På stadion - hvilken sektion?
Verns
123 indlæg. [Talento]
d. 16/03/11 15:04
123 indlæg. [Talento]
d. 16/03/11 15:04
Hej Zola
Jeg ville helt sikkert vente med at købe billetterne til jeg var dernede. Du kan købe dem i Roma Store på Piazza Colonna lige ved Via del Corso. Og så helt sikkert sidde på Monte Mario. Det er ikke så dyrt dernede. Tror jeg gav 150 Euro for 2 billetter sidste år. Men så sidder du også optimalt. Det med løbebanen er ikke et problem. Der er kunstgræs på og du sidder faktisk ret tæt på banen hvis du vælger nedre Monte Mario.
[Rettet af: Verns - 16/03/11 - 15:04]
Jeg ville helt sikkert vente med at købe billetterne til jeg var dernede. Du kan købe dem i Roma Store på Piazza Colonna lige ved Via del Corso. Og så helt sikkert sidde på Monte Mario. Det er ikke så dyrt dernede. Tror jeg gav 150 Euro for 2 billetter sidste år. Men så sidder du også optimalt. Det med løbebanen er ikke et problem. Der er kunstgræs på og du sidder faktisk ret tæt på banen hvis du vælger nedre Monte Mario.
[Rettet af: Verns - 16/03/11 - 15:04]
S.P.Q.R Martin
491 indlæg. [Primavera]
d. 16/03/11 15:12
491 indlæg. [Primavera]
d. 16/03/11 15:12
ville anbefale Monte Mario, ved ikke om din kæreste er den store Roma fan men hvis så ville jeg nok vælge Distini sud :)
Jeg ville vælge kampen mod Palermo
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 16/03/11 - 20:29]
Jeg ville vælge kampen mod Palermo
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 16/03/11 - 20:29]
Jonas
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 16/03/11 15:40
3218 indlæg. [Il Capitano]
d. 16/03/11 15:40
Curca Sud er jo kun får folk med sæsonkort - ellers er Distini Sud en mulighed, lige ved siden af Curva Sud hvis du vil have følelsen af at være tæt på Romas hardcore fans..
Jeg har dog også siddet på Monte Mario de gange jeg har været der, og man sidder rigtig godt og kan se det hele.. Når du sider på nedre er du meget tæt på banen..
Har dog ikke siddet andre steder end på Monte Mario så dem kan jeg ikke udtale mig om, kan dog helt sikkert anbefalde at betale lidt ekstra..
Jeg har dog også siddet på Monte Mario de gange jeg har været der, og man sidder rigtig godt og kan se det hele.. Når du sider på nedre er du meget tæt på banen..
Har dog ikke siddet andre steder end på Monte Mario så dem kan jeg ikke udtale mig om, kan dog helt sikkert anbefalde at betale lidt ekstra..
Gf Zola
3 indlæg. [Romano]
d. 16/03/11 16:27
3 indlæg. [Romano]
d. 16/03/11 16:27
Tak for jeres svar indtil videre:-)
hmm. så bliver det ihvertfald Monte Mario-pladser!
Og hold da op; det er jo næsten halv pris selv at afhente dem (hvis Verns Monte Mario-prisniveau stadig er nogenlunde gældende)!!!
Men vi ankommer først sent lørdag eftermiddag og kan nok ikke nå at hente billetterne førend lørdag efter 17.00 -har den dér Roma Store på Piazza Colonna åbent dér, eller alternativt; har den åbent på selve kampdagen, altså søndag d. 17/4 ??? - og er det til at få plads på Monte Mario på selve kampdagen???
Hvis I kan sige 'ja' til disse spørgsmål, så slår jeg sørme koldt vand i blodet og venter med at købe dem til vi ER dernede:-D
hmm. så bliver det ihvertfald Monte Mario-pladser!
Og hold da op; det er jo næsten halv pris selv at afhente dem (hvis Verns Monte Mario-prisniveau stadig er nogenlunde gældende)!!!
Men vi ankommer først sent lørdag eftermiddag og kan nok ikke nå at hente billetterne førend lørdag efter 17.00 -har den dér Roma Store på Piazza Colonna åbent dér, eller alternativt; har den åbent på selve kampdagen, altså søndag d. 17/4 ??? - og er det til at få plads på Monte Mario på selve kampdagen???
Hvis I kan sige 'ja' til disse spørgsmål, så slår jeg sørme koldt vand i blodet og venter med at købe dem til vi ER dernede:-D
S.P.Q.R Martin
491 indlæg. [Primavera]
d. 16/03/11 20:22
491 indlæg. [Primavera]
d. 16/03/11 20:22
jeg er ikke helt sikker på om den har åben efter 17.00 ved at der er nogen af de andre Roma stores der har det men de har ikke mulighed for billet salg og efter som de har åbent på det tidspunkt går jeg ud fra at den også har åbent men er stadig ikke helt sikker :)
men ellers er jeg sikker på du godt kan købe dem om søndagen
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 16/03/11 - 20:27]
men ellers er jeg sikker på du godt kan købe dem om søndagen
[Rettet af: S.P.Q.R martin - 16/03/11 - 20:27]
C. Panucci
42 indlæg. [Romanisti]
d. 17/03/11 17:28
42 indlæg. [Romanisti]
d. 17/03/11 17:28
Køb billetterne på Piazza Colonna. Jeg føler mig ufatteligt sikker på at butikken er åben efter 1700. Det passer i hvert fald fint med de gange, Liam G og jeg har købt indtil kampdag i vores kæmpebrænderter!
Ellers synes jeg også at huske, vi har købt på kampdagen.
Jeg vil til enhver tid foretrække at sidde på Dist. Sud. Fantastisk kulisse og fint udsyn til både brigaderne og banen - Og Ivan med flaget ikke mindst!
God tur!
Ellers synes jeg også at huske, vi har købt på kampdagen.
Jeg vil til enhver tid foretrække at sidde på Dist. Sud. Fantastisk kulisse og fint udsyn til både brigaderne og banen - Og Ivan med flaget ikke mindst!
God tur!
Kelevra
800 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 17/03/11 17:34
800 indlæg. [La Prima Squadra]
d. 17/03/11 17:34
C. Panucci
~ "Liam G og jeg har købt indtil kampdag i vores kæmpebrænderter!"
Awesome! :D
Men det er god info det her, følger lige med så jeg ved hvordan jeg skal forholde mig til tingene når jeg skal derned. :)
~ "Liam G og jeg har købt indtil kampdag i vores kæmpebrænderter!"
Awesome! :D
Men det er god info det her, følger lige med så jeg ved hvordan jeg skal forholde mig til tingene når jeg skal derned. :)
Gf Zola
3 indlæg. [Romano]
d. 17/03/11 19:02
3 indlæg. [Romano]
d. 17/03/11 19:02
Takker for brugbare svar;-)
3 indlæg. [Romano]
d. 16/03/11 14:19
Jeg tror det bliver den mod palermo (d.17/4) eller den mod Inter(20/4)
Ville I tage Serie A eller Coppa Italia?!! (Cuppen er lidt dyrere og bliver jo egentligt først afgjort i 2.kamp)
Jeg vælger nok at få billetterne leveret til vores hotel, da jeg er lidt i tvivl om besværligheden af selv at skulle få fat i billetterne.
Dernæst er jeg noget i tvivl om udsynet til banen, idet der jo er den dér løbebane udenom.
Jeg tror vi tager én af langsiderne, nu er mit problem så bare; skal vi tage Tribuna Tevere (805kr pr.stk) elller kan vi nøjes med Tribuna Lateral(625kr pr.stk) eller skal vi tage de noget dyrere Monte Mario (1075kr pr.stk)???
Nogen der har erfaring med hvad der bedst kan betale sig?
Tak:-)
[Rettet af: geggeri - 16/03/11 - 17:20]