AS-Roma.dk
Husk Opret

Indendørsturnering: Shy Super Cup

Tilbage til Generelt

Balbo
154 indlæg. [Talento]
d. 02/11/11 12:30
Ciao alle Romanistas,
Efter en vellykket FAn-Cup i sommers, har jeg spekuleret lidt på muligheden for en lignende indendørsturnering med de andre fanklubber. Desværre er der endnu ikke noget aktuelt på banen, men jeg har i stedet modtaget en invitation til en anden indendørsturnering - den såkaldte SHY-Super Cup, der løber af stablen d. 26 november i Nørrebrohallen. Jeg ville derfor høre om der kunne være interesse for at fortsætte sommerens positive takter og tilmelde et Roma-hold. Turneringen følger de typiske indendørsprincipper med 4 spillere på banen, og der må maks. være 7 spillere per. tilmeldte hold. Tilmeldingsgebyret ligger på 200 kr. så hvis vi kan stille med et hold på 7 vil det være tæt på en rund 30'er fra hver.

Der kan læses mere om turneringen på - Link-tekst

Cheers,
Mikkel aka. Balbo
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 02/11/11 13:46
Jeg er frisk!
Lupi10
49 indlæg. [Romanisti]
d. 02/11/11 15:48
Lyder fedt! Jeg finder lige ud af om jeg kan være med hurtigst muligt.. Som du skriver ville det være super fedt at kunne fortsætte lidt med vores eget Roma hold :)

En anden ting. Selvom det Real Madrid hold vi mødte i FAn Cup turneringen måske ikke er vores aller bedste venner, så er de så vidt jeg ved, åbne for at spille noget bold/turnering eller noget der hen ad, sammen med os.
Jeg kan høre mere om dette, hvis interessen herfra er der...

Shah-e-roma
161 indlæg. [Talento]
d. 02/11/11 17:56
jeg ville sgu gerne være med til det her, men bor desværre for langt væk. :(

[Rettet af: shah-e-roma - 02/11/11 - 17:56]
Simon88
314 indlæg. [Primavera]
d. 02/11/11 18:04
Ville også SINDSSYGT gerne være med til dette arrangement, men som Shah-e-roma, bor jeg også for langt væk.. :( (Midtjylland)
Rüemenapp
78 indlæg. [Romanisti]
d. 02/11/11 19:19
Skriv mig på, det kunne være meget sjovt, at se jer andre igen til noget bold.
Andreas
469 indlæg. [Primavera]
d. 02/11/11 20:03
Lyder sgu da meget godt, jeg er i hvert fald interesseret.

@ Balbo
Jeg skal lige forstå det rigtigt - det var din tanke at vores "fanklub" skulle arrangere en indendørsturnering?
Den tanke har jeg i hvert fald haft. Der er selvfølgelig en del arbejde i at arrangere sådan en turnering, jeg synes det kunne være super fedt og også noget der kunne være med til at sætte AS Roma på det danske landkort.
Jeg tænker lidt at Fodboldfabrikken der ligger i Kødbyen i København kunne være en god location - jeg tror helt sikkert at de ville være interesserede i at afholde sådan en turnering, hvis bare man kan "garantere" et hvis antal tilmeldinger.

Desuden kan man finde andre indendørsstævner på Stævner.dk
Claudinho80
11 indlæg. [Romanisti]
d. 02/11/11 20:46
Hej Alle,

Jeg prøver at skrive dansk, selvom jeg ikke er så god endnu. Jeg kommer fra Rom og sevlfølgelig er jeg en ægte romanista :)
Jeg vil gerne spille foldbold (indoor, outdoor, wherever you want), men desværre er jeg i Rom d.26 november. Tror I at vi får andre muligheder for at spille?
Jeg håber at høre snart fra jer.
Vi ses
Claudio
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 02/11/11 21:15
@Andreas

Jeg er helt frisk hvis vi kan arrangere noget på Fodboldfabrikken, super nice sted :) Dog koster det 500,- for en time...
Asker
7 indlæg. [Romano]
d. 04/11/11 14:41
Storebror til Sofus er med igen ;)

Kontakt | © Copyright 2003-2012 | Credits | Retningslinier | Roma Club Danimarca