var et dyrt indkøb for dem så hans løn matcher nok indkøbspris også kræver det trylleri at få ham til at acceptere så stor en lønnedgang. Det lugter af Milan eller Inter hvis han skifter. Eller Juventus.

Pellegrinis mål i dag var vildt, men sjældent han laver så spektakulære ting, trods alt, men han laver tit meget af det vigtige "usynlige" arbejde. Får tingene til at køre. Dygtig og klog spiller.

De Rossi
Medlem af RCD
37 indlæg.
d. 19. juni 2017

Berardi bliver svær at få, men Bernardeschi må være helt uden for rækkevidde, desværre. Han bliver i Fiorentina eller laver det forbudte skifte fra dem og direkte til Juventus, ellers tager han til Spanien eller England.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 19. juni 2017

Eusebio om Peres

Bruno Peres struggled a little last season. Do you believe in him?

“I think all the players at Roma are very talented. I went through something similar myself: you get rough spells then you come through them and improve. He's been used to playing in a five-man system and you need to do things differently in a four-man defence but he showed what he can do when he was at Torino. I'll be able to work with him from day one in Pinzolo and, as I said, I first want to work with the lads so that I can see where they can improve.”

Længere op i interviewet siger han os, han foretrækker et forsvar med en 4-backs kæde.

Hvilket kunne tyde på en snarligt exit, især med Monchis Hunt for Karsdorp.

Dagens Update:
The Italy Under-21 forward would likely be the second player to swap Sassuolo for the Giallorossi after Lorenzo Pellegrini, with the newspaper claiming the midfielder’s move will go through “in the next few hours”.

Så er de sædvanlige rygter med Ghezzal (Gratis), Berradi (Marchizza & Luca Pellegrini + money), Karsdrop & Emerson Santos fra Botafogo, som jeg skrev om i aftes.

[Rettet af: Lamela - 19/06/2017 - 09:35]

mexes
1753 indlæg.
d. 19. juni 2017

Karsdorp skulle angiveligt være på vej til et lægetjek i Rom. Tyder på den snart bliver officiel.
Er æresdivisionen vores nye marked?

Men det er helt rigtigt, at vi får hentet en højre back! Måske mangler vi endda også en venstre, qua Emerson skade?

[Rettet af: mexes - 19/06/2017 - 17:34]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 19. juni 2017

mexes
1753 indlæg.
d. 19. juni 2017

Pellegrini skal hentes hjem for de penge. Det synes jeg er klart.
Men jeg forstår ikke hvor vi pt ellers på vej hen i dette vindue.

Vi har hentet en træner, som praktiserer 4-3-3 især.

Altså skal vi bruge midtbanefolk. Hvis Pellegrini landes, som det ligner, så står vi med:

Nainggolan
De Rossi
Strootman
Paredes
Pellegrini

Det er virkelig stærkt - og måske heller ikke for bredt. Men hvis vi så lægger oveni, at vi bruge 30-40 mio på Seri, så er det her, at korthuset begynder, at falde for mig.
Hvem skal så ud? Paredes? Strootman? Ninja?
Vi har desuden også en Florenzi, som kan spille her, når han igen er fit.

Jeg vil ønske, at vi hentede Pellegrini, holdte på de andre, og så fokuserede på de andre pladser. Seri kan blive en konge signing, men jeg ser ingen grund til at tage chancen.

Mht. Pellegrini, så håber jeg lidt, at han få en rolle - og spilletid, ala det vi så Paredes fik i år. Han er ikke starter, men skal heller ikke kun have 5 min hver anden weekenden.
Hér synes jeg, at Paredes starter/indskiftning ratio var perfekt sidste år.

Romaneren
573 indlæg.
d. 20. juni 2017

Nice siger selv, at Seri ikke skal sælges :)

Håber ikke vi køber ham. Det er det sidste sted, vi mangler spillere.

Denner
432 indlæg.
d. 20. juni 2017

Ganske enig, og ellers må man kunne rive nogle spændende ungdomsspillere op i cup kampene hvis der er brug for rotation! ;)

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 20. juni 2017

Salah er næsten væk. Han skulle lande i Liverpool i aften og udgør medicals imorgen.

Priserne løber fra 35+5 i bonus til 45+5 i bonus.

På trods af den fine pris, så er det mange mål og assists, vi mister.

Pøj Pøj Momo!

[Rettet af: Lamela - 20/06/2017 - 14:29]

asroma87
790 indlæg.
d. 20. juni 2017

Han bliver svær at erstatte, når han er i form og det kører for ham, så kan han udfordre et hvert forsvar i verden! Men 40 mio. euro + 5 mio. euro i bonus er en fair pris, når man nu skal sælge en profil.

Det er også dejligt at man for én gangs skyld er stået fast, med hensyn til prisen.

Ghezzal så jeg da Roma spillede mod Lyon i EL. Han var god til at drible og virkede spændende. I 32 kampe (liga og EL) har han scoret 3 mål og lavet 6 assists.

Berardi har i 25 kampe (liga og EL) scoret 10 mål og lavet 11 assists. Det er alligevel ret godt. Hvordan han så har gjort det fatter jeg ikke, for da jeg så ham imod Danmark i U21 kampen, var han godt nok dårlig.

Lige meget hvad bliver det sgu spændende at se hvem der erstatter Salah.

FORZA ROMA OG FORZA MONCHI

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 20. juni 2017

SKY:DiMarzio

Zenith byder latterlige 30 mil for Manolas.
Manolas agent er ankommet for at tale om evt. kontrakt med Zenith eller, måske (min teori) en kontraktsforlængelse.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 21. juni 2017

Roma bør gå længere for at sikre sig szezny
En klasse keeper. Jeg stoler ikke på Allisson

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 21. juni 2017

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 22. juni 2017

Manolas skulle åbenbart ikke være i god harmoni med en del af omklædningsrummet. Episoden med Dzeko var så, det der fik bærgeret til at flyde.
Han er til salg for 30-35 mio euro. Zenith står klar med 30 mio og en årsløn på 5 mio.

Roma og Manolas skulle også være langt fra hinanden omkring en ny kontraktforlængelse.

Jeg er ikke fan af salget, men hvis der ikke kommer en kontraktforlængelse, bliver vi nok nødt til at cashe-ind allerede nu.

Pis ærgeligt rent sportsligt, da han har været en af vores vigtigste spiller de seneste par år.

Rygterne sender Lemos eller Forsyth til Roma. Sidstnævnte skulle eftersigende være et ret stort talent.

Montella9
195 indlæg.
d. 22. juni 2017

Samme gamle historie er gentager sig, vi holder aldrig en stabil stamme med de bedste spillere. Derfor er der et hav af sekunder placeringer hvor svært kan det være at indse at man må satse på at holde de bedst spiller i en længere periode for at have en chance for at vinde noget.

Er skuffet over ledelsen

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 22. juni 2017

Bye bye Manolas !! Rygterne siger at han uvenner med nogle i truppen og selv gerne vil væk fra Roma

Lund
227 indlæg.
d. 22. juni 2017

Det er virkelig en forfærdelig nyhed og et dybt useriøst prisskilt for en verdensklasse forsvarsspiller. Det eneste positive i den her sag er vel, at han ikke ender i en konkurrerende klub. Den skide landskamp...

Det bliver et kæmpe tab. Fazio gjorde det fint sidste år, men han har sine gode år bag sig modsat Manolas. Vi er alt for gode til at gøre tingene sværere for os selv. Spændende hvad alle de penge skal gå til - forhåbentligt ikke til at give Xherdan Shaqiri serie a comeback!!

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 22. juni 2017

Det er os skidt af træner teamet og ledelsen, de ikke får ryddet op i den dårlige stemning. Jeg savner lidt ansvar fra klubben, hvor de sætter igennem, i stedet for at sælge en profil til spotpris.

mexes
1753 indlæg.
d. 22. juni 2017

Jeg vil langt hellere sende ham til Zenit end ALLE andre klubber. Så det er da det eneste positive!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 22. juni 2017

Så er salah officiel. Dejligt med styr på FFP og monchi har vist sit værd. Fin pris synes jeg.
Glæder mig til at se ham handle nu. Så gerne Berardi:)

Alt held og lykke til momo.

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 23. juni 2017

Jeg er allerede begyndt at hade Monchi den klamme rotte. Hvordan kan man sælge Salah og endda til den lave pris? Han har scoret en del samt lagt op, og generelt været den drivende offensive kraft, som vi har manglet i så mange år. Og så sælges han for at få styr på økonomien - som jo alligevel ender med det samme i næste sæson nå der hentes en masse spillere ind igen.

Hver evig eneste år sælger vi vores profiler og henter nye potentielle profiler ind - i stedet for at holde på nøglespillerne. Og ligeledes kommer en masse unødvendige talenter til, der aldrig får chancen men som koster klubben en formue i sidste ende.
I stedet for Monchi skulle klubben hente en økonom som har styr på simpel budgettering hvis problemet er underskud ift. FFP.

Og endnu værre er det nå folk skriver, at BERARDI er afløseren. Laver i sjov seriøst? Har i overhovedet ikke fulgt med i foregående sæson? At foreslå en total overvurderet spiller som Berardi til at overtage fra Salah. Det er en hån seriøst! Nu hvor vi er i gang kan vi lige så godt hente Iturbe tilbage også. Måske sælge Dzeko - ligaens topscorer og erstatte ham med Bendtner.

Den evige 2'er fortsæter sin stil :'(

[Rettet af: Daniel-Cumen - 23/06/2017 - 04:03]

asroma87
790 indlæg.
d. 23. juni 2017

Man blev desværre nød til at sælge en af profilerne for at overholde FFP! Jeg kunne også rigtig godt lide Salah men når man nu skal sælge synes jeg at prisen er rigtig fin

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-104593&menu=news-all

Men hvem der skal erstatte ham, den er svær!

Skal man hente en der er lige så god, så snakker vi vel Willian, Douglas Costa, mkhitaryan niveau. Og sådanne spillere tror jeg ikke vi har råd til

praeste
82 indlæg.
d. 23. juni 2017

Jeg synes, at det var et fint salg. Når vi nu skulle af med en spiller for at overholde FFP, så var Salah mit førstevalg. At Manolas så også ser ud til at være på vej ud er et kæmpe minus.

Men Salah har altså problemer - ja, han skaber urimeligt mange chancer, men han har altså også hans svagheder især ift. stabilitet. Jeg synes, at vi har fået en fornuftig pris - især hvis den når op på de 50 mio inkl. klausuler.

Jeg håber, at man finder en fuldgod erstatning, men jeg synes ikke, at han er på niveau med spillere som Mkhitaryan, Willian eller Douglas Costa, som alle har bevist sig i en stærkere liga og i Champions League.

Berardi er et godt bud, men vi skal være helt sikre på, at der ikke sker det samme som med Iturbe. Jeg har dog lidt mere tiltro til Berardis evner med en bold.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 23. juni 2017

Daniel cumen:
Hvorfor er det en dårlig handel? Ja, salah er god. Men når vi møder hold som pakker sig ned, som f.eks. De sidste 10 hold i ligaen - så ser jeg da klart perrottis dribleskills langt stærkere.. og en dårlig handel til 50 mio.(?) største salg nogensinde.

Hvad angår berardi. 5 mål, 8 assist på 21 kampe for et LANGT dårligere mandskab. Han har ikke Dzeko, Radja eller strootman til at assistere ham. Hvorfor er man sp overvurderet?? Plus han skulle tilbage fra en knæskade. Derudover er han italiener og ikke afrikaner. Så han mangler ikke januar/februar grundet ACON. Kan jan hentes til en håndfuld dollars ee det okay.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 23. juni 2017

Nu skal rygtemøllen selvfølgelig kører, efter Salah er slog og Roma mangler en erstatning.

Men, de navne der dukker op, huer mig slet ikke. Shaqiri, Deulafeu, Florian Thauvin. Herre Gud. Det er middelmådighed.

Først og fremmest skal Pellegrini handlen lukkes, det tror jeg os, den er. Dernæst skal, Karsdorp og Ghezzal(manden er gratis for fanden) hentes. Og så skal vi sætte alle sejl ind på Beradi.

Romaneren
573 indlæg.
d. 23. juni 2017

Shaqiri har i min optik vist klassen i Stoke, men han bliver dyr (også i løn) og hans korte Inter-periode var ikke just imponerende...

Berardi tror jeg på - han har ikke funklet på samme måde i denne sæson, men i en stor klub med langt bedre spillere og en træner, der kender ham og tror på ham (og har brugt ham på en rigtig god måde førhen), så kunne det altså blive rigtig godt.

Kan kun se Bernardeschi som mere oplagt, men jeg tror at det skib er sejlet med enten Inter eller Juve som destination.

praeste
82 indlæg.
d. 23. juni 2017

Bernardeschi er drømmen som jeg ser det. En fantastisk spiller, der virkelig kan sætte sin modspiller fra 0 og sætte sine medspillere op.

Men som du siger, så er manden højst sandsynligt solgt til en større og rigere klub.

Edit
Shaqiri er jeg ikke interesseret i. Manden er dyr og har et gigantisk ego, hvor han ikke kan give plads til andre. Så hellere en gratis Ghezzal.

[Rettet af: praeste - 23/06/2017 - 16:48]

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 23. juni 2017

#Derossi16

19 mål 12 assist og over 70 skabte chancer er åbenbart dårligt mod hold der pakker sig ned. Men Berardi som har lært at drible lidt men ikke besidder de andet nødvendige færdigheder som salah er bedre. Aha interesant. Det du skriver minder mig lidt om det jeg læste fra andre brugere på denne side i løbet af sæsonen. Her handlede det om dzeko. Fordi han ikke var specielt god med fødderne var hans spil begrænset, og derfor ville en afsked med ham ikke være et problem. En spiller der på sit andet år har slået rekorden for flest mål i en sæson for Roma og ligeledes ender som topscorer i ligaen, er åbenbart en begrænset spiller. Jeg griner kun. Lade os dog endelig hente berardi til den overpris der er på ham, og samtidig kan Vi også sælge dzeko, Da han ikke er god nok. Og nå sæsonen skal til at starte skal vi have den evige snak om, at Roma skal vinde i denne sæson eller som minimum have en chl-plads... same shit over and over.

[Rettet af: Daniel-Cumen - 23/06/2017 - 18:39]

Denner
432 indlæg.
d. 23. juni 2017

Det jeg er glad for mht salget er salah. Er vi ikke mister en super vigtig spiller til "african cup of nations". Det skal simpelthen afskaffes eller planlægges anderledes!

DeRossi16
350 indlæg.
d. 23. juni 2017

#daniel cumen:

Hvornår har jeg sagt Salah var dårlig? Alt jeg gjorde var at rose Monchi, som du kalder for klam rotte. Han stod fast ved en acceptabel pris på Salah, har forlænget med DDR og Strootman inden der var gået 2 uger. Samt fornyet med store talenter fra primavera holdet.
Kan ikke forstå hvor, hans fart undtaget, Salah er så mange klasser over Berardi i din optik??
Hvad Dzeko angår, har jeg slet ingen klager. MEN, taget hans mange chancer i betragtning kunne han have lavet mange flere mål. Misforstå mig ikke, jeg er yderst tilfreds med hans præstation.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 24. juni 2017

Hvorfor skyder de amerikanere ikke noget kapital ind i klubben.
Nu sælger vi sikkert også Manolas og Paredes.
3 profiler væk og ny træner
Vi starter forfra hver sæson!!

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 24. juni 2017

120 mio euro cashed ind på 3 spillere og 4 profiler væk fra start-11/12'eren.

Ved ikke om, jeg kan lide det.

praeste
82 indlæg.
d. 24. juni 2017

Det gør ondt at se Paredes forlade klubben. Jeg synes, at han har et stort potentiale og de Rossi er altså ikke ung længere. Det varmer dog lidt, at vi laver stor profit og samtidig får Pellegrini og dermed noget italiensk ind i truppen.

Manolas er skide ærgerlig at miste. En top duelspiller, men når han er i clinch med halvdelen af omklædningsrummet er det desværre nødvendigt.

€70 mio er en fornuftig pris og jeg er bare glad for, at ingen af dem ryger til Inter, Juve, Milan eller andre Serie A klubber.
Det kunne være fedt at hente Paredes hjem om 1 år eller 2, selvom det er højst usandsynligt.

mexes
1753 indlæg.
d. 24. juni 2017

Det gør også meget for min gejst, at det ikke er direkte konkurrenter, som vi skipper til, trods den helt store interesse derfra!

Jeg har ikke læst nogle konkrete Paredes forhandlinger? Hvor læser I det?

ang. Manolas, så virker desværre som en nødvendighed. Hans sidste halve år har altså heller ikke været hans bedste - man følte, at han ikke var særlig motiveret. (Jeg troede det var grundet et kommende skifte til Inter)

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 24. juni 2017

Lund
227 indlæg.
d. 24. juni 2017

Jeg er også meget splittet ift. Zenit-handlen. Det er en fin nok klub at sælge til. Prisen for Manolas er i underkanten, men samlet er €70 mio. fint. Vi mister et stort talent, som helt sikkert har forcer, men som også har vist, at han kan have svært ved at spille, når tempoet bliver højt og modstanderne presser højt. Ham erstatter vi sandsynligvis med Italiens største midtbanetalent, hvis vi ser bort for Verratti. Jeg synes, at det er en fin 1:1 løsning. Med Manolas mister vi en verdensklasse forsvarsspiller med en hurtighed, der gør ham i stand til at løbe de fleste angribere op, men også en forsvarsspiller, som i ny og næ kunne tabe hovedet. For mig at se kan erstatningen her ikke hedde Fazio eller Moreno. Der skal hentes et nyt kæmpe talent, der er klar fra dag ét eller en allerede fast etableret spiller.

Nu forlyder det, at Feyenoord Karsdorp hentes på mandag for i omegnen af €15 mio. Uden at kende meget til ham, tror jeg, at der kan være værdi i at hente en rendyrket back - det spændende bliver så, hvad der sker den dag Florenzi kommer tilbage. Skal han kæmpe med om pladserne på midten, eller skal han have backen i en fire-backs kæde?

Endelige må det forventes at en del af pengene skal bruges til erstatte Salah og finde en gardering til Dzeko. Erstatningen for Salah synes stadig at være helt åben, selvom EDF menes at foretrække Berardi, og mon så ikke Monchi finder en sydamerikaner som gardering til Dzeko - det ville være mit bud.

mexes
1753 indlæg.
d. 24. juni 2017

Ked af hvis Paredes sælges. han er et kæmpe talent og bliver kun bedre.
Positive side er, at vi sælger til Zenit, samt at vi er godt dækket ind på midtbanen. Pellegrini tager overfor ham.

Men med salg af Paredes, Manolas og Salah så kommer der altså mange penge ind.
Det lugter af en Berardi handel - og måske også Seri fra Nice?

praeste
82 indlæg.
d. 24. juni 2017

Helt enig. Seri virker dog også som en spændende og lidt mere dynamisk spiller. Umiddelbart en god backup for Nainggolan.

Som jeg ser det, så mangler vi:
- En venstre back (ser ikke Rui eller Jesus som gode nok)
- En midterforsvar - en klog forsvarsspiller, der kan styre Rudiger.
- En angriber der kan affinde sig med en reserverolle bag Dzeko
- En venstre kant - gerne et stort talent

Og evt en målmand, men jeg stoler på dem brasilianske landsholdskeeper.

Det giver en trup, der ser sådan her ud:

Allison
Skorupski

Florenzi
Karsdorp - forventet køb
(Rudiger)

Rudiger
??
Fazio
Moreno

Emerson
??
(Moreno)

De Rossi
Strootman
Nainggolan
Pellegrini - forventet køb
Gerson
Seri - forventet køb

Berardi - forventet køb
Perotti

Dzeko
??
(Tumminello)

Shaarawy
??

Jeg ser umiddelbart Florenzi som højre back. Hans dynamik er fantastisk, men han kan for lidt på egen hånd til at spille kant. Han kan selvfølgelig også være i spil til den centrale midt, men jeg er bange for, at han ikke kan slå nogen af de 6 andre af.

[Rettet af: praeste - 24/06/2017 - 15:44]

asroma87
790 indlæg.
d. 24. juni 2017

Med alle de penge vi får for Salah, Manolas og Paredes burde vi gå all in på Bernadeschi!

Han spiller fandme godt til U21 EM

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 25. juni 2017

Enig modsat Berardi som har været elendig
Berardi har et stort attitude problem

Hent Bernadeschi tak

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 25. juni 2017

Handlen med Zenith er stort set færdig. 60 + bonus 7.

Til grin. Ejerne har pt kun solgt stjerner og gældsat klubben endnu mere med en omstrukturering af den allerede eksisterende aftale med Goldman Sachs.

Jeg godt, at ASRoma ikke er ejet af en/et firma der bare spytter penge ind, men guderne skal vide det ville være rart nogle gange

mexes
1753 indlæg.
d. 25. juni 2017

omvendt, så vil jeg hade, at vi blev overtaget af kinesiske investorer (pengemand), og bruger 1 mia kr. på et vindue, som vi ser hos AC Milan.

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 25. juni 2017

Siden 2011 har der været større investeringer i truppen end indtægter fra salg ifl. Transfermarkt? De nye ejere skulle altså bygge et tophold op fra bunden, eftersom den trup de overtog var på sidste salgsdato og meget sparsom! Og så starter Monchi altså med et minus på 22 millioner Euro for Rui, Jesus og Peres ifl. Transfermarkt - som han har arvet efter Sabatinis evige lappeløsninger. Men korrekt, det er ikke en endeløs pengetank der ejer klubben, men derimod folk med fokus på at få en forretning i klubben - præcis ligesom Juventus kører nu, og det går vist ok der. Jeg synes det er for tidligt at dømme Monchi ude. Allerede nu får vi højere priser for vores spillere end vi normalt plejer at hive hjem synes jeg det ser ud til.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 25. juni 2017

Amerikanerne vil bygge en klub, der kan drives organisk, uden årlige indsprøjtninger fra ejer eller firmaer.

Så må vi bare vænne os til, det er en længere process end, vi havde forventet i første omgang. Personligt synes jeg, Romas økonomiske fremgang fik setbacks i form af, gælden gang på gang blev udskudt til sæsonen efter.
Roma har lavet mange paniske indkøb, der ikke alle har båret frugt.

Her står vi med + 110-140 mio, der kan bruges på spillere her og nu, uden vi skal skubbe gælden til næste år, så Roma ikke er nødsaget til at sælge profiler. Igen.

Manolas er klassespiller, men hvis han laver ravage i omklædnings rummet, holder det jo i længden. Desuden, skulle han have bedt Roma om at blive solgt.
Mht. Paredes, er min kone ikke glad for salget :) Han er vist hendes yndlings. Men, han bliver erstattet af Pellegrini for 10 mio euro. Det kan jeg ikke brokke mig over.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 25. juni 2017

1) jeg er fan af Monchi, for lige at få det på plads
2) der er forskel på at have nogle der skyder mia ind og så på at have folk, som ingen penge har (men som primært baserer det på at låne sig til det med blikket mod at kunne skabe en forretning.
3) problemet er at man forsøger at erstatte 1:1, hvilket sjældent går. Det tog Paredes noget tid at finde sig til rette, og nu starter man forfra med Pellegrini, som, med al sandsynlighed, skal gennemgå ihvertfald som minimum 1 sæson på vippen i forhold til forventninger va præstationer.
2) at tro at man investerer alle de her millioner i spillere, det er jo ikke i orden. Jeg ville blive meget overrasket hvis man bare så meget som bruger halvdelen af Salah-Manolas-Paredes pengene på indkøb.
5) Derudover, så synes jeg simpelthen bare 60+7 er for lidt for de to. Nu kan vi så se begge ryge for 50-60 stykkey om 2 år, når de ender i større, europæiske klubber

mexes
1753 indlæg.
d. 26. juni 2017

El Shaarawy og Florenzi er netop begyndt at følge Darmian på Instagram. Skal vi begynde at spekulerer? :Pp

asroma87
790 indlæg.
d. 26. juni 2017

Tror ikke Darmian bliver hentet, når vi er ved at hente ham her

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-104737&menu=news-all

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 26. juni 2017

Ville være fint at bytte Rui ud med Darmian 1:1.

Mht Paredes og Manolas, så begræder jeg i større grad Paredes end Manolas. Sidstnævnte var man næsten indstillet på. Paredes synes jeg bare har haft en sæson som peger hen mod noget endnu større end at få godt 30 mio for ham - jeg synes han har været lidt overset i denne sæson - han har været decideret vigtig, og jeg mener ikke Pellegrini kan træde i hans sted; dertil er de simpelthen for forskellige.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 26. juni 2017

The newspaper adds the Lupi “could announce four signings” this week, namely Pellegrini, Berardi, Feyenoord right-back Rick Karsdorp and winger Rachid Ghezzal, who is available on a free transfer after leaving Olympique Lyonnais.

Det vil bestemt være en god vindue, hvis Roma starter med at hente dem her.

Jeg må indrømme Berardi ikke er min kop te, men Eusebio vil have ham. Så må han få. Spændende bliver det, hvem der kommer til midtbanen og midterforsvaret.

Lemas & Foyth er nævnt som afløsere.

[Rettet af: Lamela - 26/06/2017 - 17:52]

Sofus
1910 indlæg.
d. 26. juni 2017

Mauricio Lemos fra Las Palmas bliver rygtet til som midterforsvarserstatning. Han virker stærk, hurtig og god med bolden og så er han til og med kun 21 år.

Han er derudover også blevet rygtet til andre store klubber heriblandt Barcelona og Everton.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 27. juni 2017

Karpsdorf lander i fiumicino idag
Jeg er sgu ked af vi sælger Paredes.
Fantastisk karriere han får bare ikke i Roma

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 27. juni 2017

Det siger jo heller ikke så lidt, at både Bayern og Juventus prøver at klemme sig ind nu og kapre Paredes foran Zenith..

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 27. juni 2017

United vil give 40mill pund for Ninja
Sælger vi ham er det en katastrofe!!

mexes
1753 indlæg.
d. 27. juni 2017

Vi sælger ikke Nainggolan, Manolas, Salah og Paredes i samme vindue. Det kommer simpelthen ikke til at ske

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 27. juni 2017

Jeg er ikke i tvivl om, at der nok skal komme et rigtig højt bud på Radja inden udgangen af august. 50-60 mio euro. Så må tiden vise, hvordan ledelsen tackler det...

asroma87
790 indlæg.
d. 28. juni 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-104860&menu=news-all

Håber fandme ikke vi sælger ham for 35 mio euro! Det er sgu da alt for lidt

Lund
227 indlæg.
d. 28. juni 2017

Det er virkelig alt alt alt for billigt. Han må godt nok være faldet i unåde med resten af omklædningsrummet, hvis vi bare skal af med ham for den pris. Trist afsked af en spiller, der har været intet mindre en fremragende for holdet - klasse signing.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 28. juni 2017

Det tænker jeg også. Men, jeg forstår ikke, der ikke er en større interesse for Manolas end Putins favorit klub. Jeg fatter hellere ikke, hvad han vil i Rusland. Sølle 30 mio euro + 5 mio bonus er for sølle. Roma virker meget opsat på at afskibe Manolas. Nu skal Roma til at spille endnu et nyt midterforsvarers konstellation sammen, for hvilken gang.

Suk....

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 28. juni 2017

Prisen har hele tiden ligget i det prisleje - han har jo ikke langt tilbage af kontrakten med Roma.

Men det er jo netop i denne ombæring, at det er helt utåleligt, hvis man smider Paredes oveni til samlet 60.

Romaneren
573 indlæg.
d. 28. juni 2017

Kom lige til at tænke på, at det ville være overdrevet, hvis vi blev sat lidt i forbindelse med Sansone, også. For et tophold i Serie A (og med en velkendt træner i EdF), der kunne han smadre totalt igennem. En mere direkte erstatning for Salah end Berardi i min optik.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 28. juni 2017

Manolas skulle i første omgang, nu her, have afvist Zenith, da han ikke ønsker at blive betalt i russiske rubler. Ha ha ha

asroma87
790 indlæg.
d. 28. juni 2017

Mener du Nicola Sansone? https://www.transfermarkt.com/nicola-sansone/profil/spieler/82048

Jeg synes mere en spiller som Willian kunne være interessant - Reserve i Chelsea og med henblik på næste års VM kunne han måske godt lokkes væk fra Chelsea med udsigter til fast spilletid på Romas højre wing!

Det er sådan nogle signings som også ville sende et statement til resten af fodbold verden om at Roma skal tages seriøst og at vi sagtens kan hente spillere fra den øverste hylde.

I stedet for det rod klubben laver år efter år med at sælge profiler, underbyde på nye spillere, leje med købsoption, lave lappeløsninger osv. osv. Det hænger selvfølgelig også sammen med den evige træner udskiftning. Forhåbentlig er Monchi kommet med en 5 års plan eller 10 års plan, så klubben ved i hvilken retning den vil hen.

I hvert transfer vindue hører vi gang på gang at den ene og den anden profil er på vej væk og man sælger og køber 3-5 spillere hvert år.

Et hold som Juventus forstærker sig år for år - sælger de en profil som Alex Sandro der er rygter om, kræver de bare 60-70 mio euro for ham. Det kunne Roma lære noget af.

Lund
227 indlæg.
d. 28. juni 2017

Jeg kan anbefale at læse denne, som på en og samme tid varsler nye tider og mere af det samme.

http://www.football-italia.net/104859/roma-boutique-supermarket

asroma87
790 indlæg.
d. 28. juni 2017

Det her forklarer det meget godt og er samtidig lidt foruroligende:

http://www.football-italia.net/104859/roma-boutique-supermarket

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 28. juni 2017

Rick Karpsdorf hermed officielt.
Pellegrini er næste spiller til at skrive under med Roma

Interessant.

Sofus
1910 indlæg.
d. 28. juni 2017

Dolberg bliver rygtet til nu :) Tvivler på det dog.

asroma87
790 indlæg.
d. 28. juni 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-104900&menu=news-all

Gonalons er på vej

[Rettet af: asroma87 - 28/06/2017 - 20:27]

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 28. juni 2017

Gonalons skulle være i hus.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 28. juni 2017

Nogen der har et kendskab til Gonalons??

asroma87
790 indlæg.
d. 29. juni 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-104927&menu=news-all

35-40 mio euro for Bernadeschi!

KØB KØB KØB!!!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 29. juni 2017

I den prisklasse er AS ROMA 10 ud af 10 gange de sælgende hold og ikke det købende. Sådan er det bare.

Desværre.

DrTotti
Medlem af RCD
77 indlæg.
d. 29. juni 2017

Dolberg til Roma ville ikke være dårligt. Der er nok intet konkret over det, men han ville være en spændende erstatning for den aldrende Dzeko.

kilde: http://romanews.eu/notizie-roma/esclusiva-jens-steffensen-ag-dolberg-pronto-big-alla-roma-impossibile-dire-no/

Hov, havde ikke set, at det allerede var smidt op. Nå, i får den lige igen.

[Rettet af: DrTotti - 29/06/2017 - 12:45]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 29. juni 2017

Fedt. Hvis den er god nok altså:
- Manolas skulle være blevet gjort klart og tydeligt opmærksom på, at den hedder Zenith eller Roma. Skulle være et ultimatum. Man må håbe den holder og at man ikke pludselig panikker og lader ham gå til Milan/Inter eller sådan.

Men Imo utroligt at ingen engelsk klubber er inde over og klar til at byde 'sølle' 35 mio euro for en med hans niveau..

mexes
1753 indlæg.
d. 29. juni 2017

jeg synes Zenit/Roma er det optimale scenarie. Vi skal ikke fodre direkte konkurrenter. Så hellere beholde ham. End of discussion.

Bernadeschi ser jeg i samme klasse, niveau såvel som pris, som Berardi. Jeg vil nok foretrække Berardi. Tror også, at Juve lyder som en mere sandsynlig destination for Bernadeschi.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 29. juni 2017

Roma byder 15 for Dolberg

Come Monchi!! Make it happen.

Hans danskere investeringer i Sevilla, har ihvertfald ikke skuffet. Hvor Christian poulsen og Krohn-Dehli har gjort det godt.

praeste
82 indlæg.
d. 29. juni 2017

Dolberg kunne være fantastisk - en afslutningstærk spiller, der ville kunne tage over for Dzeko om et år eller to.

Nu sidder jeg også ser Tyskland-Mexico.
Jeg er alt andet end imponeret af Moreno. Han mangler placeringsevne og fart. Han skal forhåbentligt ikke være andet end 3./4. mand. I min verden er det det samme som Juan Jesus. Jeg så også kampen mod Rusland, hvor han viste de samme mangler.

Spændende spillere er Werner og især Goretzka! Hvis vi sælger Nainggolan så kunne det være interessant at se hans vej. Kontrakten udløber vidst efter denne sæson. Men han er selvfølgelig rygtet til større og mere pengestærke klubber, bl.a. Arsenal, men Strootman var også rygtet til United da vi snuppede ham.
Werner er lidt som Dolberg - bare lidt mere færdigudviklet. Men han er sandsynligvis umulig at få fra Leipzig.

Edit.
Svagheden ved Werner og Dolberg er, at de ikke har samme presence i feltet som Dzeko, hvilket kan være problematisk ift. indlæg. Til gengæld er bevægeligheden der!

[Rettet af: praeste - 29/06/2017 - 21:28]

noroma
508 indlæg.
d. 29. juni 2017

Synes vi burde gå all in på BERNARDESCHI. Tror han bliver en legende der vil blive husket længe.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 30. juni 2017

Enig i at vi skal satse på Bernadeschi fremfor Berardi, da han er en bedre spiller, men
jeg er i bund og grund ikke fan af nogen af dem da de begge har mere end svært ved at styre temperamentet og har en ufattelig dårlig udstråling! Primadonnaer nej tak ;)

Willian som der også nævnes, blev han ikke solgt til Kina sidste sommer?

Højre kanten kunne være Karpsdorp som HB og Florenzi som HM - ikke tosset ;)
Perotti kan også spille i højre side, ham er jeg sgu fan af. Giver sig altid max!

tdj89
837 indlæg.
d. 30. juni 2017

Inter er vist rimelig lune på Nainggolan. Er vist villig til at betale 45-50 mill € + Jovetic.

noroma
508 indlæg.
d. 30. juni 2017

Igår hed den at de ville give 60m. Jeg håber ikke vi sælger til Inter. Det gode penge, men synes Ninja er så god at man skal gøre alt for at beholde ham så længe overhoved muligt. Vi har været heldige at få lov til at vidne ham spille for vores hold. Synes ikke Inter skal have den ære. Tror holdet faldet helt sammen uden ham

tdj89
837 indlæg.
d. 30. juni 2017

Som jeg kunne forstå på artiklen, er de 60m Romas krav.

mexes
1753 indlæg.
d. 30. juni 2017

En omgang tanker herfra.

Karsdorp: Jeg synes han er en super signing. Jeg tror han har et stort potentiale, hvilket jeg også synes, at vores prisskilt signalerer.
Jeg tænker helt klart, at han er udtænkt til at spille HB fremfor Florenzi, som både kan gøre så gældende på midtbanen og kanten, når han er fit for fight igen.

Ninja: En handel på 50 mio € + Jovetic er efterhånden deroppe, hvor man normalt i mit hoved kan begynde at overveje det. MEN, to ting gør alligevel nu, at jeg aldrig ville sælge.
For det første, så skal vi stoppe (!!) med at sende vores nøglespillere til direkte konkurrenter. For det andet, så sælger vi så meget ud i år, at vi simpelthen ikke kan sælge flere nu. Vi er nød til at holde på stammen især, som Radja selvfølgelig er en stor del af.
Tror heller ikke Ninja selv er meget interesseret i at skifte til Inter, selvom jeg tror mange af vores spillere gerne vil spille under Spalletti (Suk)

Dolberg:
Vi har eftersigende budt 15 mio € på Dolberg. En Dolberg-tilgang giver mig meget blandet følelser. Det vil give massiv fokus herhjemme på Roma, men jeg ved ikke om jeg egentlig har lyst til, at Roma bliver "Danmarks nye hold" som alle skal holde med, lidt som man i danske medier holder med Gladbach, Ajax og Tottenham (Hvis I kan følge mig)
Prisen er også høj - Ajax forlanger angiveligt 20 mio €. Det altså en del for en Ajax spiller. Eriksen kostede under 15. Dolberg har vist sig god i EL og Eresdivisionen i én sæson. Jeg tror han vil få det meget svært i Serie A næste år. Så brug pengene andre steder, selvom vi mangler en back-up til Dzeko.

Gonalons og Pellegrini:
Jeg synes sgu det er en super signing, hvis han koster de nævnte 5 mio €. Til den pris er det sgu klasse, selvom han måske skriger lidt af middelmådighed. Klart en forbedring ift. Grenier imo.
Pellegrini er en no brainer, da han er de 10 mio € værd. Om han ikke kan bruges, så skulle han hentes. Ser ham som en direkte erstatning af Paredes.

Salah-erstatning:
Efterhånden mange nænvte bud: Bernadeschi, Berardi, Thauvin fra Marseilles og Deulofeu fra Everton.
Jeg holder på, at jeg synes Berardi vil være den bedste løsning. Især grundet hans kendskab til Di Francesco - eller rettere sagt, Di Francescos kendskab til Berardi. Jeg tror ikke at han vil være interesseret i at bruge så mange penge på en spiller, hvis man ikke troede på, at han kunne levere for os. Men der er endnu ikke én spiller, som der bare får mig til at tænke Hent, Hent, Hent endnu.

Mit drømmescenarie for næste sæsons:

Szczesny
Karsdorp-Manolas-Rudiger-Emerson
Strootman-DDR-Nainggolan
Berardi-Dzeko-SES

Florenzi, Fazio, Moreno, Pellegrini, Gonalons, Perotti m.fl. som back ups.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 30. juni 2017

Er vi stadig i fare mht FFP?

Lund
227 indlæg.
d. 30. juni 2017

Først til Mexes.

Jeg er meget enig i dine betragtninger og dit drømmescenarie, selvom jeg har svært ved at se Manolas blive på nuværende tidspunkt. Er der nogen, der kender mere til Szczesnys situation - er han tilbage i Arsenal nu eller hvordan - vi har vist skuffende lidt interesse her efter min mening. Jeg foretrækker nok også Berardi, selvom jeg heller ikke er helt solgt. Fsva. Dolberg, så synes jeg først og fremmest, at man skal anskue det fra et fodboldmæssigt perspektiv - ville han på det sportslige plan være et godt køb, og der er jeg tilbøjelig til at sige ja. Den største udfordring, tror jeg, kan komme i omklædningsrummet, fordi Dolberg ville kunne udfordre Dzeko, og jeg tror ikke nogen af de to vil acceptere en bænkplads.

Til FFP, så var jeg af den opfattelse, at der skulle være balance inden i morgen, hvor det tidligere på måneden forlød, at der manglede €30 mio. De kom så ind med salget af Salah, men efter købet af Karsdorp og Moreno, så burde vi matematisk mangle €5-15 mio. Jeg tror dog, at de tal skal tages med en gran salt, da de €30 mio vidst aldrig blev bekræftet officielt. Jeg ville blive meget skuffet, hvis ikke at der var styr på det. Det ville være så tosset at købe Karsdorp før et budgetår udrinder, hvis det samtidig betød, at man blev nødsaget til at sælge Manolas eller en anden topspiller. Det ville være under al kritik. De spillere skal ikke sælges under stres, men af hensyn til efterspørgslen således prisen kan trækkes op. De rygter der er kommet i dag med FFP og Nainggolan må være en and, andet ville være helt ubegribeligt amatøragtigt. Interessen fra FCIM er ikke overraskende eller ny, men at vi skulle være tvunget til at sælge må simpelthen ikke være tilfældet.

[Rettet af: Lund - 30/06/2017 - 14:53]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 30. juni 2017

Det tror jeg ikke. Salah salget fik dækket de € 30 mio. der skulle balanceres.

Jeg tror bare Football-Italia koger.

tdj89
837 indlæg.
d. 30. juni 2017

Pellegrini på plads.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 30. juni 2017

Di Marzio, en af de tunge drenge, melder Rudiger tæt på Chelsea. Så det bliver nok ham det ryger efter Manolas ikke var tilfreds med at blive afløbnnet i russiske rubler.

AS Cirkus

så mon ikke at man står både uden Manolas og Rudiger snart, og så bliver de erstattet med nogle billigere folk.

Er sku ikke alt for begejstret over tilstanden pt.

Pellegrini kan jo knapt kaldes en handel, og truppen er igang med at miste alle de bærende kræfter..

1

asroma87
790 indlæg.
d. 30. juni 2017

Haha den ene dag er det Manolas der er på vej væk, den anden dag Rudiger, den tredje dag Radja!

P.S. Please køb Willian

[Rettet af: asroma87 - 30/06/2017 - 20:50]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 30. juni 2017

Det er desværre nok bare lidt mere end et rygte. Knapt var Manloas til Zenith faldet til jordet, før Chelsea kom på banen.

Det er bare mærkeligt at man åbenbart VIL af med en af dem. Eller ihvertfald har gjort det op og konkluderet at man 'bør' indkassere penge på en af dem..

Skriv linktekst

noroma
508 indlæg.
d. 30. juni 2017

Hvordan kan det være at vi sælger så billigt? FFP er i orden?
Er Roma bare aktivt dårlige til at sælge spillere?

Elzerbe
Medlem af RCD
11 indlæg.
d. 30. juni 2017

Så blev Doumbia igen sendt videre - igen på lån...

P.Totti
Medlem af RCD
953 indlæg.
d. 01. juli 2017

Sælg Manolas og Ninja, køb berardi, bernardeschi og dolberg.

Et spændende hold kunne være

Karsdorp ny(Fazio) rudiger emerson
Paredes(Pellegrini) strootmann
Berardi Bernardeschi SES(Perotti)
Dzeko(Dooberg

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 01. juli 2017

Så skulle Rüdiger vist være så godt som solgt.

TIL GRIN!

Vi bliver jo aldrig et vinder hold. ALDRIG.
Vi skifter næsten helt nyt forsvar hvert 2 år.

Kontinuitet eksisterer simpelthen ikke i denne klub.
Den eneste kontinuitet der findes i denne klub er manglen på titler.

Vi skal vist være glade for hvis vi ender i top 4 næste år.
Scudetto kan vi allerede godt glemme alt om.

Lund
227 indlæg.
d. 01. juli 2017

Det er simpelthen forrykt det her. Tænk at man sidder dagen derpå og skal sikre, at man overholder FFP reglerne. Og ikke nok med det så har man forsøgt demonstrativt at sælge et halvt hold, hvad er det for en måde at styre en klub på og sikre harmoni i truppen.

Jeg er målløs. Hvis det er rigtigt, at man sælger på sidste dagen for at overholde FFP, så har jeg ikke ord, der kan beskrive min skuffelse over ledelsen.

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2017

Forhåbentlig bruger man pengene fra Rudiger salget til at forlænge med Radja og Manolas

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 01. juli 2017

Hvis Totti var 20 idag, så var han nok også allerede solgt for 28 mio euro + 5 bonus til PSG... Det er jo gode penge... Og man kan finde en erstatning for det halve...

Sørgelige tider.

4

JonasS
21 indlæg.
d. 01. juli 2017

"Transfer-Wizard"....OMG!! Jeg havde store forventninger til Monchi, og synes også det startede rigtig godt.

At Paredes og Salah går, er ikke fedt, men til at leve med når vi nu får gode penge ind. Men at Rudiger nu bliver solgt, synes jeg er en regulær katastrofe. Jeg synes han er sindsygt stærk, og han henviser mange stærke tyskere til Löv's bænk! Nu står vi tilbage med en Manolas der bestemt ikke forlænger efter den dispute, og skal også skiftes ud snart.

Jøsses!!

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2017

Man må håbe der er en plan med alle de salg...

Håber som tidligere skrevet at pengene skal bruges på en forlængelse af Radja og Manolas

Vi har alligevel et plus på 73,3 mio euro, hvis Rudiger og Paredes sælges for de priser der rygtes

50+38+25-10-5,7-19-5= 73,3 mio euro (priserne er inkl. Bonusser)

Så der er masser af penge at lege med!

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 01. juli 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105068&menu=news-all

Flere talenter er på vej væk. Flot arbejde Monchi! Så mangler han også kun at sælge radja og dzeko, så kan vi spille med om titlen i år

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2017

Der er tilbagekøbsklausul på begge og Roma får en procent del af næste salg også

mexes
1753 indlæg.
d. 01. juli 2017

Nu kan vi jo ikke 'lege' med bonus penge endnu. Desværre skal man også tage forbehold for det gabende hul, som var i vores Økonomi.

Vi kommer ikke til at bruge så mange penge i vinduet, desværre.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 01. juli 2017

Det er da fremragende, de to talenter bliver solgt med buy back option. Tænk, hvis en af dem laver en Pellegrini. Så er det da kun godt for Roma.

Daniel-Cumen
102 indlæg.
d. 01. juli 2017

#asroma87

Var meningen ikke at Roma skulle satse på egne talenter, da man præsenterede Monchi?
Roma var jo ikke et supermarkedet som han sagde.

Den tilbagekøbsklausul du taler om kommer til at koste Roma dyrt i sidste ende. Pellegrini kostede 10 mio euro at hente hjem igen, hvilket er meget nå man har problemer med FFP og er nødsaget til at sælge igen efter. Kan du se hvad jeg mener. Det er det samme der bliver foretaget hvert år.

Rüdiger og parades er også på vej væk. Hvorfor sælger man? Et salg af salah og et stop for indkøb kunne have sat en stopper for al det her.

Problemer i Roma er ikke trænerne og spillerne. Det er den dårlige ledelse.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 01. juli 2017

Sidste år havde vi et underskud på 300 millioner kr og det hul skal jo lukkes.
Vi tjener ikke en milliard kr om året som Juventus. Inter og Milan havde over en halv milliard kr i minus.

Så vi må desværre se i øjnene at vi kommer til at lave profit på de største profiler en årrække frem.

Hvad vil vi helst? Holde på alle de unge og håbe 1-2 spillere slår igennem med fare for at ende udenfor top 4?

Jeg ser gerne de unge får chancen men med Romas økonomi ser jeg også det er nødvendigt at sælge en eller to topspillere og handle fornuftigt ind

asroma87
790 indlæg.
d. 01. juli 2017

Jo jeg tror endda det var Pallota der udtalte at nu skulle vi bruge egne talenter og ikke udleje dem alle længere men hvis en ung spiller vil væk, pga manglende chancer eller fordi en anden klub garanterer spilletid er det vel ok at sælge med tilbagekøbsklausul og en procentdel af videresalget.

Enig i at det er dobbeltmoralsk først at udtale at Roma ikke er et supermarked og derefter sælge og købe den ene spiller efter den anden (formoder Rudiger og Paredes sælges) måske den nye træner har vurderet dem overflødige, måske klubben skal bruge penge til det nye stadion, måske klubben skal lukke et stort økonomisk FFP hul.
Jeg aner det ikke... men jeg håber at vi kun har set del 1 af transfer vinduet (den sælgende del) og at del 2 (den købende del) får os til at blive glade og tilfredse. Lad os nu stole på de professionelle ved hvad de laver og at Monchi med ønsker fra EDF, laver det bedste og stærkeste Roma hold han kan.

Sofus
1910 indlæg.
d. 01. juli 2017

Officielt: Paredes til Zenit for 23 mio + 4 i bonusser.

Jeg har det lidt ambivalent med det, da jeg egentlig ikke syntes at han har præsteret synderligt godt, men alligevel begyndte han at spille sig op i slutningen af sæsonen. Jeg vil ihvertfald hellere have Pellegrini end ham, så på den front er det meget fint i min optik.

[Rettet af: Sofus - 01/07/2017 - 17:45]

Sofus
1910 indlæg.
d. 01. juli 2017

Håber derudover virkelig ikke Rüdiger skifter. Så langt hellere Manolas. Jeg syntes Rüdiger har været bedre i år og han virker også til at han gider klubben i forhold til Manolas. Et rigtig kedeligt problem for Rüdiger i Serie A, som taler for et skifte, er desværre den racisme han har været udsat for. Det vil han jo, ihvertfald i en langt lavere grad, undgå i England.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 01. juli 2017

Pellegrini erstatter Paredes plus 13 mill euro. God handel.
Moreno fra LFC er vi interesseret.
Håber vi henter Benedetto i Boca juniors
Han ser giftig ud.
Milan har iøvrigt hentet Borini.

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 01. juli 2017

Hvad skal vi dog med Benedetto?
Manden har haft EN god sæson.

Så langt hellere Berardi.

Nogle der ved hvor god ham Moreno er defensivt?
Det sidste vi har brug for er flere offensive backs der intet kan defensivt.

Synes virkelig vi havde et SUPER 3 mands forsvar der fungerede.
Ved ikke hvor god vores defensiv bliver med 4 mands forsvar.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 01. juli 2017

Det kan være EDF ikke kan håndtere et 3-mands bagkæde, hvem ved. Igen, dumt, vi gav slip på Spaletti. Han havde noget, vi kunne bygge videre på. Nu skal vi starte forfra(næsten da).

I øvrigt, hvad blev der egentligt af Quincy Promes rygte? Han ser ret vild ud. Højrewing, masser mål og assits. Så kan han sparke godt med begge ben.

[Rettet af: Lamela - 01/07/2017 - 20:10]

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 01. juli 2017

Nu skulle Marco Rui vist være så småt på vej til Napoli for 9,5 mil. Euro.

Det er simpelthen så svagt at man sælger til en DIREKTE konkurent i Napoli.
Jeg forsår det simpelthen ikke.

Især når man tænker på at Napoli nægtede at udleje/sælge Giaccherini til os i Januar.

Nu må den ledelse snart til at få sig nogle nosser.

Vi er jo det rene Supermarked Cirkus.

noroma
508 indlæg.
d. 01. juli 2017

https://www.youtube.com/watch?v=7KfkPyEBmMo

Vores argentinske target. Vores interesse skulle være "seriøs".
Hold kæft han laver nogle frække mål! Ham kunne jeg godt tænke mig!

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 01. juli 2017

Men 27 år? Der er ikke meget prospekt i det køb. 15 mil er en anelse for meget. Især hvis han skal være vice-Dzeko.

noroma
508 indlæg.
d. 01. juli 2017

Det ligner allerede han har ramt et flot top niveau som han stabilt holder. De er meget glade for ham dernede, og han er en type som laver mål ud af ingenting. Han kunne være for grineren at prøve af på kanten jo.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 01. juli 2017

Nu rygtes Inaki Williams som erstatning for Salah. Ja mange fucking tak !! Kunne være drømmesigning i min optik!

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 01. juli 2017

@AS-Roma-Italien

Hvad?! Kan vi få 10 mio euro for Marco Rui så er det sgu da bare at sælge! Manden er ikke det halve værd haha

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 02. juli 2017

@napstah:

Man sælger ALDRIG til en direkte konkurent. ALDRIG.
Og især ikke Napoli som vi har ligget side om side med de sidste 3 år.

Og da specielt ikke efter at de nægtede at forhandle omkring Giaccherini i Januar, med den begrundelse at vi var en direkte konkurent.

Så skal vi da bestemt ikke gøre dem nogen form for tjenester.

10 mio. Euro er sku heller ikke det store at råbe hurra for.
Om han så er det halve værd eller ej

[Rettet af: AS-Roma-Italien - 02/07/2017 - 01:09]

asroma87
790 indlæg.
d. 02. juli 2017

Spændende rygte:

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105100&menu=news-all

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 02. juli 2017

Lucas Moira JA TAK

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 02. juli 2017

Usandsynligt, i mine øjne, at man henter spiller til over 25 mio euro. Lucas M or Berardi falder begge i denne kategori - men der er masser af tid til at jeg kan blive sat på plads med den påstand.

Hakan Calhanoglu til Milan. Av for den da...

Næ nej, AS Roma ender vel med at have hentet Suso, Defrel og Donsah.. wow.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 02. juli 2017

Om det er usandsynligt eller ej, så skal klubben ud og lave en statement med en dyr klasse signing. Her passer Lucas Moura perfekt. Han er en, som fansne vil tage over til Fiumcino for at tage imod. Berardi skal kun være aktuel, hvis han kan fås for mellem 30-35 mio euro. Sassuolos 50 mio prissættelse er helt ude i hampen.

tdj89
837 indlæg.
d. 02. juli 2017

Man må lette på hatten af Milan. Det er altså nogle interessante navne de hiver op af hatten. I dag Calhanoglu.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 02. juli 2017

AS Roma kommer ikke til at hente så meget som én eneste "statement"-spiller.. Just saying.

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juli 2017

Hvis Lucas kan hentes for 30 mio €, så er vi nød til at slå til.
Han har navnet, alderen og niveauet.

Ham og Berardi er de eneste erstatninger for Salah (af de nævnte) som jeg finder gode nok.

Virkelig, slå til!

tdj89
837 indlæg.
d. 02. juli 2017

Er Lucas ikke mere en klassisk højre midtbanespiller end wing ligesom Salah?

mexes
1753 indlæg.
d. 02. juli 2017

Jeg ser ham bestemt som en decideret wing, omend jeg mener, at hans defensice kvaliteter er bedre en Salahs for den sags skyld.

Denner
432 indlæg.
d. 02. juli 2017

KÆMPE fan af Lucas! Det ville være fedt! :D

mexes
1753 indlæg.
d. 03. juli 2017

Læste at vi i forhandlingerne med Chelsea om Rüdiger vidst nu skulle forlange mere end de oprindelige 33 mio € + 5 mio i bonus. 45 mio skulle nu være prisen.
Førstnævnte pris er da også bare en joke.

asroma87
790 indlæg.
d. 03. juli 2017

Mexes: Fedt hvis det er rigtigt! Håber dog vi beholder ham. Så hellere sælg Fazio eller Jesus

mexes
1753 indlæg.
d. 03. juli 2017

Jeg tror desværre, at Rüdiger er tabt.
Så for mig handler det om, at vi ikke bare sælger ham til spot pris. Hans potentiale er stort.
Ville godt nok også gerne have beholdt ham.

Drømmescenariet er, at vi både har Manolas og Rüdiger til September. Desværre nok kun en drøm.

Defrel lurer i baggrunden, men Sassuolo vil ikke sælge ham billigt.
Jeg ved ikke hvad der sker for Sassuolos prissætninger, men Defrel og Berardi forlanger de jo over 60 mio samlet for! latterligt.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 03. juli 2017

Sassuolo er nogle dygtige krejlere.
Forlanger ordentlige summer for deres stjerner. Det kunne vi lære noget af.
Sjovt jeg har ikke betragtet Rüdiger som uundværlig. Dårlig med fødderne. Som Manolas er men vil hellere beholde grækeren.
Vi skal hente en MF som er god med bolden.
Derudover ser truppen god ud.
Mangler en backup til Dzeko - er Ponce ikke god nok eller Tumminello ?
Så kan de spille mod de "små" hold som benevento og Lazio ....

mexes
1753 indlæg.
d. 03. juli 2017

Vores største mangel er helt klart en kant... eller to!
Hvis vi skal gøre os gældende i CL og toppen af serie a, så mener jeg ikke at SES og Perotti er gode nok.
Jeg er kæmpe fan af dem begge to, men synes ikke de er på den øverste hylde. SES sluttede dog flot af i sidste sæson.
Det er derfor jeg mener, at vi er nød til at hente folk ala Berardi og Lucas ind.

Så jeg synes, at vi ser lidt hullet ud pt.
Mangler
VB
CB (Hvis Rüdiger sælges)
Kant x 2
Dzeko-back up

...og det er meget, især når vi allerede har hentet Karsdrop, Moreno, Pellegrini og Gonalons.

edit: Med Florenzi tilbage i form, så kan vi "nøjes" med én kant.

[Rettet af: mexes - 03/07/2017 - 13:56]

Knudsen-rk
Medlem af RCD
253 indlæg.
d. 03. juli 2017

Syntes klart vi har sovet i timen ved Borini. Han ville da være en perfekt back-up for Dzeko og han har netop vist sit værd tidligere.

mexes
1753 indlæg.
d. 03. juli 2017

Er det seriøst ment?

Jeg ville tro du var ironisk. Hvad skal vi dog med Borini?? Hans niveau passer i mine øjne bedre til Sunderland og Championship end Roma

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 03. juli 2017

Mon nogen får trøje nr 10 i denne sæson?
Florenzi måske?
Stærk midtbane igen i år.
Nainggolan Strootman DDR pellegrini Gonalons. Fanme skarpt.

mexes
1753 indlæg.
d. 03. juli 2017

Vores midtbanen er klart vores styrke. Dog mangler der måske lidt en kreativ type, lidt ala Pjanic.

Defrel og Lucas til offensiven, og jeg er tilfreds med den.

mexes
1753 indlæg.
d. 04. juli 2017

Rudiger set to join Chelsea. 35 mio € og 4 mio € i bonus.

Jeg sad og legede lidt med en startopstilling i dag.
Rüdiger sælges, og mange rygter peger på Lucas og Defrel som mulige tilgange. Dette vil faktisk give et OK hold:

Alisson
Florenzi/Karsdorp - Fazio-Manolas - Moreno/Emerson
Strootman/Pellegrini - Nainggolan - DDR/Gonalons

SES/Florenzi - Dzeko/Defrel - Lucas/Perotti

Bredde til forsvaret:
4 kan spille centralt i form af Jesus, Moreno og så Fazio og Manolas.

Bredde til offensiven:
Med Di Francescos kanter, så er det helt essentielle pladser. Lucas, SES, Florenzi, Perotti og evt. Defrel, som dækker alle offensive positioner, vil kunne dække det, omend jeg mener, at vi godt kunne bruge en yderligere her.
Måske Nainggolan kan i yderst nødtilfælde sendes på en kant.

Men det i mente, så synes jeg det begynder at se fint ud. Men igen, hvis Rüdiger skippes, og vi eks. henter en Defrel og Lucas, så mener jeg stadig at vi godt kunne bruge en erstatning for Rüdiger, samt en ekstra kant. Desuden en back-up keeper, og måske en helt ny VB starter? Jeg kender ikke helt status på Emerson. For som udgangspunkt, så er Emerson og Moreno ok i mine øjne, men hvornår er Emerson tilbage?

Szczesny kom med en farvel-lignende status igår. Han er ikke længere Roma spiller, og jeg tror heller ikke kan bliver det. Tak for indsatsen, den mest solide keeper vi længe har haft. Håber ikke han ender hos konkurrenten en dag.

[Rettet af: mexes - 04/07/2017 - 14:38]

mexes
1753 indlæg.
d. 04. juli 2017

Di Francescos system er imo virkelig afhængige af kvalitet på kanterne. Vi er simpelthen nød til at hente kvalitet dér! Lucas er et must-køb i mine øjne!
Forhåbentlig kan Monchi udnytte sin gode kontakt med Emery.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 04. juli 2017

Elsker optimismen herinde. Elsker at det kun er i min verden, at en spiller som Lucas er jævnt usandsynligt.

Foyth bliver jo nok manden man henter ind som erstatning i forsvaret. Lige efter bogen i forhold til hvordan Monchi kører tingene. Ud med en spiller der går sine bedste år i møde til 'gode' penge, og ind med en ung til en 1/4 af salgsprisen.

Personligt tvivler jeg mere og mere på succes i den kommende sæson. Kommer nok til at minde om RG's første sæson. Noget helt vildt godt på brættet, men man slår ikke nogen som helst af en hvilken som helst pind uden at investere i truppen. Dette er man ikke i gang med, som jeg ser det. Man ønsker at stabilisere tingene som de er med en mere sund økonomi under sig. Det er bestemt ikke seriøse mesterskabsambitioner det lugter af.

Jonas
Medlem af RCD
4077 indlæg.
d. 04. juli 2017

Er Lucas virkelig realistisk? Jeg er også usikker.

jeg kan godt lide Rüdiger, men jeg synes godt nok at 35 mio. euro + 4 i bonus er en flot pris for ham. Skulle man så ikke give Manolas den kontrakt.

Austini (Il Tempo) skriver at Monchis indkøbsplan er:
En målmand (back-up)
En Centralforsvar
En venstreback
En wing
En angriber

Det passer vel meget godt. Derudover må det afhænge af hvem man ellers får solgt og ikke så solgt.

mexes
1753 indlæg.
d. 04. juli 2017

Omvendt er der heller ikke noget værre end konstant pessimisme.

Foyth er også super fin signing imo.
Igen står jeg fast ved, at for mig handler det især om, at vi bruger de største penge på 1-2 kanter/angriber.
Lucas er ikke fuldstændig urealitisk. Det behøver heller ikke at være lige ham. Men det er den hylde, som jeg mener kvalitetsmæssigt, at vi er nød til at hente fra ift. erstatte Salah.

Jeg tror på, at vi går en fin sæson i møde. Har stor tillid til Monchi.

Jonas
Efter jeg lige selv påpegede at vi manglede en back-up til Alisson, så tænkte jeg selv på Skorupski? Det er vel ok som back-up?

Så kan vi jo ellers bare udfylde:

En målmand (back-up) --> Skorupski
En Centralforsvar --> Foyth
En venstreback --> ??
En wing --> Lucas
En angriber --> Defrel

[Rettet af: mexes - 04/07/2017 - 15:10]

Lund
227 indlæg.
d. 04. juli 2017

Så er der gang i supermarkedet igen. Men bare rolig allesammen, vi skal jo blot kigge på de spillere, vi har fået ind ifølge Pallotta...

Jeg er meget enig i denne analyse. https://www.chiesaditotti.com/as-roma-news/2017/7/2/15910392/pallotta-doesnt-understand-fans-lack-of-faith

Det her projekt sejler, før det overhovedet har lagt fra land. Vi havde brug for en, der kunne købe godt ind, og ikke en der kunne sælge godt ud. Der må sidde en række spillere i deres bedste alder og gramme sig over udsigten til at spille sammen med en række uprøvede kræfter, og som nu kan skyde en længere og længere pil efter at kæmpe med om titler. Jeg er ikke i tvivl om, at vi nok skal få købt nogle spillere ind, måske også én eller to som asroma.dk har fundet urealistiske, men det ændre ikke på, at behandlingen af truppen, som et supermarked, hvor alle er til salg for den rette pris, har været under al kritik - opnåede ledelsen virkelig alle deres sportslige ambitioner ved at blive toer sidste år? At erstatte Rüdiger med 19 årig, som vel nok er et godt talent, er en kæmpe joke, når Milan samtidig henter topspillere i overensstemmelse med FFP eller ej.

Monchi har noget at rette op, hvis han skal finde den rette balance mellem at sikre en profitable forretning og skabe sportslige resultater. Lige nu går det kun i én retning.

[Rettet af: Lund - 04/07/2017 - 15:38]

Jonas
Medlem af RCD
4077 indlæg.
d. 04. juli 2017

Jeg er enig i at pengene skal investeres i fronten! Salah bliver altså svær at erstatte i mine øjnene og er et tab for klubben. Rudiger kan jeg sagtens leve med. Så der skal gerne findes noget kvaliteten frem, jeg er dog selv i tvivl om hvem den eller de spillere lige er.

Skorupski er fin som back-up, hvis han bliver. Ingen tvivl om at han selv ønsker noget andet, så mon ikke man vælger at sælge ham.

Jeg skal da også gerne indrømme at jeg lige nu er noget skeptisk efter at have solgt 2 fra startopstillingen og den indskifter med flest spilminutter. Men Transfervinduet er først lige begyndt og lad os nu se hvordan det ser ud til sæsonstart.

Denner
432 indlæg.
d. 04. juli 2017

Nacho fra R. Madrid bliver nævnt på indkast.

Elzerbe
Medlem af RCD
11 indlæg.
d. 04. juli 2017

Lige som de nævner Fazio til Inter :-)

asroma87
790 indlæg.
d. 04. juli 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105233&menu=news-all

Bernadeschi anmoder om transfer! Kom så MONCHI

mexes
1753 indlæg.
d. 04. juli 2017

Bernadeschi anmoder om transfer, fordi han vil til Juve. Pris 40 mio € + bonusser angiveligt

asroma87
790 indlæg.
d. 04. juli 2017

Ja ja i know... det er bare ønske tænkning!

Vi ender nok med Defrel til overpris

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 04. juli 2017

Malurt i Rudiger salget er naturligvis at, Roma kommer til at gå af med 10% til Stutgaart.

At Roma sælger Salah er forståeligt, da de havde 30 mio euro, der skulles balanceres i FFP regnskabet.

At Rudiger sælges, giver os mening. Han passer ikke super godt ind i EDF's 4-mands forsvar.

Paredes har jeg det lidt antiklimaks med. Det var er unødvendigt salg, men OK, Gonalon købet er os rigtig fint. Udover dygtig defensiv midt, så kan han os assistere habilt i midterforsvaret.

Derudover, håber jeg lidt man kan komme af det løse middelmådige spillere som, Rui, Skorupski, (Peres) Iturbe og Castan. Vi skal kunne nemt erstatte dem billigt.

Jeg vil være fan af, hvis en spiller som Clichy kunne hentes. Han vil være med til at hjælpe de unge ulve som, Karsdorp & Emerson qua sin erfaring.

Men, herfra skal det os være slut med profil salg. Af dem, der er solgt, bliver Salah den sværeste spiller at erstatte.

Mit drøm er Lucas, men jeg kunne os leve med Bernadeshi, Berardi eller en Promes.

Jeg magter ikke en varm pilsner som Defrel. Jeg frygter en Boriello.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 04. juli 2017

Jeg er meget enig Lamela. Der kan bestemt ankomme en enkelt af den type spiller, som jeg anser som urealistisk. Her må Berardi uomtvisteligt være i pole position, som den mest realistiske af mine 'urealistiske' spillere.

Lucas kan jeg bare ikke se for mig. De skal vel ikke forlange meget mere end 25m euro før Roma trækker sig, jeg tror ganske enkelt kampen om han vil ende med at være alt for hård på AS Roma. Der skal nok komme 3-4 pengestærke klubber og byde sig til, såfremt han står med det ene ben i Roma; klubber, som man ikke kan følge med. Økonomiske, man skræmmende nok også sportsligt efterhånden... Et eksempel kunne være Monaco, som vel kunne tænkes at skulle ersatte Mbappe. Tror simpelthen bare ikke på at man kan løbe med en spiller som Lucas M - dertil skal mange ting falde perfekt i hak på det rigtige tidspunkt.

Det sørgeligt og mest bekymrende er, at man ikke har haft mere IS i maven efter salget af Salah.

Foyth er jeg fan af at man henter, men skulle man så ikke lige hente ham før og lade ham kommer igang (a la Marcos) inden man sælger ud.

DET er er bærende punkt og den store forskel mellem AS Roma og en klub som Juventus. De beholder hvad de har, indtil de er 98& sikre på, at de kan skabe og facilitere en situation til deres fordel. Pogba ud, Pjanic ind kort tid efter. De sælger ikke Pogba for så BAGEFTER at begynde at finde en erstatning, byde på nogle forskellieg og sondere terrænet.

Jeg er sikker på næsten sæson nok skal blive fin, omend det ikke lugter af mesterskabskandidatur.

Paredes er et håbløst salg. Mest undervurderet spiller i sidste sæson. Dertil kan han IKKE erstattes af Pellegrini, som jeg ser det, de er slet ikke samme type.

Og som Lamela's skribent i linket også er inde på: SLAP nu af med Pellegrini - det er jo knapt nok et indkøb. Det har taget alt for meget fokus og det kommer til at være et (alt for tungt) pres på ham på banen i efteråret, er jeg sikker på.

Rudiger er et håbløst salg. Gad vide om Juventus sidder og fortryder at de ikke takkede ja til 35-45 m euro for en af deres forsvarsspillere i de sidste 5-8 år. Det er de her mekanismer, som jeg synes man i AS Roma med den nye ledelse overser. Kan da godt indrømme, at det er en fin pris for Antonio Rudiger, men måske det netop kunne være ham som i de næste 2 år havde kunne gøre forskellen på, om man slutter 3 point efter Juventus eller 2 foran.

Man kunne havde solgt Salah, Rui, ladet Szechny gå pga pengemangel og hente Pellegrini ind. Og så kunne man jo bare have taget den med ro? Man havde kunne holde på 9 ud af 11 spillere fra et relativt succesfuldt hold og så sælge ud fra bunden og købe en spiller til Foyth når midlerne er der til det (uden at risikere FFP). Færdig slut. Det er jeg skuffet over. Begræder sku tabet af Paredes og Rudiger. Deres form indikerede, at de kunne være med på et AS Roma hold helt med fremme.

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juli 2017

Lucas' pris skulle ift. flere medier ligge på 30 mio €.
En fair pris synes jeg.

Mon ikke vi vil kunne lave en handel ala. 20-25 mio og så nogle bonusser.
Der skrives i Corriere dello Sport, at Roma skulle være villige til at sluge den halv dyre-pris da Lucas angiveligt ikke forlanger den helt store hyre;
Han skulle angivelig kræve en løn på ca. 3,5 mio ink. lette bonusser.
Kan selvfølgelig diskuteres om det er billigt, da det er på niveau med Romas andre dyreste (Dzeko, Ninja og DDR), men billigt ift. hans nuværende løn.
Men igen, det burde være muligt.

Bliver spændende at følge udviklingen. Forhåbentlig kan forholdet mellem Emery og Monchi hjælpe med forhandlingerne, hvis det skulle blive aktuelt.

[Rettet af: mexes - 05/07/2017 - 19:10]

asroma87
790 indlæg.
d. 05. juli 2017

Håber sku vi henter Lucas Moura! Med henblik på næste års VM, må fast spilletid i Roma, også tiltale ham!

Ifølge wikipedia, har han siden skiftet fra Sao Paolo i 2013 spillet 36 kampe. Det overraskede mig godt nok meget, da jeg troede han havde spillet mere. Det må han da slet ikke være tilfreds med.

https://da.m.wikipedia.org/wiki/Lucas_Moura

TheTotti
410 indlæg.
d. 05. juli 2017

Det er landskampe du kigger på. Der er han ifølge transfermark.com noteret for 35 landskampe, og 223 kampe for PSG :)

Lucas er mit næstbedste bud på en såkaldt "statement" spiller. Det fedeste ville være Bernardeschi.

Sofus
1910 indlæg.
d. 05. juli 2017

Aldrig stol på den danske wikipedia når det gælder fodbold :) Lucas har spillet nogenlunde fast med 36 Ligue 1 kampe i hver af de to forrige sæsoner.

mexes
1753 indlæg.
d. 05. juli 2017

Ville personligt afgjort foretrække Lucas fremfor Bernadeschi. Synes han er lidt for hypet :)

asroma87
790 indlæg.
d. 05. juli 2017

Aha :-)

Men jeg håber sgu stadig vi køber Lucas Moura

[Rettet af: asroma87 - 05/07/2017 - 21:23]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 05. juli 2017

Det lyder til PSG, gerne ser Manolas den anden vej. Hvis det er tilfældet, nej tak. Så hellere flyve med Iturbelence.

1

TheTotti
410 indlæg.
d. 05. juli 2017

Prismæssigt synes jeg også Lucas virker mere korrekt sat, omkring de 30, i forhold til Bernardeschi der angiveligt ligger i omegnen af 45-50. Det der trigger mig i forhold til Bernardeschi, er at angiveligt både Juve, United og Chelsea skulle være ude efter ham. Derfor synes jeg det kunne sende et dejlig tiltrængt statement til verden om at vi også vil være med omkring unge talentfulde spillere. En ung italiener med et enormt potentiale, det kilder de helt rigtige steder!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 05. juli 2017

Kommer bare ikke til at ske. Roma kommer ikke til at bruge et euro over 25m på én spiller. Desværre. For kunne ikke være mere enig. Man burde tage sig sammen snart og investere i 1-2-3 spillere, som man planlægger skal være en del af et AS Roma, der skal kunne spille med hvor det er sjovest som en seriøs bejler til mesterskabet.

Det er klubbens hæmsko, og her er der ikke sket en disse de sidste 5 år. Man bruger hellere 18-22 på en spiller, som man håber kan få det helt store gennembrud - den næste kunne meget vel være Defrel... Man burde hente færre spillere, men hente fra en lidt højere hylde.

Man bør glemme Defrel, Suso og hvem der ellers rygtes, og så istedet forsøge hylde over = Lucas M, Bernardeschi, Berardi.

Det kommer bare ikke til at ske, det tør jeg godt æde min gamle hat på.

59971Cools
Medlem af RCD
471 indlæg.
d. 06. juli 2017

Hold da fest er Lucas M kun 24 (snart 25), så er jeg meget enig i at en pris omkring de 25-30 vil være et super køb! Jeg troede faktisk han var i slutningen af 20'erne... :-)
Jeg vil langt hellere have Lucas M til 30mEUR end Bernardeschi til 45-50! Det er han ikke værd...

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 06. juli 2017

Åh nej. Nu skulle Roma og Sass ikke være lang fra hinanden mht Defrel. 20+2 forlanger de vidst nu og Roma er ikke langt fra kravet.

Katastrofe hvis man bruger 22 m euro på Defrel - inter mindre. Men det er selvfølgelig bare min mening.

1

mexes
1753 indlæg.
d. 06. juli 2017

HELT ENIG!

Kunne leve med det, hvis vi havde hentet en større signingen inden. Men det er lidt ligesom med Digne. Kan ikke huske helt prisen, men vi kunne for 5 mio € mere signe Digne i stedet for Rui. Det samme her. Brug da for guds skyld 5 mio mere på en verdensstjerne så!!

Det ENESTE fortrøstningsfulde tanke er, at Di Francesco alt andet lige må kende ham godt og ved hvad han kan, trods alt.

[Rettet af: mexes - 06/07/2017 - 14:19]

Lund
227 indlæg.
d. 06. juli 2017

Hvis EDF så gerne vil træne Defrel, så skulle han være blevet i Sassuolo. Nu må den her indædte søgen efter middelmådighed simpelthen stoppe. Monchi og EDF må snart nosse sig sammen og nå til den erkendelse, at femte og sjette pladser ikke er tilstrækkelige i Roma. Det er de kedeligste og mest tørre spillere, vi bliver kædet sammen med for tiden Defrel, Thauvin, Roque Mesa og Yarmalenko. Det er jo helt helt galt. Køb nu bare Lucas, en god midterforsvar - gerne Davinson Sanchez tak - og så en billig venstreback - ja hvorfor ikke Wendell - og lad os holde os ved det. Det allerbedste ville være at få Digne tilbage, men det er desværre nok ikke muligt end ikke på lån.

[Rettet af: Lund - 06/07/2017 - 16:41]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 06. juli 2017

Enig omkring Defrel, tror jeg har gjort klar med min holdning til den handel. Ærgeligt!

Lucas for 30 mio euro er no brainer! Den handel skal bare i hus ASAP!

Digne, Wendel? Er de ikke dyre backsups til en meget velspillende Emerson?

Lund
227 indlæg.
d. 06. juli 2017

Hvis Leverkusens bedste spiller kan gå for under €25 mio, så er det næppe Wendell, der kommer til at vælte budgettet. Digne er sikkert dyr, men her var min forhåbning nok mest en låneaftale, som ville være perfekt ikke mindst set i lyset af, at Emerson først er tilbage vel tidligst i oktober, og hvem ved, hvilken spiller han er, når han kommer tilbage - Emerson fra efteråret 16 eller fra foråret 17? Lad os nu slå koldt vand i blodet og lade vær med at satse alt på ét bræt for Emerson.

[Rettet af: Lund - 06/07/2017 - 16:35]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 06. juli 2017

Jeg mener hellere ikke at, Roma skal på en hest på VB. Der er en gratis Clichy med masser af CHL erfaring. En spiller som både Karsdorp, Florenzi og Emerson kan læne sig op ad.

Wendell ligger i 10 mio klassen & Digne nok det dobbelte. Jeg mener, han blev hentet for 18 mio euro.

Jeg tvivler desuden på Barca vil lade Digne gå.

Lund
227 indlæg.
d. 06. juli 2017

Clichy er heller ikke dum, men han kan blive en dyr mand at hente gratis, da han nok vil forlange en ordentlig løn. Derudover kan han vise sig lige så svær at komme af med som Ashley Cole. Omkring €10 mio. for Wendell ville, efter min mening, være en rigtig fornuftig handel med tanke på, at man har Emerson i folden. Det ville skærpe konkurrencen om pladsen.

mexes
1753 indlæg.
d. 06. juli 2017

Man glemmer altid lidt, at vi får 'OK'-spillere hjem fra lån.
Castan, Zukanovic, Iturbe, Vainqeuer, Skorupski.

Ikke at der er specielt meget klasse over dem, men eks. Castan/Zukanovic vil i mine øjne være et ok 4. valg til CB. Altså, med Moreno, Fazio og Manolas, så er det måske ikke her vi bør bruge pengene.

Vainequeur fik masser af spilletid i Marseilles, så fint som 6. valg på midtbanen.

Men tror nok de fleste af dem enten sælges eller udlejes igen.

Faktum er bare, at jeg synes, at vi bør købe 2-3 spillere mere, fremfor 4-5 spillere, således vi kan tillade os, at bruge flere penge på disse.
En ny wing er helt essentielt, og som tidligere nævnt må og SKAL vi bruge de fleste penge her.
Derudover en back-up til Dzeko. Synes egentlig Defrel er helt optimal, men prisen taler bare så meget imod.
Sidst kan man overveje, at hente en ny VB ind, grundet Emersons skade. Digne vil være drømmen, men selvfølgelig ikke aktuel. Clichy vil være super, men nok en dyr løn, ja.

[Rettet af: mexes - 06/07/2017 - 16:52]

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 06. juli 2017

Det er vel ikke kun i Football manager at der er en begrænsning på at hente ikke EU spillere i Italien?

Vi har hentet Moreno, så ved ikke om det kunne have en betydning for dem klubben bliver kædet sammen med.

I manager kan italienske klubber kun hente 2 ikke EU spillere pr. sæson...

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 06. juli 2017

Well, min favorit Gael Clichy er væk. Baskeksir(What ever) har hentet ham.

Rui er solgt for 9.25 mio euro plus bonusser. God pris. Kan han erstattes med Wendell, så går den handel måske i 1:1 på VB. Men, jeg kender ham sku ikke særlig godt. Alle spillere ligner Messi & Ronaldo på youtubes.

Nu må Monchi gerne gå igan med indkøbene. Ellers kommer han til at få hele Curva Sud efter ham.

Jeg håber disse posistioner er første prioriteter:

(0-3mio euro) 2.Målmand (forventer Skorupski sælges (10 mio euro)
(5-10 mio euro) VB
(5-10 mil euro) CB 3.valg
(20-30 mio euro) HW
(10-15 mio euro) Vice-Dzeko

Det første beløb, er hvad jeg forventer, hvad Roma/Monchi kommer til at bruge på indkøb.

Derudover, så er der stadig, Iturbe, Castan, Vainquer & Bruno Peres, der kan omsættes for ca. 20-30 mio euro.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 07. juli 2017

No Totti No party!!!

Manolas til Zenit er stadig realistisk

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 07. juli 2017

Nyeste rygte er at vi vil prøve Perisic. Jeg kan godt lide vi bliver kædet sammen med en profil fra et modstanderhold, men United har allerede fået afvist et bud på 45m €. Det er næsten komisk at de tror Roma vil smide så mange penge efter en 28 årig kant!

asroma87
790 indlæg.
d. 07. juli 2017

Nu har Milan hentet Andrea Conti for ca 25 mio euro

Er der nogen der kan forklare hvordan de kan bruge så mange penge lige pludselig? Er de ikke hæmmet af FFP - de har alligevel næsten brugt 100 mio euro på spillere

Vi kan jo fandme ikke engang bruge 30 mio euro på en spiller, selvom vi har solgt 2 spillere for næsten 70 mio euro

Skal Pallota bruge pengene på det nye stadion, ligesom Arsenal gjorde i sin tid, eller hvad foregår der?

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 07. juli 2017

AC Milan har skudt FFP til hjørne og handler uden en plan for evt. konsekvenser.

Det er både beundringsværdigt - at de gør dette og blot fokuserer på at blive et tophold igen, om det så skal koste bøde og manglende deltagelse en enkelt sæson - og dumt.

Men problemer, med AS Roma-øjne, er, at der tilsyneladende ikke forsøges en mellemvej i Rom, men for vores amerikanske ejere handler det først og fremmest om forretningen AS Roma. Lige meget hvad JP siger, så er det sådan landet ligger. Man vil skabe en forretning, og så have sportslig succes som en konsekvens.

Det er ekstremt farligt, og nu er det også gået trægt i flere år, og man bliver bare mere og mere bedrøvet.

Kaster man et blik over situationen med Sassuolo, så ligner det at Inter nu nok løber med Berardi, såfremt de kan overtale Gabigol til at rykke den anden vej.
Samtidig, føler jeg mig efterhånden helt sikker på at Defrel rykker til Rom. 20-22-25 mio - prisen er er mindre relevant, han burde kun hentes hvis vi snakkede 5m euro..

Det her Sassuolo-show kunne godt ende med at være lige præcis ens værste mareridt, og netop hvad der er forskellen på Inter, Milan og Roma. Når alt kommer til alt, så er Roma bare ikke en klub som disse, med samme armbeveægelser og en trang til at ville være med i kampen om mesterskabet

mexes
1753 indlæg.
d. 07. juli 2017

En kold konstatering er altså også bare, som du siger; Vi er ikke ligeså store klubber, som Inter, AC Milan og Juve. End of story.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 07. juli 2017

Det var også min pointe.

Men det er dog synd. Synes man har alle muligheder, hvis ledelsen tør tage lidt chancer istedet for bare at vente på at man får bygget hele skabelonen til en storklub op først..

Edit:
Det første man kan gøre er jo at have IS i maven... Man må jo gå ud fra, at man kan indføre et stop af køb/salg, og så kører det jo meget godt + man har en super trup... Det er lidt utopisk, det er jeg klar over, men det er i min verden det eneste rigtige.

Man kunne have solgt Salah, og så have haft præcis 0 tilgange, og man ville stadig stå solidt forud for næste sæson. Hullerne i truppen, vel primært problemet på venstrebacken, kunne man havde løst internt. Moreno kunne have fået spilletid, havde forberedt sig henover sommeren i at skulle træde ind på en back.

I min verden svarer det til, det som Roma igen og igen gør, at man lægger et svært puslespil med 1000 brikker, og når der så mangler 30 brikker, river man 300 brikker ud igen fordi man ikke lige kunne nå at blive færdig alligevel.

[Rettet af: asromadk - 07/07/2017 - 20:50]

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 07. juli 2017

Er der ikke nok en der sagligt kan forklare mig hvorfor fanden man vil smide så mange penge efter Defrel? Skal han være backup for Dzeko eller bruges på højre kanten?

Det virker semi slukket at man har problemer med FFP også bruger så mange penge på en spiller der ikke umiddelbart kan gå direkte i starteren.

asroma87
790 indlæg.
d. 08. juli 2017

Mexes: jeg er helt enig! Historien i de andre italienske storklubber, er bare bedre end Romas. Selvom vi de sidste par år vel har været Italiens andet bedste hold, har vi bare ikke den samme anerkendelse/tiltrækningskraft som Inter, Milan og Juve.

Jeg er sgu lidt nervøs for hvordan transfer vinduet ender! Milan har hentet 7-8 spillere lynhurtigt, så de kan blive spillet sammen før sæson start. Det virker virkelig som om Milan præcis vidste hvem de ville købe, i modsætningen til os, som altid leder efter det ultimative røverkøb, i stedet for at sprænge banken og købe ønske spilleren/spillerne. Man sku næsten tro det var Milan der sku spille CL og ikke os.

Bevares De første par signings har da været fine men nu skal Salahs afløser findes og her håber jeg virkelig vi har et højere ambitions niveau end Defrel.
Så vi kan kæmpe med om titlen næste år og få en god CL kampagne!

FORZA Roma!

59971Cools
Medlem af RCD
471 indlæg.
d. 08. juli 2017

Jeg er generelt meget enig med jer omkring mange ting ovenfor, vi er ikke ligeså store klubber som Juve og Milan især, og også stadig efter Inter. Men hvis jeg skal tage de positive briller på, kan vi også vende den lidt rundt...
Vi har fået en Monchi ind, som i min verden er fra aller øverste hylde på den post, noget vi har sukket efter længe. Vi har en ledelse, som virker til ikke bare at tænke kortsigtet. Vi sidder og brokker os over at vi skal sælge spillere pga. FFP, men samtidig drøfter vi nu at vi skal gøre det igen?
Vi har netop set at vi trods alt ikke har bare solgt ud til fuldstændig spotpris.
Jeg synes netop det giver mening at få en god bund nu, så vi ikke altid er "bagud" mht. FFP. + Fokus på nyt stadion, få noget struktur og god forretning ind i vores ting igen, så tager jeg gerne 1-2 sæsoner der ikke bliver helt oppe og ringe sportsligt, hvis vi til gengæld står rigtig stærkt fremadrettet især når det nye stadion så kommer efterfølgende.
Ingen tvivl om at vi stadig skal holde os til om CL pladserne, ellers bliver vi hurtigt for uinteressant en klub.

Men Monchi skal selvfølgelig også vise sit værd nu, indkøbene har været OK, intet prangende eller dyrt, men så skal vi som I også nævner, tænke os om, Defrel til 20-25 mio er helt skudt ved siden af. Personligt så jeg hellere man så gav 15-18 mio. for en DOlberg eller tilsvarende med et enormt potentiale, det er mere et Monchi køb.

Men ja - spændende er det! :-)

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 08. juli 2017

Vores 18 mio bud på Defrel er hvertfald blevet afvist, og Monchi siger de er langt fra at blive enige.

I samme omgang siger han også "Manolas stays"

Frankie
30 indlæg.
d. 08. juli 2017

http://www.football-italia.net/105427/monchi-nainggolan-wont-leave

[Rettet af: Frankie - 08/07/2017 - 14:00]

Denner
432 indlæg.
d. 08. juli 2017

Læste på bold at Rui var på vej til Napoli?

praeste
82 indlæg.
d. 08. juli 2017

@59971Cools

Jeg er fuldstændig enig.
Der er voldsomt mange hyklere på det her forum, der det ene øjeblik klager og klynker over FFP og at klubbens økonomi skranter, men i samme indlæg kræver dyre spillere.

Altså hvis man kender Monchi, så ved man jo, at han er en bedre udgave af Sabatini. Han finder de gode indkøb, som kan give profit og fokuserer på klubbens egne spillere.

Klubben skal genopbygges så vi har en sund økonomi. Det vil betyde, at samtlige fremtidige salg giver et overskud, som rent faktisk kan geninvesteres i truppen.

Hav noget tålmodighed folkens!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 08. juli 2017

Der er voldsomt mange hyklere på det her forum, der det ene øjeblik klager og klynker over FFP og at klubbens økonomi skranter, men i samme indlæg kræver dyre spillere.

Forkert.

De fleste af os, der brokker sig lidt, siger jo netop ikke dette. Tværtimod - dyre spillere eller intet. Reelle forstærkninger eller is i maven. Ikke den der mellemvare, som netop er med til at udvande klubbens økonomi - Defrel er sidste skud på stammen.

Står valget mellem Defrel eller ingen, så foretrækker jeg ingen, netop med tanke på klubbens bedst, den ve og vel i forhold til budgettet. Giv en af de unge chancen istedet for at hente Defrel for 18-20-22-25, ja sågar 15 mio, synes jeg er for meget.

Ganske enkelt spild af penge. For pludselig er der brugt 40-50 mio på spillere, som ikke for alvor gør klubben bedre, hverken på kort eller lang sigt. Hvis pengene ikke er der til at kunne jagte spillere fra en højere hylde en Defrels, så hellere droppe og spare pengene.

P.Totti
Medlem af RCD
953 indlæg.
d. 08. juli 2017

Det altid helt fantastisk at følge med i transfertråden.

Indtil videre har vi stort set kun lavet konge handler.

Salah - stor pose penge for en spiller der ikke er det halve værd.

Paredes, ville ikke være starter i og med vi beholder vores stærke midtbane trio. At sælge en reserve for 170+ mil er da top!

Her set i lyset af vores økonomiske situation, så var dette bare to "no brainer" salg!

Dem der er kommet ind er billige og bundsolide. Gonalons fra Lyon er kval for få penge.

Faktum er at Roma SKAL sælge ud og her synes jeg valget af Salah og Paredes er super fremfor salg af Nainggolan.

Og så lige til det der gør det sjovt at følge med. Folk udtaler sig om mange af de spillere vi skal købe som spillere de har set spille 100 gange. Hvor mange gange har i reelt set Berardi spille? De to kampe mod Roma? Tvivler på at i har set andet end de to kampe og nogle youtube videoer.

Det var det samme med Iturbe - alle kan se godt ud på youtube. Slap nu lige af.

Herudover, hvor mange kender egentlig til Monchi, ærligt? 90% har sikkert tjekket wikipedia og set hvilke spillere han har fundet i Sevilla og råber nu hurra!! Hvordan kan man være fan af ham allerede?

Giv manden noget tid, der tales om at ham skal bevise sit værd! Kam man det efter en måned i klubben? Han skal først blive klog på spillerne, formentlig skal han bruge hele sæsonen til at finde ud af hvor han skal starte. Lige nu handler han sikkert efter fornuften og det sikre i form af erfaring/rutine!

Alt i alt mere end godkendt her denne sommer. Mange penge kommet ind og kun få brugt, men brugt på de rigtige spillere.

Såfremt der kan foretages flere salg, Iturbe, Castab osv som kan finansiere et topkøb, så helt fantastisk, ellers så er jeg tilfreds, klubbens situation taget i betragtning.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 08. juli 2017

Det var en ordentlig omgang P.Totti. Er hverken enig eller uening overordnet set...

Men,
Og så lige til det der gør det sjovt at følge med. Folk udtaler sig om mange af de spillere vi skal købe som spillere de har set spille 100 gange. Hvor mange gange har i reelt set Berardi spille? De to kampe mod Roma? Tvivler på at i har set andet end de to kampe og nogle youtube videoer.

Han repræsenterer dog alligevel noget: klubbens politik hvad angår køb. Fair nok, at man ikke kan finde pengene, men det kan man jo netop, grundet salg af Paredes (som du selv er inde på) og vel sagtens også Rudiger.

Hvad mener jeg så med at Berardi repræsenterer noget. Jo, Iturbe som du selv nævner, er bestemt ingen dårlig spiller. Men var han ønskespilleren? Nej, det var Dybala, som man ikke ville betale prisen for.

Det havde krævet 10-15 mio euro mere end for Iturbe, da man var ude på efter ham på et meget tidligt stadie - jeg er sikker på, at Sabatini kunne have hevet ham til Rom for 35-38.

Monchi er fed, Sabatini er fed - men det er jo de muligheder som de får, som begrænser dem.

Og her er vi så tilbage til min pointe - hold dog på pengene, indtil man kan købe 1 ønskespiller istedet for 3 spillere, som måske/måske ikke overhovedet er relevant til en start 11'er.

P.Totti
Medlem af RCD
953 indlæg.
d. 08. juli 2017

Ja det var en ordentlig omgang:)

I manges øjne husker jeg Iturbe som værende drømmespilleren. formenligt fordi der var et par fede youtube videoer som de blev solgt af:)

Enig i at det ville være fantastisk hvis vi kunne købe en topspiller, men kun såfremt grobunden for en stabil trup/klub er tilstede. Hvis vi havde brugt pengene på en top kantspiller, for så derimod ikke at have backup i forsvaret og på midtbanen så havde jeg været ærgerligt, når nu De Rossi får en kæmpe gammelmands fibersprængning efter 5 spillerunder og er ude indtil nytår, hvorefter vi ikke kan stille en stabil midtbane.

Men et salg af Manolas eller Rudiger så kan det netop betyde at vi kan købe en topspiller uden klubben økonomi tager skade.

Synes vi igennem flere sæsoner nu har været fantastiske til at købe spillere og sælge ud for mange penge.

Siden 2012 har vi solgt nedenstående spillere for mere end 100+ mil pr stk.

Benatia, Marquinhos, Paredes, Gervinho, Salah, Pjanic, Romagnoli, Bertolacci, Lamela, Osvaldo, Borini

Hvis man ser på navnene har det været markante profiler og et kæmpe tab, men vi er kommet stærkere tilbage hver gang. Alle disse spillere har været med til at finansiere at vi kan få spillere som Stroomann - manden sagde nej til Man UTD pga Roma. Vi har kunne holde på Nainggolan, få et stort angriber navn som Dzeko til Roma.

Roma har længe været en udviklingsklub - der er stadig et stykke vej til at vi kan etablere os og fastholde de rigtige spillere, men vi er kommet nærmere.

[Rettet af: P.Totti - 08/07/2017 - 22:08]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 08. juli 2017

Dybala var på alle måder over en lang periode, oplagt i Rom. Man burde nok have slået til og udnyttet, at Sabatini uden tvivl ville have kunne få den handel i hus qua. Det var jo en Sabatini-dreng.

Istedet henter man Iturbe for 24,5, Doumbia (forskudt midt i sæsonen) 14,5, Sababria 6,5, Ibarbo 2,5 for slet ikke at tale om alle de klat-beløb for at låne/købe Mbiwa, Ucan, Ibarbo osv.

Om DS er Sabatini eller Monchi, så er dette jo et lod, denne står med. Man får simpelthen ikke lov, eller også hverken kan eller vil man sadle om.

Klubbens har så mange unge spillere som havde kunne fylde truppen ud istedet for samtlige af de ovennævnte - og så kunne man havde brugt pengene på den rigtige spiller.

Her ser jeg bare en rimelig tung analogi til Defrel-Berardi. I sidste ende håber jeg, at man ikke henter nogen af dem. Berardi har man ikke budgettet til - det nytter ikke noget man sælger ud for at få råd til ham - og Defrel er ikke god nok.

asroma87
790 indlæg.
d. 09. juli 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105478&menu=news-all

Så ryger Rudiger

tdj89
837 indlæg.
d. 09. juli 2017

Én eller anden, please fortæl mig, at nedenstående er en joke:

"Søndag beretter det anerkendte italienske medie La Gazetta dello Sport, at den italienske storklub Roma er klar på at hente Riza Durmisi til hovedstaden i støvlelandet"

DanieleTotti
377 indlæg.
d. 09. juli 2017

Riza Durmisi rygtes til klubben.

Monchi udtaler:
"Our objective in the medium to long term is to increase the number of Italians and possibly of Romans in the squad.”

asroma87
790 indlæg.
d. 09. juli 2017

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105496&menu=news-all

Farvel og tak til Rudiger

Arsi
505 indlæg.
d. 09. juli 2017

http://indkast.dk/158618/medie%3A-james-vil-have-exit-p%C3%A5-plads-

Kunne altså være interessant hvis vi nuppede ham her, dog er det ret urealistisk, da andre storeklubber nok er efterham og de har økonomien med sig + Real Madrid vil have 70 mio euro for ham, hvilket er reeeettt meget

mexes
1753 indlæg.
d. 10. juli 2017

Lad mig slå fast, at jeg er meget begejstret for Monchi (Ikke hvad han har udrettet i Rom, endnu, men er kæmpe fan af manden) men synes det er noget utroværdigt, at han udtaler:

"Der er ingen chancer for, at Rüdiger forlader Roma"

ligesom han siger, at "Roma ikke er et supermarkedet" og så efterfølgende sælges der så markant ud.

Nå det så er sagt, så er jeg overbevist om, at hans udtale om Rüdiger kom på et tidspunkt, hvor Manolas så godt som var solgt, og han forventede nok heller ikke, at vi ville sælge dem begge. But stil.

Det er nu, at vi skal på banen.

asroma87
790 indlæg.
d. 10. juli 2017

Efter Rudiger salget håber jeg det er slut med salg af flere profiler, Strootman skriver også at han håber det var det sidste - Den sidste der ryger er nok Mario Rui til Napoli

Lad os håbe den sælgende del er slut nu, så vi kan få lidt at glæde os over, med forhåbentlig indkøbet af én stor stjerne som erstatning for Salah og så ellers køb til bredden, så vi kan begå os i Serie A, Coppaen og CL.

Jeg håber stadig på Lucas Moura!

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 10. juli 2017

Er alle spillerne ankommet til pinzolo?

DeRossi16
350 indlæg.
d. 10. juli 2017

Martial er nyeste på rygtebørsen.hvad siger i til det? Mik første tanke er det er en fin erstatning for Salah, hvis prisen er rigtig. Kan også bruges som CF Hvis Dzeko bliver skadet.

Drømme signing er stadig Inaki Williams. Derefter Martial, Lucas og sluttende Berardi.

asroma87
790 indlæg.
d. 10. juli 2017

Martial?

Han spiller da venstre wing, ikke højre

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 10. juli 2017

Martial er vel kun realistisk hvis det bliver et lån?

mexes
1753 indlæg.
d. 10. juli 2017

Martial er da fuldstændig urealistisk?

napstah
Medlem af RCD
136 indlæg.
d. 10. juli 2017

Hvorfor er han det?

JonasS
21 indlæg.
d. 10. juli 2017

Nu er vi åbenbart tæt på at signe Matija Nastasic!? Umiddelbart ikke en ringe tilføjelse til forscaret, tænker jeg - eller kunne det være en ny 'Vermalen' med flotte elementer i CV'et, men piv ringe?

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 10. juli 2017

Så kom den. 20 mio euro på bordet for Defrel...

mexes
1753 indlæg.
d. 10. juli 2017

Nastatic ind som back up (3. Valg) er i mine øjne super, såfrem han ikke er alt for dyr.
Han dog en lille frygt for, at det ville kunne betyde et Manolas-exit, som i forvejen nu rygtes til Real og Barca.

Håber Monchi holder ord

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 10. juli 2017

Matias Nani. Han er godt nok gået under min radar ihvertfald. What the.. Men han er ihvertfald med i Pinzolo.

Derudover, når man kaster blikket ned over listen, så bliver man både glad og trist. For AS Roma har virkelig spændende unge spillere - det så synd, så synd, at det har stået så sløjt til med at få flere igennem.

Hvis følgende spillere ikke bliver holdt i klubben og givet en reel mulighed for at vise deres værd, så er jeg ikke sen med at dømme det 'ungdommelige' aspekt fra sæson 2017/18 for dumpet:

Abdullahi Nura
- Jeg er ikke i tvivl om, at han kan blive rigtig, rigtig god. Men det kræver spilletid - også selvom det ikke altid kommer til at køre for ham. Emerson er et lysende eksempel på, hvad kontinuerlig spilletid kan gøre ved en spiller.

Matias Nani? Hvis man tager ham med til Pinzolo, må det vel være fordi man har en seriøs tro på ham?

Luca Pellegrini - spar pengene og giv ham chancen indtil Emerson er klar..

Moustapha Seck - Eller ham her? Utroligt at man er i kæmpe krise fordi Emerson er skadet, når man står med to kæmpe talenter på netop den plads.. Roma classic.. Tror man på dem eller ej?

Matteo Ricci - har allerede læst flere gange, at han har gjort det til indtil videre i træningslejren. Lad nu lidt ungdom komme til på den midtbane også, istedet for at gå ud og brænde en masse penge af på middelmådige spillere..
--> Man har både Ricci, Frattesi, Marcucci og Valeau med i Pinzolo - jeg bliver jævnt skuffet, hvis de alle sammen nu bare skal falde til jorden og blive spredt fra alle vinde i Serie B/C på lån..

Sadiq Umar - jeg kan simpelthen ikke finde årsagen til, at han ikke skulle gives muligheden.. Han har kun gjort det godt og nærmest til UG, da han under RG fik chancer. Han har aldrig spillet sig af holdet, men alligevel synes troen på ham at forsvinde? Hvad er det der foregår??

Om, Cappa, Antonucci, Keba Sidy Coly og Marco Tumminello - kan man vel sige det samme som om midtbanen - det kan simpelthen ikke være rigtigt, at det tilsyneladende at kan så svært for AS Roma at lade nogle unge spillere være en del af truppen og rent faktisk spilletid i løbet af sæsonen.. Hvornår er det gået galt? Marcos? Emerson? Ja, sågar Sadiq? Hvilke spillere er det som får chancen, som så ikke slår til? Meget få - derfor forekommer klubben mig som at gå med livrem og seler, hvad angår unge spillere, og det er godt nok synd.

Hvorfor 20 mio for Defrel, når man har alle disse spillere, hvor flere af dem må synes at være jævnt store talenter trods alt.. Hvorfor skalde absolut ud og gennemgå 2 sæsoner i Serie B, 3 sæsoner i Serie af, for så pludselig som 26-årige være interessante for AS Roma.. Det er simpelthen så håbløst.

1

[Rettet af: asromadk - 10/07/2017 - 21:08]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 10. juli 2017

Super fedt asrdk.

Det var en fornøjelse, selvom ikke ikke alt var opløftende at læse.
Ham her har jeg været lun på længe. Hvorfor ikke?

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 11. juli 2017

Han har et kæmpe ego. Jeg er ikke fan
Meget lavt bundniveau. Når han er bedst er han fantastisk men der er langt imellem.
Jeg forventer der hentes italienere ind efter Martial/Defrel er på plads

mexes
1753 indlæg.
d. 11. juli 2017

Nastatic er angiveligt tæt på at være lukket. Håber for alt i verden, at det ikke betyder et Manolas-exit.

asroma87
790 indlæg.
d. 11. juli 2017

Hvad skal vi med alle de forsvars spillere?

Fazio, Manolas, Jesus, Moreno, Castan og nu Nastatic?

Mærkelig spiller at købe, når vi mangler offensive spillere

Køb hellere end venstre back i stedet for Rui som ryger til Napoli.

I min verden er 4 midterforsvarer da mere end rigeligt til en sæson med Serie A, CL og Coppa Italia

Og her er forskellen på Roma og Juventus transfer muligheder:

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105588&menu=news-all

Juve køber Douglas Costa på en smart låne aftale og vi underbyder på Defrel og famler generelt i blinde rent transfer mæssigt!

[Rettet af: asroma87 - 11/07/2017 - 17:19]

mexes
1753 indlæg.
d. 11. juli 2017

Vi skal jo heller ikke sammenligne vores vindue med Juventus. Det er da også håbløst. Du skriver jo sådan set også selv hvorfor.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 11. juli 2017

Men det er jo også skræmmende at man er så langt fra at kunne overveje det. At sammenligne nummer 2 med nummer 1 i en liga...

DeRossi16
350 indlæg.
d. 11. juli 2017

Nastasic, Lucas/Martial så er jeg egentlig tilfreds. Hvad er jeres tanker med Allison? Tror han et stabil nok til en fast plads i buret? Jeg synes han er umådelig skidt med fødderne - og har ikke virket fandens sikker de kampe jeg har set med ham. Fatter ikke hvorfor
Man ikke smider 20 mio. Efter Polakken og har en god keeper i ham i mange år!

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 11. juli 2017

Desværre så tror jeg ikke man tør stole på Alisson. Kæmpe desværre.

Ingen længe vil jeg skyde på at man henter Diego Alves, hvorefter han langsomt bare er foran Alisson, som er på vej ud af AS Roma næste sommer, hvor man så igen igen står med en gammel målmand og ingen til at tage over.

mexes
1753 indlæg.
d. 11. juli 2017

På fod med asromadk. Jeg kan, ligesom jer andre sikkert, rigtig godt lide ham. Han er elskværdig. Men jeg er også bekymret om han er god nok.
Men det skal han jo så bevise nu. Vi har jo ikke set ham nok endnu til, at kunne dømme ham.

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 12. juli 2017

3 nye transfers er ved at være godt som Done deals.

Et Tyrkisk talent, Cenkiz Ünder for 14,5 mio euro.
Nastacic for 15-20 mio euro.
Defrel for 20 mio euro.

Bløde handler som vi alle frygtede. Nastacic giver god mening, men jeg ved ikke, hvad jeg skal sige til Ünder & Defrel? 35 mio euro bliver smidt ud i spørgsmålstegn og en middelmådig angriber. SUK!

C. Panucci
12 indlæg.
d. 12. juli 2017

Jeg bliver simpelthen så træt i låget af den mistro, der er til klubben.

Det er knald gode navne vi bliver kædet sammen med. Defrel har gjort det super godt under Di Fransesco og kan spille flere forskellige pladser oppe foran. Han er 26 år og besidder stadig masser af udviklingspotentiale.

Nastasic beviste allerede som helt ung, at han besidder selvdisciplinen, overblikket og den taktiske forståelse, for at kunne begå sig i Serie A. Han er næppe blevet ringere af, at blive mere moden og spille i Premier League og Bundesligaen.

Stol nu for h. lidt på klubben. Vi skal ikke købe os til et mesterskab - vi skal spille os til det og det tager tid. Vores seneste mesterskab kostede kassen med Batistuta (fremragende køb) og blev forsøgt fulgt op med det dyre indkøb af Cassano - det kastede os ud i 10 års økonomisk ruin med transferkarantæner, udslag af topspillere og internt vrøvl og bøvl. Det skal vi altså ikke igennem igen. Nu er vi endelig ved at kunne trække vejret igen.

Må jeg for øvrigt minde om, at hverken Bonucci, Chiellini (Det tilgiver jeg ALDRIG Capello for!) eller Barzagli kom til Juventur fra "øverste hylde", som mange herinde så ofte drømmer om. Jeg drømmer om at lave netop de handler, som tager dygtige spillere og gør dem til mesterspillere. Jeg tror på klubben.

Det var lige et småsurt opstød, men jeg synes faktisk, det var på sin plads. Lad os så få de gode spillere ind og lade trænerstaben udøve deres faglighed, så vi kan få pokaler i huset igen. God sommer.

2

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 12. juli 2017

33m euro sku man ha smidt for Mahrez

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 12. juli 2017

Det er jo ikke fordi han IKKE ser spændende ud. Jeg synes alligevel bare det er mange penge at bruge på en 19 årig spiller. Skulle jeg vælge imellem at beholde Rudiger eller at hente Defrel og Under, så ved jeg ihvertfald godt hvad jeg ville vælge.

Jeg håber da han bliver det helt store, men jeg forstår det stadig ikke. Det er fint, man bruger 13-14 m euro på et talent på 19 - hvis man ikke ved hvad man skal bruge penge på... Men når man jo tydeligvis finansierer et køb som dette ved at sælge ud fra en allerede spændende trup, så hopper kæden lidt af herfra.

Selvfølgelig skal man hente unge spillere, men det gør man når man allerede HAR en næsten komplet trup, som kan påbegynde en ny sæson stort set med de samme 11 som sluttede den forgangne. Så kan man hente alle de talenter man vil, for de penge man har til rådighed, og se hvad det fører til.

Bliver spændende at se hvor stor (lille) rolle den kære Gengiz Under kommer til at spille...

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 13. juli 2017

Ünder lander imorgen 1830 i Italien. Ninjas forlænger snart. Det hele skulle gerne være færdig inden afrejsen til USA.

Samtidig meldes forhandlingerne mellem SAS og Roma om Defrel være på plads for 20 mio euro plus bonus. Heftigt.

Imens, florere der vilde rygter med Bonucchi til Milan. Ehm, hvad skal man sige til det?

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 13. juli 2017

Bonucci til Milan ligner en handel der godt kunne finde sted - Manolas ryger jo bare ind istedet for... De kan det pis der, Juventus.

mexes
1753 indlæg.
d. 13. juli 2017

Defrel og Ünder handlerne begejstre mig bestemt ikke meget. Kender intet til Ünder, men ser ham ikke umiddelbart, som en der kan gøre en forskel fra starten. Men igen, kender intet til ham, så han kan jo kun overraske postivit. Defrel er jeg egentlig ok tilfreds med som spiller, men synes simpelthen, at pengene kunne have været brugt bedre. Sassouolo har fået deres pris for ham.

Håber stadig, at vi henter en kant mere, men tror måske ikke, at det komme til at ske.

asroma87
790 indlæg.
d. 14. juli 2017

Under handlen forstår jeg intet af. Hvorfor købe en midtbane spiller nu? Vi har masser af midtbane spillere. Især taget i betragtning med rygterne om Nastatic handlen er faldet igennem fordi Roma bød 3 mio euro for lavt. Defrel er ok men jeg håber virkelig der er hold i Mahrez rygterne. Han ville passe perfekt ind på vores hold, som erstatning for Salah.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 14. juli 2017

Mahrez ville være fantastisk men mon ikke han er for dyr for Roma. Han ender nok i en anden engelsk klub!

asroma87
790 indlæg.
d. 14. juli 2017

http://www.football-italia.net/105731/roma-meet-mahrez-agent

Det bliver spændende at se hvordan dette udvikler sig!

Kunne være fedt hvis man for én gangs skyld gik all in på ønskespilleren, i stedet for at gå på kompromis.

SPLASH THE CASH MONCHI!!!

tdj89
837 indlæg.
d. 14. juli 2017

Er lidt lunken omkring Mahrez. Hvis vi kan hente spilleren, som for blot ét år siden var PL's bedste spiller, så er der noget der er gået galt. I dette tilfælde handler det om, at han ikke havde en ret god sæson sidste sæson. Kan godt blive bange for, at vi igen igen binder mange penge i en spiller, som ikke vil være det værd.

asroma87
790 indlæg.
d. 14. juli 2017

Alle Leicester spillere havde jo en dårlig sæson sidste år.

Jeg tror vi alle kan blive enige om at Mahrez er den bedste spiller vi har været sat i forbindelse med denne sommer.

Jeg tror han kunne blive verdensklasse i Roma!

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juli 2017

Jeg ville nu vælge Lucas og Mahrez. Især fordi, at de rygtes til at koste det samme ca. Men ellers enig i, at vi må betragte Mahrez som fra den øverste hylde.

TheTotti
410 indlæg.
d. 14. juli 2017

En spillet af Mahrez' kaliber, er nok det bedste vi kan håbe på.
En spiller der har vist et utrolig højt topniveau, men som med resten af sit hold faldt igennem sidste sæson. Han var, hvis nogen, den individuelle kvalitet Leicester havde i deres mesterskabssæson.

Hvis jeg ikke husker forkert, havde han vist også forventet at skifte klub sidste sommer. Da det så ikke skete, kan skuffelsen muligvis have haft indflydelse på hans formdyk.

I mine øjne har han potentiale til, som mindst, at udfylde Salahs sko. Han er et spændene emne, der vil kunne gå ind som stjerne på vores hold! Men sidste sæson in mente, et gamble fra Romas side.
Jeg er dog tilhænger af at forsøge. Det er sådan en spiller klubben har brug for denne sommer!

tdj89
837 indlæg.
d. 14. juli 2017

Husk nu på, at det er en spiller på 26 år, der har spillet én god sæson. Der er altså en grund til, at de helt store klubber, som han blev sat i forbindelse med sidste sommer, tilsyneladende ikke er interesseret længere.

Jeg er med på, at det er et spændende navn. Jeg mener dog ikke, at klubben er i en situation, hvor den kan gamble på den måde. Vores helt store indkøb, burde imo være et mere 'sikkert kort'.

asroma87
790 indlæg.
d. 14. juli 2017

Og hvem sku så være et mere sikkert kort?

tdj89
837 indlæg.
d. 14. juli 2017

Det vil en spiller som Lucas imo være.

asroma87
790 indlæg.
d. 14. juli 2017

Hvorfor?

tdj89
837 indlæg.
d. 14. juli 2017

Fordi han i flere år har været en kontinuerlig god spiller i en topklub. Tjek Mahrezs statistikker for PL fx. Én fantastisk sæson samt to mindre gode. Meget taler for, at der er tale om en "one season wonder".

AS-Roma-Italien
1419 indlæg.
d. 14. juli 2017

Hent nu bare Berardi.

Hvad skal vi med Cengiz Ünder?
Han bliver jo bare en ny Salih Ucan.

Og hvor har Roma dog sovet i timen.
Hvorfor hentede vi ikke Bonucci?
Ville have været en perfekt erstatning for Rüdiger.

Klassisk Roma

mexes
1753 indlæg.
d. 14. juli 2017

Igen, jeg kender intet personlig til Ünder. Men at kalde ham en ny Ucan - som virkelig var elendig - er måske lige voldsom nok.

Vi skulle angiveligt have overhalet City på målstregen ift. Ünder, som Pep skulle være meget interesseret i at hente. Monchi skulle angiveligt have spillet en vigtig rolle i dette, og det skulle især var muligheden for at få spilletid med det samme, som gør at han vælger Roma over City.

Håber dog stadig vi henter en kant yderligere!

AndersRoma
831 indlæg.
d. 14. juli 2017

Er også lidt træt af den altid negative stemning der er herinde omkring vores hold (!?)

Vi er ikke et ligeså økonomisk stærkt hold som klubberne i Norditalien men vi har kunne spille med om mesterskabet de seneste mange år fordi vi har været så dygtige købmænd! Hvorfor er der ikke lidt tillid til at klubben gør hvad de gør bedst!

Vi har fået Monchi som sportsdirektør og en Roma legende som træner, hvorfor ikke noget optimisme?

Selv når Mahrez en helt uvirkelig signing bliver nævnt skal der komme negative kommentarer, der er lidt trættende at læse på!

Omkring Bonucci er det ikke en "klassisk Roma" at vi ikke hentede ham. Det var aldrig en mulighed. Bonucci har en syg søn hvilket gør han ikke rejser til en klub udenfor Italien. Og efter uvenskabet med Allegri lå den vel lige til højrebenet da hele hans familie er Milan-fans. Uha, hvor bliver de farlige...

undskyld surt opstød.
Forza Roma

tdj89
837 indlæg.
d. 14. juli 2017

"Selv når Mahrez en helt uvirkelig signing bliver nævnt skal der komme negative kommentarer, der er lidt trættende at læse på!"

Det skader aldrig, at have de kritiske briller på. Jeg gentager mig selv. Det er et stort sats at hente Mahrez. Lad os gennemgå hans liga stat for Leicester
Championship 2013/14: 19 kampe - 3 mål
PL 2014/15: 30 kampe - 4 mål
PL 2015/16: 37 kampe - 17 mål
PL 2016/17: 36 kampe - 6 mål.

Det giver i alt 122 liga kampe og 30 mål. Tager vi hans drømmesæson væk bliver det 85 kampe og 13 mål.
Derfor er det bl.a. imo et stort sats at bruges størstedelen af budgettet på en spiller som Mahrez. Jeg nævner lige igen, når Roma kan hente en spiller, som for ét år siden var ligaens bedste og som de store klubber stod i kø for at hente, så er der gået noget galt et sted.

Jeg frygter, at det bliver endnu en dyr handel som vi kommer til at hænge på i mange år frem (Iturbe, Doumbia).
Det kan også sagtens ende med, at han bliver fuldstændig fantastisk. Han ligner dog en "one season wonder" imo.

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 14. juli 2017

Is på. Bonucci er alligevel at stramme den - her giver jeg Anders ret.. Det var ikke ligefrem en der lå ligetil...

Men derfor vil jeg stadig have lov til at brokke mig. Over Defrel og til dels Under. Sidstnævnte primært fordi jeg synes det er mange penge at bruge på den type, når man ikke har så mange.

Var 14m euro i et snuptag i kassen og noget der ikke gik ud over resten af transfervinduet i forhold til at man så stadig kan have økonomien til at hente klasse-spillere, så er det jo et super køb. Men det er det bare ikke. De 14 kan jo hurtig være forskellen på Defrel og Berardi.

1

Skytt0
1151 indlæg.
d. 14. juli 2017

tdj89

Mahrez er Kantspiller, ikke en angriber, derfor er 30 mål i 122 ret godt (cirka 1 mål hver 4 kamp), i verdens bedste Liga!
Selvfølgelig vil det være et sats at hente ham, men vil det ikke være det med alle spillere Roma køber? Måske var grunden til han ikke skiftede klub sidste sommer den, at Leicester spillede i CHL, og at der derfor ikke var andet end økonomisk gevinst for ham, ved at skifte klub? Måske havde de store klubber ikke brug for en spiller som Mahrez på daværende tidspunkt (who knows, og det finder vi heller ikke ud af).
Men det faktum at han havde en dårlig sidste sæson, gør ham ikke til en dårligere spiller. Han vil uden tvivl være et godt køb, og den type spiller som Roma skal ud at hente, hvis de vil signalere til de andre top klubber, at de virkelig mener det.

Nu sættes vi i forbindelse med Krychowiak og Ben Arfa. Krychowiak ville være klasse, men vi har lige signet Gonalons, så ved ikke hvor relevant han vil være, medmindre vil sælger Strootman eller Ninja (for guds skyld ingen af dem). Ben Arfa vil også være klasse, hvis han kan holdes skadesfri.

En spiller som Jeremy Toljan gad jeg godt se i Roma. Ung og lovende spiller som minder meget om Emerson.

mexes
1753 indlæg.
d. 15. juli 2017

Leicester udelukkede et salg af Mahrez sidste år. Hans stats snyes jeg også er ganske fine, trods han spiller på en dårligt spillende hold. Så selvfølgelig vil han være en klasse signing.

Jeg synes det er nødvendigt, at vi henter en klassekant mere. Jeg godkender vores indkøb, hvis det bliver tilfældet. Om det så bliver Mahrez eller en helt anden er ikke drt afgørende, men kvalitet skal ind her.

Defrel og en kant - så kan jeg leve med, at vi ikke henter en CB og VB, selvom især VB kunne være tiltrængt og iøvrigt også føler mig rimelig sikker på, at vi henter.

Synes faktisk at Ünder bliver mere og mere interessant, jo mere jeg læser om ham.

[Rettet af: mexes - 15/07/2017 - 00:38]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
d. 15. juli 2017

At give næsten 14 mio euro for en 19 årige, + 20% af næste salg, det synes jeg bare er for meget. Han skal jo slå til indenfor det første halve år og være steget 200% i værdi sommeren 18' før det er et godt køb... Ender han med at blive sendt på udlån, nu eller næste sommer, så det blot endnu en spiller man har brugt penge på, som aldrig kommer til at have en reel mulighed for at slå til.

asroma87
790 indlæg.
d. 15. juli 2017

Han har spillet største delen af sine kampe som attacking midtfielder left og har spilet på højre side også

https://www.whoscored.com/Players/255071/Show/Cengiz-Ünder

Så nu mangler vi bare en attacking midtfielder right.

Så har vi El Shara, Perotti, Cengiz og Mr X til kanterne

mexes
1753 indlæg.
d. 15. juli 2017

Vi skulle angiveligt være enige med Mahrenz, men Leicester skulle forlange 50 mio €. Skal vi så ikke bare stoppe den her?

NB: Nogle medier beretter om pris på 35 mio €.

Roma skulle have budt 22-23 mio €.

[Rettet af: mexes - 15/07/2017 - 16:45]

asroma87
790 indlæg.
d. 15. juli 2017

Haha klassisk Roma at underbyde på den måde!
Det er jo nærmest pinligt

P.S. Vores præsident ved ikke hvem Mahrez er

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105818&menu=news-all

Hahahha

P.Totti
Medlem af RCD
953 indlæg.
d. 16. juli 2017

Rygter går på at Pellegrini har revet korsbåndet over! Konge køb! Har vi oplevet det før? Strootman, iturbe

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 16. juli 2017

Luca pellegrini. Venstre back. Ungt talent.
En af vores egne fra primavera holdet.
Ikke købt!!

Iturbe har da ikke revet korsbåndet ober?
Han har måske spillet som en der har...

[Rettet af: Tottithorsen - 16/07/2017 - 09:17]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
d. 16. juli 2017

Ikke Iturbe, men:

Strootman, Florenzi, Rui, Rudiger, Nura, Emerson & nu desværre, Pellegrini.

mexes
1753 indlæg.
d. 16. juli 2017

Lige en update på Mahrez.

Som tidligere skrevet, så hedder prisen på Mahrez som udgangspunkt 50 mio €.
Arsenal fik sidste år et bud på netop 50 mio € afvist.

Men der skulle være stor forskel på dengang og nu.

Roma har budt 22-23 mio €, som selvfølgelig ikke er nok. Forhåbningen er, at de kan mødes på midten. Roma (og Mahrez) skulle således håbe på, at Leicester skulle være villige til at slippe ham for mindre, grundet hans ønske om at skifte til en større klub - også lidt, som en tak for at være blevet i sidste vindue.
35 mio € skulle være Leicesters 'nye' pris.

P.Totti
Medlem af RCD
953 indlæg.
d. 16. juli 2017

Iturbe var da også ude længe med en knæskade - var det ikke korsbåndet? men lad nu det ligge, det er mere at vi får ufatteligt mange af de her slags skader, har ikke indtrykket af at det er det samme i f.eks Juve eller Milan.

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 16. juli 2017

Roma er enige med Nainggolan om en ny kontrakt som løber til 2022!

mexes
1753 indlæg.
d. 17. juli 2017

Medier hævder, at Romas bud på Mahrez skulle være hævet til 30 mio €.
Positiv dialog.

asroma87
790 indlæg.
d. 17. juli 2017

Så er Juve på rov igen

http://app.football-italia.net/?referrer=www.football-italia.net#article/footballitalia-105929&menu=news-all

Armen hva fanden sker der? Rygterne siger 10 mio euro! Hvorfor køber vi ham ikke? I stedet for ham tyrkeren!

Juventus køber garanteret også Manolas nu og ødelægger vores sommer fuldstændig

Hold kæft jeg er sur

[Rettet af: asroma87 - 17/07/2017 - 20:12]

Denner
432 indlæg.
d. 17. juli 2017

Og Szczesny.

mexes
1753 indlæg.
d. 17. juli 2017

Forstår ærlig talt ikke problemet her?
Hvis vi selv ville have Szczesny, så kunne vi jo bare købe ham? Det har vi jo så valgt ikke at gøre, og så satse på Alisson i stedet. Så derfor er han selvfølgelig stadig tilgænglig på markedet for alle andre klubber også.

skals100
Medlem af RCD
14 indlæg.
d. 17. juli 2017

Det er vel præcis det der er problemet?

At det ikke lader til at vi vil have ham...

10 mio... for en målmand der over 2 sæsoner har bevist sit værd og mere til for vores klub. En målmand der formentlig har 8-10 gode år tilbage af sin karriere på højeste niveau...

Denner
432 indlæg.
d. 17. juli 2017

Han stod kanon godt sidste sæson, og jeg syntes hellere vi skulle satse på ham - Det er jo ikke fordi han er en gammel mand så hvorfor ikke satse på en der kan gøre en forskel med det samme for en gangs skyld?

I stedet vælger man en "langsigtet løsning" i Alison. som alligevel bliver solgt om 2-3 år når han endelig har fået et højere bund niveau,(hvis han ikke flopper)og så står vi uden keeper igen.
-Kan selvfølgelig også ende anderledes, Men jeg kender personligt kun Roma som en købmandsklub under den "nye" ledelse.

Szczesny er nok den bedste keeper vi kan tiltrække lige nu og sørgeligt vi ikke går all-in på ham.

Dog tror jeg næsten hellere at Szczesny vil sidde på Juve's bænk en sæson og så håbe han kan sætte sig på pladsen når Buffon stopper end at forsætte hos os. Hvis Juve kan tage deres tætteste rival's førstekeeper og gøre til reservekeeper, viser jo bare hvor langt bagud vi er.

[Rettet af: Denner - 17/07/2017 - 23:31]

Nicklas95
315 indlæg.
d. 18. juli 2017

Kæmpe fan af Barreca snakken! Ung og meget dygtig italiener til forsvaret - Meget positiv herfra.

mexes
1753 indlæg.
d. 18. juli 2017

Ja, lad os hente Barreca, og det ser fint ud ift venstre back'en.

Mahrez er enig med Roma og skulle være klar til at gå ned i løn. Arsenal er dog ifølge engelske medier hans 1. Prioritet, så det afhænger af den mulighed.

asroma87
790 indlæg.
d. 18. juli 2017

Defrel handlen er så godt som på plads

Tottithorsen
Medlem af RCD
1262 indlæg.
d. 19. juli 2017

Jep han gennemgår det obligatoriske lægetjek imorgen og flyver efterfølgende til Detroit for at slutte sig til truppen.

Kolarov nyeste emne til VB

Sønderjyden
0 indlæg.
for 17 timer siden

Spændende med Gonalons, der virker til at være et stabilt køb og lidt spøjst at Lyon var med på den.

Ünder - hvad jeg har set på nettet og læst om ham, så er det en gut med en seriøs teknik.

Hvad angår Defrel, så er jeg lidt mere i tvivl om han virkeligt har niveauet til Roma. Nogen der har et dybere kendskab til ham?
For umiddelbart er hans fleksibilitet jo noget af det der fremhæves allermest, og det er ikke altid bedste skudsmål..

Kunne godt tænke mig et topnavn til klubben, noget der kan få os til at stige i niveau overall. For Napoli har fordelen af at være meget intakte og de var - desværre - allerede godt sammenspillede sidste år.

[Rettet af: Sønderjyden - 20/07/2017 - 13:19]

asromadk
Medlem af RCD
3083 indlæg.
for 12 timer siden

Spøjst at Monchi ikke har hapset Jorge Mere, som nu istedet skifter til Køln. 9 mio euro. Især nu hvor man med al sandsynlighed har misset Foyth. 9 mio euro for Jorge Mere er sku et røverkøb.

asroma87
790 indlæg.
for 12 timer siden

Jeg tror Defrel er back up til vores wings!

Har lige set PSG kampen og håber sgu Sadiq bliver andet valg denne sæson til Dzeko

Nu mangler vi Mahrez og en VB

Her går der rygter om Kolarov, hvad siger i til det?

[Rettet af: asroma87 - 20/07/2017 - 19:09]

Lamela
Medlem af RCD
1793 indlæg.
for 10 timer siden

Hvis vi ser væk fra han er ex Laziale, så kommer han med røven fuld af rutine. 7 mil for ham vil være et røverkjøb, selvom vi ikke skal regne med videresalgs muligheden.

Alternativ er Toljan blevet nævnt. Et talent til 7-10 mio euro og en italiensk back, Barecca prissat 18 mio euro. Det er sku mange penge, fordi, han er Italianer. Personligt, synes jeg ikke han er så meget bedre end Toljan.

Kontakt | Copyright 2003-2017 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca