Login
Glemt password Opret bruger

Napoli bonus

Kategori: Generelt


Brad Pitt
49 indlæg.
d. 31/03/14 20:27

faldt lig over den artikel på onside. Skriv linktekst - Efter sejren i går gik jeg ned i omklædningsrummet og lovede spillerne en bonus, hvis de kan slutte på andenpladsen, siger Aurelio de Laurentiis ifølge Daily Express. er dette lovligt? skal alle bonus ordninger ikke være på plads inden sæsonstart?


asromadk
3632 indlæg.
d. 31. marts 2014

Der har ihvertfald lige været en sag om det i England. Kender faktisk ikke til reglerne i Italien, men jeg kunne da forestille mig nøjagtig det samme gør sig gældende.



Brad Pitt
49 indlæg.
d. 31. marts 2014

Asromadk. Også det jeg huskede. Ved ikk om reglerne er de samme. Derfor jeg lig ville forhøre mig om der var nogle der kendte reglerne herinde.


Lorensen7
10 indlæg.
d. 02. april 2014

Tvivler meget på at det er ulovligt i Italien. Man giver jo bl.a. også bonusser til spillere for antal scorede mål i vigtige kampe, og hvem skal tjekke op på det fra statens side?


TottiTheBest
1460 indlæg.
d. 02. april 2014

Der kan da ikke være noget ulovligt ved at give en bonus, så længe den er registreret ordenligt i forhold til årsregnskab, skat m.m. Staten/ligaen kan da ikke bestemme hvad du bruger pengene på, om det så er at klubben vil købe en spiller, et hus eller give bonus til sine spillere.

Real gik så vidt, at de lovede bonus til Barca's modstandere for et par år siden, hvis de kunne vinde.


Brad Pitt
49 indlæg.
d. 02. april 2014

nej sådan er det ikk bar. i england er der ihvertfald nogle regler omkring det. ved ikk hvordan reglerne er i Italien. derfor jeg spørg herinde. måske nogle har styr på det. link: ulovlig bonus

[Rettet af: Brad Pitt - 02/04/2014 - 21:25]


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma