FAn Cup træning - søn d. 10
Sofus
1495 indlæg. [Capitan Futuro]
d. 06/07/11 19:07
d. 06/07/11 19:07
Tager til Rom søndag, så kan ikke den 10. Er på Sicilien næste søndag, så kan heller ikke være med der :)
Sofus
d. 06/07/11 19:09
d. 06/07/11 19:09
Med Asker er oplysningerne:
Asker Bryld Staunæs
15 år
forsvarer
Asker Bryld Staunæs
15 år
forsvarer
P.Totti
529 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 07/07/11 16:18
d. 07/07/11 16:18
jeg er klar søndag...
Andreas
469 indlæg. [Primavera]
d. 07/07/11 16:40
469 indlæg. [Primavera]
d. 07/07/11 16:40
Count me in
Andreas
469 indlæg. [Primavera]
d. 09/07/11 22:06
469 indlæg. [Primavera]
d. 09/07/11 22:06
Regner med at den aflyst når der ikke er bedre tilbagemelding...
Sofus
d. 09/07/11 22:14
d. 09/07/11 22:14
Jeg kommer 75%. Tager først til Rom mandag, så vi for se om jeg for tid. Så tager jeg også min far med, så er vi 2 der er på "måske" holdet.
Balbo
154 indlæg. [Talento]
d. 10/07/11 00:50
154 indlæg. [Talento]
d. 10/07/11 00:50
Du har fuldstændig ret Andreas! Må sgu indrømme at jeg er lidt skuffet over de 15 andre, der ikke har meldt tilbage. Jeg gider sgu ikke bruge min tid på at koordinere en turnering, hvis folk ikke udviser mere interesse! Nårh efter dette sure opstød må man bare komme op på hesten igen, så der er træning igen næste søndag.
Cheers
Cheers
P.Totti
d. 10/07/11 08:36
d. 10/07/11 08:36
Det er altså også svært at samle folk her i sommeren, mange er på ferie, så det må være forventeligt at træningen falder til jorden....
personligt rejser jeg i morgen de næste 3 uger, så hører nok ikke noget herfra før turneringen!
Men generelt er folk dårlige herinde til at give respons, vil jeg give dig ret i... Synes også det er flot af dig(balbo)at bruge så meget tid på træning og organisere holdene til turneringen, så du må ikke stoppe nu før turneringen!
personligt rejser jeg i morgen de næste 3 uger, så hører nok ikke noget herfra før turneringen!
Men generelt er folk dårlige herinde til at give respons, vil jeg give dig ret i... Synes også det er flot af dig(balbo)at bruge så meget tid på træning og organisere holdene til turneringen, så du må ikke stoppe nu før turneringen!
P.Totti
d. 10/07/11 08:39
d. 10/07/11 08:39
Måske man skulle droppe træningerne og så bare mødes til turneringen, det vigtigste er vel også at vi nu kender hinanden, eller i hvert fald har set hinanden...
Tror ikke rigtigt at træningen kommer til at forbedre vores præstation til turneringen!
Tror ikke rigtigt at træningen kommer til at forbedre vores præstation til turneringen!
Geggeri
460 indlæg. [Primavera]
d. 10/07/11 11:44
460 indlæg. [Primavera]
d. 10/07/11 11:44
Nu deltager jeg ikke i turneringen, da det er for langt væk og jeg har andre planer, men jeg syntes det er imponerende det arbejde du har lagt i at få lavet træninger og kontakt til arrangørene.
Hvis du har brug for noget "promovering" af træningerne, så skriv det, så er jeg sikker på at Jonas eller Julii/Simon, vil sørge for at der enten kommer nyheder omkring det eller en facebook opdatering, så folk opdager det. (Jeg tager på 1 måneds ferie fra i morgen.)
Jeg tror også at folk har for meget at se til i sommerferien til at alle træningerne kan blive med mange mennesker, men jeg er sikker på at dem/de fleste der har tilmeldt sig turneringen vil møde op.
Igen mange tak for din indsats, det er folk som dig, der gør det at drive en side som denne til en fornøjelse.
Hvis du har brug for noget "promovering" af træningerne, så skriv det, så er jeg sikker på at Jonas eller Julii/Simon, vil sørge for at der enten kommer nyheder omkring det eller en facebook opdatering, så folk opdager det. (Jeg tager på 1 måneds ferie fra i morgen.)
Jeg tror også at folk har for meget at se til i sommerferien til at alle træningerne kan blive med mange mennesker, men jeg er sikker på at dem/de fleste der har tilmeldt sig turneringen vil møde op.
Igen mange tak for din indsats, det er folk som dig, der gør det at drive en side som denne til en fornøjelse.
Lupi Junior
155 indlæg. [Talento]
d. 10/07/11 19:19
155 indlæg. [Talento]
d. 10/07/11 19:19
Jeg satser på at være klar til fodbold søndag, hvis vi ellers kan samle nok. Har forståelse for, hvis folk ikke kan, og ikke lige svarer herinde. Det er trods alt sommerferie.
Tror nu heller ikke, at vi bliver meget bedre at lidt træning. Men lad os da se frem mod turneringen, hvor jeg helt sikkert er klar. Hvornår skal vi betale dig Mikkel?
Tror nu heller ikke, at vi bliver meget bedre at lidt træning. Men lad os da se frem mod turneringen, hvor jeg helt sikkert er klar. Hvornår skal vi betale dig Mikkel?
Balbo
154 indlæg. [Talento]
d. 10/07/11 20:16
154 indlæg. [Talento]
d. 10/07/11 20:16
Mange tak for jeres påskønnelse og lige til orientering så har jeg skam ikke mistet modet. Jeg har fuld forståelse for at der er sommerferie og at der deraf ikke er et så massivt fremmøde, men det er dog en smule frusterende at der ikke er flere der kan melde ud om de kommer, når nu jeg har indbetalt de 400 kr. fra egen lomme. Problematikken ligger lidt i, at jeg ikke kan få kontakt til majoriteten af de tilmeldte, på trods af at jeg har opfordret til at sende ens tlf. nr. Derfor er jeg en smule usikker på, om de nu reelt er tilmeldte eller om de bare hoppede med på vognen, da tilmeldingen blev startet.
Med henblik på træningerne var der fra starten af stor opbakning til at vi skulle mødes hver uge, så vi kunne få et bedre sammenhold på, men især også udenfor banen, da forummet desværre endnu ikke er blevet til det optimale samlingspunkt mellem os danske Romanistas. Denne hensigt har i særdeleshed virket, da der allerede har været snak om at mødes på pubs til næste sæson og forhåbentligt bliver dette holdt ved lige efter turneringen. Angående betaling så har jeg som sagt lagt ud, men da det bliver umuligt at indkræve pengene via netbank e.lign. grundet den ringe kommunikation, overvejer jeg bare om man kommer med en 20'er til selve turneringen.
[Rettet af: Balbo - 10/07/11 - 20:22]
Med henblik på træningerne var der fra starten af stor opbakning til at vi skulle mødes hver uge, så vi kunne få et bedre sammenhold på, men især også udenfor banen, da forummet desværre endnu ikke er blevet til det optimale samlingspunkt mellem os danske Romanistas. Denne hensigt har i særdeleshed virket, da der allerede har været snak om at mødes på pubs til næste sæson og forhåbentligt bliver dette holdt ved lige efter turneringen. Angående betaling så har jeg som sagt lagt ud, men da det bliver umuligt at indkræve pengene via netbank e.lign. grundet den ringe kommunikation, overvejer jeg bare om man kommer med en 20'er til selve turneringen.
[Rettet af: Balbo - 10/07/11 - 20:22]
Sofus
d. 10/07/11 21:27
d. 10/07/11 21:27
Asker og jeg kan heller ikke komme næste uge...
Er det muligt at vi(asker og jeg), kan komme med en 20'er til turneringen? :)
Er det muligt at vi(asker og jeg), kan komme med en 20'er til turneringen? :)
Julii Caesares
1219 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 10/07/11 21:41
1219 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 10/07/11 21:41
Vi har i hvert fald tænkt os, at støtte bedre op omkring Fan Cuppen her på siden da vores support kunne have været meget bedre og Balbo har ageret lidt en enmandshær.
Det fornuftigste vil nok være kontant betaling ved fremmøde, Mikkel.
[Rettet af: Julii Caesares - 10/07/11 - 21:42]
Det fornuftigste vil nok være kontant betaling ved fremmøde, Mikkel.
[Rettet af: Julii Caesares - 10/07/11 - 21:42]
154 indlæg. [Talento]
d. 06/07/11 12:04
Jeg har efter aftale med Inters Fanklub tilmeldt to hold til turneringen. I sidste uge var der tilmeldingsdeadline, hvilket indebærer at vi umiddelbart stiller op med 20 friske spillere (der kan ses i nedenstående). Hvis du ikke har mulighed for at deltage skal dette meddeles hurtigst muligt til mikkel_gottlieb@hotmail.com eller 28917887. Skriv også venligst om I kommer på søndag...
Cheers
De tilmeldte er:
Anders Blegvad - 17 år (AndersRoma)
Andreas Jensen - 22 år (Andreas)
Asger, 20 år (L'Aeroplanino)
Asker – ukendt (Asker)
Bjarke Underbjerg, 20 år (Bjarke21)
Daniel Licht - 25 år (Daniel Licht)
Emil Bertelsen - 22 år (EmilBertel)
Jakob ?, 18 år (Jalle) -
Kasper Hørlyck - 22 år (Kolding FC)
Kristoffer Lind - 23 år (Liam Gallagher)
Mathias Ålbæk Jensen 25 år (Lupi Junior)
Mikkel Gottlieb - 22 år (Balbo)
Mikkel Sund - 25 år (Lupi10)
Peter Paulmann - 30 år (Paulmann)
Phillip ? - 23 år (P.Totti)
Rasmus Drabe - 24 år (Panucci)
Rene Dalsgaard - 22 år (Asolle)
Simon Osbech - 19 år (Julii Caesares)
Sofus Bryld - 12 år (SofusTotti69)
Toke Rüemenapp - 23 år (Rüemenapp)
[Rettet af: geggeri - 06/07/11 - 12:19]