Login
Glemt password Opret bruger

Sæsonpremiere: AS Roma - ACF Fiorentina

Kategori: Generelt


Andreas
789 indlæg.
d. 30/08/14 17:20

Sæsonens første kamp og derved også sæsonens første kamptråd! Debatér på livet løs, men husk den gode tone og sagligheden :)

Husk også at læse Chritians glimrende optakt (HER) og deltag i konkurrence om at spå Roma's sæson (HER)

God kamp til alle - Forza Roma!



Jonas
4091 indlæg.
d. 30. august 2014

Dagens opstilling (4-3-3): De Sanctis; Torosidis, Manolas, Astori, Cole; Nainggolan, De Rossi, Pjanic; Iturbe, Totti, Gervinho. DAJE!!!



chrfog
333 indlæg.
d. 30. august 2014

Taddei er på tribunen! Aftenen er reddet uanset udfaldet af kampen



2

Sofus
3087 indlæg.
d. 30. august 2014

Lad os håbe på en god start - FORZA ROMA!


Sofus
3087 indlæg.
d. 30. august 2014

Hvordan kunne Savic ikke blive smidt ud for den der?


Lamela
2782 indlæg.
d. 30. august 2014

Kampen er ikke gammel nok. Derfor.


Sofus
3087 indlæg.
d. 30. august 2014

SÅDAN RADJA!! HAN ER EN KONGE


Zmartguy
1033 indlæg.
d. 30. august 2014

Hensynsløst tackling klart gult kort.. Den var ikke til rødt da han havde fokus på bolden. Og ha han rødt der så ryger der en 2-3 spillere mere i aften... Så fint dømt ;) og dejligt at vi kører fuldt pres og få gevinst på det



noroma
525 indlæg.
d. 30. august 2014

Nainggolan - Seriøst, den spiller er en konge. Med ham på midtbanen, så kan man være sikker på at forsvaret har en ekstra mand, han er jo fandens god i det defensive, og han er over det hele. selvom han laver et par skidte afleveringer, så ved man altid at han er en mulighed, han er god til at løbe de rigtige steder, han stjæler bolde, og han er også god til at se hvor han skal aflevere...

Iturbe - Jeg er positivt overrasket... Han laver sgu nogle flotte ting, og han løber virkelig meget. Teknisk dygtig, jeg får sgu fornemmelsen af at han rent faktisk er et skide godt køb.

Totti er en legende, og forsvaret gør det godt, tori er fandme en fantastisk højre back, nøøøj hvor er det fedt at se. Gervinho er skuffende, men fint at han fik lidt selvtillid efter assisten


erlind
89 indlæg.
d. 30. august 2014

Nogen der ved om hvorfor Roma ikke har sponsoraftale på trøjen?
Troede ellers at vw var hovedsponsor for denne sæson?


Kelevra
1260 indlæg.
d. 30. august 2014

Nainggolan ligner bestemt en spiller der vil vise han fortjener en plads på landsholdet. ;)



2

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. august 2014

Troede vi havde VW på plads.


Kelevra
1260 indlæg.
d. 30. august 2014

Tror ikke Serie A er klar til den fart Roma har oppe foran, hold da kæft :D


Sofus
3087 indlæg.
d. 30. august 2014

Vi mangler virkelig en boksspiller, ind med Destro i stedet for Gervinho/Iturbe!



matti92
178 indlæg.
d. 30. august 2014

Efter min mening ville jeg gerne se følgende:
Totti & gervinho ud
Destro & ljalic ind


Sofus
3087 indlæg.
d. 30. august 2014

Fantastiske redninger De Sanctis!


Kelevra
1260 indlæg.
d. 30. august 2014

Undskyld for mit spam, er nok bare begejstret over at Serie A er igang igen + Roma ligger stærkt ud! De Sanctis med to fantastiske redninger på vildt kort tid!


matti92
178 indlæg.
d. 30. august 2014

Synes Fiorentina har spillet sig lidt for meget ind i kampen


Svenzoni
352 indlæg.
d. 30. august 2014

Alt for meget.... Kom nu med 2-0 og snør den sæk!

[Rettet af: Svenzoni - 30/08/2014 - 22:24]


Svenzoni
352 indlæg.
d. 30. august 2014

Alt for meget initiativ til Viola...



1


Svenzoni
352 indlæg.
d. 30. august 2014

Gervinhoooooollllllll



1

Lamela
2782 indlæg.
d. 30. august 2014

92,59. Gervinho Goal.


Lamela
2782 indlæg.
d. 30. august 2014

Numero uno.



1

noroma
525 indlæg.
d. 30. august 2014

Gervinho er nok det tætteste vi kommer på en mændskelig hingst!!


romaus
37 indlæg.
d. 30. august 2014

FORZA ROMA! Stærk sæsonstart, hvor er det smukt. Smuk sejr at hive hjem efter en for spændende anden halvleg. Vi ligger nr. 1!


Skytt0
1510 indlæg.
d. 30. august 2014

Lækkert med en åbningssejr.
Fremragende første halveg vi spiller, hvor vi jo er i fuld kontrol, og burde have scoret ihvertfald 1 mål mere.
Dog falder vi lidt sammen i anden halveg og lukker dem for meget ind i kampen, og det var da også ved at gå galt et par gange…HVIS det ikke havde været for en fantastisk spillende De Sanctis!
Synes også vi har nogle offensive mangler. Det hele lå nærmest på Gervinho og Iturbe. Vi var nærmest kun 2-3 mand med fremme hele tiden, og det ser jeg som et problem… Håber dog vi beholder Destro og køber Nilmar (selvom der burde have været andre foretrukne).
Ellers lækkert at Gervinho lige lukker kampen med en scoring, så vi også overhaler Juve merda.
- God start og ser frem til en rigtig god sæson!



Tomas R
374 indlæg.
d. 30. august 2014

Vi dominerer jo første halvleg totalt og skal føre 2-0 da vi kommer under pres.

Jeg synes der var to bekymrende ting ved kampen:

Vi er TOTALT flade de sidste 20-25 minutter. manolas må ud med
krampe!

Hvorfor bruger vi ikke Destro? skal manden sælges inden vinduet smækker i?


noroma
525 indlæg.
d. 30. august 2014

2 - 0 målet - Synes da lige vi skal have den her gif ind i tråden, så de få som ikke kunne se kampen, lige kan nyde sejren lidt mere.


Synes alt i alt at det var fortjent at vi vandt. Første halvleg totalt dominerer vi, og vores forsvar ser solidt ud, med en torosidis som spiller fantastisk. Midtbanen klarer det godt, og der bliver hjulpet både bagved og oppe foran. Iturbe gør det knald godt hele vejen igennem.

Anden halvleg er det fiorentina som sidder på den, og vi er heldige at der ikke bliver lavet et mål eller to, forsvaret så i enkle tilfælde helt forfærdeligt ud, og der var et tidspunkt hvor astori er den eneste tilbage, hvor sanctis er nødt til at gå all in for at afværge den kæmpe chance. Keita gør det fremragende.

De er dog helt nye, så set bort fra de få fejl, så gør de det udemærket, set over hele kampen så er det altså en fortjent sejr. Heldigvis for os, så har vi en Gervinho som i anden halvleg gør det suverænt.

Man of the match må uden tvivl være Nainggolan, satans hvor er han god, og mon ikke han snart er god nok til landsholdet? :D

[Rettet af: noroma - 30/08/2014 - 23:36]


Lamela
2782 indlæg.
d. 31. august 2014

Desuden, så bliver Keita måske guldværd for os.

Holdet var nervøs ligeplusedelig, midt i anden halvleg. Så var det lækkert at se en mand med, så autoritær og så ro med bolden. Det var flot og godt køb af Saba & Garcia.

Manolas viste spil til optimisme, forsvaret var nyt, men de holdte Viola fra fadet, imens batterierne stadig var fulde.

Cole gjorde det simple og udmærket, det var tydeligt at se, han var faldet bedre til i Rom. Iturbe, viste meget vilje og firepower, men det skal nok komme. Stakkels viola forsvar, de var pænt rundt tossede efter de to raktetter fra begge sider.




noroma
525 indlæg.
d. 31. august 2014

I teorien har Roma jo et af verdens sjoveste angreb. Der skal nok opstå nogle sjove løbeture i løbet af sæsonen!


Andreas
789 indlæg.
d. 31. august 2014

Jonas
4091 indlæg.
d. 31. august 2014

Det er så smukt! <3



Tomas R
374 indlæg.
d. 31. august 2014

Sjoveste angreb?!
Jeg må indrømme at jeg ikke syntes Gervinho var sjov da han brændte To 100pct chancer. Men han er selvf tilgivet nu?

Jeg synes også vi manglede noget krudt i feltet. Måske fordi Totti ikke funklende så meget igår....


noroma
525 indlæg.
d. 31. august 2014

Mener bare at vi har to meget teknisk dygtige spillere, som er blandt de hurtigste i verden. Iturbe og Gervinho, og på en god dag vil vi kunne se flere af de slags bolde som vi så ved 2 - 0 målet. :)


Tottithorsen
4284 indlæg.
d. 31. august 2014

Vi skal regne med en del hold vil møde op på olimpico i en meget defensiv formation derfor vigtigt med forsøg udefra. Og der har vi jo flere bla pjanic, Totti og iturbe som sparker forrygende ;)


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma