Login
Glemt password Opret bruger

AS Roma Viral-film

Kategori: Generelt


Lehrer
3 indlæg.
d. 28/11/11 15:18

Er der nogen der ved hvor mange medlemmer der er i en evt dansk fanclub af AS Roma ? Og hvor mange der er medlem her ?
Jeg er selv fan af denne skønne, men meget svære, klub, at holde af. Jeg har været fan siden 1989, hvor vi var på studenter-tur til Rom.
Jeg og en ven, der er reklamefilminstruktør, har fundet på 1-2 viral videoer, og den samlede omkostning til at lave den er på 75.000-100.000, og det er grunden til at jeg spørger til antallet af medlemmer her og i en evt dansk afdeling af AS Roma.
Hvis vi nu er 300 der giver 300 hver, har vi 90.000, og kreditten gåt naturligvis til medlemmerne, i slutningen af filmen. Vi har en formodning om at den kan blive meget velbesøgt på youtube.
Kort fortalt er historien som følger
Film 1;
Panorering ud over Peterskirken, og zoom ind på bygningerne ved siden af (for at indikere at det er paven vi har med at gøre. Der vil herefter blive zoomet ind på en stor lænestol bagfra, og man kan fornemme at der kører et tv med en fodboldkamp. Der skal være en masse larm fra et mål, der scores af Romas modstander. Noget vi finder ud af da paven i silouet, i raseri, rejser sig og smider tv'et ud af vinduet. Slut med teksten "Vi vinder ikke hver gang, men derfor holder vi stadig altid med AS Roma".
Film 2;
Samme intro. Samme set up. Dog ser man Paven fra front, igen med skæret fra en foldboldkamp, nu hvor han bliver ophidset over en KÆMPE Roma chance, der ikke scores på. I ophidselse, kaster han sig foran fjernsynet ned på tæppet foran fjernsynet (som en muslim ber til Allah, men armene fremadrettet). Slut med teksten "Det er fristende at tro på noget andet, men derfor holder vi stadig altid med AS Roma".

Nuvel, det er måske opportunt, men jeg ville ikke afskrive dette projekt, før jeg lige havde skrevet om det herinde. Hvis nogen har viden om en dansk fan club, som man kan møde, hører jeg gerne fra jer.


Lehrer
3 indlæg.
d. 28. november 2011

Jeg taler naturligvis om fuld HD kvalitetsfilm, og ikke et eller andet hjemme Video 8-agtigt. Udgifter o.a. scanner jeg, så folk kan se jeg ikke bare stikker pengene i lommen. ;oD.

[Rettet af: Lehrer - 28/11/11 - 15:33]



Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma