Login
Glemt password Opret bruger

Trænersituationen: DK ønsker en fyring

Kategori: Generelt


asromadk
3631 indlæg.
d. 21/12/15 00:18

Det stod ret klart, at danske roma-fans ønsker en fyring af Rudi Garcia.

21 for
4 imod.

For ikke længe siden deltog jeg selv i en afstemning på en italiensk side, hvor resultatet - omend mere lige - også var for en fyring.

Tiden vil vise, hvad klubben beslutter sig for. Men en ting er sikkert, det bliver en afgørende og spændende næste måned, som vil være med til at afgøre AS Romas skæbne de næste par år.

Holder man fast i RG, og kan skuden vendes?

Eller vælger man at finde en anden, og herfra kan der være lang vej til den resultatmæssige stabilitet, som Garcia trods alt har bragt.



Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. december 2015

Vi ligger nr 5 med blot 4 point op til nummer 1 og vi er videre i CL. Synes ikke vi skal fyre Rudi og holdet viste igår ved scoringerne at de støtter op om
Træneren. Kan vi hente et par spillere til startopstillingen ser det da godt ud og så kan ryge til sommer hvis vi ikke bliver mestre.
Fuck Coppa italia. Så har vi flere kræfter til at være med i serie a og CL.
Gad godt at se perin i buret.



Roma1927
128 indlæg.
d. 21. december 2015

RG skal have chancen for at spille førsteviolin sæsonen ud!
Hvorfor...fordi:

1) Vi vinder statistisk/historisk set ikke serie a med et trænerskifte nu (og hvem vil klubben så være i stand til at hente...Spalletti tsk tsk. Han kan måske vinde coppa-trofæer og den er vi ude af)

2) Det er ikke RG's skyld at curvaen er tom for tiden...snarere ledelsen.

3) Sidst vi vandt scudettoen "smed" vi/Capello også coppaen i første runde til Atalanta. Vores klub er åbenbart ikke i stand til at spille på for mange heste. Serie a og europæisk er mere end rigeligt for vores drenge! Det er og har aldrig været nemt at være hovedstadsklub (klub i et galehus mediemæssigt)

4) som allerede nævnt ligger vi blot 4 point efter slangen fra nord og er videre i CL!
Og så må vi formode at den årlige krise et hold altid har i løbet af en sæson er overstået nu!
Nuvel Juve bliver svær at magte meeen RG og holdet vandt sidste opgør.

5) RG skal blive fordi visse Roma-fans skal lære, at når man siger a må man også sige b! I med- og modgang. Så vågn op og følg med udviklingen ellers ender vi som populistklubben Lazio...Gud forbyde mig at nævne det navn.

God Jul og godt nytår til alle Romanisti!!!!



1

[Rettet af: Roma1927 - 21/12/2015 - 20:00]


Kelevra
1260 indlæg.
d. 21. december 2015

Hvorfor er det ledelsens skyld at curva'en er tom?


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 21. december 2015

Det er hverken ledelsen eller garcias skyld men gabrielli


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 23. december 2015

Så kan vi takke Genoa at være så ringe at vi beholder garcia.. Det her kan blive en ydmygende sæson, jeg spår at vi mister cl bliver knust at Madrid og garcia ryger til sommer... Så ingen spalletti smutter til Kina. ingen positive nyheder sådan noget lort tak for ingenting Roma...


mexes
2514 indlæg.
d. 23. december 2015

Tak for et håbløst og intetsigende indlæg, Zmartguy.

Hvis spillerne gerne vil beholde Rudi, som fejringen af Florenzis mål lidt viste, så synes jeg måske ikke hans tid er løbet ud endnu. Jeg så dog gerne Spalletti kom tilbage. Men hvis opbakningen fra spillerne er der endnu, så synes jeg Rudi fortjener en sidste chance.
Men det er ikke godt, at ledelsen er så splittet.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 23. december 2015

De havde aftalt at hvis de scorede skulle de ud og kramme garcia får at gi et signal til verden. Men ka vi var heldige mod Genoa, vi spillede af lort, og vi kommer ikke til At spille bedre under garcia,



asromadk
3631 indlæg.
d. 23. december 2015

'Kæft nogle vilde kilder du har :) Del dem gerne med os andre i form af nyheder og insiderviden, som du jo tydeligvis besidder. Foruden evnen til at spå for fremtiden, naturligvis.


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 23. december 2015

Du skal bare ind og følge alle italienske medier på Twitter.. Men vi er enige om at vi ikke havde vundet siden 8 november. Og så møder vi krise Genoa uden perotti og vinder en særlig spillet kamp og så tror de lige pludselig på garcia igen... Det er naivt og dumt...plus Florenzi har selv sagt det med at løbe ud til garcia i et interview...


asromadk
3631 indlæg.
d. 23. december 2015

Florenzi udtalte samtidig, at det ikke er spillernes opgave at bekræfte/vælge træner. Og at 'aftalen'[om at hvem der end scorede, skulle de juble med RG] også var udtryk for, at de vinder og taber sammen.

Derudover hører det faktisk med, at Florenzi kort efter siger, "et signal først og fremmest til os selv". Der har manglet sammenhold, og det var fejringen med et RG et signal om, er til stede. Alle 25 til en kamp vinder og taber sammen.

- Jeg føler derfor, at hvis holdet umiddelbart står sammen. Farligt at begynde at splitte holdet op nu.
Spillerne bærer også skylden, det var fejringen et signal om. Så du erklærer dig uenig med spillerne ihvertfald, når du synes at vide, at spillet ikke kan blive bedre under RG. De har ikke givet op.

Hvis vi var heldige mod Genoa, så var vi uheldige i så mange andre kampe de sidste 2 måneder og så går det som minimum lige op.

Men fred være med det.


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 23. december 2015

Vi satser iflg medierne på conte til sommer efter em når hans kontrakt udløber med azzurri
Så Rudi får sæsonen ud.


mexes
2514 indlæg.
d. 23. december 2015

...mens andre medier siger Spalletti er på vej ind. Hvad skal man tro på.


asromadk
3631 indlæg.
d. 23. december 2015

Nej der er ikke ligefrem konsensus omkring tingene.

Men Conte rygtet er ikke nyt. Det bunder i et møde, der fandt sted inden kampen mod Spezia. Hvor Repubblica konkluderer noget i stil med, at Conte "non sembra dispiacuto un'avventura giallorossa", som mest af alt bare - såfremt der er hold i det - betyder, at han ikke er afvisende.

Derudover kan der naturligvis ikke blive tale om noget nu grundet slutrunde. Men det er for mig et lidt løst rygte. De har det jo med at tage en middag eller to de her Conte/Sabatini typer :)

Situationen ifølge Repubblica er, at Pallotta helst ikke ser RG fortsætte, men at det i sidste ende er Sabatinis ansvar at lave trænerrokaden.

Men det åbner selvfølgelig op for spørgsmål om, hvorvidt Sabatini overhovedet kan træffe en beslutning om at beholde RG. Kan han ikke det, så har Repubblica ret. Så er sandsynligheden for, at han inden længe præsenterer Spaletti stor. Måske endda en 'done deal'.

Situationen afhænger altså så vidt vides af Sabatinis holdning til RG og hans eventuelle evne til at beslutte et fortsat samarbejde.

Personligt tror (frygter) jeg, at Palletta bestemmer, at der skal ske noget. og derfor vil Sabatini inden længe præsentere Spaletti.



Lamela
2782 indlæg.
d. 24. december 2015

Vi har ikke spillerne til Conte, det kræver stor udskiftning i truppen. Omvend, med de rigtige Indkøb, så kan Conte blive vores nye Capello med benhård defensiv og noget vinder mentalitet.
Jeg kan sagten forstå, et aktiv som Capello holder sig langt væk fra Roma. Rom er ikke det sjoveste sted at være. Kæmpe pres fra Ultrasne og en ærgelig taber mentalitet.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 24. december 2015

I den mørke tid med dårlig stemning, tvivl om træneren, en klub der henter tvivlsomme teenagere i flæng i stedet for at bruge egne talenter er der et interview med Florenzi der minder om hvad Roma er:

http://www.football-italia.net/77519/florenzi-i-imitated-totti-school


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 24. december 2015

Mørke tid? Vi har 4 point til 1 pladsen og er videre i CL.
Men enig i at spillet kan være meget bedre og at curva sud i den grad er savnet!!
Nu skal vi hente 3 nye og håbe de hurtigt falder til og ikke igennem.
Vi skal investere i en angriber. Ærgerligt vi ikke troede mere på destro.


DanieleTotti
790 indlæg.
d. 24. december 2015

Vi har spillet som en sæk nødder, holdet i opløsning, lad attitude, opgivenhed, manglende sammenhold, komplet forvirrende rygter i alle retninger omkring situationen i klubben. Vi kom videre i CL med 6 point med kun en sejr. Taktikken er komplet forvirrende. Det virker til at være mere held end forstand at vi ligger som vi gør - jeg synes godt vi kan kalde det en mørk tid lige nu.


asromadk
3631 indlæg.
d. 29. december 2015

Ifølge mediaset er der "Thumbs up" fra Conte til juli. Med ham henter følger Venezias sportsdirektør Giorgio Perinetti.


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma