Login
Glemt password Opret bruger

Surt opstød

Kategori: Generelt


Beatminister
151 indlæg.
d. 08/04/13 20:26

Nu bliver jeg simpelthen nødt til at komme med et surt opstød inden denne kamp (Roma-Lazio), som jeg, lige som jer, glæder mig helt åndssvagt til!

Men.. Jeg forstår hvorfor nogle siger Lazio merda. Jeg bryder mig ikke om at svine andre hold til, da jeg mest koncentrerer mig om mit eget og har aldrig forstået den store trang så mange fodbold fans har til at hovere, men fred være med det nu det bare er på "vores" forum. Dog kan jeg blive pisse irriteret over at læse den altid negative tone fra nogle brugere herinde. Hvorfor skal man svine sine egne spillere til!? Jeg har da absolut ingen Roma spillere jeg ikke kan lide. Jeg har nogle jeg bedre kan lide end andre, da alle vel har favoritter, men lige frem at svine nogle til... jeg er rystet.
Jeg kan huske der altid har været en hetz mod spillere her på siden. Tror det startede lidt med Doni, så Kjær, Taddei, Stekelenburg!, Piris, Balzaretti (ikke så galt) og nu er det så Burdisso og "Prinsesse" Osvaldo. Jeg synes det er pisse laterligt at både se og høre på det i hver eneste tråd. Det er VORES EGNE spillere og så skal de have sådan en omgang hver eneste gang. Misforstå mig ikke, jeg er også selv negativ når spillerne laver noget pis og kommer da også selv med råb af dem, når jeg ser kampene. Men den der helt hovedløse hetz er bare latterlig og konstruktiv kritik er noget man skal kigge meget langt efter.

Puha. Jeg er træt af at skal ud med sådan noget galle inden kampstart, men den negative tone der altid er i især kamptrådene er da ikke til at holde ud. Det ligner nogle gange EB Nationen hvor der sidder 3-4 knægte på 12 år og "debattere". I behøver da heller ikke kommentere mit indlæg, men synes da det er noget man kan tænke over inden man skriver noget på forum.


tdj89
867 indlæg.
d. 08. april 2013

Det var da et træls indlæg at lave, på en dejlig dag som i dag, hvor vi snart har slået Lazio 3-0.

Må du ikke se kampen for fruen? :)



1

[Rettet af: tdj89 - 08/04/2013 - 20:29]



Kasper Hørlyck
182 indlæg.
d. 08. april 2013

#Beatminister

Tydeligt at høre du ikke er en ægte Romanista.. Vi elsker klubben højt, og selvfølgelig hader vi Lazio som pesten, derfor elsker vi at hade dem. Giver lidt sig selv.
- Ingen er større end klubben.. Så at vi kalder ham "Prinsesse" er da fordi han pisser på klubben lige pt.

Det er fodbold vi snakker om ;) Så kom tilbage når du ikke er under tøflen mere ;)

GO KAMP!! FORZA ROMA!!!!



2

asroma87
3064 indlæg.
d. 08. april 2013

Ligesom du skriver din mening nu, så skriver andre folk også bare deres mening...Deal with it...

PS. Giver tdj89 ret, super trist indlæg at lave inden sådan en vigtigt kamp...Talk about a mood killer


Beatminister
151 indlæg.
d. 08. april 2013

Ja ved det godt. Men har gået og tænkt lidt over den negative tone et stykke tid. Men du synes måske jeg tar helt fejl? Desuden vinder vi jo alligevel, så det kan lige så godt komme nu.

Haha hvis jeg havde en kæreste som stoppede mig fra at se en fodbold kamp, så var hun røget direkte på porten! :)

Edit: Nå det var nu ikke for at ødelægge stemningen. Og tror ikke jeg har nævnt at der ikke er nogen der ikke må have sin mening.. Du læser vist hvad du vil. Jeg savner konstruktiv kritik og saglig debat. Og det er jeres svar måske et meget godt bevis på :/

[Rettet af: Beatminister - 08/04/2013 - 20:39]


asroma87
3064 indlæg.
d. 08. april 2013

Du hakker da på folk fordi de skriver hvad de mener om spillerne for eksempel?


Lamela
2782 indlæg.
d. 08. april 2013

Jeg vil sige det sådan at, vi her på forummet holder et pænt sprog, på trods af merda, prinsesse osv. Hvis du tager et smut forbi vores rivalers forum, vil du se helt andet sprogbrug.

Og det er ikke det pæne af slagsen.

Lige Lazio kan jeg sagtens klare at kalde Merda. Mit vrede til Laziales blev ikke mindre af, de malede det smukke vægmaleri af Totti sort.


Beatminister
151 indlæg.
d. 08. april 2013

Nej jeg hakker ikke på nogen. Du bliver nødt til at læse hvad jeg skriver. Jeg skriver netop at jeg absolut mener folk skal have deres holdninger og meninger, men jeg derimod savner konstruktiv kritik og saglige indlæg.

Lamela, bare fordi vores rivaler er nogel douchebags, så behøver vi vel ikke være det.? Men også derfor jeg siger at jeg godt kan forstå du og nogle andre kalder Lazio Merda. Jeg nævner bare at jeg ikke gør det, så det er ikke det :) Bare at jeg ikke forstår had til vores egne spillere..

Men lade os tage den op igen på et andet tidspunkt :) Lad os lige se den fantastisk kamp først. Har glædet mig mere end juleaften :)



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma