Spillernes præstationer indtil nu
Liam Gallagher
668 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 20/04/11 12:31
d. 20/04/11 12:31
12 til Totti er nok lige højt nok. Ja, han har leveret varen i de seneste par kampe, men startede altså virkelig skidt. Han kunne jo slet, slet ikke score mål i den første del af sæsonen.
Du har ikke givet Mexes karakter, men det vil jeg så gøre for dig - 12!
Ellers er jeg sådan set meget enig i dine karakterer, selvom et 7 tal til Borriello nok ville have været mere passende. Han er jo desværre (ligesom nærmest hele holdet) også blevet alt for svingende i sine præstationer og har spillet sig selv på bænken.
Du har ikke givet Mexes karakter, men det vil jeg så gøre for dig - 12!
Ellers er jeg sådan set meget enig i dine karakterer, selvom et 7 tal til Borriello nok ville have været mere passende. Han er jo desværre (ligesom nærmest hele holdet) også blevet alt for svingende i sine præstationer og har spillet sig selv på bænken.
Don-Emilio
1347 indlæg. [La Formazione Iniziale]
d. 20/04/11 14:56
d. 20/04/11 14:56
Mexés var lige en svipser.. Men ja, du har ramt præcist.. Syntes dog Totti har været et forbillede hele sæsonen igennem og været professionel, og derfor spiller sig op på den måde :)
Liam Gallagher
d. 21/04/11 15:38
d. 21/04/11 15:38
Synes faktisk at Totti har været ret pinlig og opført sig meget umodent i store dele af sæsonen. Jeg husker i hvertfald flere gange hvor han brokkede sig vildt fordi han blev skiftet ud eller ikke startede inde. Han truede endda med at skifte til en anden klub på et tidspunkt i sæsonen. Det er altså dårlig stil, da han i altså må acceptere at han er blevet en ældre herre og ikke er selvskreven til startopstillingen mere.
Men heldigvis har han fundet smilet frem igen og leverer i den grad varen!
Men heldigvis har han fundet smilet frem igen og leverer i den grad varen!
d. 19/04/11 23:24
Stamspillerne:
J. Sergio(4) har været ustabil
Doni(00) har været uduelig
Riise(02) har været elendig defensivt i det meste af sæsonen
Juan(7) har været standard
Burdisso(4) har været svingende, og har tabt vigtige point med dumme udvisninger
Cassetti(4) har været Cassetti
Pizarro(4) har været skadet det meste af sæsonen
De Rossi(4) har ikke kunnet klare opgaven at løfte midtbanen alene, fair nok
Brighi(4) har været solid, men er ikke nogen stjerne
Perrotta(02) har ikke hurtigheden til at være farlig i feltet længere, og bidrager ikke med meget
Taddei(02) har glemt hvordan man spiller offensiv fodbold
Menez(7) har haft 2 gode måneder
Totti(12) har været god i foråret og kæmpet!! Absolut godkendt med skader taget in mente
Vucinic(02) - har han været med ?? Scorede mod Inter, og ellers andet??
Borriello(10) har scoret en del mål og har leveret udmærket stabilt.
De unge:
Rosi - Har ikke haft det store gennembrud. Har vist gåpåmod og vilje i de kampe han har deltaget i
Greco - Har ikke rigtigt haft indflydelse. Scoret et par gode mål tidligt
Caprari - Var imponerende mod Shakhtar i en kamp der var afgjort uden det store tempo.
Burdisso junior - Har næsten ikke været i aktion
Spillere jeg gerne ser ude efter sæsonen:
Perrotta, Taddei, Cassetti, Riise, Doni.
Syntes ikke De Rossi skal ud som flere andre. Jeg syntes han fortjener en ekstra chance. Han burde få noget mere moral når klubben begynder at vise seriøsitet, og det tror jeg vil stråle igennem..
Vucinic og Menez hænger i en tynd snor.. Enten lærer de at kæmpe eller også ud hvis de ikke vil ofre sig for holdet!!