Login
Glemt password Opret bruger

Biletter

Kategori: Generelt

Allanpoehl
1 indlæg.
d. 09/09/16 19:18

Hej Romafans
Vi har været i Rom mange gange og set ASRoma hver gang. Oftes har vi bare købt billetter i en Romastore, men har også købt via deres officielle hjemmeside. Er der nogen der ved hvorfor man kun kan købe billetter på deres hjemmeside til de næste 3 kampe. Vi har forsøgt at skrive til dem, men får et standart svar hver gang. Vi vil købe billetter til deres hjemmekamp d. 28. maj 2017, da det sandsynlig vil være Tottis sidste kamp for Roma. Det kræver lang tids planlægning med flybilletter, Hotel og lignende. er der nogen der kan fortælle hvad vi skal gøre for at købe billetter til denne kamp.

Allan Pøhl

1

mexes
1753 indlæg.
d. 10. september 2016

Som det fremgår af hjemmesiden, så er det kune muligt at købe billetter til og med Astra kampen, medmindre at man køber sæsonkort selvfølgelig.
Det er vel bare så simpelt, at billetterne ikke er sat til salg i nu? :)
Om du så ren fysisk kan købe billetter til senere kampe dernede ved jeg dog ikke, men kunne ikke forestille mig, at de er som sagt er sat til salg endnu.
På listickets kan man købe billetter til og med Pilzen hjemmekampen.

napstah
136 indlæg.
d. 13. september 2016

Fodboldrejser.dk tilbyder da kampen. Har før brugt fodboldrejser uden problemer.

http://fodboldrejser.dk/find-rejse/roma-genoa.html

1

Niklaso
0 indlæg.
d. 05. januar 2017

Hej

Jeg skal til ROM og tænker at se Roma vs caglieri den 23. Jan.
Kan jeg bare købe billetterne i døren på stadionet eller hvordan? Og hvad er prisen ca? Det er vel billigere i døren end over nettet?

ClausA
227 indlæg.
d. 05. januar 2017

Man kan ikke købe på stadion mener jeg. Du skal købe dem i en af deres shop eller tobak butikker. Forslår Roma shoppen på pizza colon s. Og hus pas!!!! Ca 2-300kr

JsTotti10
0 indlæg.
d. 05. januar 2017

Hej Roma-folk.

Mig og min bror er ved, at planlægge en tur til Rom, og se Roma - Juventus. Det er første gang, at vi skal på det olympiske stadion. Ved at curva Sud er Roma's del. Er det også for nogle danske Roma-fans som os? Eller skal vi købe billetter til andre dele af stadion? Hvor plejer den danske Roma klub, at høre til, når i er på ture derned?

Roma é stata casa mia. Roma, per me, é il mondo. Questo club, questa città, sono stata la mia vita. - Sempre #Totti10

Forza Roma.

Mvh. IL Capitano ;)

mexes
1753 indlæg.
d. 05. januar 2017

Curva Sud er simpelthen så proppet at det er umuligt at få én eneste billet.

1

JsTotti10
0 indlæg.
d. 05. januar 2017

Hvilket afsnit/sektion vil du/i så anbefale?
Vi vil gerne gi en god slat penge for en god plads ;)

mexes
1753 indlæg.
d. 12. januar 2017

Altså hvis det er mig du skriver til, så var det meget ironisk skrevet af mig. Der er lige så langt mellem hvert sæde som afstanden mellem FCK og de andre superligahold i superligaen. Tror dog ikke, at du kan skaffe dig billetter dertil.
Jamen køb da endelig til en af langsiderne, hvis pengene ikke er et issue. Man sidder godt på begge.
Som andre fodboldstadions så ser man jo nok bedst helt midt i.

DeRossi16
350 indlæg.
d. 12. januar 2017

Jstotti:

Det er alt efter hvad du søger ved kampen. Vil du have et godt overblik og nyde fodbolden skal du købe til langsiden. (Monte Mario)
Hvis du for alvor vil ramme stemningen skal du, synes jeg, sidde ved distinti Sud. Klart bedste stemning. Alt efter om strejken bistår eller ej.

Banner
0 indlæg.
d. 18. januar 2017

Hej!

Vi er to kammerater som rejser til Rom, og ville blot høre, om i ved der åben træning efter kampene i Serie A, så det kunne være muligt at komme ind og se Roma træne?

VeniVidiVici1927
72 indlæg.
d. 18. januar 2017

Hej Banner

Jeg har én gang før været så heldig at komme ud og se Roma træne. Dengang (tilbage i 2006/2007) skulle mine forældre og jeg godkendes og vise pas osv. ved ankomst. Så jeg tror i skal være heldige at løbe ind i en situation som da vi vandt derbyet i december, hvor Spalletti derefter valgte at holde træningen åben for fansene. Men prøv at hold jer opdateret herinde, så kan det være i er heldige Link

1

Banner
0 indlæg.
d. 18. januar 2017

VeniVidiVici1927:

Tusind tak! Så må vi håbe at de igen vinder derbyet d. 30 April, så det kan lade sig gøre! :-)

Romadk
149 indlæg.
d. 12. februar 2017

Hej alle
Jeg er så heldig at være i Rom, d 30 april når Roma spiller mod Lazio
Har aldrig været på stadion i Rom.
Hvor skal man sidde, hvis man har sin kæreste med og hvordan skal man købe billetterne?
Håber I kan hjælpe
/Rasmus

Sofus
1910 indlæg.
d. 13. februar 2017

Monte Mario er et godt bud :)

JonasS
21 indlæg.
d. 14. februar 2017

Jeg er også i Rom d. 30.4., så timingen for bandernes bortskaffelse kunne ikke være bedre :-) Man kunne måske forestille sig det kunne blive svært at få billet...? Det er oplagt de to Curver(og alt andet) bliver fyldt op.

mexes
1753 indlæg.
d. 14. februar 2017

Men det er vel ikke helt sikkert, at barriererne er fjernet der?
Er den eneste udmelding ikke, at de vil blive fjernet engang efter derbyet (semifinalerne) i coppa? Der er vel ingen reel dato endnu, eller har jeg misset noget?
:)

mexes
1753 indlæg.
d. 14. februar 2017

Men det er vel ikke helt sikkert, at barriererne er fjernet der?
Er den eneste udmelding ikke, at de vil blive fjernet engang efter derbyet (semifinalerne) i coppa? Der er vel ingen reel dato endnu, eller har jeg misset noget?
:)

Sofus
1910 indlæg.
d. 14. februar 2017

Har læst at de bliver fjernet efter den første semifinale og derfor er væk til de to resterende derbys :)

mexes
1753 indlæg.
d. 14. februar 2017

Det kunne virkelig være fedt!

Tot10
47 indlæg.
d. 16. februar 2017

boys,
Skal afsted til napoli-kampen med fire venner - er der et sted man kan købe mere end fire (skal bruge fem) billetter ad gangen online? På Listicket kan man kun købe fire stk.

Eller kan man købe ad to gange og stadig få ved siden af hinanden alle fem?

Bh Tot10

vagn88
0 indlæg.
d. 14. marts 2017

Hej herinde.

Jeg har været nede og se Roma et par gange, men vil virkelig gerne opleve Tottis sidste hjemmekamp, da jeg håber han får spilletid. Er der nogle som har set noget omkring denne kamp?

På forhånd tak

armal1991
0 indlæg.
d. 01. april 2017

Hej Roma fans

Jeg håber I kan hjælpe mig med bestilling af billeter til kampen mod Atalanta den 14 april.
Jeg vil gerne side på langsiden, nærmere bestemt Monte Mario Top da pris/udsigt ser ud til at være overkommeligt.
Når jeg så er inde på Romas hjemmeside finder trykker jeg på Monte Mario Top, og finder jeg 8 billetter.

Jeg trykker så på dem der ligger øverst i det afsnit, hvorefter jeg får mulighed for at vælge immellem:

Intero 1 Web Intero 1 Web 90 euro
Rid. Under 14 Web 1 63 euro
Rid. Over 65 Web 1 63 euro

Ved I hvordan der kan være 3 priskategorier på det samme sæde?
Sædet hedder ligemet hvad man vælger:
Posto: 1S Fila: 16 Settore: 10BD

Knudsen-rk
253 indlæg.
d. 01. april 2017

Det afhænger af alder.
Dvs er du under 14 eller over 65 så får du billetten billigere.
Hvis ikke er prisen 90 euro

[Rettet af: Knudsen-rk - 01/04/2017 - 17:32]

Kontakt | Copyright 2003-2017 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca