Login
Glemt password Opret bruger

FAn Cup 2011 - VIGTIG info.

Kategori: Generelt


Balbo
165 indlæg.
d. 01/08/11 19:42


Efter endnu en meget vellykket træning i søndags er jeg pt. igang med at sætte holdene til turneringen. Jeg mangler lige et par informationer.

P.Totti - Hvad hedder du mere end Phillip?
Jalle - Hvad hedder du mere end Jakob?

Dertil skal jeg høre om der ikke er nogen, der eventuelt kan hive en ven med på lørdag, da det vil være mest fordelagtigt at have så mange udskiftere som muligt. Endvidere ville det også være interessant at høre om der er nogen der har mulighed for kørsel til Holbæk?
Ciao.



Sofus
3089 indlæg.
d. 01. august 2011

Er det ikke muligt Asker og jeg kommer på hold 2? For vi vil gerne være sammen og han har kun udebane trøjen? :)



Lupi10
72 indlæg.
d. 01. august 2011

Ja, tak for en fin træning - fik svedt et kilo eller to i varmen :)
Jeg har Toke (og BOOMblaster!) + en af mine kammerater (Lars Dyrsø) med, så har stadig en enkelt plads tilbage i bilen..


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 01. august 2011

Skal nok blive en super dag, hvor vi skal fremvise de flotteste farver i verden!

Jeg kunne virkelig godt bruge et lift så hvis i er friske på at have den assisterende træner med på bagsædet, så siger jeg ikke nej
;-)

[Rettet af: Julii Caesares - 01/08/11 - 21:46]


Balbo
165 indlæg.
d. 01. august 2011

Great Lupi10 aka Mikkel! Jeg har fået skrevet Lars ind i holdopstillingerne, der vil blive offentliggjort så snart vi har alle spillere på plads.


Balbo
165 indlæg.
d. 01. august 2011

Hvis der er stadig er nogen, der kan hive et par spillere med ville det være perfekt!


Lupi10
72 indlæg.
d. 01. august 2011

@Julii Caesares - Lad os bare samle ass coachen op på vejen ;) Hvor bor du og hvad er dit nummer? - Så kan vi lige aftales ved hvor vi samler Toke og dig op henne.

@Balbo - Super, så behøver jeg heller ikke at nævne ham mere haha


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 01. august 2011

Grazie!

22862706. Skal vi ikke aftale at jeg sender addressen over mobilen fremfor her? ;-) Du sender bare en besked når du har fået nummeret skrevet ned.



Andreas
789 indlæg.
d. 01. august 2011

Der var på et tidspunkt en der skrev at han ville køre fra/forbi Vanløse Station - hvis det stadig er planen og der er plads i bilen ville jeg da meget gerne med??

Hvis der ikke er biler nok, bliver der så arrangeret noget fælles togtur?


Balbo
165 indlæg.
d. 01. august 2011

Der vil helt sikkert blive arrangeret noget fælles togtur, hvor jeg også deltager muligvis fra Hovedbanegården. Som det ser ud pt. så regner Simon og jeg med at vi alle mødes 11.15 ved stadionet, og derefter tager i samlet trop hen til banerne. Det blive et fucking smukt syn man sent vil glemme! Regner deraf med at vi tager toget omkring kl. 10.


DanielLicht
86 indlæg.
d. 02. august 2011

Perfekt med BOOMblasteren!!!!
Husk flag og halstørklæder mm.


Lupi Junior
208 indlæg.
d. 02. august 2011

@Andreas.

Det var mig der ville køre fra Vanløse. Men jeg er jo desværre blevet nødt til at melde fra pga en ankelskade.
Og synes det er lidt meget at tage til Holdbæk bare for at se fodbold. Har meddelt Balbo at jeg ikke kan komme. Håber i får nogle gode kampe.


Rüemenapp
100 indlæg.
d. 03. august 2011

Så er Boomblasteren hjemme, og har fået af vide i min øresnegl at den kan spille over 10 timer nonestop på batterier, og at den desuden tager USB stick's, halløj hvor bonus. Så nu skulle tribune stemningen være hjemme, det bliver det rene stadio olimpico.

Så find dit AS Roma Track og tag det med på USB eller Ipod.


Sofus
3089 indlæg.
d. 03. august 2011

Lækkert Toke :)



Lupi10
72 indlæg.
d. 04. august 2011

Lækkert med boomblasteren haha. Nogen der har et sæt handsker og skinner min kammerat kan låne?


Sofus
3089 indlæg.
d. 04. august 2011

Hvilken størrelse bruger han? Tager et par ekstra Uhlsport-handsker med størrelse 8 en halv, som han godt må få :)

Dem her!

[Rettet af: Sofus - 04/08/11 - 14:14]


Lupi10
72 indlæg.
d. 04. august 2011

@Sofus - ved ikke hvilken størelse han bruger, men ville være fedt hvis du vil tage dem med, så må vi håbe de passer :) Så tar jeg et par arbejdshandsker med i nødstilfælde..


Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 04. august 2011

Jeg glæder mig fandeme til på lørdag gutter! Bliver så smukt når alle trøjerne samles! Jeg har i hvert fald en optaget version af hymnen med.

[Rettet af: Julii Caesares - 04/08/11 - 18:37]


Sofus
3089 indlæg.
d. 04. august 2011

Det er da først på lørdag, Simon? :)


Sofus
3089 indlæg.
d. 04. august 2011

Jeg tager handskerne med :)



Julii Caesares
1297 indlæg.
d. 04. august 2011

Ja selvfølgelig, det var lige en slåfejl.


Sofus
3089 indlæg.
d. 04. august 2011

Nogen der har en udebanetrøje min far kan låne? Han er 195 høj :) han er faktisk meget fin! :)

[Rettet af: Sofus - 04/08/11 - 18:54]


Kontakt | Copyright 2003-2024 | Credits | Retningslinier | Danskere i Roma