Login
Glemt password Opret bruger

Daniele De Rossi

Kategori: Generelt


Daniele16
175 indlæg.
d. 10/07/13 14:30

Drenge,(og piger, hvis der er nogle af jer). Hvad er jeres mening omkring Daniele De Rossi? Skal han sælges eller blive? Jeg ønsker helt sikkert han bliver, da jeg ser Rudi Garcia som manden der kan få ham op at køre igen! og mest fordi jeg elsker den mand, og det kommer til at gøre så ondt hvis jeg ser ham forlade min hjerte klub! Hvad siger i til det hele?
FORZA ROMA!

[Rettet af: Daniele16 - 10/07/2013 - 14:31]


Skovby
61 indlæg.
d. 10. juli 2013

Jeg syntes faktisk, det er meget enkelt. Hvis han stadig har gnisten, gejsten og viljen til at kæmpe for Roma og ønsker at blive, så skal han da klart blive.
Hvis han derimod har lyst til at prøve noget nyt, så syntes jeg, man skal lade ham sprede sine vinger andetsteds (dog selvfølgelig i en anden liga, og hvis man kan få en ordenlig transfersum for ham).



Kim89
1171 indlæg.
d. 10. juli 2013

Han skal blive, no matter what. De Rossi er vores kommende kaptajn når Totti en dag stopper så vi skal beholde ham, også må vi give ham alt det han beder om så han vil blive.

Alle de rygter der går med at klubben gerne vil af med ham, gør mig ked af det, fordi det lugter lidt som det der skete i andre klubber, med spillere som Del Piero og Raul, de var trofaste men blev fritstillet fordi de åbenbart ikke kunne bruges. Det må bare ikke ske med nogle af vores egne spillere, altså dem som er fra vores egen ungdomsafdeling og som er slået igennem og blevet store stjerner på første holdet. Og det er De Rossi, så derfor skal vi beholde ham.

At han så måske ikke ønsker at blive, det er en helt anden sag, men så skal klubben bare tiestille og lade budene komme ind, og er der så et der er godt nok, så skal De Rossi bare skifte og blive en forræder. Men ledelsen skal på ingen måde gå ud og sige de ønsker at sælge ham, som de har gjort. Den slags kommentarer får mig til at ønske Sabatini og Amerikanerne laaaaaaaaaaaaaangt væk.

Det er fint nok med amerikanerne som ejere af klubben, men de skal respektere klubben og dens stjerner og det gør man ikke ved at lade ledelsen udtale sig om at de gerne vil sælge De Rossi. Så stikker man fansene i ryggen.

ps. Siden mit indlæg her har nogle ret kræftige holdninger der skinner igennem, vil jeg bare sige at det er min holdning til sagen med De Rossi og det er fair nok folk har en anden holdning til det :-)


romeren10
332 indlæg.
d. 10. juli 2013

Hvorfor han skal blive?

Han er et romersk ikon. Han er et ægte Romanista, større Roma fan end ham finder man ikke mange af. Når Totti stopper er det ham, der skal lede de unge gladiatorer. Han er Mr. vice-Roma.

Hvorfor han skal væk?

Hans præstationer for Roma de sidste 2-3 sæsoner har virkelig været kedelige. Manden ser nogen gange ud som om, han mangler motivation, og måske finder han det igen i anden klub.

Hvad jeg synes?

Måske er det bedste, hvis Roma og DeRossi skilles nu, mens man stadig kan få en stor pengepose for ham.


TheTotti
456 indlæg.
d. 10. juli 2013

Det er en svær situation. Hvis følelserne skal styre, er det jo en let beslutning: BLIV!!!

Hvis fornuften, både økonomisk og fodboldmæssigt, skal styre mener JEG det er en anden sag.

De Rossi er hvad? 29 år så vidt jeg husker. Han er altså på toppen af sin karriere. En spiller med de kvaliteter han besidder, holder ikke til at spille indtil han er 38. Det er en fysisk krævende plads på banen han indtager. Han har de sidste par år ikke vist de fremskridt som leder, som man havde håbet og forventet, det er ikke sikkert de nogensinde kommer, og jeg formoder de i hvert fald først begynder at blive udviklet for alvor når Totti forlader holdet.

Totti formoder jeg, tager et par år endnu. Mindst. Så er De Rossi 31, og har altså ikke mange år tilbage på toppen. Begynder han så først der for alvor at træde i karakter som en leder, vil holdet kort efter stå uden en sådan når De Rossi er færdig.

De Rossi er den bedst betalte spiller i Serie A, han tjener angiveligt i omegnen af €10 millioner om året. Det er mange penge for en spiller der ikke har præsteret de sidste par år. Det er NU vi kan sælge ham, og rent faktisk få en sum penge der er værd at regne med i vores samlede transferbudget og dertil spare en kæmpe lønning. Det er ikke om to år eller tre.

Men som jeg nævnte i indledningen, kan situationen jo anskues fra flere perspektiver.
Jeg er Roma fan. Her er det følelserne der styrer!

Jeg håber han bliver!


Hauge
80 indlæg.
d. 10. juli 2013

Pengen er for mig pisse ligegyldig... Det hanler om respekt for De Rossi og alt det han har gjort for kluben som holdet og spiller og alle de år han har gide os på banden.. Og ja jeg ved godt at hans præstationer for Roma de sidste 2-3 sæsoner ikke har vært på toppen som vi har vært vad til..
Men han er på banen uge efter uge og giver os glæde og nedtur, jeg tog at under garcia kan han komme tilbage til tiders kampform som vi forventer.. Og når Sabatini har sagt A må han også sige B skulde der komme et bud på De Rossi skal han takke ja og lade De Rossi tage beslutningen om han vil blive eller om han vil vider


Denner
527 indlæg.
d. 11. juli 2013

De Rossi må godt skifte hvis han selv vil, for tror aldrig manden ville vælge en anden italiansk klub over Roma.

Men håber af hele mit hjerte han bliver, og vi prøver ham af i forsvaret :D han klarer sig fantastisk i forsvaret for Italiens landshold, så hvorfor ikke også i vores?



1

Kim89
1171 indlæg.
d. 11. juli 2013

Der deler vi to samme holdning Denner, jeg kunne nemlig også godt tænke mig at DDR blev brugt i forsvaret. Som du siger klare han sig jo godt i forsvaret på det Italienske landshold, og han gjorde det vel også okay, da vi brugte ham i forsvaret under Enrique tiden.

Dog har vi vel snart 6 centrale forsvars spillere, hvis vi får både Jedvaj og Benatia. Så spørgsmålet er om der er plads til DDR i forsvaret, men det kunne være nice hvis man gav det et forsøg :-)



Denner
527 indlæg.
d. 14. juli 2013

Ja men Marcos bliver vel solgt til PSG eller Barca?

- Jedvaj er jo også kun en lille dreng ;)

så jeg ser mulighederne!


Kim89
1171 indlæg.
d. 14. juli 2013

Du siger noget Denner, så vi har vel lov at håbe på DDR bliver og får chancen i forsvaret :D


Daniele16
175 indlæg.
d. 15. juli 2013

Hm, synes det underligt at der ingen billeder er af de rossi fra de seneste par dages træning?


Lamela
2782 indlæg.
d. 16. juli 2013

Laaaang Confed ferie?


Jonas
4091 indlæg.
d. 16. juli 2013

Tyder på med Garcias seneste udtalelser, som om at De Rossi ikke skal nogen steder denne sommer.


Daniele16
175 indlæg.
d. 16. juli 2013

Jeg tror virkelig Garcia er manden der kan få De Rossi på rette kurs! Jeg håber for alt i verden ikke han bliver solgt, jeg ville blive knust - det ville være ligesom at se kæresten sammen med en anden fyr! Det må bare ikke ske!



tdj89
867 indlæg.
d. 16. juli 2013

Går ud fra du mener x-kæresten.


Daniele16
175 indlæg.
d. 16. juli 2013

Præcis! @Tdj89


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma