Login
Glemt password Opret bruger

Billetter til Copa Italia

Kategori: Generelt


giannini
51 indlæg.
d. 01/05/13 11:03

Er der nogen der ligger inde med erfarring/gode råd til, hvordan man får billetter til Copa Italia-finalen d.26???


chrfugl
70 indlæg.
d. 01. maj 2013

Følger lige denne tråd :)



Jonas
4091 indlæg.
d. 04. maj 2013

Så er der nyt om billetter til Coppa Italia finalen, og umiddelbart ser det ikke så godt ud for danske fans. Billetsalget er delt op i tre faser, hvor man i den første fase for at skulle købe billetter skal have sæsonkort, i anden fase skal have la Tessera eller Roma Club Away Card, først i tredje fase vil det bliver muligt for andre at købe billetter og det er først fra d.20 maj, altså med blot 6 dage til kampen! Og det er meget tvivlsomt om der overhovedet vil være billetter tilbage. Det forventes at Roma vil blive tildelt omkring 28.000 billetter i alt, grundet at dele af stadion vil blive spærret af, af sikkerhedsmæssige årsager. Der er omkring 25.000 sæsonkortholdere og mellem 5-10.000 der har la Tessera eller Roma Club Away Card.


Jonas
4091 indlæg.
d. 22. maj 2013

INFO: Kl.10.00 åbnes der for salg af billetter til Coppa Italia finalen! Du skal formentligt være hurtig. Der kan købes billetter ved at møde op i Romastore på Piazza, ved at ringe til Centro Servizi (0039 689386000) eller ved at købe billet online på listicket.it (Det vil kun være muligt at købe en billet personligt pr. person - husk desuden at afmærke Hometicketing, så du får billetten som PDF, der kan printes). RCD er desværre ikke blevet tildelt nogle billetter og kan derfor ikke hjælpe dig på andre måde end at oplyse om disse steder.


Kvistus
1556 indlæg.
d. 22. maj 2013

Monte Mario tribunen er for Roma fans, ikke?

[Rettet af: Kvistus - 22/05/2013 - 13:00]


Dellas
32 indlæg.
d. 22. maj 2013

Jeg er ved at købe men efter jeg har tastet kortoplysninger fucker den. Nogen der har nogen anelse eller erfaring derfra hvad det kan være. Deres call center på listicket er ikke ligefremme ferme til det engelske.


Monte mario er for roma fans.


J89
15 indlæg.
d. 22. maj 2013

Men billetterne inde på listicket, er forbeholdt personer under 14 år. Er dette ikke korrekt forstået?


Dellas
32 indlæg.
d. 24. maj 2013

Hej alle

Så blev der sikret billetter til kampen. Jeg har fået print selv billetter, og det er sikkert et meget dumt spg, men er disse nok til at komme ind på stadion. Det er ikke sådan at jeg skal ud og hente de rigtige et andet sted som nogen skriver.

Ville hade at stå dernede og så lige pludselig ikke kunne komme ind.

tak på forhånd drenge.



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma